Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 21

joo CPU:n teko-äly on huomattavasti parantunut kun vertaa 20 sen huomasin hyvin varsinki tuossa Be a pro modessa joka omasta mielestäni on loistava. se että jos sitä pelaa vaan prologin eli (euro-sarjan 2 peliä) verran niin ei siitä sillon mitään irti saakkaan mut itse käytin yhden Accessin kokonaan tuoho Be a prohon ja kyllähän se maistui. itsestäni kaikkea muuta kun pelkästään päälle liimattu.

Enää ei tarvitse AI:lta pyytää syöttöäkään vaan vaan AI syöttää sinulle itse jos olet vain sijoittunut hyvin. Lisäksi noilla keskusteluilla on oikeasti väliä itse tulin varatuksi Anaheimiin pre-season meni loistavasti ja aloin kukkoilemaan niin löysinki itseni ketjuhiarkiasta vasta juuri ja juuri kolmannesta ketjusta todella vähällä peli ajalla. 5 ekaa peliä meniki the showssa 0+0 tehoilla ja ai, että kun media, couchi alkoi jo hengittämään niskaan. niin siinä kasvoi oikeasti semmonen apina et jaahas kohta tässä ollaan sitten AHL:ssa jos ei tehoa aja tulemaan, mutta sitten Ray Ferraro kumminki uskoi minuun ja aloinki pelaamaan puolustusvoittoisesti niin sitten avautuiki täysin uusia mahdollisuuksia kun couchia mielytti minun puolustustyöskentely. Ketjuhierarkiassa ollaan myös noustu sinne 3->2 puoleen väliin. ja tämän noteerasi myös Sam Steel jonka kanssa ollaanki nyt rakennettu joukkue kemiaa mahdollista tulevaisuutta varten. En malta kyllä odottaa jatkaa tuota anaheimin tarinaa huomenna :)
 
Minkä Ovr pelaajalla siellä Be a Prossa aluksi pelaillaan? Onko vielä niin, että AHL-tason jätkällä painetaan menemään NHL:ssä.
 
Peli Gigantissa ja Powerissa 40€. Powerista ei saa ennakkotilaajan etuja ja Gigantista saa, mutta olisi tänään 13.00 mennessä pitänyt tilata postilla tuo peli, jos haluaa perjantaiksi oletetusti. Onnistunee myös niin, että marssitte Giganttiin tänään/huomenna ja maksatte ennakkoon tuon ja nouto perjantaina. Muistatte vaan kassalla sopia että saa ennakkokoodit sitten mailiin erikseen.
 
Minkälaisia slidereita porukka on tässä käyttäny? Vai onko ilman slidereiden säätöä mahdoton pelata.
 
Toivotaan gigantin toimittavan koodit. Viimevuonna ei meinannu millään saada, piti perään soitella. Tilausvahvistuksen pdf ei ainakaan koodia ollut.
 
Tänään tuli postissa gigantista tilattu nhl21 koodilappunen oli mukana joka meni läpi, en tosin keksinyt mistä tuon 94rewindin saa päälle mutta ilmeisesti vasta kuun lopussa aktivoituu
 
Tänään tuli postissa gigantista tilattu nhl21 koodilappunen oli mukana joka meni läpi, en tosin keksinyt mistä tuon 94rewindin saa päälle mutta ilmeisesti vasta kuun lopussa aktivoituu

itelläkin tuli lappu, mut siinä on vain 12 merkkinen koodi, mihin se pitää oikein laittaa kun 25 merkkiä on boxilla minimi :D
 
itelläkin tuli lappu, mut siinä on vain 12 merkkinen koodi, mihin se pitää oikein laittaa kun 25 merkkiä on boxilla minimi :D
Sait siis PS4 koodin. Tänne esim saa lahjoittaa sen (hymiö), mutta meneppäs Gigantin chättiin kysymään niin saat oikean koodin.
 
Ylös Bottom