Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K10 (Wii, m+)

Vastaus: NHL 2K10 (Wii, m+)

WII gameplayta, näyttäisi asetuksissa olevan vähän säädöt omaan makuun turhan arkadet, mutta niitähän pystyy sitten ruuvailemaan.

En tiedä millä säädöillä pelasi, mutta itse olen todella tyytyväinen. Presentaatio on tarpeeksi hyvää ja peli on kaikinpuolin sujuva. Eniten kiinnitti huomiota loistavasti toteutetut taklaukset, paljon pieniä törmäyksi ja horjahduksia jotka jättävät kiekon elämään hetkeksi. Eli vaikutti aika monipuolisesti toteutetulta tuo taklaaminen. Myöskin halit olivat tässäkin versiosssa upeita. Maaleista aika moni oli tuurimaaleja tai hyviä laukauksia hyvistä paikoista. Hyvä juttu että ei ole liian one timer-painotteista.

Itse tiputan asetuksista pelinopeutta ja nostan maalivahtien tasoa. Ja muutakin pientä säätöä, kunhan pääsee perehtymään kaikkiin valintoihin. Slidereita on varmaan aika paljon jo tuolla jenkeissä viilattu, sieltä vaan lataamaan. Ainakin HD-versioiden luistelua on aika paljon haukuttu, mutta minusta noissa pätkissä ei ainakaan ollut mitään valittamista. Liekkö pelinopeus nostettu tappiin asti??
 
Vastaus: NHL 2K10 (Wii, m+)

Juuh, tuo oli hyvä pätkä. Esitteli hiukan kontrollejakin. Näytti toimivan, ja itse olen kyllä sitä mieltä että wiimotion plussalla sitä mennään. Eihän ne kyllä helpot ole, aika moni on 2k sportsin foorumilla joutunut oikeasti harjoittelemaan pelaamista.

Jännä nähdä kuinka tappelut on hoidettu... Ja toivotavasti sais huomenna käsiinsä tämän jostakin.
 
Vastaus: NHL 2K10 (Wii, m+)

Juu. Julkaisu on sitten siirtynyt sinne 23.10. Syytä ei tiedä, mutta ärsyttää.
 
Vastaus: NHL 2K10 (Wii, m+)

Liekö tässä ketjussa jo vinkattu että The Hutissa NHL 2K10 hintaan €18.93 ennakkotilauksena. Ei paha.
 
Vastaus: NHL 2K10 (Wii, m+)

Liekö tässä ketjussa jo vinkattu että The Hutissa NHL 2K10 hintaan €18.93 ennakkotilauksena. Ei paha.

Juu, on mainittu. Sieltä itsekin pelin tilasin. Hinta ei ole ollenkaan paha, mutta tuo kuukaudella siirtynyt julkaisupäivä harmittaa melkoisesti. Kaksi M+:aa lojuu tuossa tyhjänpanttina, kun pelin julkaisu siirtyi ilmeisesti valmistusvirheen vuoksi.
 
Vastaus: NHL 2K10 (Wii, m+)

Gamespotin arvostel:
NHL 2K10 Review for Wii - GameSpot

Sai arvosanaksi:

8,5

Plussaa oli seuraavat kohdat:
* Great motion controls with Wii MotionPlus support
* Comprehensive online multiplayer modes of play
* More involving and realistic than NHL 2K10 on other consoles
* Much improved visuals and sound.

Ja miinuksia:
* Slight delay on some motion controls
* Minor lag in busy multiplayer games.

Seuraavat asiat laittoi myöskin silmään:
Scoring also seems more authentic. The Xbox 360 and PS3 games feature a ton of offensive output thanks to easy-to-use gamepad controls, with pucks winding up in the net from all over the ice. But here, you have to work at it, and the end result is a lot of 2-1, 3-2 sorts of games. Maybe this is because the Wii controls make shooting a little trickier, but the goalies also seem smarter here than they do in the Xbox 360 and PS3 versions.

Parhaat maalivahdit wii-versiossa? Ja realistisin versio?

Mutta hyvä arvostelu, joka sisältää paljon infoa pelistä. :)
 
Vastaus: NHL 2K10 (Wii, m+)

Just olin postaamassa samaa, mutta Jooseppi ehtikin ensiksi.
Wii -versio alkaa vaikuttamaan NHL 2K10:n "definite"-versiolta. Ei enää jaksaisi odottaa!
 
Vastaus: NHL 2K10 (Wii, m+)

Itsellä iski varsinkin tämä tuosta arvostelusta silmiin :)
Gamespot sanoi:
If you want to play NHL 2K10, play it on the Wii. While the Xbox 360 and PS3 versions of the game feature good arcade hockey for hanging out on the couch with friends, the Wii Remote controls bring a new dimension to play that ups the challenge and provides added realism.
 
Vastaus: NHL 2K10 (Wii, m+)

Vihdoinkin on wii-versiosta tullut tarpeeksi arvosteluita jotta maailman napa metacritics.com on voinut nykäistä yhteenvedon arvosanoista. Tulos: 79/100. Korkea tulos, mutta arvosteluita ei ole kuin 4 kipaletta. 3 yli 8 ja yksi kutonen.

Kyllä kyllä. Pitkät kolme viikkoa edessä...
 
Vastaus: NHL 2K10 (Wii, m+)

Ihan hyvä pelihän tämä on, varsinkin kaverin kanssa pelattuna. Tosin tässä on lähes pakko pelata seisten että saa lämärit lähtemään kunnolla. Ei paljon tule pelattua jos laiskottaa kun ei jaksa heilauttaa kättä niin nopeasti.:p M+ kyllä on täydellinen juuri tähän peliin.

Otteluiden erätauoilla on mahdollisuus pelata minipeli, jossa ajetaan jäänpuhdistajaa.:D Ja kaksinpelissä siinä ajetaan vastakkain ja voittaja on se, joka on ensin puhdistanut 45% jäästä. Itse otteluunhan koko minipelillä ei ole minkäänlaista vaikutusta.
 
Vastaus: NHL 2K10 (Wii, m+)

Ihan hyvä pelihän tämä on, varsinkin kaverin kanssa pelattuna. Tosin tässä on lähes pakko pelata seisten että saa lämärit lähtemään kunnolla. Ei paljon tule pelattua jos laiskottaa kun ei jaksa heilauttaa kättä niin nopeasti.:p M+ kyllä on täydellinen juuri tähän peliin.

Otteluiden erätauoilla on mahdollisuus pelata minipeli, jossa ajetaan jäänpuhdistajaa.:D Ja kaksinpelissä siinä ajetaan vastakkain ja voittaja on se, joka on ensin puhdistanut 45% jäästä. Itse otteluunhan koko minipelillä ei ole minkäänlaista vaikutusta.

Mistäs olet hommannut?
 
Vastaus: NHL 2K10 (Wii, m+)

Tänään tuli kauan odotettu viesti The Hutista otsikolla "Order Despatched".
Eli postitettu on. Harmi kun ei taida ihan ehtiä viikonlopuksi. Noh, ensi viikolla pääsee sitten testaamaan... :)
 
Vastaus: NHL 2K10 (Wii, m+)

Onkos kukaan tätä löytänyt/saanut näppeihinsä? Ja mistä? Minkäslaiset fiilikset pelistä?
 
Ylös Bottom