Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2k10 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Nyt on peli ekaa kertaa koneessa ja Venomin HC-slaiderit laitettu! Yksi kysymys, tuleeko vaikeustaso muuttaa Ammattilaisesta vaikeampaan? Ei ollut Venomilla minkäänlaista mainintaa asiasta. KIIRE!
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Nyt on peli ekaa kertaa koneessa ja Venomin HC-slaiderit laitettu! Yksi kysymys, tuleeko vaikeustaso muuttaa Ammattilaisesta vaikeampaan? Ei ollut Venomilla minkäänlaista mainintaa asiasta. KIIRE!

Olen ymmärtänyt, että jos muutat slidereita, vaikeustasoksi tulee 'mukautettu'. Eli siis taso määräytyy vain slidereiden mukaan eikä sitä valita erikseen.

Noin viikon olen pelin nyt omistanut ja pelejä on useampi kymmen takia. Alkujärkytyksen jälkeen peli on tuntunut koko ajan paremmalta ja nyt pidän tästä jo todella paljon. 2K-fanit eivät tosiaan turhaan vaadi säätämään slidereita ennen pelaamisen aloittamista. Peli muuttuu hetkessä paljon paremmaksi, kun vähän räpeltää. Omat sliderini ovat vähän muunneltuja Cavaleran slidereista, sillä ne tuntuivat minusta hieman liian hitailta. Ja koska kyseessä on ensimmäinen 2K sitten 2K3:n, olen hieman tehnyt pelistä itselleni helpomman. Nyt kun pudotuspelit on pelattu, alkaa peli tuntua välillä jo liian helpolta, joten pitäisi ehkä jotain muuttaa.

Harmittaa kyllä, että vaikka tämä on pelillisesti kelpo peli, niin tuo keskeneräisyys muilta osin häiritsee pirusti. Ottelun alku on todella upea kaikkine ilotulituksineen, mutta sitten pelaajat valuvat kentälle. Pelikatkojen väliset animaatiot kusevat pahasti, vaikka ymmärsin 2K9:n jälkeen, että nuo tehtäisiin kuntoon seuraavaan osaan. Stanley Cupin voitto ei eroa oikeastaan tavallisen pelin voitosta. Näissä kaikissa EA vie homman kotiin. Maalivahdeista annan myös miinusta. Pelatessa homma kyllä sitten toimii todella hyvin. Maalin tekeminen on sopivan haastavaa ja maaleja tulee erilaisista tilanteista. Liekö sitten se kiekon fysiikka joka tuo peliin yllätyksiä ja ennalta-arvaamatonta... Koneen tekoäly on hyvää, tosin omilla puolustajilla tuntuu olevan välillä vaikeuksia pitää siniviivaa. Puolustajat ovat yleensä kyllä hyökkäysalueella, mutta koska he luistelevat taaksepäin, joutuu kiekon kanssa usein keskialueella kääntymisen hitauden takia.

En ole kyllä katunut yhtään pelin hankkimista. Viimeksi olen jääkiekkopeliä pelatessa kokenut "vielä yksi peli" -efektin varmaan NHL 07 pelatessa, joten oli aikakin jo minullekkin kelpaavalle jääkiekkopelille (tosin eipä noita kauheasti ole viime aikoina edes osteltu). Edelleen on paljon parannettavaa mutta pelaaminen on hauskaa, ja se on tärkeintä.

Missä on muuten tuo 2K9:n demossa ihastuttanut maaliuusinta, joka kuvataan maalin päältä? Oli pirun siistin näköinen, mutta tässä sitä ei taida olla.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Nyt on peli ekaa kertaa koneessa ja Venomin HC-slaiderit laitettu! Yksi kysymys, tuleeko vaikeustaso muuttaa Ammattilaisesta vaikeampaan? Ei ollut Venomilla minkäänlaista mainintaa asiasta. KIIRE!

Älä koske vaikeustasoon enään sen jälkeen kun olet sliderit säätänyt/ladannut. Ne ladatut/itse tehdyt sliderit ovat oma vaikeustasonsa.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Jännittävää nähdä mitä aloitusbugin korjauksen lisäksi saavat aikaan.
Graffojen rosoisuutta kun saisivat jotenkin pois niin tämä olisi täydellinen peli. Välillä esim. aloituksissa näkyy pelaajissa ja pelivälineissä kuten mailoissa voimakkaasti sahalaitaa. Vähän ihmettelen, että 2000-luvulla on vielä teräväpiirtotekniikalla ongelmia pyöreiden muotojen kanssa.

