Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juu, kyllä sain. Series X:n oman kauppapaikan kautta sen eilen latasin.Onko joku täällä saanut Xbox Series X:lle ladattua sen 10h kokeiluversion? Fifa23:lle ko. vaihtoehto löytyy, änärille ei vaikka käsittääkseni pitäisi...
Ok, sieltä itsekin yritin. Olitko muuten ennakkotilannut? Itse en, johtuukohan sitten siitä?Juu, kyllä sain. Series X:n oman kauppapaikan kautta sen eilen latasin.
En ollut ennakkotilannut. EA Playn oon saanut Game Pass Ultimaten kautta.Ok, sieltä itsekin yritin. Olitko muuten ennakkotilannut? Itse en, johtuukohan sitten siitä?
No löytyihän se sieltä, puusilmät...10h testin sain ainakin ladattua eilen jo XSXlle, kun meni oman kirjaston kautta EA play valikkoon, sieltä valitsi NHL23 ja se vei storeen josta sai ladattua.
Enkä ole ennakkotilannut tms.
Älytöntä et tuota asetusta ei voi muuttaa. Patchia kehiin asap.10 tunnin testissä tuntui pelaajien keskuudessa eniten huomiota herättävän presentaation puutteet:
EA möi meille viime vuoden pelin uusilla kansilla, ainut uudistus on NHL23 logo … voi voi…. ai niin, sotkihan ne hut pelin, nyt tulee mies ja nais pelaajat samaan joukkueeseen , voi hyvää päivää, kait se nyt ois voinut olla valinta, että pelaako mies vai nais joukkueella !- Presentaatiot: Puuttuu, ei mitään hidastuksia jne.
- Joukkueen taktiikan vaihdot valikoissa: puuttuu
- Ne uusitut alkuseremoniat: puuttuu
Kaikki muu täysin 1:1 viimevuotiseen. En oikeasti huomannut mitään oikeita uudistuksia paitsi kolmannet alivoimaketjut ja uuden ylivoima taktiikan. Valikot, gameplay, ulkoasu..kaikki ihan samaa.
Vaikka aina haukutaan vuodesta toiseen copy pastea niin kyllä mä oon aina selkeitä eroja ja parannuksia löytänyt, vaikkakin pieniä. Nyt on eka vuosi kun kysyn et miten noi kehtaa poistaa oleellisimmat jutut koko pelistä, jättää tuomatta mainostetut jutut ja muuten ei muuttaa mitään.
Onko studio lakkautettu ja pistetty kesähessut tekee pari animaatiota lisää?
Valinta se edelleen on. Mä pelaa miespuolisilla ja pakoista nousevat kovemman ovr'n naiset setteihin.kait se nyt ois voinut olla valinta, että pelaako mies vai nais joukkueella !
Jep, mutta toteutettu tosi huonosti. Itse, kun en jaksa ketjuja rakennella, niin L3 painamalla, se muodostaa ketjut automaattisesti ja joka kerta nakkaa ne takkutukat sinne mukaan…. Ilmeiseti ne pitää käydä poistamassa kokonaan, jotteivat tule mukaan. Samoin paikoista tulee sekä että ja se on hukkaan heitettyä. Selkeästi alkuun valinta , että kummalla pelaa ja einse Sen vaikeampaa ois ollu. EA vaan ei jaksa tehdä asioita kunnolla.Valinta se edelleen on. Mä pelaa miespuolisilla ja pakoista nousevat kovemman ovr'n naiset setteihin.