Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2k10 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

pelkään pahinta, koska wiille ainoa hoki, joten ehkä sinne suuntaan on panostus j amuut alustat jää varjoon :)
Vielä kerran: ei jää.
Ovat kertoneet, että pelissä on samat ominaisuudet kaikilla next gen -konsoleilla. Takuulla tekevät pelin kunnolla jokaiselle alustalle, eiköhän pelintekijät tiedä viime vuoden jälkeen itsekin, että toista kertaa ei voi löysäillä.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

On muute pirun hieno toi side-cam. Taitaa tänä vuonna mennä molemmat änärit ostoon. :)

hieno on, ideana sinänsä vanha, on jo monesti käytetty EA:n versioissa :)
NHL 10 menee ostoon, ja tämä 2k10 demo lataukseen, siitä riippuu paljon tuleeko se ostoon vai ei.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Kovalchuk: jatkossa panosta vähemmän provoamiseen ja enemmän oman kokemuksen asiallisesti esille tuomiseen, niin voimme lukea sinunkin postauksia tästä ketjusta.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Kovalchuk: jatkossa panosta vähemmän provoamiseen ja enemmän oman kokemuksen asiallisesti esille tuomiseen, niin voimme lukea sinunkin postauksia tästä ketjusta.

No toin kyllä mielestäni aika asiallisesti esiin mielipiteeni kyseisestä uutisesta ja pelistä kyseisen uutisen annin perusteella, mutta ihan miten vain...Noh olkoot, NHL10 kiinnostaa kuitenkin enemmän, mutta toivoin viestini herättävän keskustelua ja pohdintaa, mitä 2K10:ssä voitaisiin nähdä uutta edellisiin versioihin verrattuna ja mitä voitaisiin mahdollisesti kehittää parempaan suuntaan...
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

No toin kyllä mielestäni aika asiallisesti esiin mielipiteeni kyseisestä uutisesta ja pelistä kyseisen uutisen annin perusteella, mutta ihan miten vain...Noh olkoot, NHL10 kiinnostaa kuitenkin enemmän, mutta toivoin viestini herättävän keskustelua ja pohdintaa, mitä 2K10:ssä voitaisiin nähdä uutta edellisiin versioihin verrattuna ja mitä voitaisiin mahdollisesti kehittää parempaan suuntaan...

Varmasti se keskustelua olisikin herättänyt, mutta tuo nyt ei ollut edes "aika asiallista" :) Sen voimme kaikki todeta uudemmankin kerran:

Kovalchuk poistettu viesti sanoi:
Kuin suoraan tv-lähetyksestä? Näin aidolta näyttää NHL 2K10 - Pelaajalehti.com

Pelaajalehti uutisoi sensaatiohakuisesti ja otsikko on ainakin ihan metsässä Siis tuohan ei näytä yhtään siltä "kuin telkkarissa"! Veskarit on ylilaihoja, kaikki pelaajat vetelee polviltaan, grafiikka vuosia EA:n versioita jäljessä, mitenkälie kontrollien kanssa, onkohan sitä skill-stickiä vieläkään kunnolla mukana, vai joutuuko taas nappuloilla häsläämään...Sitä kun on 2 vuotta EA:n skill-stickillä pelannut ja samaan aikaan pettynyt rajusti näihin 2K:n yritelmiin, niin jotenkin ei jaksa innostua...Ei edes ne täällä paljon kehutut "ennalta-arvaamattomat kiekkofysiikat" auta, jos muuten peli on yhtä kauhea, mitä se on 2K7:stä asti ollut...

Keskustelua voi herättää vähemmänkin provosoiden. Jottei antisi pääsisi viime vuoden versiokeskusteluiden tasolle (sitäkin voimme tarkastella: KonsoliFIN BBS - Haun tulokset ), lienee kaikkien kannalta parempi, että tuot aika asiallisesti esiin mielipiteesi sen lätkäsarjan ketjussa, jossa sinulla on oikeasti sanottavaa. Tulee ylläpitoonkin vähemmän Report Posteja, jollainen poistetusta viestistäsi tuli.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

No toin kyllä mielestäni aika asiallisesti esiin mielipiteeni kyseisestä uutisesta ja pelistä kyseisen uutisen annin perusteella, mutta ihan miten vain...Noh olkoot, NHL10 kiinnostaa kuitenkin enemmän, mutta toivoin viestini herättävän keskustelua ja pohdintaa, mitä 2K10:ssä voitaisiin nähdä uutta edellisiin versioihin verrattuna ja mitä voitaisiin mahdollisesti kehittää parempaan suuntaan...
Ehdin nähdä viestisi ja sana 'asiallinen' ei mielestäni kuvaa ko provokaatiota kovinkaan hyvin. Kyllähän siitä olisi saanut helposti sivun verran EA vs 2k -kiistelyä aikaan ja sitähän me emme halua, emmehän?

