Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2k10 [PS3]

Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Jaa että taas tämmöistä pelleilyä. Olikos se 2K8, mikä sai myös päivityksen 360:lle, muttei PS3:lle. Ihmeellistä touhua kyllä, jos pitää paikkansa... :(

Mikä ihme siinä on jos eivät voi prkl PS3 versiota päivittää??? Nyt menee hermo kyllä tähän touhuun... Vielä eilen ja toissapäivänä lueskelin innolla noita patchin korjaamia juttuja, mutta nyt... :mad:

E: Täytyy nyt sen verran yrittää olla positiivinen kuitenkin, että: NBA 2k10 sai patchin sekä Boxille että Pleikalle (tosin hieman myöhässä ilmeisesti), että pidetään nyt vaan peukkuja...
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Näiden päivitysjuttujen takia välillä toivoisi näiden kiekkopelien tulevan PC-puolellekin. Siellä kuitenkin jonkin sortin modausmahdollisuudet olisi käyttäjienkin osalta. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Jos ei patchia tule niin siirryn ensi vuonna EA:n leiriin vaikka se peli onkin hieman pakkopullaa.. Alkaa sylettään tuo VC:n touhu PS3:a kohtaan
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Jos ei patchia tule niin siirryn ensi vuonna EA:n leiriin vaikka se peli onkin hieman pakkopullaa.. Alkaa sylettään tuo VC:n touhu PS3:a kohtaan

Itse yritin metsästää tuota lähdettä K2:n sivuilta. Eli wikistähän oli aiemmin linkki K2 foorumille, jossa näin väitettäisiin. Ainakaan enää moista väitettä ei löydy. En tiedä sitten, mistä wikin informaatio on revitty.

Tämä nyt on vain minun optimismia..
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

We Want The Cup
post Today, 05:27 PM
Post #72


2K Sports

Posts: 6,479
Joined: Sep 29, 2003
Name: Anthony
Location: San Rafael, CA

The patch is for Xbox 360. It isn't about "supporting the 360 and not the PS3" at all. It has to do with how much support we get from the console manufacturers and I will leave it at that. Unfortunately putting out a patch for the PS3 is not feasible at this time.

I completely understand any frustration that comes from PS3 owners. I would feel the same way. But it isn't personal, it isn't to say "eff you" to anyone. As for the "silence" from 2k members, for one thing we aren't allowed to post status updates upon request from fans. That just never ends well, good news, bad news, or no news. Another thing to consider is that perhaps a decision has or had not been made yet on the issue.

To those of you who think that since PS3 owners cannot have a patch that we shouldn't do one for 360... What if the success of a 360 patch allows us to do a PS3 patch in the future? Something to think about.

Joo, eiköhän tää oo selvä homma jo.

Lähde: 2khockey.net
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

MikeThaFifa; Pelaan itse boxilla eikä minulla ole edes mahdollisuutta saada patchia, koska minulla ei ole liveä. Eikä haittaa tippaakaan! Nyt olen saanut sellaset säädöt muokattua itselleni noista Calaveran 6.1 slidereista että aivan uskomattoman hauskaa pelata ja haasteellista ennen kaikkea! Paras lätkäpeli ever, piste! Tiedän että päivitys vaan parantaisi pelia varmasti mutta en ajattele asiaa, nautin vain pelaamisesta. Olen lukenut listan mitä aikovat parantaa tässä kyseisessä patchissa mutta mielestäni ne puutteet eivät ole kauhean isoja varsinkaan oikeiden säätöjen (ja balanssin) löydyttyä!
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Ainoa mikä jäi harmittamaan oli tuo maalivahtien poke checkkien vähentäminen. Kun ne pirulaiset tökkivät sillä mailallaan vähän turhan hanakasti. Muuten tuon päivityksen puuttuminen ei haittaa.

Tunteita tämä päätös tuntui kuohauttavan oikein kunnolla, lähinnä ilmeisesti siitä syystä ettei pelaajille ilmoitettu tästä etukäteen. Olisihan se ollut mukava kuulla, että PS3-käyttäjien peli ei välttämättä saa samanlaista tukea kuin Xbox-versio.

Ehkä 2k11-peli saa yhtäläiset tuet molemmille konsoleille?
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Itsekin nautin pelaamisesta jo nyt paljon, ja en usko, että päivitys ihmeitä tuo peliin. Lähinnä jos helpotusta saa pinningiin (mielestäni ei voida puhua boardplaysta tarkoittaen pinningiä) niin päivitys voi pelillisesti tuoda jotain uutta minullekin (boksipelaaja kun olen)

Enemmän kuin päivitystä odotan 2K11:sta, koska silloin uskon pelin ottavan edelleen harppauksen eteenpäin. (luistelu ja välianimaatioiden korjailu, uusinnat, paremmat in game tilastoinnit, parannuksia skillstikiin ja ehkä hiven parannusta maalivahteihin, joita kyllä pidän kuitenkin aika hyvinä nytkin) Siihen asti uskon nauttivani 2K10:stä. Toivon että nekin jotka hehkutuksistani innostuivat eivät pettyneet, jos sen perusteella pelin hankkivat.