Itse pääsin rosoisuudesta eroon, kun säädin television asetuksista teräävyyttä pienemmälle... ei ole näkynyt sahalaitoja hetkiseen.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Itse pääsin rosoisuudesta eroon, kun säädin television asetuksista teräävyyttä pienemmälle... ei ole näkynyt sahalaitoja hetkiseen.
Ylipäätään jos käyttää vain HDMI:llä kytkettyjä laitteita HD-telkussa, terävyyden voi huoletta vetää lähes minimiin.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Kannattaa katsoa video kiekon fysiikasta!!!

2K Sports


Pelissä kyllä riittää kyllä paljon uusia hienoja ja yllättäviä tapahtumia paljon!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Noniin, olen ajatellut ostavanu NHL 2k10:n mutta kun näitä ean jääkiekkoa tullut hakattua jo 10 vuotta, siinä välissä vain yksi 2k:n jääkiekkopeli eli 2k06 ja tämä oli erittäin mukava peli, meni hetken aikaa totutella päänsäryn kanssa ku kontrollit ei meinannut mennä jakeluun mutta tää oli eka lätkäpeli jossa pelasin heti kun alotin ensimmäisen kauden niin pelasin sen loppuun alottamatta kertaakaan uutta, EA:n lätkäpeleissä tätä ei ole tultu lainkaan tehtyä, mikään ei tunnu oiekalta ja tekoäly on aivan kuraa, varsinkin hyökkäyksiin lähdössä ja myös puolustuksessa. 2k06:ssa muuten pelasin koko kauden oikeana laitahyökkääjänä paikkalukituksella ja hejdukilla maalipörssin voitto, tosin ei pistepörssin, muistuu mieleen hyvät ajat :).

Eli haen peliltä tekoälyä jonka kanssa voi pelata esimerkiksi paikkalukituksella, NHL 10:ssä tämä ei vain onnistu kun tekoäly ei osaa mitenkään tehdä maaleja, aina pitää tehdä ite, ja vielä vähemmän puolustaa, syötöt aivan älyttömiä jne jne. alkaa maistumaan puulta, tarkoitan nyt offlineä, online onkin sitten jo mukavampaa. Eli osaako se omanpuolen tekoäly hakea paikkaa, toimiiko se realistisesti, puolustaako pakit hyvin, ettei sitä oiekana laitahyökkääjänä sitäkin tarvitse hoitaa niinkuin EA:n pelissä. Mokeista sen verran että onko ne sellasia warppailijoita ja aina haarat levällään niinuin NHL 10:ssä ja warppailee aina siihen spagaatti asentoon joka lähdössä.

Haussa on siis realistinen jääkiekkopeli kun rupeaa tuntumaan että NHL 10 on realistisuudesta kaukana offline peleissä ja maalitkin tuntuu olevan aina samanlaisia sekä joka peli tuppaa olemaan aikalailla samanlainen, samat kikat alueelle pääsyyn, samat kikat pakin ohi (toimii lähes aina) ja sitten loppujen lopuksi se poikittais syöttö sinne takatolpalle, siinä se.

Ei näyttäisi olevan edes hirveän kallis eli kertokaahan nyt että onko paljon simulaatiomaisempi kuin nhl10, jos ei ole pelannut niin ei haittaa, kertokaa vain omia mielipiteitä tästä pelistä ja sopiiko ne minun haku toiveisiin. Kieltämättä se NHL 2k06 oli maukasta, kiekon fysiikka teki silloin vaikutuksen, siniviivalta tuli kuitenkin tehtyä aika paljon maaleja hyökkäyksissä, tosin varmaa noin 1/3.

EDIT: ja voiko siihen molariin luottaa yhtään loppuminuuteilla tai ollenkaan ja onko maalinteko jotenkin palkitsevaa. Kilpailijan versiossa en luota ainakaan ollenkaan omaan molariin vaikka siellä olisi joku luongo ja silti imee kuin seula.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

En osaa Hyrsi sanoa tuosta paikkalukituspelaamisesta, kun en sitä ole kokeillut, mutta muihin kysymyksiin voin vastailla.

Veskarit eivät liu'u aivan niin realistisesti kuin NHL 2K8:ssa, jossa on parhaat veskat ikinä missään lätkäpelissä. Mutta pienistä outouksista huolimatta niiden warppailu ei ole mitään kahden framen pikaloikkaa tolpalta toiselle, kuten kilpailijalla.