Mitä tulee itse asiaan niin minusta on hienoa, että parannettu tekoäly nostetaan oikein ominaisuudeksi. Kertonee ainakin siitä, että siihen on ainakin pistetty paukkuja.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Joo no ehkä sen olisi voinut vähän "silotellummin" kirjoittaa, mutta tarkoituksena oli tosiaan herättää keskustelua. Ja mitä tuohon viestini ulkomuotoon tulee, niin se on aikalailla samaa tasoa, kuin mitä muutamat 2K-fanit ovat käyneet EA:n ketjussa kirjoittelemassa "kuminauhatekoälykiekosta" tai "magneettilapasyöttelystä" tai mistä milloinkin.
Korostan, ettei kumpikaan pelisarjoista ole täydellinen, mutta EA:n on parempi. Jotenkin 2K ei vaan istu minulle, vaikka siinä onkin hyviä jippoja, kuten tuo kiekkofysiikka, jonka ottaisin ilomielin myös EA:n puolelle, mutta sitten kun kontrollit eivät sovi 2K:ssa minulle, slaidereiden kanssa ei jaksa tuntitolkulla säätää ja jotenkin osa (online)pelimuodoista on niin köykäisiä, etteivät ne pärjää EA:lle, unohtamatta sitä Be-A-Pro-muodon puutetta... 2K:sta ollaan tosin kuultu sen verran vähän, että sieltähän voi olla joku ylläri tulossa, mutta jos peli on sitä samaa 2K8/2K9:ää pienin viilauksin, niin se ei vaan meikäläiselle riitä...
En halua alkaa sotimaan, vaan pohdiskella, että mitä voisi tehdä toisin ja mitä tuoda lisää, jotta 2K pääsisi samalle tasolle PELAAMISEN HAUSKUUDESSA kuin mitä EA:n viime versiot ovat olleet.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Ei voida määritellä kumpi peli on parempi. Kysymys on henkilökohtaisista mieltymyksistä, ja niistä asioista joita pelatessaan pitää korkeammassa asemassa kuin muita ominaisuuksia. Annanpa esimerkkejä:

-jotkut pitävät skillstickiä tärkeänä, MINÄ en kaipaa skillstickiä peliin, pärjään ilmankin, illuusio mailan/ pelinhallinnasta ei ITSELLENI välity siitä, että pyörittelen oikeaa peukaloani.

-jotkut pitäävät grafiikkaa tärkeimpänä asiana, Mielestäni grafiikat omalle pelikokemukselleni ovat olleet riittävän korkealla tasolla ja pitkän aikaa molemmissa pelisarjoissa, tietenkin parempi grafiikka voi tuoda peliin lisäfiilistä.

-jne


Toisille siis istuu paremmin EA:n peli ja toisille 2K:n peli. Toisille istuu paremmin skillstick ja toisille ei. On hyvä että valinnanvaraa on, ja toivottavasti sitä on jatkossakin. Kilpailu pakottaa kehittämään peliä eteenpäin. Tässä on sama tilanne kuin jäätelökioskilla. Eivät kaikki halua pelkkää vaniljakermajäätelöä, itselleni maistuu sitruunamansikka!

Kukin saa mielestäni valita itse mistä pitää. Asiattomasti ja peliä ala-arvoisesti kommentoimalla ei saavuteta mitään. Mielestäni on ala-arvoista väittää, että 2K10:ssä on HUONOT tai KÖKÖT grafiikat, samoinkuin olisi yhtä typerää väittää että NHL10:n on visuaalisesti huono. Tällaiset asiat eivät ole enää mielipiteitä, vaan loanheittoa. Visuaalisesti NHL2K10:n peli näyttää julkaistujen kuvien mukaan erittäin komealta, kuten EA:n tuotoskin. Molemmilla on oma vahva tyylinsä. EA:lla värikylläisempi ja 2K:lla hieman haaleampi.

