Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 2004

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viller
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
????? Ketä, kansikuvapoikaako? Miksi helvetissä?

Kuolemantuottamuksesta ajoneuvolla. Mitens se meni, maksimissaan siitä 15 vuotta ja muista rikkeistä jokaisesta 1 eli maksimissaan joutuisi istumaan 19 vuotta... mutta eiköhän se ole erittäin epätodennäköistä.

Jos se syylliseksi todetaan niin ei kyllä rahalla siitä selviä! mutta ikävä olisi jos noin hyvä peluri menee hukkaan...:(

Mahtaisiko päästä seuraavaksi GTA:n kanteen... taikka Need For Speedin...? eipä ole varmaan EA:n markkinoinnillakaan helppoa markkinoida tämännäköistä tuotetta...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
Mieshän on meiltäpäin! Itekin ostan melkein aina pelimestasta.

EDIT: Ja maagiset on kanssa täältäpäin. Taitaa olla Espoon edustus täällä aika kova.

Jep, mullakin tulee ostettua suurin osa peleistä Pelimestasta. Palvelu pelaa siellä todella hyvin ja hinnatkin ovat ihan kohdallaan. Toi oli vähän off topicia, mutta sanotaan nyt jotain vähän itse aiheestakin. Eli ei EA:lla käynyt ihan paras mäihä ton kansikuvapojun valitsemisessa, niin kuin moni onkin jo sanonut. Kyseessähän on nuori lupaava pelaaja, mutta tällä kertaa Heatleyllä tuli kyllä tyrittyä pahemman kerran. Saa nähdä minkälaisen rangaistuksen tulee saamaan ja kärsiikö hänen kiekkouransa tapahtuneesta ja jos kärsii, niin miten pahasti. Hän on kuitenkin käytännössä syyllistynyt kuolemantuottamukseen. Atlantalle tämä oli todella paha takaisku...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maagiset
Eli ei EA:lla käynyt ihan paras mäihä ton kansikuvapojun valitsemisessa, niin kuin moni onkin jo sanonut.
Vai onkos se sittenkin toisinpäin? Eli kuka ikinä joutuukaan kansikuvapojuksi niin ei hyvä seuraa... Eikös muutama vuosi sitten ollut muuan Saku Koivu jonkun version kansikuvapoikana? Ja montakos ottelua hän pelasi sillä kaudella. (vai pettääkö muistini?)

Kohta on SM-liigakausi takana. Neljä peliä runkosarjaa jäljellä ja vankasti viimeisellä Play-off-paikalla 8. ja reilusti, eli pisteen edellä Tapparaa... Nyt on viimeisen kymmenen pelin aikana alkanut voittoja irtoamaan siihen tahtiin, että Play-offeihin mennään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JiVe
Vai onkos se sittenkin toisinpäin? Eli kuka ikinä joutuukaan kansikuvapojuksi niin ei hyvä seuraa... Eikös muutama vuosi sitten ollut muuan Saku Koivu jonkun version kansikuvapoikana? Ja montakos ottelua hän pelasi sillä kaudella. (vai pettääkö muistini?)

Saku on NHL2003:n PAL-version kannessa (vai vain Suomessa?) ja viime kausihan oli Sakulle poikkeuksellisen ehjä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Saku on NHL2003:n PAL-version kannessa (vai vain Suomessa?) ja viime kausihan oli Sakulle poikkeuksellisen ehjä.

Muistaakseni nuo oli nimenomaan lokalisoitu. Mulla PC versio mutta sama homma, Koivu kannessa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lootus
Kuolemantuottamuksesta ajoneuvolla. Mitens se meni, maksimissaan siitä 15 vuotta ja muista rikkeistä jokaisesta 1 eli maksimissaan joutuisi istumaan 19 vuotta... mutta eiköhän se ole erittäin epätodennäköistä.

Tuskin ihan 19 vuotta, keskiarvo Georgian osavaltiossa tällaisessa tapauksessa on 7,4 vuotta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker
Muistaakseni nuo oli nimenomaan lokalisoitu. Mulla PC versio mutta sama homma, Koivu kannessa.

Pelistä meni maku kyllä täysin,kun löysi yhen maalikikan.Tosin kaikkiahan tommonen ei haittaa.

Jou

Pystyykö tässä pelissä hakemaan mistään päivityksiä SM-liiga joukkueisiin eli esim X-portilla tän vuoden kokoonpanot :confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zakk
Onko kukaan löytänyt missä Dynasty Modessa näkee loukkaantumiset?

Sieltä missä voi tehdä sopimuksia löytyy loukkaantuneet. Contracts kohdasta. Yllättävän vaikeesti kyllä.. Sieltä ei näy kuitenkaan kestoa eikä loukkaantumisen syytä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zakk
Onko kukaan löytänyt missä Dynasty Modessa näkee loukkaantumiset?

PC:llä ainakin Team Report nimisen allakohan se on (jos nyt ei ole samalla nimellä niin tässä kaikkea muuta mitä siltä sivulta löytää joten jokainen löytänee näillä ohjeilla sen itse).

Näkee joukkueen
voitot,tappiot,tasapelit,häviöt
viimeisten kymmenen pelin tilan
sijoituksen konfferenssissä
seuraavan vastustajan
parhaat pistemiehet (ei kuitenkaan pisteitä =(
-->loukkaantumiset ja muut tila muutokset (hot,cold ym).
4. parasta 3Star miestä
joukkueen nykyiset arvot

Mulla on tietokoneella tuo NHL2004 ja liitin siihen PS2 ohjaimen, voisko joku laittaa tänne että mitä mistäkin napista tapahtuu ps2 versiossa, en jaksa itse alkaa säätämään ja kokeilemaan eri näppäinyhdistelmiä, kiitos =)

Ylös Bottom