Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Matador
Nyt alko sit play-offit! Olin runkosarjassa itäisen konfferenssin kolmas 99 pisteellä. Noin puolet kaudestahan meni hall of famerilla. Ekalla kierroksella vastaan tuli Rangers ja johdan tällä hetkellä voitoin 2-0.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Joker
Siis jos offence skillin säätää täysille tulee noutaja? Siis meinaako että laittaa 10 näpäystä (tai monta siinä nyt voi maksimisaan laittaa)?? Vaikuttaako toi sitten tietokoneen taitoihin vai? Mä luulin, että se helpottaa omaa peliä jos sitä lisää.
Mä en ole vielä tohon HOF:iin siirtynyt, nyt se on kyllä edessä, kun tietokone ei ole johonkin 10 matsiin voittanut. Mutta luulis että se on just toisin päin, eli noutaja tulee jos ei klikkaa täysille tuota offencea. Silloinhan luulis, ettei omat äijät saa kiekkoa mistään maaliin..
No se selvii kokeilemalla.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Ja milläs tasolla on offense skill?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Matador
No ei mul se ihan täysillä oo, mut yli puolenvälin kumminkin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MikkoT
41 peliä toista kautta takana ja niukasti pisteen jäljessä playoff viivasta. Tänään tullut muutama hieno maalikin Tappioputki meni poikki heti aamulla ekassa ottelussa. Mitenkäs kaudet etenee ihmisillä?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Mitkä asetukset sulla muuten on?
No kyllä toi todella uskomattomalta kuullostaa..Siis 11-muna turpaan All-Starssilla..Millaset erät?
Noitten Sliderien epäsuhtaisuus on pelin suurin vika. Tappelu sliderit saa vääntää täysille, eikä mitään tapahdu. Loukkaantumis slideri melkein nollille silti jengiä tippuu lasarettiiin solkenaan..ym ym.Käsittämätöntä ettei noita saatu hiottua parempaan suhteeseen, vaikka aikaa kai olisi ollut riittämiin.
No johan on. Uskomattomalta kuullostaa.
Pelaako MikkoT tosiaan itse veskalla?