Maaleja saa monipuolisesti esim siniviivalta, jos haluaa. Tähän vaikuttaa veskareiden taito ja laukaustarkkuus. Voit slidereilla säätää maalinteosta juuri niin helppoa kuin haluat tai koneesta juuri niin hankalan vastuksen kuin haet. Veskareista voi säätää kaiken nappaavia seiniä tai totaalisia seuloja.

Koneella ei ole mitään maagisia kolmen maalin nousuja vikalla minuutilla, vaikka prässi tietty tappioasemassa kovenee. Ns. varmoja maalikikkoja ei ole vastaan tullut, toki maalinedustalta on helpompi tehdä kuin kaukaa, mutta sinne pääsy onkin sitten asia erikseen. One-timerit eivät ole läheskään niin tehokkaita kuin kilpailevassa kiekkosarjassa. Konetta vastaan tappiot tuntuvat reiluilta ja tappiot johtuvat yleensä omista virheistä. Mainittakoon, että pelissä on mielestäni paras tekoäly lätkäpeleissä tähän mennessä - asia jonka jokainen pelin arvio tuntuu sivuuttavan täysin, jolloin väistämättä tulee fiilis, ettei peliä ole testattu tarpeeksi.

Kiekkofysiikka on edelleen mainiota. Tuntuu, että maaleja tulee tässä pelissä paljon monipuolisemmin kuin EA:lla ja jokainen ottelu on erilainen. Eri tyylillä pelaavia joukkueita vastaan pitää myös mukauttaa omaa pelitapaansa ja on syytä muistaa, että ykkös- ja nelosketjun pelaajilla on valtava ero.

Pelissä on toki huonoja puolia, kuten vähän väliä tökkivät serverit ja tiettyjä pelillisiä outouksia, mutta jälkimmäisiä voi sentään hieman vähentää slidereilla. Eniten korpeaa nuo katkeilevat nettimatsit. Offlinessa tuota ongelmaa ei tietty ole, mutta peli voi jäätyä satunnaisesti aloitukseen, jos luistelunopeuden laittaa alle 50.

Suosittelen testaamaan, enkä nyt puhu parin pelin sessiosta, vaan parinkymmenen pelin verran, jotta alat huomaamaan pelin pieniä hienouksia. NHL 2K10 yksinkertaisesti tuntuu enemmän jääkiekolta kuin NHL10.

Spoilerin alla vielä sliderini viimeisin versio 6.1, löytyy myös pelin 2Ksharesta myöhemmin tänään, josta sen voi ladata suoraan peliin:

Erän pituus 8-10min

Pelaaminen
(human/cpu)

fighting- 60
injuries - 50
puck fiction- 50
ice friction-25 (konetta vastaan voi kokeilla myös 20)
Peliasetukset

skate speed 53
speed burst length 50
speed burst recovery 70
acceleration 90
fatigue recovery 20
shot speed 50
rebounds 8
pass speed 35

Taitotaso

speed burst effect 30/30
fatigue effect 97/97
check effectiveness 2/2
shot acc 50/50
pass acc 85/0 (huom! syötön apu ohjain-asetuksissa max 15)
creativity 60/60
goalie skill 51/51
stick lift 48/48
pass interceptions 70/65

Peliäly

shot frequency - 50
pass frequency -75
one timer -45
dump frequency - 90
stick lift freq...- 55/55
shot block freq- 34/34
check freq- 60/70
poke check freq-75/75
def aggresivenes-88/96

NHL-säännöt

Penalties 45
Roughing 65
Elbow 50
cross check 70
boarding 70
charging 55
interference 80
slashing 60
hooking 75
tripping 65
penalty shots 50

Jäähyn pituus 1min
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Itse osittain ihmettelen, miksi NHL 2K10:n maalivahteja haukutaan niin paljon. Kun maalivahtien taitosliderit pitää matalalla, vaikkapa 0-50 välillä, ei käytännössä ihmeellisyyksiä, kuten warppauksia tai salamasäntäilyä pelin maalivahdeissa näy juuri lainkaan. Eivät ne täydelliset ole, mutta eivät kyllä pilaa pelinautintoa mielestäni millään lailla. Heikoimmat seikat ehkä pelissä liittyvät horjahtaneena kiekon/miehen hallintaan, eli pienenkin törmäyksen jälkeen hetkisen ajan syöttäminen tai laukominen on vaikeaa taikka mahdotonta. Jospa saisi horjahtaneena syöttämisen peliin mukaan, niin se tekisi pelistä entistäkin paremman.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]


