Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2004

Ihan mukiin menevää jääkiekkoa, varsinkin kun ei ole tullut ostettua nhl:llää sitten vuoden 2001 jälkeen.

Maalinteossa ei ole ns. varmaa kikkaa joka toimis aina, tosin itse huomannut että kun vaihtaa laukauksen tähtäämisen manuaaliseksi niin lämärit viuhuu joskus turhankin usein b-pisteen ja siniviivan välistä sisään. Hyvä puoli on nyt myös ns. "räkämaalien" määrä joka on lisääntynyt edellisistä osista.

Tappeleminen ei ole oikein auennut minulle, osaako joku neuvoa miten se tapahtuu? Tietysti kaikkia nappeja hakkaamalla olen pari kertaa onnistunut kaverin selättämään. Hymyn huulille nosti myös kun maalivahdit rupesivat matsaamaan keskenään :)

Ai niin, ja yksi ärsyttävä piirre on että peli pitää suht kovaa mölyä x-boxissa, siis kun pelaat matsia, tai heti matsin jälkeen jossa käydään tilastot läpi. Tämän huomannut kun tulee pelattua ilman ääniä (tyttöystävän nukkuessa)

Mutta, itse ainakin suosittelen lajin faneille kyseistä peliä.

Edit : toinen ärsyttävä piirre ilmestyi, eli peli "laahaa" välillä, mutta onneksi se on vain lyhyt aikaista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hopeja
Loukkaantumiset ja muut tiedot löytyvät valmentaja kohdan alta, ja sieltä joukkueraportit.
En löytänyt sieltä mitään joukkueraporteja. Siellä oli vain kohdat, Muokkaa ketjuja, Pelinumerot ja Pelipäivät. Mistä päin tarkemmin ne tiedot löytyy?
 
Vastaus: Nhl 2004

Ostin tämän nyt huvikseni pc:lle vaihtelun vuoksi ja kun aloitan dynasty moden niin peli kaatuu joka kerta. Onko muilla samoja ongelmia? Pitääkö olla joku tietty flash vai mitä? Ei kiinnostaa siis mitkään modit. Kunhan pääsisi dynastya testailemaan.
 
Ylös Bottom