Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 2004

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viller
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Re: 2004

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JiVe
Itsekin olin eilen liikenteessä ja tässä hintagallluppia:
  • Maxi, Leppävaara 64,90
  • Citymarket, Leppävaara 59,90
  • Free Record Shop, asematunneli 59,99
  • Anttila, asematunneli 64,90

Citymarketista omani ostin ja pakko sanoa, että olipa positiivinen ylläri. Ensimmäistä kertaa moneen vuoteen EA tekeleen koneeseen laittaessa ei tullut sitä fiiilistä, että eihän tässä ole taas mikään muuttunut.

Jokereilla lähti SM-Liigakausi käyntiin ja neljän pelin jälkeen on kaksi voittoa ja häviötä. Ja ollaan vasta toiseksi vaikeimmalla tasolla... Käykääpä joku lukemassa kommenttejani NHL2003-ketjusta ja mitä silloin sanoin pelin vaikeustasosta :D

Kyllä tämä peli ainakin lämmittelyksi käy ESPN:äää ja PES:iä odotellessa.

Ootko edes varma että ESPN on 2004:sta parempi?:confused:
 
Ei pysty vastustamaan kiusausta, pakko se on nyt ja heti jostain saada, vaikka sitten Citymarketista.
(Auton ovien sulkeutumisääni ja moottorin käynnistys).

edit:
No niin tulipahan peli haettua. Heti SaiPa rökitti HIFK:n 4-1. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ja heti ongelma.
Peli ei nimittäin suostu tallentamaan mitään kummallekaan muistikortilleni.
Ruudulle ilmestyy kutakuinkin seuraavanlainen teksti:
"Enimmäismäärä NHL2004 tallennustiedostoja noudettu. Sinun täytyy poistaa tai korvata tiedostoja, jotta voit tallentaa edistymisesi". Siis WTF? :confused:

Kokeilin vielä siirtää toiselta muistikortilta kaikki EA Sportsin pelien tiedostot (mm. Madden, Tiger Woods) toiselle muistikortille, ja tallentaa NHL:ää toiselle, mutta ei auttanut.

Pikkuisen harmittaa, kun ehdin jo aloittaa SM-liigan SaiPalla ja pelata pari ottelua enkä nyt saa tallennettua.

:mad:
 
oon kuullu kyseistä ongelmaa muuallakin, ei vaan mitään ideaa mistä voisi johtua, jos jotain pitäis veikata niin ehkä jos on jonkun toisen EA:n pelin save niin voisi sekottua, en tiiä sit :P
 
Tosiaan kaikki EA:n savet kopioin toiselle muistikortille, ei auttanut.
Kai se vaan pitää viedä peli takaisin kauppaan.
 
Jos tommonen bugi pelissä on, niin on kyllä pirun NOLOA! Siis ei voi tallentaa, mitä vittua? No, kyllä sä varmaan vaihdettua sen saat. Ja hei, pitää olla huono tahdonvoima jos EI PYSTY odottamaan kuukautta ESPN:iin. Mä ainakin odotan, mielummin kuin ostan 2 jääkiekkopeliä, missä ei ole mitään järkeä. Ja teidän NHL 2004:n ostaneiden ei kyllä kannata ostaa ESPN:iä. Tai no toi oli vaan mun mielipide, mut kun tarkemmin ajattelette niin 120 e vuodessa jääkiekkopeleihin?! Hullua...
 
Lainatut viestit kirjoitti alkujaan Gangster75
Jos tommonen bugi pelissä on, niin on kyllä pirun NOLOA! Siis ei voi tallentaa, mitä vittua?

Vein pelin takaisin kauppaan, josta he lähettävät sen ilmeisesti maahantuojalle, joka tarkistaa pelin. Montakohan viikkoa siinäkin menee. :rolleyes: Kaupassa eivät voineet jostain kumman syystä tarkistaa.

Ja hei, pitää olla huono tahdonvoima jos EI PYSTY odottamaan kuukautta ESPN:iin

En ole ESPN:n kiekkoa ostamassakaan. Kuukauden päästä pelataan niin aktiivisesti PES3:a, että muille peleille tuskin jää ollenkaan aikaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
Itseasiassa toi taitaa lähtee mullekkin! Ihmisen mieli on vastustuskyvytön... :D
Heikko on ihmisen mieli...

Kausi on edelleen menossa ja 31. ottelun jälkeen olen sarjassa 10. Ei oikein meinaa voittoja irrota.

Pari bugia ja huolimattomuusvirhettä on iskenyt silmään:
Markus Kankaanperän syntmäpaikka on Skellefteå, Finland :D
kultakypärä tuntuu menevän parhaalle malintekijälle kautta pelattaessa??? Ainakin viimeisessä otteulssa Jokereiden kultakypäränä viiletti Antti Aalto (9+0=9):confused: , kun kentällä olivat mm. Jussi Pesonen (8+9=17) ja Mika Strömberg (6+8=14)

Edelleen sitä mieltä, että on EA saanut ainakin hieman muutosta parempaan suuntaan. Itse olen mieltynyt oikeanpuoleisen tatin käyttöön: taklaukset ja harhauttelu+laukominen varsinkin yksin läpi- ja maalin eteen nousutilanteissa.
 
