Noh, onhan noita kikkoja kokeiltu ennen neuvojakin. Juttu vaan on niin, että erittäin harvoin ne kiekot ainakin minulla menevät, vaikka käyttäisikin noita kikkoja. Kyllähän tuo oikeassakin jääkiekossakin on hyvä kikka.
Vaikuttaa todellakin siltä, että kone nostaa tasoaan Franchisen edetessä! Nyt olen pelannut jo 5 surkeata peliä peräkkäin. Sitä ennen tein maaliennätyksen voittamalla Boston Bruinsin 4-2 viiden minuutin erillä, mutta sen jälkeen on tullut pelkkiä 0-0 -tasapelejä, 0-1 -tappioita, sekä 1-0 voitto! Alkaa pikkuhiljaa jo risomaan, kun maaleja ei enää tule millään! Hommaa ei ainakaan helpota se, että lähes loppukauden loukkaantumisten takia sivussa ovat Teemu Selänne, Al McInnis, Jiri Slegr, sekä Marcus Ragnarsson! Lyhyesti sanoen: kaikki parhaat pelaajat! 2 kuukautta on vielä kaudesta jäljellä, ja simuloimalla matsit sain selville, että Selänne ja Slegr selviytyvät vasta viimeiseen runkosarjan peliin! En tosin tiedä, että onko tämä toipumisaika vähän random...
Vittumaista on myös, että pelaajien loukkaantuessa kone pistää ukot automaattisesti vilttiin, vaikka kyseessä olisi vain lievä loukkaantuminen! Sitten joutuu aina järjestelemään ketjut uudelleen, ja jos antaa koneen suorittaa järjestelyt, se laittaa surkeimmat mahdolliset kokoonpanot jäälle! Nyt kaipaan jokaisen helpotuksen, kertokaapas mistä kuvakulmasta pelaatte? Itse pelaan siitä alkuperäisestä kulmasta, mutta parilla naksautuksella zoomattuna...ehkä kameraa siirtämällä kauemmaksi pelistä saisi paremman näkökulman, mutta silloin joutuu sietämään ruudulla vilistäviä kärpäsenpaskoja.
Taktiikanvaihtojututkin ovat minulle aika hepreaa, kun kesken ottelun taktiikanvaihtotaulu viipyy näkyvillä kerrallaan noin sekunnin, eikä niitä taktiikoita oikein ehdi siinä välähtävässä sekunnissa sisäistämään...