Ainoat pahemmat puutteet pelistä löytyvät nyt ennen päivitystä ovat, että lievästi horjahtaneena pitäisi olla kiekkoon ja miehen ohjaukseen parempi "kontrolli", sekä heittäytyessä takaa kiekkoa tavoittelemaan kampituksia tulee liikaa, ja AI:n pelaajat saisivat heittäytyä ja koukkia ihmispelaajien läpiajoyrityksissä enemmän. Skillstickin toiminta voisi olla hyökkäyspäässä hivenen parempi.

Puolustuskontrollit pelissä ovat hyvät, ja vapaa mailankäyttöpuolustuspuuhissa toimii niin hyvin ettei kiekonriistoihin tule enää käytettyä mailannosto nappia kuin muutamissa harvoissa tilanteissa. Lähinnä laitojen lähellä ja takaviistosta kiekolliseen pelaajaan nähden tulee käytettyä mailannostoja.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Noniin nyt tuli tämäkin peli hommattua..
Ensivaikutelmat noin tunnin pelaamisen jälkeen on ihan hyvät ja pelikokemus paranee koko ajan. Nämä L1+X,O jne harhautukset ovat aivan loistavia! EA:n lätkässä puuttuu tämä juuri, tulee niin loistava tunne kun teet harjautuksen ja pistät ranteet lukkoon ja verkko heiluu.
Myös CPU on tässä pelissä EA:n vastaavaa edellä ja paljon: CPU ei tee melkeimpä täsmälleen samanlaisia liikkeitä, ne pelaa maltillisesti ja iskee kun paikka on paras. Tässä pikkusen ensitunnelmia pelistä, tosin näppäimet ja kaikki vielä NIIIN hakusessa, että vaikea tämän perusteella arvioida oikein kunnolla. Noh, lisää pelaamaan--> :D
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Noniin, tänään se sitten vihdoin pamahti postiluukusta. Yritin välttää alkushokin lataamalla heti Cavaleran 6.1 sliderit ja vaihdoin ne asetuksiksi. Aikani valikoiden kanssa räpellettyäni, itse pelikokemus oli ensin shokki: pelaajat ui tervassa ja ensimmäisen maalin tein rystyltä hieman ennen siniviivaa. Muutenkin koko meininki oli aika karmivaa.. Eikö tämän pitänyt slidereillä "parantua".

Sitten kolmannessa erässä tajusin vilkaista asetuksia ja nehän olivat oletuksella kaikki!! Vasta kun vaihtoi settings -> custom, alkoi lyyti kirjoittaa ja kiekko maistua =D

Nythän tämä vaikuttaa jo vallan pelattavalta. Muutama peli alla ja paljon positiivisia ja negatiivisia huomioita. Tässä muutamia:

Positiiviset:
- Erilaisia maaleja
- Tekoäly pääsääntöisesti hyvä, välillä katoaa täysin, välillä ihan loistava.
- Näyttää jääkiekolta
- Tappelut, aloitukset ja moket hakkaavat EA:n läpsyttelyn 100-0 =D

Negatiivisia:
- karmea selostus, jonka onneksi sai heti pois. Maalisummeri voisi olla jotain vähän piristävämpää, tai edes hillitympää, kuin tuo ydinsodan puhkeamisesta ilmoittava ölinä! Avovaimo pakotti kuulokkeet päähän kolmannen häkin kohdalla :) edit: huh! Sieltä asetuksista sai onneksi tuon maalisummerin pois päältä, helpotus!
- Valikoissa R-tatti? Mitä hemmettiä, mikä logiikka tuossa on? Painat oikealla tatilla mihin suuntaan tahansa..
- Valikoiden kanssa oli alkuun täysin kujalla ja hampaiden kiristystä. Tosin, kun oppi muistamaan ulkoa, missä reunassa on mikäkin, valikot ovat aika nopeat.
- Kaksi turhaa toimintoa jäällä: molemmat heittäytymiset eli L1 omassa päässä ja kolmiosta tuleva kiekonriisto.
- Jäähystä puuttuu uusinta! Ja muutenkin koko jäähyilmiö tulee sen verran salakavalasti, etten aina välttämättä heti edes huomannut pelaavani yli-/alivoimaa!

Kysymyksiä:

1) Oletteko tosiaan sitä mieltä, että slidereissä taklausvoima pidetään lähes nollalla? Näytti olevan kaikissa näissä käytetyimmissä sliduissa.
2) Onko muita "pakollisia" alkuasetuksia? Kukaan vääntänyt jäähyille sopivia arvoja?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

- Kaksi turhaa toimintoa jäällä: molemmat heittäytymiset eli L1 omassa päässä

Tuo riippuu käsittääkseni sen puolustajan arvoista ja sijoittumisesta. Eli jos olet aika hyvin laukauksen edessä ja puolustajan taidot riittävät, niin se saattaa laskea vain toisen polven maahan. Kauempaa tehtynä tulee sitten näitä heittäytymisiä.

Kannattaa myös muistaa, että painamalla oikeaa tattia omaa maalia kohti pelaajat tekevät semmoisen seisovan torjunnan. Aika usein tulee itselläni tuota käytettyä.

