Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2k10 [PS3]

Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Peli ei muuten jämähdä, jos nostat luistelunopeuden 50:een, tosin tämä onkin Elderin slidereissa jo kunnossa (muista nostaa jään kitka 23:een).

Kyllä muuten jämähti minulla, tuossa ylempänä lisää. Miten tuossa liigassa sovitaan peliajat ja monta peliä suunnilleen viikossa? Onko elderin sliderit jossain nähtävillä vai 2k sharessa, voisin testata
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Kyllä muuten jämähti minulla, tuossa ylempänä lisää. Miten tuossa liigassa sovitaan peliajat ja monta peliä suunnilleen viikossa? Onko elderin sliderit jossain nähtävillä vai 2k sharessa, voisin testata

Peliajat sovitaan liigan omalla foorumilla tai IRC-kanavalla. Pelejä viikossa n. 7. Elderin sliderit löytyy 2k Sharesta, ainakin top rated -valikosta, eli Elder v3 tjsp:)
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Peliajat sovitaan liigan omalla foorumilla tai IRC-kanavalla. Pelejä viikossa n. 7. Elderin sliderit löytyy 2k Sharesta, ainakin top rated -valikosta, eli Elder v3 tjsp:)

Tätä keskustelua voisi jatkaa toisaalla, ettei tule sanomista. Sen verran nyt totean tässä, että ihan tässä viikonlopun aikana testiliigan ottelujen perusteella muokatut sliderit ilmestyvät shareen.

Jatketaan tästä joko täällä----> http://www.konsolifin.net/bbs/plays...eliseura/73273-nhl-2k10-liiga.html#post959326

Tai täällä---> http://nhl2kfinland.phpbb.fi/viewforum.php?f=3

Tai ircissä: Quakenet/ #konsolifin2K10
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Totaaa, missä moodissa tuo Stanley Cup bugi esiintyy? Siis tämä missä se Stanley Cup Pokaali jää sinne kentälle ja on siinä koko pelin ajan. Tämmöisestä luin ja näin myös videon. Toivottavasti sitä ei esiinny kaikilla eikä varsinkaan Franchisessa.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Mistäs pääsee muokkaamaan pelaajien sopimuksia ja palkkoja? Hyvin on toiminto jemmattu tai sitten en vaan osaa....Palkat on monella pielessä esim. joillain farmiukoilla on jotain 5m liksoja, niin sotkee peliä kohtalaisesti...
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Mistäs pääsee muokkaamaan pelaajien sopimuksia ja palkkoja? Hyvin on toiminto jemmattu tai sitten en vaan osaa....Palkat on monella pielessä esim. joillain farmiukoilla on jotain 5m liksoja, niin sotkee peliä kohtalaisesti...

Ilmeisesti noita ei saa muutettua. Ottaa nuppiin, kun 2Ksharessa on ajan tasalla olevia rostereita, mutta palkkakatto tökkii vastaan franchisea aloittaessa - ja luonnollisesti sitä mahdollisuutta ei ole (kuten EA:lla), että peli muokkaisi rosterit palkkakattoon sopiviksi. Pelataan sitten ilman kattoa perkeles.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Ilmeisesti noita ei saa muutettua. Ottaa nuppiin, kun 2Ksharessa on ajan tasalla olevia rostereita, mutta palkkakatto tökkii vastaan franchisea aloittaessa - ja luonnollisesti sitä mahdollisuutta ei ole (kuten EA:lla), että peli muokkaisi rosterit palkkakattoon sopiviksi. Pelataan sitten ilman kattoa perkeles.