Heh, minulla ainoa 2k ennen tätä oli 2k3, joten pistin vielä sinuakin paremmaksi ;) Minulla kokemusta on nyt vajaan parin viikon ajalta, joten en ole vielä ihan täydellistä kuvaa pelistä saanut, koska slidereitakaan en ole saanut ihan mieleiseksini. Tekoäly vaikuttaisi kuitenkin olevan melko hyvällä mallilla, luulisin että parempi kuin EA:n (NHL 10 olen pelannut vajaat 10 peliä kaverin kanssa). Slidereilla voi säätää sekä omien että vastustajan pelaajien asetuksista kuinka helposti he ampuvat, taklaavat, nostavat mailaa, syöttävät jne. joten uskoisin, että saat säädettyä heistä mieleisesi. Sijoittuminen vaikuttaisi olevan hyvää. Tosin ainakin itse ohjatessa puolustajalla on välillä vaikeuksia pitää hyökkäyssiniviivaa. Tämä johtuu pelaajien suunnanvaihtamisen hitaudesta: pakki on yleensä hyökkäysalueella, mutta hitaassa takaperinluistelussa. Pelaaja ei sitten lopulta ehdi aina kääntää pelaajaa, vaan joutuu keskialueelle. En osaa sanoa miten tämä toimii tietokonepelaajilla, mutta kovasti vastustaja ainakin YV:tä pyörittelee.

Maalivahdit ovat kyllä mielestäni tämän pelin pelillinen heikkous. Eivät warppaile kuvaamallasi tavalla, mutta tekevät välillä ihmeellisiä heittäytymisiä ja tuntuvat välillä olevan aivan pihalla pelin tapahtumista. Pari kertaa Bäckström on kyllä todella heppoisia ranteita päästänyt taakseen ilman minkäänlaista yritystä edes torjua. Maalivahtityöskentely on kuitenkin ollut minusta tasapuolista, eli mitään tietokoneen huijausmaaleja viimeisellä minuutilla en ole havainnut. Maalivahtien taitotason voi molemmille puolille taas säätää itse. Minulla taitaa olla molempien puolien taso noin 60.

Säätämällä tämä on kyllä ehdottomasti simulaatiomaisempi kuin EA:n tekele. Oletusasetuksilla peli oli vähän mitä oli, mutta säätämällä saat varmasti melko realistisen pelin. Parasta pelissä on kuitenkin ollut minusta maalinteko. EA:n jääkiekkoon tottuneena hämmästyin kuinka erilaisia maalit ovatkaan. Maalinteko on ainakin minusta palkitsevaa, ja olen pelannut jo monta tiukkaa ottelua, joissa ratkaisu on tullut vasta jatkoajalla. Konekin on tehnyt maaleja useilla tavoilla, tosin läpiajoihin he pääsevät liikaa. Maalien uusinnat ovat myös hienoja, tosin 2k9:n demossa ollut hieno kuvakulma on jostain syystä jätetty pois.

Älä nyt kuitenkaan tämän perusteella täydellistä peliä odota. Pelistä jää vähän keskeneräinen vaikutelma kun katsoo pelaajien tönkköä liikehdintää välianimaatioissa. EA:n peleihin tottuneena nuo näyttävät aika tökeröiltä. Uusintoja ei näytetä kuin maaleista (pelin aikana), selostus on huonoa eikä skill stick toimi aivan yhtä hyvin kuin kilpailijalla. Mutta hauskaa tuon pelaaminen on tähän mennessä ollut ja uskoisin että on jatkossakin :) Tosin oli minulla hauskaa ne 8 peliä jotka NHL 10:ä pelasin kaverini kanssa, joten ei sekään huono ole.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Itse osittain ihmettelen, miksi NHL 2K10:n maalivahteja haukutaan niin paljon. Kun maalivahtien taitosliderit pitää matalalla, vaikkapa 0-50 välillä, ei käytännössä ihmeellisyyksiä, kuten warppauksia tai salamasäntäilyä pelin maalivahdeissa näy juuri lainkaan. Eivät ne täydelliset ole, mutta eivät kyllä pilaa pelinautintoa mielestäni millään lailla.
Ei missään nimessä pilaa. Nimenomaan korostin, ettei mitään ûber-warppailuja ole, mutta veskat eivät vaan ole yhtä hyvin toteutettu kuin 2K8:ssa, jossa ne hipoivat täydellisyyttä. Hyvät ne on silti ja paremmat kuin kilpailijalla. Ongelmat ovat lähinnä siinä, että välillä kun torjunnan jälkeen kiekko putoaa veskarin jalkojen juureen, pyörii ukkeli kuin mikäkin ja sohii kiekon omiin - mutta tämäkin siis suhteellisen harvinaista. Itse pidän veskojen arvoa noin 50 tienoilla. Tällöin niistä ei tule kaiken torjuvia supermiehiä, vaan maaleja saa monipuolisesti. Helpot ei silti uppoa turhan usein.

