Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 22

Ei ole kun ne on kokoonpanoissa ihan maajoukkueissa ja kaikki on oikein. Eli jos ottaa ihan yhden quick gamen ni siellä on oikein.

Mutta mitään turnausta en pysty pelaamaan niillä.
itse löysin ps4 vaan 2 "beijing 2022" rosteria ja uudemmassa ne on omissa joukkueissa.
 
Nyt selvisi miksi ei näy.

Rosteri jaossa tulevat joukkueet menee ”kansainväliset” liigan alle. Eli maajoukkueisiin kuten kuuluukin.

Mutta jos menen ”pelaa nyt”, niin sielläpä löytyy erikseen vaihtoehdot:
- Kansainväliset
- IIFH:n maailmanmestaruuskilpailut
- IIFH:n naisten maailmanmestaruuskilpailut
- IIFH:n nuorten maailmanmestaruuskilpailut

Eli ne on omana ”liiganaan”, mutta niitä ei voi muokata mitenkään.
Mutta kansainväliset valinnan joukkueilla et voi pelata pelissä mitään muuta pelimuotoa kuin ”pelaa nyt”, joten mitään turnausta et pääse pelaamaan…
 
Nyt selvisi miksi ei näy.

Rosteri jaossa tulevat joukkueet menee ”kansainväliset” liigan alle. Eli maajoukkueisiin kuten kuuluukin.

Mutta jos menen ”pelaa nyt”, niin sielläpä löytyy erikseen vaihtoehdot:
- Kansainväliset
- IIFH:n maailmanmestaruuskilpailut
- IIFH:n naisten maailmanmestaruuskilpailut
- IIFH:n nuorten maailmanmestaruuskilpailut

Eli ne on omana ”liiganaan”, mutta niitä ei voi muokata mitenkään.
Mutta kansainväliset valinnan joukkueilla et voi pelata pelissä mitään muuta pelimuotoa kuin ”pelaa nyt”, joten mitään turnausta et pääse pelaamaan…
Johtuisikohan taas näistä lisensseistä. Muutenkin tuo kokoonpanojen jakaminen ei ollut ihan sitä, mitä kuviteltiin. Olisiko näin, että EA on saanut itse kisojen lisenssin, mutta ei varsinaista oikeutta pelaajiin.. Tai oikeastaan vain pelipaitoihin. KHL pelureihin nyt ei varsinkaan. Eikös jossain aiemmassa änärissä pystynyt luomaan Suomen joukkueen vaikka minkä liigan pelaajista? Nyt se on vain kiveen hakattuna nää rosterissa olevat.
 
Oli kyllä EA todella huono veto pistää nextgeni versio yksikseen olis edes crossplay PS5 ja Series . Vielä kun nextgen versio ei paljon paremmalta näytä kuin oldgen. Fifassa tämmönen onnistuu kun pelaajamäärät on ihan eri planeetalta. No pitää oottaa HuTin pelaamista kun peli tulee gamepassi/ea acces sit varmaan saadaan pelaajia enenmän nextgen versioon
 
Näköjään pitää veskojen slidereita muokata. Tulevat eteen maalilta jäähän nojaten, jolloin takatolpat ja yläkulmat jäävät auki. Hyökkääjällä nousee kulmasta veskan eteen, niin rannevedoista 9/10 uppoaa sisään.
 
EA reagoi surullisiin tapahtumiin.
274987444_10159813831280996_8070723194242210498_n.jpg
 
Tossa nyt pelaillu yksinpeli kautta lastgen ja nextgenillä niin täytyy sanoa et jopa tekoäly on parempi lastgen versiossa. Melkosen surkea on nextgenin NHL 22. No onneksi tuli tarjouksesta ostettua se versio missä tuli molemmat versiot mukana. Tarvis saada kilpailua NHL peleihin, mut ilmeisesti ei tuota rahaa NHL pelit tarpeeksi et esim. 2K lähtis tekeen omaansa. Edelleen kun olis saanut sen NHL 94 version kaikilla nyky online optiolla niin se olis viihdyttävin NHL peli markkinoilla eli melko surkee on tilanne. Itte sarjaa pelannut juurikin sieltä NHL 94 asti ja joka vuosi tullu ostettua ja petyttyä. Mutta kun parempakaan ei ole tarjolla.
 
Onko bugeja/ongelmia gameplayssa tai Franchise-modessa? Redditin perusteella pelaajien sopimukset (esim. 82 ovr Brad Lampert vaatii $17milj.) ja trade-valuet ilmeisesti edelleen rikki..

Joko löytyy HDR-säädöt ja Dual Sensen voimakkuus asetukset pelistä?

Ei kyllä varmaan parane ostaa peliä alennuksesta, todennäköisesti tulee kuitenkin ensi kuussa EA Playhin.
 
