Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 23

Onko joku täällä saanut Xbox Series X:lle ladattua sen 10h kokeiluversion? Fifa23:lle ko. vaihtoehto löytyy, änärille ei vaikka käsittääkseni pitäisi...:confused:
Katsoin nimenomaan siitä standardiversiosta.
 
Onko joku täällä saanut Xbox Series X:lle ladattua sen 10h kokeiluversion? Fifa23:lle ko. vaihtoehto löytyy, änärille ei vaikka käsittääkseni pitäisi...:confused:
Juu, kyllä sain. Series X:n oman kauppapaikan kautta sen eilen latasin.
 
10h testin sain ainakin ladattua eilen jo XSXlle, kun meni oman kirjaston kautta EA play valikkoon, sieltä valitsi NHL23 ja se vei storeen josta sai ladattua.
Enkä ole ennakkotilannut tms.
 
10h testin sain ainakin ladattua eilen jo XSXlle, kun meni oman kirjaston kautta EA play valikkoon, sieltä valitsi NHL23 ja se vei storeen josta sai ladattua.
Enkä ole ennakkotilannut tms.
No löytyihän se sieltä, puusilmät...
Hämäsi eilen se, että kun laittoi hakuun FIFA23 niin siinä näkyi normiversioiden kanssa se kokeiluversio, sitten änärille sama haku ja eipä näkynyt.
Kiitos kaikille avusta, saa nähdä milloin tuota jaksaa kokeilla, ostoon mennee aikaisintaan Black Fridayna...
 
- Presentaatiot: Puuttuu, ei mitään hidastuksia jne.
- Joukkueen taktiikan vaihdot valikoissa: puuttuu
- Ne uusitut alkuseremoniat: puuttuu

Kaikki muu täysin 1:1 viimevuotiseen. En oikeasti huomannut mitään oikeita uudistuksia paitsi kolmannet alivoimaketjut ja uuden ylivoima taktiikan. Valikot, gameplay, ulkoasu..kaikki ihan samaa.
Vaikka aina haukutaan vuodesta toiseen copy pastea niin kyllä mä oon aina selkeitä eroja ja parannuksia löytänyt, vaikkakin pieniä. Nyt on eka vuosi kun kysyn et miten noi kehtaa poistaa oleellisimmat jutut koko pelistä, jättää tuomatta mainostetut jutut ja muuten ei muuttaa mitään.
Onko studio lakkautettu ja pistetty kesähessut tekee pari animaatiota lisää?
 
- Presentaatiot: Puuttuu, ei mitään hidastuksia jne.
- Joukkueen taktiikan vaihdot valikoissa: puuttuu
- Ne uusitut alkuseremoniat: puuttuu

Kaikki muu täysin 1:1 viimevuotiseen. En oikeasti huomannut mitään oikeita uudistuksia paitsi kolmannet alivoimaketjut ja uuden ylivoima taktiikan. Valikot, gameplay, ulkoasu..kaikki ihan samaa.
Vaikka aina haukutaan vuodesta toiseen copy pastea niin kyllä mä oon aina selkeitä eroja ja parannuksia löytänyt, vaikkakin pieniä. Nyt on eka vuosi kun kysyn et miten noi kehtaa poistaa oleellisimmat jutut koko pelistä, jättää tuomatta mainostetut jutut ja muuten ei muuttaa mitään.
Onko studio lakkautettu ja pistetty kesähessut tekee pari animaatiota lisää?
EA möi meille viime vuoden pelin uusilla kansilla, ainut uudistus on NHL23 logo … voi voi…. ai niin, sotkihan ne hut pelin, nyt tulee mies ja nais pelaajat samaan joukkueeseen , voi hyvää päivää, kait se nyt ois voinut olla valinta, että pelaako mies vai nais joukkueella !
 
Valinta se edelleen on. Mä pelaa miespuolisilla ja pakoista nousevat kovemman ovr'n naiset setteihin.
Jep, mutta toteutettu tosi huonosti. Itse, kun en jaksa ketjuja rakennella, niin L3 painamalla, se muodostaa ketjut automaattisesti ja joka kerta nakkaa ne takkutukat sinne mukaan…. Ilmeiseti ne pitää käydä poistamassa kokonaan, jotteivat tule mukaan. Samoin paikoista tulee sekä että ja se on hukkaan heitettyä. Selkeästi alkuun valinta , että kummalla pelaa ja einse Sen vaikeampaa ois ollu. EA vaan ei jaksa tehdä asioita kunnolla.
 
Monet akat luistelee ukoilta karkuun ja heittelee seinillekin.
Maalinteko selvästi vaikeempaa yms. Selvästi parempi kuin edellinen.
Presentaatiot ei mua kiinnosta.
 
Se että EA muuttaa onlinen gameplayn slidereita, ei tee peliä paremmaksi. Vain ne sliderit on paremmat.
 
Itse oon kyllä tykännyt. Maalinteko on tietysti vaikeaa, mutta toisaalta se kannustaa pelaamaan joukkueena. Kiekkoa pystyy nyt liikuttamaan kunnolla pelaajalta toiselle. Taisi olla viimeksi NHL 09, jossa tämä toimi näin hyvin. One-timereita vaikeutettu sopivasti, ettei 4/5 mene maaliin. Tuo kaatuessa loppuun asti pelaaminen on yksi parhaimmista uudistuksista ja muutamia vau elämyksiäkin on sen kautta tullut. Tähän siis ei tarvitse mitään näppäinyhdistelmiä. Tunnelma on parempi kuin pitkään aikaan. Mulle on se ja sama noille kansallislauluille. Mie luulen, että nuo hidastukset tulevat takaisin. Tässä kokeillaan, että mitä pelaajat oikeasti haluavat ja mitä eivät. Valtaosahan on valittanut, että miksi niitä pitää katsoa. Nyt kun EA ne poistaa, niin alkaa valitus toisinpäin. Pelissä on todella paljon pieniä uudistuksia, mutta niitä ei välttämättä huomaa kuin todella paljon änäreitä pelanneet. Ja onhan PC: n puolella muita kiekkopelejä, jos änäri ei kiinnosta. Niiden laatu nyt on mitä on.
 
Gameplay oli niin hyvää 10h kokeilussa, että ostin jopa pelin uutena. Mikä on itselle aika harvinaista. Paljon on pieniä detaileja parantunut gameplayn osalta. Toivottavasti täysi presentaatio tulee palautteen ansiosta vielä takaisin.

Muuten peli on aivan törkeää rahastusta ja kusetusta EA:lta miten ominaisuuksia poistetaan sekä tiettyjä vikoja ei ole vieläkään korjattu. Moni asia ei ole muuttunut yhtään. Ikävää tukea tuollaista paskafirmaa, mutta päätin oman pelinautinnon olevan tärkeämpää ja ostaa kuitenkin pelin. Hauskaa on ollut, eiköhän tästä muutama sata tuntia irtoa Franchise Modena parissa.
 
Nyt on Rivalsissa arcade asetukset ja saa tehtyä paluun kiekkoon, jota tämän pitäisikin olla. Tulee ihan muistoja mieleen. Tätä tarkoitan, kun sanoin että videopelin pitää olla hauskaa, eikä väkisin vääntämistä!!
 
Ylös Bottom