Heikoimmat seikat ehkä pelissä liittyvät horjahtaneena kiekon/miehen hallintaan, eli pienenkin törmäyksen jälkeen hetkisen ajan syöttäminen tai laukominen on vaikeaa taikka mahdotonta. Jospa saisi horjahtaneena syöttämisen peliin mukaan, niin se tekisi pelistä entistäkin paremman.
Samoilla linjoilla. Vaikka kovasti mainostivat sitä, että pelaajat laukovat kaatuessaankin, vaikka veto olisi epäonnistunut, niin tätä näkee kyllä aika harvoin. Lähinnä tähtipelaajilla ja silloinkin pelaaja täytyy todella olla jyrättynä maahan, pikku tönäisyistä vetoa ei vaan lähde. Sama ongelma syötöissä. Toisaalta kun näiden nopeutta nostaa, nopeutuu myös animaatio, jolloin veto ja syöttö lähtevät aikaisemmin eikä tarvitse ennakoida aina sekuntitolkulla.

Joghey sanoi:
Maalinteko on ainakin minusta palkitsevaa, ja olen pelannut jo monta tiukkaa ottelua, joissa ratkaisu on tullut vasta jatkoajalla. Konekin on tehnyt maaleja useilla tavoilla, tosin läpiajoihin he pääsevät liikaa
Todellakin, sekä kone että ihminen tekevät monipuolisia maaleja (riippuu toki myös veskan slider-taitotasosta). Läpiajoja saa karsittua a) muuttamalla taktiikkaa b) muuttamalla omaa pelitapaa, eli ei yritä jyrätä pakeilla hyökkääjiä vaan kiltisti peruuttelee c) slidereilla.

Joghey sanoi:
Pelistä jää vähän keskeneräinen vaikutelma kun katsoo pelaajien tönkköä liikehdintää välianimaatioissa. EA:n peleihin tottuneena nuo näyttävät aika tökeröiltä. Uusintoja ei näytetä kuin maaleista (pelin aikana), selostus on huonoa eikä skill stick toimi aivan yhtä hyvin kuin kilpailijalla. Mutta hauskaa tuon pelaaminen on tähän mennessä ollut ja uskoisin että on jatkossakin
Keskeneräisyyden tuntu on kyllä hämmentävä. Tuntuu, että ideoita tekijätiimillä riittää, mutta toteutus jää hieman puolitiehen - tämä pätee animaatioiden lisäksi esim tuohon kaatuneena laukomiseen, ovie dekeihin ja nettipuolen toimivuuteen. Mutta kuten sanoit, pelaaminen on pirun hauskaa.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Onko näihin arvosteluihin uskomista kun niin huonoja arvosanoja antaa, entä mitä te luulette kannattaako ostaa jos tykkäsin nhl 2k8 demosta aika paljon noin 6 pelin jälkeen, kun taas nhl 2k9 ei iskenyt sitten melkein lainkaan, kontrollit on paljon vaikeampi opetella kuin 2k8:ssa ja puolustaminenkin on 2k9:n demossa aika hankalaa (tällä en siis tarkoita sitä, etteikö se saisi olla, kunhan sieltä jostain löytyy sopivat puolustus tekniikat kuten poke check tai syötönkatko nappi kun en nyt löytänyt niitä muutaman pelin pelailun jälkeen :P).
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Onko näihin arvosteluihin uskomista kun niin huonoja arvosanoja antaa, entä mitä te luulette kannattaako ostaa jos tykkäsin nhl 2k8 demosta aika paljon noin 6 pelin jälkeen, kun taas nhl 2k9 ei iskenyt sitten melkein lainkaan, kontrollit on paljon vaikeampi opetella kuin 2k8:ssa ja puolustaminenkin on 2k9:n demossa aika hankalaa (tällä en siis tarkoita sitä, etteikö se saisi olla, kunhan sieltä jostain löytyy sopivat puolustus tekniikat kuten poke check tai syötönkatko nappi kun en nyt löytänyt niitä muutaman pelin pelailun jälkeen :P).