Toivon, että asiasta ei jatkettaisi turhaa loanheittelyä.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Korostan, ettei kumpikaan pelisarjoista ole täydellinen, mutta EA:n on parempi.
Ja taas mennään. :rolleyes:
Palaatko vaikka sitten asiaan, kun tuo 2K10 on julkaistu ja voit ihan rehdisti kokemuksen perusteella sanoa EA:n peliä paremmaksi?

En halua alkaa sotimaan, vaan pohdiskella, että mitä voisi tehdä toisin ja mitä tuoda lisää, jotta 2K pääsisi samalle tasolle PELAAMISEN HAUSKUUDESSA kuin mitä EA:n viime versiot ovat olleet.
Jaa, no itselleni 2K8 on tuottanut enemmän hauskoja hetkiä kuin NHL 08 ja 09 yhteensä, mitäs nyt tehdään? Osta sinä vaikka NHL10, mä ostan 2K10:n niin voidaan molemmat pelata sellaista lätkää kuin mistä pidämme :D
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Rasittavaa, kun molemmissa ketjuissa pitää samojen tyyppien provota. Toisekseen ihmettelen, sitä, että samat tyypit haluavat molemmista peleistä samanlaisen, samat ominaisuudet jne. Miksi edes tehdä sitten kahta eri peliä? Össiltä hyvä kirjoitus tuossa yllä!

Vaikken ole 2k-sarjan NHL tuotosta IKINÄ omistanut niin silti mitä videoita ja kuvia olen nähnyt niin grafiikat ovat olleet aivan EA:n sarjaan verrattavissa, toki hieman erilaisia, mutta esim. paidoista olen jopa enemmän tykännyt 2k-sarjan versioista.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Rasittavaa, kun molemmissa ketjuissa pitää samojen tyyppien provota. Toisekseen ihmettelen, sitä, että samat tyypit haluavat molemmista peleistä samanlaisen, samat ominaisuudet jne. Miksi edes tehdä sitten kahta eri peliä?

Täsmälleen samaa mieltä. Henk.koht. mua ihmetyttää, että miten juuri lätkäpelit ovat sellaisia, jotka saavat jotkut kehumaan toista ja haukkumaan toista peliä. Ei muistaakseni muissa genreissä vastaavaa ole nähty. Eikö se ole hienoa, että nykyään on kaksi vaihtoehtoa ja kaksi hyvää erilaista peliä?

Se, milloin itseäni alkaa homma nyppimään on, että tuomitaan peli jonkun videon tai demon perusteella, ja/tai kun lauotaan pelistä virheellisiä asioita. Aika harvassa ovat pelaajat, jotka ovat molempia pelanneet ja sen jälkeen tulevat haukkumaan toista peliä. Miksi? Ehkäpä siksi, että kun molempiin peleihin perehtyy, ei kumpikaan umpisurkea olekaan.

Mutta asiaan...

2k on virallisesti viime vuosina oletusasetuksilla tarjoillut aika arcademaista hokia. Sliderit ovat onneksi tähän asti pelastaneet realistisesta kiekosta tykkäävien kaudet. Jännää hommasta tekee sen, että esim. 2khockey.netin foorumeille välillä kirjoittavat pelintekijät kyllä puhuvat selvästi realistisen virtuaalilätkän puolesta. Jotenkin tuntuu, että 2k ei oikein tiedä itsekään, mitä haluaa. Noh - mulle pääasia on, että slidereilla saa homman kuntoon.

