Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Täydellinen kuvaus AI:sta, sanasta sanaan noin. Se ei käytännössä ole tietoinen kiekosta.Voin vahvistaa HUT-pelimuodon puolelta, ettei mikään ole muuttunut kongreettisesti. AI edelleen pässi, on mm. välillä sun luistinratojen edessä, luistelee minne sattuu eri tilanteissa usein, jarruttelee ja edelleen tuntuu siltä, että junaradalla liikkuvalle AI'lle on jotkut ihmeen ennaltamäärätyt paikat kaukalossa, minne pysähtyy kuin tikku paskaan. Ihan sama missä kiekko on.
Ketju on NHL 23.22:ssa syöttäminen ja etenkin onetimerit oli vaikeita verrattuna 21:seen..
Kiva muistella entisiäkin lätkäpelejä....Ketju on NHL 23.
Kuvauksen vaillinaisuuden vuoksi on hankala päätellä sen suurempia, mutta ensimmäisenä tulee mieleen ohjaimen driftaus. Itse kokeilisin NHL-pelien sijaan jossakin toisessa pelissä pienten liikkeiden avulla, tuleeko ns. tahatonta liikkumista.Mulla liikkuu 21:ssa ja myös 22:sessa valikot miten sattuu ohjaimella... vain pelitapahtumat toimivat kunnolla!
Ohjain hajonnu? Vai koko kone??
Kuvauksen vaillinaisuuden vuoksi on hankala päätellä sen suurempia, mutta ensimmäisenä tulee mieleen ohjaimen driftaus. Itse kokeilisin NHL-pelien sijaan jossakin toisessa pelissä pienten liikkeiden avulla, tuleeko ns. tahatonta liikkumista.
Itse pelasin PS4:llä v. 2020 NHL:ää todella kuluneella DualShock-ohjaimella. Luistellessa driftaus ja kuluneisuus eivät haitanneet, koska vasen tatti on niin usein ääriasennossa, ettei driftausta pääse syntymään. Tai ainakaan sitä ei huomaa. Eniten driftaus tulee esille juuri esimerkin mukaisesti tarkemman valikkotyöskentelyn aikana, kun liikkeet ovat pienempiä.
Downdetector-sivun mukaan EA:n palvelimissa on todettu perjantai-iltana yksi isompi piikki, jolloin 63 käyttäjää on ilmoittanut palvelussa olevan ongelmia, mikäli niillä on osuutta asiaan. Spoilerissa kuva siitä. Driftaus tuntuisi kuitenkin olevan pääsyy valikko-ongelmiin.