jormas2000
New Member
Onkos joku jo päässyt pelailemaan tätä uutta versiota? Kommentteja kaivataan!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuskinpa tulee, koska eihän se masiina enää jaksa noin raskasta peliä pyörittää, tai mistä minä tiedän. NHL 2001 tais jäädä viimeiseksi ja varmaa parhaaksi, mutta tietokone oli täys tampio vielä silloinkin. Nyt siitä edes saa jotain vastusta.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nakke
![]()
Olenko ymmärtänyt väärin vai onko tästä tulossa/tullut myös psOne -versio? Parissa paikassa olen nähnyt tästä maininnan...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Tuskinpa tulee, koska eihän se masiina enää jaksa noin raskasta peliä pyörittää, tai mistä minä tiedän. NHL 2001 tais jäädä viimeiseksi ja varmaa parhaaksi, mutta tietokone oli täys tampio vielä silloinkin. Nyt siitä edes saa jotain vastusta.![]()
Tuohon jäi tuo kausi NHL2002:lla ja sen jälkeen en sitä peliä pelannut kuin pari kertaa kavereiden kanssa oluen kera.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JiVe
Pelejä 27, voittoja 20, häviöitä 5, tasapelejä 2, pisteitä 42, sijoitus 1, maalit 123-67
Viimeiset 16 ottelua olen voittanut ja senpä takia onkin pelin pelaaminen jäänyt vähemmälle viime aikoina.
Kertokaapa joku sellaiset säädöt, joilla koneesta saa kunnon vastuksen. Saa olla vaikka ihan nykäksen tarkkuudella joka ikinen slaideri, jota voi säätää. Muuten menee hyvästä pelistä maku.
Juu kyllähän minäkin tosta maininnan näin jossaa, mutta tuskin siitä psone versiosta ois kalua, koska alko vaan surkeemmaksi melkee pelit mennä. Osta ps2 ja NHL 2003, niin johan jaksaa taas pelata.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nakke
En väittänytkään, että jaksaisi pyörittää. Olen vain nähnyt parissa paikassa, en nyt muista missä, maininnan psone-vesiosta ja kyselin täällä, josko joku vois vaikka tietää asiasta enemmän!?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Juu kyllähän minäkin tosta maininnan näin jossaa, mutta tuskin siitä psone versiosta ois kalua, koska alko vaan surkeemmaksi melkee pelit mennä. Osta ps2 ja NHL 2003, niin johan jaksaa taas pelata.![]()
Milläs tasolla olet yrittanyt niitä lämyjä? Ainakin itse keskivaikealla saan uppoamaan aikasta usein ylänurkkaan.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Buckley
Varmaan parikymmentä peliä takana enkä ole saanut yhtään suoraa vetoa maaliin!Kohta alkaa vituttaa.On kuitenkin aikasta kovia jätkiä olllu yrittämässä...