Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 22

Havaintoja verrattuna 21:seen

+Vaikeampi syöttöpeli=Niinkuin oikeastikin
+Maalivahdit parempia=sama ylempänä
+Maalinteko vaikeampaa
 
Havaintoja verrattuna 21:seen

+Vaikeampi syöttöpeli=Niinkuin oikeastikin
+Maalivahdit parempia=sama ylempänä
+Maalinteko vaikeampaa
Juu pitää vähän katsella minne syöttelee. Maalivahdit parempia joo, mutta sivuttaisliikettä kannattaa muuttaa, koska sekin silti ns. hidas
 
Itellä on käytössä kai taas ne Al Tito-sliderit vai mitkä ne onkaan?
Itse en muista mikä se oli kun siirrellyt noita paljon, mutta meinasin siis maalivahtien liikettä.

Toiseksi, löytyiskö peliseuraa joskus? Vastakkain, tai kahdestaan joitakin muita vastaan.
 
Tässä NHL 22 Franchise Modessa pelannu Coloradolla..

Yllättävää et paras mies pisteissäni on MacKinnon,mutta vasta joku 10:s pistepörssissä!

Aiemmissa versioissa miehitin pistepörssin kärkipäät aina..

Sensijaan maalivahti Kuemperilla jo joku 13 nollapeliä!!
 
ilmeisesti NHL 23 First look trailer tulee 19.8 ja sitten betaa olisi luvassa 29.8, mielenkiinnolla odotan mitä sieltä on tulossa, tosin yleensä niistä First look trailereista ei ole juuri mitään saanut irti
 
Minulle tuli kutsu siihen mutta laitoin viestin takaisin että "pitäkää räpellyksenne (pa****ne), ei voisi vähemmän kiinnostaa!"

Itse en taida viestiin mitään vastata, koska sillä olisi todennäköisesti yhtä paljon vaikutusta tulevaan peliin, kuin betasta annettavalla palautteella...

Mutta joo, aiempina vuosina on noihin betaversioihin tullut (jopa suht innolla niitä odottaen) osallistuttua, mutta tällä kertaa ei kyllä nappaa.

Varsinkin, jos/kun kyse on (käsittääkseni) pelkästään siitä ulkojäillä pelattavasta höntsäkiekosta, jota inhoan yli kaiken.
 
Olin viime vuonna sekä NHL'n, että Fifan betaan osallistunut. Eipä mikään muuttunut, mitä nyt Fifa korjasi selvät bugit pois esim manager modesta.
 
Huvittaa tuo "viime hetken yritys". NHL2K10 oli tämä ominaisuus jo silloin. Onhan se hyvä uudistus, mutta jotenkin aika pienen mittakaavan juttu. Trailerilla oli pätkä, jossa oli kuvakulma ensimmäisestä persoonasta. Onko tämä kuvakulma todella pelissä? Jos on, niin se voi olla koko pelin mullistavin uudistus.
 
Ylös Bottom