Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2k10 [PS3]

Vastaus: NHL 2k10 (ps3)

- Rantapallot jäälle kun kausi on ohi ja hattuja kypärätempun jälkeen! :D (aika turha mut parempi ku parrat tai zamboni)

Amerikassa ollaan sen verran urheilullisia, että siellä ei ole tapana heittää rantapalloja.
NHL09:ssä hattuja tulee, mutta itelläni meni melkein puoli vuotta tajuta että mitä ne pesäpalloräpylän näköiset jutut (jotka leijailevat alas samalla tavalla kuin laskuvarjot) ovat.
Ite voisin olla valmis ostamaan elämäni ensimmäisen NHL 2k pelin, jos grafiikka saadaan kuntoon, kun 2k:lla noi fysiikat on jo ihan hyvällä mallilla.

Eiköhän demo nähdä totuttuun tapaan syksyllä?
 
Vastaus: NHL 2k10 (ps3)

Amerikassa ollaan sen verran urheilullisia, että siellä ei ole tapana heittää rantapalloja.
NHL09:ssä hattuja tulee, mutta itelläni meni melkein puoli vuotta tajuta että mitä ne pesäpalloräpylän näköiset jutut (jotka leijailevat alas samalla tavalla kuin laskuvarjot) ovat.
Ite voisin olla valmis ostamaan elämäni ensimmäisen NHL 2k pelin, jos grafiikka saadaan kuntoon, kun 2k:lla noi fysiikat on jo ihan hyvällä mallilla.

Eiköhän demo nähdä totuttuun tapaan syksyllä?




Aivan totta. Muistin itsekin vähän jälkeen postaukseni ettei NHL:ssä näin toimitakaan (rantapallot). Toivoin salaa mielessäni ettei kukaan takertuisi tähän mut mut...:D Jatketaan...
 
Vastaus: NHL 2k10 (ps3)

Ottaa päähän kun tästä pelistä ei tule vieläkään minkäänlaista infoa. Ei kuvia, ei traileria, ei uusia ominaisuuksia... Miksi?

Ymmärrän että syksyyn on vielä aikaa, mutta EA osaa tämän ennakkomainonnan paljon paremmin..:mad: No mutta, lähden tästä hammaslääkärin tuoliin kitumaan....
 
Vastaus: NHL 2k10 (ps3)

2K:n foorumeilla eräs firman heebo lupaili, että seuraavan parin viikon aikana julkaistaan infoa NHL2K10:Stä. Sitä odotellessa. Ainakin 2khockey.netin foorumilla vierailevat pelintekijät tuntuvat kovasti uskovan peliinsä ja pitävät sitä jo nyt parhaana 2k-kiekkopelinä tähän mennessä. Lupaavalta vaikuttaa.
 
Vastaus: NHL 2k10 (ps3)

vielä kun olisi kaikkien aikojen paras lätkäpeli, ni avot :)
kaipailen EASHL:län tyylistä juttua peliin, mutta onkohan EA:lla joku ihmeen patentti siihen:confused:
 
Vastaus: NHL 2k10 (ps3)

No ei varmasti ole. Voisi kuvitella, että nähtyään EASHL:n menestyksen myös 2k haluaa peliinsä vastaavan liigan.

No sitäpä tässä toivotaan, alkaa olemaan jo nyt melko varma, että NHL10:iä en tule ostamaan... olisikin sitten eka EA:n lätkä joka jää ostamatta yli 10vuoteen :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 2k10 (ps3)

Jeah! Jos lupailevat tosiaan parasta 2K-peliä ikinä, niin EA:n tekelettä päin ei edes tarvitse kusta, eihän?
 
Vastaus: NHL 2k10 (ps3)

Tässäpä muuten video rankkarista, joka tapahtui itselle tietokonetta vastaan pelatessa. Tämmöistä arvaamattomuutta ei olla koskaan nähty EA:n peleissä, katsokaa itse :O

YouTube - 2k8 Penalty Shot

En tajua miksi porukka on antanut niin vähän tähtiä tuolle.
 
Vastaus: NHL 2k10 (ps3)

Tässäpä muuten video rankkarista, joka tapahtui itselle tietokonetta vastaan pelatessa. Tämmöistä arvaamattomuutta ei olla koskaan nähty EA:n peleissä, katsokaa itse :O

YouTube - 2k8 Penalty Shot

En tajua miksi porukka on antanut niin vähän tähtiä tuolle.