Uus änäri kyllä vetää sanattomaksi! Sen puolesta, että on niin buginen tekele, että kyrpii ihan saakelista kun ostin koko pelin!

On vanhan kansan änäri pelaaja. Tykkäsin pelata oikeilla kokoonpanoilla koko kauden eli treidailla äijät jengeihin silloin kun oikeasti on vaihdot tehty.
No paras pelimuoto tähän on "season mode". Oon katsellut jenkkien foorumeilta, että peli bugittaa ja kaatuu paljon kauden aikana. Latasin niiden ohjeiden mukaan kaikki viimeisimmät rosterit yms.
Nyt sitten joka kerta kun yritän treidata pelaajan, niin peli kaatuu sen jälkeen ja kausi loppuu siihen. Yleensä jää pyörittämään lataus kiekkoa kun yrittää käynnistää seuraavaa matsia.

Muilla samoja ongelmia?

Pakko todeta, että änärin olen omistanut viimeksi 2016 ja on kyllä sutta ja sekundaa tämä uusin. 60€ tästä p*skasta!
 
Uus änäri kyllä vetää sanattomaksi! Sen puolesta, että on niin buginen tekele, että kyrpii ihan saakelista kun ostin koko pelin!

On vanhan kansan änäri pelaaja. Tykkäsin pelata oikeilla kokoonpanoilla koko kauden eli treidailla äijät jengeihin silloin kun oikeasti on vaihdot tehty.
No paras pelimuoto tähän on "season mode". Oon katsellut jenkkien foorumeilta, että peli bugittaa ja kaatuu paljon kauden aikana. Latasin niiden ohjeiden mukaan kaikki viimeisimmät rosterit yms.
Nyt sitten joka kerta kun yritän treidata pelaajan, niin peli kaatuu sen jälkeen ja kausi loppuu siihen. Yleensä jää pyörittämään lataus kiekkoa kun yrittää käynnistää seuraavaa matsia.

Muilla samoja ongelmia?

Pakko todeta, että änärin olen omistanut viimeksi 2016 ja on kyllä sutta ja sekundaa tämä uusin. 60€ tästä p*skasta!
Ittekin pelaan vaan kausi modea, no joskin viimeaikoina vähemmän. Ei ole tullu näitä bugeja vastaan, mulla nextgen versio, mutta samaa jaskaahan tämäkin on. Enkä kyllä valittavasti näe et NHL 23 tule tätä pelisarjaa muuttamaan. Harmi et edelleen mun mielestä paras ea änäri on NHL 95
 
Ittekin pelaan vaan kausi modea, no joskin viimeaikoina vähemmän. Ei ole tullu näitä bugeja vastaan, mulla nextgen versio, mutta samaa jaskaahan tämäkin on. Enkä kyllä valittavasti näe et NHL 23 tule tätä pelisarjaa muuttamaan. Harmi et edelleen mun mielestä paras ea änäri on NHL 95
Mikä toi "nextgen"- versio on?
Ittekin pelaan vaan kausi modea, no joskin viimeaikoina vähemmän. Ei ole tullu näitä bugeja vastaan, mulla nextgen versio, mutta samaa jaskaahan tämäkin on. Enkä kyllä valittavasti näe et NHL 23 tule tätä pelisarjaa muuttamaan. Harmi et edelleen mun mielestä paras ea änäri on NHL 95
Oletko kokeillut treidata pelaajia?

Löysin jonkin vinkin, että treidatessa tekoäly ei ilmeisesti osaa täyttää ketjuja ja näin ollen ketjuja jää tyhjiksi ja peli tökkää siihen. Tämä huhun tosin kumoaa se, että vaikka valitsisi kaikki joukkueet aktiivisiksi eli pelaajan hallintaan niin treidin jälkeen peli kaatuu aloittaessa seuraavaa matsia vaikka olisit manuaalisesti täyttänyt ketjut kaikista joukkueista.

EA:n Madden ei pettänyt tänäkään vuonna mutta änäriä ei näköjään olisi kannattanut ostaa.
 
Viimeksi muokattu:
Heh itellä olohuoneessa yhä avaamaton NHL 22..tullu pelattuu NHL 21 Be a GM:ää vieläkin..

Harmi jos on noin pahoja bugeja 22:ssa!
 
Heh itellä olohuoneessa yhä avaamaton NHL 22..tullu pelattuu NHL 21 Be a GM:ää vieläkin..

Harmi jos on noin pahoja bugeja 22:ssa!
On kyllä käsittämätöntä kuinka surkea tekele 22 on! Ei vaan mahdu kaaliin miten voi markkinoille päästää noin keskeneräisen pelin. Korjauspäivityksiä on tullut joka kk ja vieläkään ei peli toimi kunnolla.
No kausikin loppuu kohta niin EA voi pestä kätensä tästä ja vastata valituksiin, että panostavat seuraavaan NHL peliin.
 
Ylös Bottom