Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2k10 [PS3]

Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Ensi viikoksi ovat lupailleet lisää infoa pelistä kuvien kera.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Ensi viikoksi ovat lupailleet lisää infoa pelistä kuvien kera.

no hyvä koska tahtois päättää nyt sillai valmiiks et kumman hommaa pitää olla tarkkana mut tällä hetkellä kyl on kääntyny EA:n pelien puolee ku 2k:sta ei melkeipä mitää infoo oo tullu..
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

En ole koskaan omistanut 2k-pelejä ja nyt tahtoisin nähdä miltä näyttää EA:n peleihin verrattuna kun jotkut sanoo et 2k-sarja paljon parempi.
No kun 2K vaan on paljon parempi. Ja vaikka 2K9 oli pettymys, löytyi siinä rutkasti potentiaalia, jonka 2K10 toivottavasti lunastaa. 2K-sarjassa on paljon enemmän sattumanvaraisia ja yllätyksellisiä tilanteita, kiitos loistavan kiekkofysiikan. Tekee peleistä monipuolisempia ja vaihtelevampia, kun kiekko elää. Ja yksinkertaisesti tuntuu enemmän jääkiekolta kuin EA:n vastaava. 2K8 on parasta virtuaalikiekkoa tähän päivään mennessä.

Huvittavaa, että nyt EA pitää meteliä näistä "uusista" laitakahinoista, jotka ovat olleet 2K-sarjassa jo vuosituhannen alusta saakka :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Minkälaine NHL-peleissä Dynasty tai tähän uuteen tuleva Be A GM-Mode noissa 2k-peleissä on, kun onko sekin parempi ku EA:lla koska toi EA:n uudistus tuohon on aika uskomaton tähän vuoteen, ku tahtois vähä tietää et mite jaksaa pelata 2k-pelejä jos niissä se on huonompi kun EA:n peleissä...
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Toivotaan ihmettä, että 2K ylittäisi tasonsa rajusti. Tähän astiset 2K lätkäpelit ovat olleet TODELLA suuria pettymyksiä. Pystyn siis ainoastaan puhumaan 2K8- 2K9:stä sillä ne ovat olleet ainoat lätkäpelit tältä firmalta ja nämä molemmat olivat aivan kuraa omasta mielestäni. Hienoja elementtejä löytyy molemmista, mutta vain se jokin puttuu, että niitä jaksaisi oikeasti pelata. Toivotaan, että tänä vuonna 2K räjäyttää potin tai jää jälleen ehkä molemmat lätkäpelit ostamatta (EA&2K) :(
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Toivotaan ihmettä, että 2K ylittäisi tasonsa rajusti. Tähän astiset 2K lätkäpelit ovat olleet TODELLA suuria pettymyksiä. Pystyn siis ainoastaan puhumaan 2K8- 2K9:stä sillä ne ovat olleet ainoat lätkäpelit tältä firmalta ja nämä molemmat olivat aivan kuraa omasta mielestäni.
Jotenkin veikkaisin, että olet kokeillut pelkästään demoja, joista ei todellakaan saa oikeaa kuvaa. Näissä peleissä kun on sliderit avainasemassa. Mutta juu, 2K8:n managerimoodi on erittäin pätevä, varsinkin pelaaja-agenttien kanssa neuvottelu toi oman mausteensa. 2K9:ssä managerimoodi olikin sitten todella karsittu ja suorastaan surkea edeltäjäänsä verrattuna.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

^^Sul 999 viesti :rolleyes:

Asiaan, tänä vuonna 2k voi napata vuoden kiekkopelin tittelin itselleen, koska EA:lta ei ole tulossa käytännössä mitään uutta pelattavuuteen. Kirittävää on kylläkin paljon lähes kaikessa. Jonkinlainen BaP ois hyvä saada. Ja noi animaatiot on aivan kauheat tuossa 2k9:issä. Pelaajat näyttää pökkelöiltä ja tuuletukset pistää nauramaan (ainakin ne jotkut...).

Infoa odotellessa...
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Asiaan, tänä vuonna 2k voi napata vuoden kiekkopelin tittelin itselleen, koska EA:lta ei ole tulossa käytännössä mitään uutta pelattavuuteen.

No mun mielestä taas EA osunu kyl tänä vuonna kultasuoneen, juuri äsken yhel videol näkyy et NHL:ssä on vapaissa pelaajissa Euroopassa pelaavia pelaajia, ja muutenkin tuo koko uusi Be A GM on aivan uskomattoman kuuloinen videolla, koko paketti pistetty uusiksi ja bugit otettu pois itse pelattavuudesta ja lisäilty joitain juttuja myös pelattavuudeen, mutta en tiedä mitä 2k-sarja saanut aikaiseksi, niiden videoita odotellessa..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

En nyt tiedä oliko tuo Tanskasen kommentti tarkoitettu provoksi. Ja kyllä, ainakin minua se kiekon realistisemman käyttäytymisen aiheuttama yllätyksellisyys merkitsee pelin viihdyttävyydessä todella paljon. Katsellaan nyt mitä tuo 2K10 tuo tullessaan... Toivotaan parasta, pelätään pahinta.