Ei olla nähty ei, mutta eipä tuonkaan pelin kiekkofysiikka nyt mitenkään loistavalta näyttänyt. En tiedä kyllä millainen se on 2k9:ssä. Gameplay videoita katsoessa 2k9:stä olen huomannut, että pelaajat kuskaavat kiekkoa yhdellä kädellä ihan liikaa, eikä se ole realistista. Pikku jutut kuntoon, niin voisin jopa harkita 2k10 hankkimista. NHL 09:n hankin joka tapauksessa.
 
Vastaus: NHL 2k10 (ps3)

Ei olla nähty ei, mutta eipä tuonkaan pelin kiekkofysiikka nyt mitenkään loistavalta näyttänyt. En tiedä kyllä millainen se on 2k9:ssä. Gameplay videoita katsoessa 2k9:stä olen huomannut, että pelaajat kuskaavat kiekkoa yhdellä kädellä ihan liikaa, eikä se ole realistista. Pikku jutut kuntoon, niin voisin jopa harkita 2k10 hankkimista. NHL 09:n hankin joka tapauksessa.


Kyllä se kiekkofysiikka (ja kaikki muutkin fysiikat) näissä 2k-sarjan kiekkopeleissä on aina ollut enemmän kuin kohdallaan ja ainakin valovuoden edellä EA:n naurettavan säälittävää kiekkofysiikkaa. Ja sen loistavan fysiikan huomaa vasta kun pelaa kunnolla eikä siten että katsoo minuutin jotain traileria tai gameplayta! Ennemmin sanoisin että EA:n tekeleessä niitä "pikkujuttuja" on (kaikki helvetin ärsyttävät bugit ----> pelaaja vetää yhdellä kädellä selän takaa limpun yläkulmaan). yms yms. Ainoa mitä EA osaa on grafiikat ja yleinen "kromi" mikä houkuttelee ostamaan pelin. Veikkaan että tänäkin vuonna peliä jaksaa pelata innoissaan noin viikon minkä jälkeen kuoren alta paljastuu sama vanha p.....
 
Vastaus: NHL 2k10 (ps3)

Aika mukavasti on tullut sitä 09 p...... pelailtua:D. No jos itse aiheeseen jotain niin aika varovaiset odotukset on kyllä, tämä sarja on kyllä polkenut paikallaan jo todella kauan, liian kauan ja siksi kilpailija osittain myy enemmän.

Itse esimerkiksi olin vannoutunut 2k pelaaja aina 2007 asti jolloin mielestäni EA:n lätkä jo ajoi ohi, varsinkin kokonaispakettina. Kysymys on kuitenkin pelistä ja pelkkä parempi kiekkofysiikka ei riitä jos paketti kusee muuten.

2k8 jotenkin oli ehkä pelattavissa meikälle vielä mutta viimeistään 2k9 demoa pelatessa, ja katsoessa pelaajien luistelua esimerkiksi meinasi itku tulla.

Toivotaan nyt kuitenkin että pystyvät parantamaan merkittävästi tätäkin sarjaa, kuitenkin kilpailu tekee peleistä parempia ja siten lätkäpelifanit saavat vuosittain oikeasti parempia pelejä eikä pelkkiä rosteripäivityksiä.
 
Vastaus: NHL 2k10 (ps3)

Tällä viikolla kuulemma pitäisi tulla jotain infoa pelistä! Ainakin Operationin foorumeilla tällaista huhua liikkeellä.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Itse olen suuri 2K fani. Eka 2k oli 2k7. Pidän 2K8 kaikkien aikojen parhaana lätkä pelinä. Tosin nyt se mulla tiltas eikä päästä eteenpäin ja olen pelaamassa jo kolmatta kautta. No eka kerta pääsin näin pitkälle ennen kuin tiltas. Matseja 2K8 tullut jo noin 600.

2K9 oli todella kova pettymys ja parin viikon pelaamisen jälkeen se jäi pölyttymään. Nyt taas pari päivää pelasin sitä ku 2K8 tiltas mutta kohta palaan siihen takas uudella seivillä. Toivoisin todella että 2K10 palais takas 2K8 suuntaan ja tois takas. Viikon parhaat pelajaat listan ja näyttäis ennakkoon kilpailijat selkestä ja niin edelleen. Myöskin välianimaatiot haluan ehdottomasti takas. Calaveran kanssa ollaan juteltu tästä pariin otteeseen. Mutta itse olen sitä mieltä että jos 600 otteluakin pelaa niin onhan se mukavampi että on välillä vähän muutakin täytettä kuin itse pelaaminen :D. 2K9 ei ollut mitään muuta kuin matsien pelaaminen se ei innosta pelaamaan peliä uudestaan ja uudestaan.