Ite sain menemään palkkakaton kanssa pudottamalla vaan parista joukkueesta yhen pelaajan farmisarjaan. Aluksi valitsin kaikki tiimit franchiseen ja katsoin millä palkkapussi näyttää miinusta. Ainakin NYR-30 rostereissa miinuksella olivat:

ATL: -794k
LA: -662k
SJ: -291k
TB: -717k

Noilta tiimeiltä tiputin yhen pelaajan (kok. n. 70-73 ja palkka luokkaa 500k-1milj) niin sain kyllä hyvin pelaamaan.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Ite sain menemään palkkakaton kanssa pudottamalla vaan parista joukkueesta yhen pelaajan farmisarjaan. Aluksi valitsin kaikki tiimit franchiseen ja katsoin millä palkkapussi näyttää miinusta.
Tein saman tempun, ihan kätevää, kun saa kaikki joukkueet tsekattua franchisessa. Lisäksi tein vielä uupuneet pelaajakaupat ja hoplaa, lopultakin pääsee aloittamaan franchisen :)
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Hankinpas tässä Mats Sundinin farmijengiini neppailemaan. Teki kahden suunnan sopimuksen, ja paikkailee aina loukkaantumisia, jos mahtuu sillä hetkellä palkkakaton alle.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Rehellinen arvio pelistä. Itsekin olen sitä mieltä, että vaikka omakohtaisesti vielä tällä hetkellä pidän NHL2k10:ntä parhaana lätkäpelinä (ainakin yksinpelin osalta), mitä olen koskaan pelannut, ei sen arvosana tule olla lähelläkään täydellistä, johtuen ennenkaikkea hiomattomuudestaan. Edelleen peli hukkaa tai jättää käyttämättä rutkasti potentiaaliaan - Toisaalta tietääpähän, että 2K11 tuntuu tämän jälkeen mahtavalta ja on ostamisen arvoinen.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Missä peli muodossa pääsee tekemään oman pelaajan? Mistähän kyseinen toiminto löytyy tässä valikko viidakossa???
:eek:
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Rehellinen arvio pelistä. Itsekin olen sitä mieltä, että vaikka omakohtaisesti vielä tällä hetkellä pidän NHL2k10:ntä parhaana lätkäpelinä (ainakin yksinpelin osalta), mitä olen koskaan pelannut, ei sen arvosana tule olla lähelläkään täydellistä, johtuen ennenkaikkea hiomattomuudestaan. Edelleen peli hukkaa tai jättää käyttämättä rutkasti potentiaaliaan - Toisaalta tietääpähän, että 2K11 tuntuu tämän jälkeen mahtavalta ja on ostamisen arvoinen.

Rehellinen kyllä. Mä olisin toivonut kovasti, että olisin voinut antaa paremman arvosanan, mutta nyt näin. Peli on hyvä, mutta se ei sovi kaikille. Peliin pitää paneutua, sitä pitää säätää ja antaa anteeksi pikku rosot.

Mä tykkään etenkin 2k10:n yksinpelistä ja tiedoksi, että en ole vuosiin pelannut mitään yksinpeliä muutamaa peliä enempää.

Syy, miksi halusin tehdä arvion ja onneksi sain, oli, että peli oli saanut aivan liian huonoja arvioita muissa medioissa. Siis ihan kohtuuttomia ja niin väärää infoa sisältäviä, että rupesi ihan harmittamaan. Oikeutta pelille siis ;)
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Rehellinen kyllä. Mä olisin toivonut kovasti, että olisin voinut antaa paremman arvosanan, mutta nyt näin. Peli on hyvä, mutta se ei sovi kaikille. Peliin pitää paneutua, sitä pitää säätää ja antaa anteeksi pikku rosot.

Mä tykkään etenkin 2k10:n yksinpelistä ja tiedoksi, että en ole vuosiin pelannut mitään yksinpeliä muutamaa peliä enempää.

Syy, miksi halusin tehdä arvion ja onneksi sain, oli, että peli oli saanut aivan liian huonoja arvioita muissa medioissa. Siis ihan kohtuuttomia ja niin väärää infoa sisältäviä, että rupesi ihan harmittamaan. Oikeutta pelille siis ;)

Arvosana riippuu mielestäni hyvin pitkälti painotuksista. Jos painottaa yksittäisiä live-pelejä, niin 2k10 arvosana on hylätty, mutta jos painoarvo on yksinpeleissä ja räätälöidyissä onlineliigoissa, niin arvosana on kiitettävä.