Edit. Ilari on siinä oikeassa, että 2K9:ssä on todella pökkelöt tuuletukset ja animoinnit ovat kankeahkot, mutta annetaan anteeksi, kun peli rakennettiin alle vuodessa täysin puhtaalta pöydältä. EA:n tuotoksissa kun taasen selostukset ja välianimaatiot tuntuvat olevan samat joka vuosi. Säästäähän siinä kehitysaikaa ja on helpompi keskittyä muihin asioihin.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

En nyt tiedä oliko tuo Tanskasen kommentti tarkoitettu provoksi.

Ehkä enemmän testi miten 2k-fanien huumorintaju kestää.

Itellehän on ihan sama miten se kiekko pomppii, kunhan löytyy vaan todella aktiivinin EASHL:n tyyppinen liiga. Ei vaan pahemmin enään napostele AI:ta(aitoa tai epäaitoa) vastaan pelata, tai sitten väsyneitä 1vs.1 online matseja.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Heh, toivottavasti maailmassa on vielä meitä ketä kiinnostaa enemmän se CPU:ta vastaan pelattava kausi tai kaveria vastaan tahkottavat pelit. Voi tietenkin olla, että olen ainoa tätä "genreä" edustava, kun muut tahkovat niitä nettiliigoja. Tämä nyt ei ollut mikään provo mihinkään leiriin kohdistuen. En kuulu omasta mielestäni kumpaakaan leiriin vaikka olen EA Sportsin versioita pelannutkin kaiken ikäni (muutamat pelit kaverin 2k:lla).

Viime ja tänä vuonna lähden samasta tilanteesta valitseassani peliä. Tulen valitsemaan sen pelin kumpi muistuttaa enemmän oikeaa jääkiekkoa ja näyttää hyvältä. Viime vuonna valitsin 09:n, mutta tällä hetkellä toivon että 2k10 on se peli jonka valitsen tänä vuonna. Olen kuullut/nähnyt paljon hyvää 2k:n peleissä ja tämän vuoksi nyt olisinkin toivottavaa, että kiekkosimulaatioiden herruus siirtyy 2k:lle takaisin. Suurin etu EA:lla on tuossa pelin ulkonäössä ja se on myös minulle melko iso tekijä, toivottavasti 2k10:n on jo sulavamman näköinen kuin 2k9. Se on harmi, ettei ole peliä missä olisi kummankin version hyvät puolet :( .
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Heh, toivottavasti maailmassa on vielä meitä ketä kiinnostaa enemmän se CPU:ta vastaan pelattava kausi tai kaveria vastaan tahkottavat pelit. Voi tietenkin olla, että olen ainoa tätä "genreä" edustava, kun muut tahkovat niitä nettiliigoja.

Et muuten oo ainut, itekki oon NHL09:ssä pelannut ehkä korkeintaan 25 nettipeliä, kun taas Dynastya, BAP:ia ja SM-liiga cupia on tullut vedettyä yhteensä monta sataa ottelua :)
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Ehkä enemmän testi miten 2k-fanien huumorintaju kestää.

Itellehän on ihan sama miten se kiekko pomppii, kunhan löytyy vaan todella aktiivinin EASHL:n tyyppinen liiga. Ei vaan pahemmin enään napostele AI:ta(aitoa tai epäaitoa) vastaan pelata, tai sitten väsyneitä 1vs.1 online matseja.

Lähinnä väsyneitä huokauksia aiheuttaa nuo yhtä väsyneet huumoritestit.

Luonnollisesti noilla kriteereilläsi näistä viime syksynä ilmestyneistä kiekkopeleistä EA:n lätkä on oikea valinta. Mulla vaan ei riitä aika eikä kiinnostus pelata säännöllisesti jossain joukkueessa vakiopelaajana, joten sikäli annan itse enemmän arvoa muille asioille. 2K9:ssä pelattiin kaverin kanssa yksi kausi läpi Minnesotalla samalla puolella pelaten. Muuten pelit ovat rajoittuneet lähinnä kaverien kanssa vastakkain samalta sohvalta pelaamiseen. Niitä pelejä sitten onkin kertynyt jo melko monet... :)
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Mikä 2k10 "hype" :D

Eipä tästä 2k:sta ole maistaakkaan millään osa-alueella EA:n tekeleeseen verrattuna. Siihen kun lisätään vielä mm. huonommat grafiikat, Be A Pro:n puuttuminen ja nettipeli, skill stickistä puhumattakaan... 2k on valovuoden jäljessä.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Mikä 2k10 "hype" :D

Eipä tästä 2k:sta ole maistaakkaan millään osa-alueella EA:n tekeleeseen verrattuna. Siihen kun lisätään vielä mm. huonommat grafiikat, Be A Pro:n puuttuminen ja nettipeli, skill stickistä puhumattakaan... 2k on valovuoden jäljessä.

2k:sta ei ole varmaan vielä kuvaakaan nähty ja sinä tiedät jo kumpi peli on parempi? Hieno homma.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Ja fanipojat voivat vaihtaa takaisin sinne EA:n ketjuun.

Yksi kuva julkaistu. Keskiviikkona tulee ilmeisesti useampia kuvia.

Operationsports.com

Edit. Hidas.
 
Ylös Bottom