Ja maalivahti peliä olis viellä saatava vähän paremmaksi itse pelaan aina vaikeimmalla asteella ja vastustajan maalivahdit ja omat on 100. Ja vastustajan puolustus ja hyökkäys 90. Se oli mulle täydellinen moodi. Sain myöskin Niittymäen torjuntaprosentin kahtena kautena putkeen yli 91,5. Ja jos ei olis tiltannut olis tällä kaudella tullut noin 15 nollapeliä :D Mutta eka kautena maalivahdit oli surkeita.

Jos 2K10 on lähellä 2K8 peli on mielestäni todella odottamisen arvoinen. Ja lisäksi viellä pieniä uudistuksia vanhoja pois ottamatta niin avot. Ja pelin parhaimpia puolia on ehdottomasti että saa pelata kahdella joukkueella ku ei kaikki idolit ja unelma kentälliset mahdu samaan joukkueeseen.

Ja lopuksi kertoillaan tänne kaikkia uutisia mitä tulee. Itellä huono englanti niin olisin kiitollinen jos tänne ilmestyis parhaat uutiset.

Hyvää kesää kaikille
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Jaa täällä oli tämmöinenkin ketju. On tullut vietettyä hiljaiseloa Konsolifinin suhteen tovi jos toinenkin tässä. Mutta asiaan. 2K9:ä satoja otteluita kavereita vastaan/franchisea pelanneena muutamia ärsyttäviä asioita, mihin toivon parannusta:

  • vähemmän tolppakuteja
  • luontevammat animaatiot
  • puolustajien sijoittuminen ja reagointi
  • tuuletukset ja aloitussiirtymiset yms kuntoon.
  • franchise laajemmaksi
  • vähemmän kaatumisia kiekon huitomisesta
  • taklauksista tehoa pois
  • pelaajat ja maalivahdit luonnollisemman näköisiksi
  • pelaajan indikaattori jonnekin muualle kuin pelaajan alle
  • reunojenpehmennys
  • paremmat osumatunnistukset (mailat menee nyt läpi jaloista jne.)
  • superstar-liikkeet helevettiin
  • kiekko saisi karata lavasta puukätisillä pelaajilla tiukoissa "pujotteluissa"
  • rangaistuslaukauksiin jotain muutoksia, nykyisellään se on aika hirveä...

Siinä nyt jotain, mille suuresti toivon korjauksia. Yllä olevista vioistakin huolimatta 2K9 on maistunut hyvin. Hieman ehkä harmittaa, etten tuota 2K8:a kokeillut koskaan, kun Cavalera sitä niin hehkuttaa. Toivotaan kuitenkin, että 2K10 tulee olemaan loistava kiekkopeli. :)
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Ensimmäisiä tiedon murusia alkaa pikkuhiljaa tulemaan, AO siis kannessa. WWTC @ 2khockey.net kommentoi muutamaa seikkaa:
1 - I stayed up til 3 AM last night trying to beat the AI on Pro... and NOOOO not because the AI cheats. AI cheating is gone.
2 - Changing the difficulty changes how the game plays, not how much of an advantage the CPU gets.
3 - And you will get the most customization in a 2k game ever this year, as the sliders have been altered and tuned to be different, and really have a big range from top to bottom. You guys will have a field day with the sliders, and no, not because they don't work. But because you can get so many different types of games by changing them. 20 minute periods giving you realistic stats? Go for it.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Ensimmäisiä tiedon murusia alkaa pikkuhiljaa tulemaan, AO siis kannessa. WWTC @ 2khockey.net kommentoi muutamaa seikkaa:


Ei ollenkaan pahalta kuulosta :) Tulispa täs viikon sisällä jonkinlaisia screenshotteja ja kunnon features-lista niin aijai!
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

NHL kausi päässyt juuri loppumaan mutta kiekko kuume on aivan järkyttävän kova. Heti kun kausi loppuu alkaa uuden pelin odottaminen. Kesä menee peliä odotellessa. Viime vuonna aloin kanssa juuri tähän aikaan odottaa toden teolla uutta NHL 2k9 joka oli karmee pettymys. Nyt odotukset ei oo niin korkeella vaikka peliä on odotettu lähes heti 2k9 ilmestyttyä.

Nyt säätänyt vanhoi rostereit 2k8 jo joku 10 tuntia ja oon vasta perhana Buffalos. Ku piti ensiks otta kaikki roster tiedot paperille 2k9. Todella hullun hommaa.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

onkos vieläkään mitään klippejä tullut 2k10:stä kun tuo NHL10 himottaa sen takia enemmän kun siitä kumminkin tullut aika paljon infoa josta innostua. En ole koskaan omistanut 2k-pelejä ja nyt tahtoisin nähdä miltä näyttää EA:n peleihin verrattuna kun jotkut sanoo et 2k-sarja paljon parempi.
 
Ylös Bottom