Ei kannata uskoa sokeasti arvosanoja. Arvostelijoilla ei ole aina tarpeeksi aikaa perehtyä peliin syvällisesti ja siksi esimerkiksi monet leimaavat 2K10:n arcade-kiekoksi, joka pitääkin paikkansa vakioasetuksilla. Asiaan paremmin perehtyvät uskaltavat jopa kokeilla järkevämpiä asetuksia ja pelistä saa täten paljon enemmän irti.

2K9:ssä oli aika surkeat eväät puolustuspelaamiseen. Nyt on käytössä vapaa mailan käyttö puolustaessa, kuten oli 2K8:ssa. Mailaa voi myös laittaa jäätä vasten (tämä oli jo 2K9:ssä, mutta nyt voi itse määrätä miten päin mailan jäähän laittaa) ja mailan nosto on uutena mukana. Ja poke check löytyy vielä erikseen. Eli kyllä tuossa enemmän työkaluja on puolustamiseen.

Pelaajien ohjaaminenkin on tarkempaa kuin 2K9:ssä, joten sekin hieman helpottaa puolustamista. Aika pitkälti on lopulta enää slaidereista kiinni, kuinka hyvin stick lift, poke check jne. toimivat.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Läpiajoja saa karsittua a) muuttamalla taktiikkaa b) muuttamalla omaa pelitapaa, eli ei yritä jyrätä pakeilla hyökkääjiä vaan kiltisti peruuttelee c) slidereilla.

Itse asiassa olin juuri tulossa vähän korjailemaan tuota kommenttia. En ole vielä aivan sopivia slidereita löytänyt itselleni ja olenkin siksi kokeillut varsin erilaisia versioita, myös hieman arcadetyylisillä. Tämän seurauksena hyvinkin erityylisillä asetuksilla on tullut läpiajoja tolkuttomasti. Olen myös itse aika agressiivinen joka on omiaan lisäämään läpiajoja. Otin nyt käyttöön sinun päivitetyt sliderit, mutta en vain jaksa pelata 8 minuutin erillä. Nostin pelinopeutta hieman, pudotin vähän vastustajien taitotasoa, sillä en vain pärjännyt sekä laskin erät kuuteen minuuttiin. Liiallinen jäähymäärä molemmilla joukkueilla ärsytti myös sen verran, että pudotin jäähyarvoja. Lisäksi nuo spurtit näen vähän eri tavalla kuin sinä, vaikka hyvin olet nuo arvot perustellut ensimmäisellä sivulla. Itse laitoin kuitenkin niin, että pelaaja jaksaa luistella yhden spurtin suunnilleen päästä päähän, mutta palautuminen spurtista on hitaampaa.

//EDIT//
Tämähän olikin nyt peliin liittyvä keskustelu eikä sliderkeskustelu.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Miten tässä saa kunnon lämärin ammuttua?
Mulla on ammatilais-kontrollit, eli tateilla suhataan. Kuitenkin 99,9& kun yrittää ampua lämärin, niin tulee vaan mailan taaksevienti, ja sellanen eeestaas vispaus.
EIkö se pitäisi olla vaan R3 taakse-eteen??
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Miten tässä saa kunnon lämärin ammuttua?
Mulla on ammatilais-kontrollit, eli tateilla suhataan. Kuitenkin 99,9& kun yrittää ampua lämärin, niin tulee vaan mailan taaksevienti, ja sellanen eeestaas vispaus.
EIkö se pitäisi olla vaan R3 taakse-eteen??

Siinä ei kovin paljoa saa tattia vinoon heittää laukoessa, muuten tulee veiviä. Eli melko kohtisuorassa pitää lämäriliike tehdä.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Siinä ei kovin paljoa saa tattia vinoon heittää laukoessa, muuten tulee veiviä. Eli melko kohtisuorassa pitää lämäriliike tehdä.

Osittain tuon takia jouduin vaihtamaan kaikkien suosittelemasta sidecamista peruskuvakulmaan. Jotenkin en vain ikinä saanut lämäriä aikaiseksi kun aina oli vinossa. Ohjain ilmeisesti huomioi, että sivukamera ei ole kohtisuorassa kenttää vasten? Olihan tuo hienon näköistä noin, mutta muutenkin pirun vaikea harhauttaa ja laukoa. Syöttely oli sen sijaan ehkä jopa helpompaa.
 
Ylös Bottom