Mulla on Dynasty kausi menossa, tein oman jengin ja hankin keskiverto pelaajia suomen ja ruotsin liigasta :) jengin pelaaja budjetti 48milj, ja tällä hetkellä 22milj tulossa plussaa, 55matsia takana ja sarjan kärkikahinoissa.
 
Jumaliste kun tekis mieli ostaa tää peli, mutta pakko säästää rahaa PES3:een ja ESPN hokiin. Ja ehkä tuo Colin4 nyt pitää pelinälän hetken kurissa. Kauhee hinku vaan päästä pelaamaan Jokereilla ;)
Onko dynasty-moodissa muuten mahdollista pelata sm-liigaa, vai pitääkö ottaa ohjaksiin NHL-tiimi tai itse tehty joukkue?
 
Testasin yhden pelin pelikaupassa ja kyllähän se lätkää noin periaatteessa muistutti. Graffiikka oli ihan hienoa ja Kärpillä oli hieno pelata. Ketjutkin olivat jopa oikein viime kaudelta, arvot vain ehkä hieman pielessä. Sarja alkoikin aivan kuten viime kausi - kotipelillä Bluessia vastaan. Lopputulos oli tosin eri. :D
 
Olen nyt pelannut kyseistä peliä neljä päivää ja ihan hyvältä tuntuu. Slidereita pitää kyllä säätää paljon,että pelistä tulee hyvä. Itse olen säätänyt pelinopeuden, agressiivisuuden,bruise-controllin,kahvaustehon nolliin ja peli tuntuu heti paremmalle. Vuodesta toiseen EA:n peleissä samoja vikoja silti on. Esim.Maalivahdilla voi purkaa todella yliluonnollisen helposti, pelaajien vedot on aivan tolkuttoman kovia" vaikka laukaisunopeus nollassa" tietokone koukkii aivan hirveästi, yksinläpi tilanteessa koukku kainaloon,eikä jäähyä tule. Kentän vaihdot on myös todella perseestä,koska pelaajat eivät yksinkertaisesti mene vaihtoon,vaikka aikaa olisi. Mutta näistä vioista huolimatta hienoja kokemuksia on peli antanut ja kyllä tätä pelaa ESPN odotellessa. Joku sanoi että ei ole järkeä ostaa kahta lätkäpeliä vuodessa. Itse en ole vielä päättänyt pidänkö EA:n peliä koko vuotta vai annanko sen vaihdossa kun ostan ESPN ja PES3.
 
Mä en oo jaksanu vaivautua vähään aikaan lätkäpelejä ostelemaan. Kavereiden kanssa eilenki pelattiin 4-pelaajan pelinä näytösotteluita NHL 2002:lla lukitukset päällä ja tunnelma oli aivan katossa.

Onko kellään tietoa paljonko tuo 2004 maksaa Ulappatorin Pelimestassa?

JiVen gallupin perusteella ostan joko Pelimestasta Ulappatorilta ja vien NHL 2002:n vaihdossa tai Leppävaaran Citymarketista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker
Mä en oo jaksanu vaivautua vähään aikaan lätkäpelejä ostelemaan. Kavereiden kanssa eilenki pelattiin 4-pelaajan pelinä näytösotteluita NHL 2002:lla lukitukset päällä ja tunnelma oli aivan katossa.

Onko kellään tietoa paljonko tuo 2004 maksaa Ulappatorin Pelimestassa?

JiVen gallupin perusteella ostan joko Pelimestasta Ulappatorilta ja vien NHL 2002:n vaihdossa tai Leppävaaran Citymarketista.


Tuolla Pelimestassa hintaa tais olla PS2-versiolla 64 euroa ja PC- versiolla 49 euroa. Noin siis ainakin muistelisin. PC:n version hinnasta olen varma, koska toi NHL tuli tuolta PC:lle hankittua.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker
Mä en oo jaksanu vaivautua vähään aikaan lätkäpelejä ostelemaan. Kavereiden kanssa eilenki pelattiin 4-pelaajan pelinä näytösotteluita NHL 2002:lla lukitukset päällä ja tunnelma oli aivan katossa.

Onko kellään tietoa paljonko tuo 2004 maksaa Ulappatorin Pelimestassa?

JiVen gallupin perusteella ostan joko Pelimestasta Ulappatorilta ja vien NHL 2002:n vaihdossa tai Leppävaaran Citymarketista.

Mieshän on meiltäpäin! Itekin ostan melkein aina pelimestasta.

EDIT: Ja maagiset on kanssa täältäpäin. Taitaa olla Espoon edustus täällä aika kova.
 
Ylös Bottom