Itse arvostan jälkimmäisiä ja arvosanaksi annoin 91. Varsinkin EA:n lätkän random yksinpelit on " Hermot menee " -tasoa bugimaalien ym. kanssa että ei niitä jaksa setä-erkkikään.

Oma-arvioni 2K10:stä: Isotuoppi.blogspot.com/
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Arvosana riippuu mielestäni hyvin pitkälti painotuksista. Jos painottaa yksittäisiä live-pelejä, niin 2k10 arvosana on hylätty, mutta jos painoarvo on yksinpeleissä ja räätälöidyissä onlineliigoissa, niin arvosana on kiitettävä.

Itse arvostan jälkimmäisiä ja arvosanaksi annoin 91. Varsinkin EA:n lätkän random yksinpelit on " Hermot menee " -tasoa bugimaalien ym. kanssa että ei niitä jaksa setä-erkkikään.

Oma-arvioni 2K10:stä: Isotuoppi.blogspot.com/

Komppaan pitkälle. Paitsi että EA:n lätkää en voi vielä kommentoida, koska en peliä omista. 2K10:n ongelma noiden online-pelien osalta on onnettomat sliderit joilla sitä joutuu pelaamaan. Tästä syystä en tule pelaamaan enää ainuttakaan ranked-matsia. Onneksi kuitenkin esim. omaan franchiseen voi kutsua kamun pelaamaan ja voi näin nauttia hyvillä slidereilla pelistä.

Ei ne online-liigatkaan ole ongelmitta. Liigan voi aloittaa vain parillisella määrällä joukkueita ja ottelumäärä on sidottu todella typeriin pre setteihin, kuten 10, 15, 30. Eli jos on esim 12 joukkuetta sarjassa, ei saa pelattua kaksin-, tai nelinkertaista sarjaa. Plussapuolella onlineliigoissa on aivan upea liigan seuranta nettisivun kautta, jonne jokainen liiga saa oman sivunsa. Tilastoja löytyy kattavasti kaikenlaisia ja liigan adminit voivat jopa hallinoida liigaA koti-pc:ltä. Eli plegeä ei tarvita liigan hallinnoimiseen.

Yksinpeli on loistava heti kun saa mieleisensä sliderit muokattua, tai ladattua file sharesta. 10/10 on mahdoton arvosana pelille joka on loistava, mutta jossa samalla on lukuisa määrä pieniä vikoja. Odotan jo innolla 2K11 päivitystä.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Sori modet, viimeinen kerta tässä ketjussa, mutta ensimmäinen halukas saa paikan meidän online-liigasta, pitäisi saada nyt heti yksi pelaaja, lyö nimesi minun sigussa olevasta linkistä löytyvään ketjuun, ja pääset mukaan.

Kiitos!
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Onkos tässä pelissä muuten varppailevia maalivahteja? 2k8:ssa ei ollut, 9:ssä oli, mutta mitenkäs tässä? :confused:
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Onkos tässä pelissä muuten varppailevia maalivahteja? 2k8:ssa ei ollut, 9:ssä oli, mutta mitenkäs tässä? :confused:

On ikävä kyllä. Käys lukemassa LG:n arvio, jonka linkki on tuossa vähän ylempänä. Siinä tarinaa maalivahdeista.

Nimim. ikävä 2k8:n maalivahteja ;)
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Nyt kun tätä peliä on tullut tahkottua sekä franchisessa että nettiliigassa, on pakko sanoa kyseessä olevan erinomainen lätkäpeli. Vetää vertoja jopa NHL 2K8:lle.

Korostan edelleen sitä, että sliderien on oltava kunnossa, jotta pelistä voi nauttia täysin siemauksin. Oikeilla asetuksilla tämän saa ihan oikeasti realistisimmaksi kiekkopeliksi koskaan - myös tietokoneen pelaamisen osalta.
Toki monta asiaa voisi vielä tehdä paremmin, kuten maalivahdit ja joidenkin animaatioiden jatkumon, mutta kyllä tämä on vienyt kaiken peliajan NHL 10:ltä tässä taloudessa.
 
Ylös Bottom