Vaikka 2k9:ssä oli paljon puutteita ja erinomaisten 2k3, 2k4, 2k5, 2k7 ja 2k8:n jälkeen peli oli aika suuri pettymys, alta kuitenkin löytyi 2k:n toimiva moottori. Kun pahimmat 2k9:n virheet saadaan kuntoon, mikä ei ole iso homma reilun vuoden työstöajalla, luulisi 2k10:n olevan vuoden tauon jälkeen huippu peli!
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Tuosta kyseisestä foormumista puheenollen, on hyvä paikka hakea tietoa, mutta mielestäni muutama tyyppi siellä(kin) foorumilla kyllä on jämähtänyt mielipiteeseensä täysin, ja muuta mieltä ei voi / saa olla. Varsinkin 2K8 tuntuu olevan siellä se peli, jota parempaa ei voi tullakaan. Ja syynä tähän ovat kontrollit, mitä pelissä on tarjolla. Minä haistelisin tällä hetkellä, ilman sekuntiakaan gameplayta nähtynä, että 2K10 tulee kyllä pesemään 2K8:n suhteellisen kirkkaasti, mutta aika näyttää... Kontrollit eivät minulle peliä tee. Minulle kävisi vaikka nappiharhautukset ja nappilaukominen erittäin hyvin, kunhan peleissä olisivat muut asiat kunnossa.

2K8 oli kelpo peli, ja moni asia oli kyllä kunnossa, mutta siinäkin oli puutteensa. 2K9 taas ei ollut tasapainoinen, ja selvästi vasta hiiltä, josta tänä vuonna lienee jo puristunut timantti...
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Tuosta kyseisestä foormumista puheenollen, on hyvä paikka hakea tietoa, mutta mielestäni muutama tyyppi siellä(kin) foorumilla kyllä on jämähtänyt mielipiteeseensä täysin, ja muuta mieltä ei voi / saa olla. Varsinkin 2K8 tuntuu olevan siellä se peli, jota parempaa ei voi tullakaan. Ja syynä tähän ovat kontrollit, mitä pelissä on tarjolla. Minä haistelisin tällä hetkellä, ilman sekuntiakaan gameplayta nähtynä, että 2K10 tulee kyllä pesemään 2K8:n suhteellisen kirkkaasti, mutta aika näyttää... Kontrollit eivät minulle peliä tee. Minulle kävisi vaikka nappiharhautukset ja nappilaukominen erittäin hyvin, kunhan peleissä olisivat muut asiat kunnossa.

2K8 oli kelpo peli, ja moni asia oli kyllä kunnossa, mutta siinäkin oli puutteensa. 2K9 taas ei ollut tasapainoinen, ja selvästi vasta hiiltä, josta tänä vuonna lienee jo puristunut timantti...

Joo - 2khockey.netistä on tullut ihmeen vihamielinen paikka. Sais moderaattorit vähän hoitaa hommiaan, vaikka sitten foorumin ikoneita kolkuttelemalla.

Kontrolleista. Mitkään kontrollit eivät yksinään tee pelistä hyvää. Mulle tärkeämpää on, että miltä ne tuntuvat ja miten pelaajat "käskyihin" reagoivat. Se, lauotaanko tikulla vai napilla, on loppujen lopuksi aika sama. Ainut oikeastaan, mistä en tykkää, on nappikompoilla tehtävät erikoiskikat. Näitähän 2k on harrastanut - mä en ;)

Omasta mielestäni 2k8:n ja EA09:n kontrollit ovat molemmat oikein hyviä. Ns. classic-kontrolleilla en ole pelannut vuosiin, mutta kun pelaa 2k9:llä OTP:tä, pitää käytännössä pelata classiceilla ja hyvin ovat pelit maistuneet.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Tuosta kyseisestä foormumista puheenollen, on hyvä paikka hakea tietoa, mutta mielestäni muutama tyyppi siellä(kin) foorumilla kyllä on jämähtänyt mielipiteeseensä täysin, ja muuta mieltä ei voi / saa olla. Varsinkin 2K8 tuntuu olevan siellä se peli, jota parempaa ei voi tullakaan. Ja syynä tähän ovat kontrollit, mitä pelissä on tarjolla. Minä haistelisin tällä hetkellä, ilman sekuntiakaan gameplayta nähtynä, että 2K10 tulee kyllä pesemään 2K8:n suhteellisen kirkkaasti, mutta aika näyttää... Kontrollit eivät minulle peliä tee. Minulle kävisi vaikka nappiharhautukset ja nappilaukominen erittäin hyvin, kunhan peleissä olisivat muut asiat kunnossa.
Totta, siellä tuntuu olevan pari nimimerkkiä, jotka tappavat jokaisen keskustelun negatiivisella sävyllään.