Taklaukset olen itse pitänyt alhaalla, koska tällöin niitä ei voi yrittää ihan mistä suunnasta tahansa. Vastapalloon vedettynä pelaajat lentelevät silti oikein nätisti. :D
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Taklaukset olen itse pitänyt alhaalla, koska tällöin niitä ei voi yrittää ihan mistä suunnasta tahansa. Vastapalloon vedettynä pelaajat lentelevät silti oikein nätisti. :D

Puolustaminen tuntuu vaan niin pirun hankalalta jos taklausteho on noin alhaalla. Ainakin vastahyökkäyksessä. Oot ottamassa vastustajaa pakilla vastaan takaperin luistelemalla ja sitten huidot mailalla kiekonriistoa (oikealla tatilla), niin pelaaja pinkaseekin jonnekin ihan minne sattuu.

..

Ihan hyvältä tää vaikuttaa. Toivottavasti vielä paranee ajan myötä, kun oppii paremmin namiskat. Tosiaan aika radikaali vaihdos tuosta EA:n välittömästä luistelutuntumasta 2k10:n "jos olen menossa ylöspäin niin menen perkele ylöspäin,". Mietinkin, että saiskohan jollain säätimellä tuota luistelua tottelemaan vielä pikkasen paremmin?

Verkkopelin puolella pyöri pelkkiä pölypalloja, kuten olettaa saattoikin =D
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

- Jäähystä puuttuu uusinta! Ja muutenkin koko jäähyilmiö tulee sen verran salakavalasti, etten aina välttämättä heti edes huomannut pelaavani yli-/alivoimaa!

Kysymyksiä:

1) Oletteko tosiaan sitä mieltä, että slidereissä taklausvoima pidetään lähes nollalla? Näytti olevan kaikissa näissä käytetyimmissä sliduissa.

Kyllähän jäähyistä uusinta tulee.

Taklausvoimaa on kyllä hyvä nostaa ainakin jonkin verran. Jossain kympin paikkeilla on ihan hyvä. Siitä sitten voi alkaa vääntää haluamaansa suuntaan. Nolla-arvolla taklaukset on kyllä aivan liian tehottomia.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Kyllähän jäähyistä uusinta tulee.

Taklausvoimaa on kyllä hyvä nostaa ainakin jonkin verran. Jossain kympin paikkeilla on ihan hyvä. Siitä sitten voi alkaa vääntää haluamaansa suuntaan. Nolla-arvolla taklaukset on kyllä aivan liian tehottomia.

Nolla-taklaukset eivät ole täysin tehottomia, mutta hyvälläkin taklaajalla oikein ajoittaminen on pelaamisen mielekkyyden kannalta turhan haastavaa. Tämä korostuu ihmisvastustajaa vastaan pelatessa. 5-10, siltä väliltä löytyy sopiva teho. Mutta saa sen nollallakin pitää, jos haluaa.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

En tiedä liioittelenko, mutta itse heitin kylmästi taklaukset 40-50! Eikä kenttä miksikään tatamiksi kuitenkaan muuttunut. Tosin tykkään pienestä rymistelystä ja jo NHL 95:ssa tuli editoitua aikoinaan kaikille pelaajille 10-20 pykälää lisää aggrea ja checkingiä :)

Vaatii kyllä lisää pelaamista tämä. Syöttöavun nollalle heittäminen oli kyllä iso pettymys. Luulin jotain manuaalisyöttelyn tyylistä. Pyh pah, jatkuvia pitkiä tulee heiteltyä, jos ei osu tasan pelaajaan.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Puolustaminen tuntuu vaan niin pirun hankalalta jos taklausteho on noin alhaalla. Ainakin vastahyökkäyksessä. Oot ottamassa vastustajaa pakilla vastaan takaperin luistelemalla ja sitten huidot mailalla kiekonriistoa (oikealla tatilla), niin pelaaja pinkaseekin jonnekin ihan minne sattuu.

..

Ihan hyvältä tää vaikuttaa. Toivottavasti vielä paranee ajan myötä, kun oppii paremmin namiskat. Tosiaan aika radikaali vaihdos tuosta EA:n välittömästä luistelutuntumasta 2k10:n "jos olen menossa ylöspäin niin menen perkele ylöspäin,". Mietinkin, että saiskohan jollain säätimellä tuota luistelua tottelemaan vielä pikkasen paremmin?

Verkkopelin puolella pyöri pelkkiä pölypalloja, kuten olettaa saattoikin =D

Kokeile säätää jään kitkaa ja pelaajien kiihtyvyys-slidereita itsellesi sopiviksi. Näin pelaajat reagoivat nopeammin ohjaukseen. Eli kitkaa pienemmälle ja kiihtyvyyttä isommalle. Auttoi minulla.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Kiitti,

oli tuo jään kitka oletuksella eli 50, tiputin sen 20:een ja oli paljon mukavampaa peliä. Pakko pistää pieni etu omalle puolelle laukasutarkkuuteen, etten ottais koko ajan pataan =D

Hitto on kivaa, kun tekoäly pelaa reilua peliä!
 
Ylös Bottom