2K8:n kontrollit ovat suht hyvät, mutta liian monimutkaiset. Välillä menee nopeat tilanteet yksinkertaisesti ohi, kun unohtuu painaa modifieria. Superstar-movet olivat hankalia nappiyhdistelmiä, ennemmin integroisin ne oikean tikun taakse. Nämä tosin saavatkin olla vaikeita, jottei liikkeitä nähdä jatkuvasti. Esim. Fifa 09:ssä kikkailu on hyvässä tasapainossa pelin kanssa.

2K9:ssä kontrollit olivat huomattavasti selkeämmät, mutta pro stick aivan liian kankea. Tämä lienee korjattu 2K10:een, kuten myös hirvittävät, ylihelpot ja irralliset kikkailut. Kovasti tosin toivoisin tietoa noista kontrolleista, mutta tod näk sitä ei saada ennenkuin demoa pääsee kokeilemaan.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Uutta tietoa pelistä, ennestään tulleita tietoja en jaksanut uudestaan tähän laittaa:


-Täysin kokonaan uusiksi kirjoitettu tekoäly, Parannellut puolustuskontrollit ja uutena ominaisuutena vastustajan mailan nostaminen, uusi paremmin puolustuspelissäkin toimiva luistelu mallinnus, ja uusi sattumalta tapahtuvien yhteentörmäyksien mallinnus? = (new incidental contact?) ja parannuksia animaatioihin.

-Uudet, erilaiset introt jokaiselle hallille, parannellut maalin jälkeiset tuuletukset ja maalinjuhlinnat, parannellut grafiikat ja erilaisten vartalotyyppien mallinnus pelaajille. Kommentaattoreina Randy Hahn ja Drew Remenda.

-Paranneltu Franchise Moodi - NHL2K10:ssä uusittu sopimus/free agency järjestelmä, paranneltu kokoonpanojen hallinta, päivitetty talousasioiden hallinta, dynaaminen pelaajien kehittyminen ja Fantasy Draft.

-Franchise Blog / 2KSports.com Integration - Jaa tiedot omasta Franchisestasi tilastoineen, highlight video pätkineen ja screenshotteineen omalle sivullesi 2KSports.com - sivustolla.

Lähde: consolesports.net / suomennos össi / FHR



KIITOS näistä tiedoista itsellä englanti on aika huonoa enkä aina ymmärrä mitä ne siellä höpöttää. Itse pidän 2K8 parhaana tähän mennessä mutta olen varma ja toivon todella jännityksellä että 2k10 pesee sen mennen tullen. 2K10 on todennäköisesti ainoo peli minkä ensi vuonna ostan. Varsinkin Franchise moodin uusittu sopimus järjestelmä on mieleeni se tulee varmasti olemaan parempi kuin 2k8:ssa ja dynaaminen kehitys on kanssa asia joka saa minut hymyilemään. Samoin kuin jokaisen hallin omat introt wau se olisi aivan mahtavaa. Koska itse en yleensä pelaa muuta kuin 2k jota tulee hakattua vuodessa monta sataa ottelua joten introt on erittäin tärkeitä että peliä jaksaa pelata monta sataa ottelua. Itse olen 2K fani suurella sydämmellä mutta ea:takin joskuun pelaa vaikka niitä ei kaapista löydy. Toivottavasti Franchiseä pystyy edelleen pelaamaan kahdella joukkueella niin säilyy mielenkiinto pidempään. Ja toivottavasti ottelun aikana näytettäisiin introja torjunnoista ja pelaajien eri tilastoista niin kuin 2k8:ssa. Se olisi mielestäni se hienoin asia.

Ja KIITOS kaikille käyttäjille jotka on tuonnot sivuille uutisia pelistä.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

Kuulemma huomenna, siis varmaankin tänään tulee ensimmäinen Traileri pelistä :)
Lähde: Facebook - 2K Sports

Hienoa, mä ainakin odotan vesikielellä. :)

Onhan toi traileri kiva mutta toivottavasti tekevät hyvän demon pelistä. Itse on uskaltaudu tältä vakaalta ja varmalta EA:n änäri linjalta poistumaan ennen kuin saan kokeilla. Enemmän kyllä varmaan odotettavissa parannusta edelliseen peliin verrattuna 2k:lta kuin ea:lta mutta sittempähän se nähdään.
 
Ylös Bottom