Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MikkoT
En sentään Tuo manuaalimokke sen takia, että voi hakea vastustajan purkukiekkoja kun pelaan ylivoimalla jne..
No joo mä jo ajattelin, että melkoinen sissi olet..
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
En sentään Tuo manuaalimokke sen takia, että voi hakea vastustajan purkukiekkoja kun pelaan ylivoimalla jne..
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Warlock
Todellakin sliderit voisi olla paremmin tehtyjä. Kun pelaa loukkaantumis slideri ykkösellä tulee loukkaantumisia lähes joka ottelussa, mutta sitten kun laittaa sen sliderin nollaan ei tule loukkaantumisia ollenkaan. Tai no ainakaan niissä 20:ssä ottelussa ei tullu jotka pelasin, ei edes pieniä loukkaantumisia.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Siinä saa olla varovaisena, ettei paina veskaa aktiivisesti vahingossa väärässä kohtaa... nimim. kokemusta on.
On muuten aika hyvät asetukset!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MikkoT
(asetukset)
Ketuttaa, ketuttaa. Pistin goalie skillin kympille, offense skillin seiskalle ja voitin ensin (Dallasilla) Washingtonin niukasti 3-2. Jostain syystä vain nostin pelitasoa ja pistin defenseen 7 klikkausta. Sitten tulikin Vancouver ja nolasi meikäläisen maanrakoon lukemin 7-0. Onhan Canesit kovia tekemään maaleja, mutta onko slidereilla todella noin iso merkitys? Ilmeisesti.
Sitten laskettiin defense keskelle ja otettiin taas turpaan, olikohan nyt peräti 4-0 Edmontonille.
Tekisi mieli potkaista telkkarista Ruutu säpäleiksi, joka teki kaksi maalia ottelussa Vancouveria vastaan. Murhaavan turhauttavaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Otan osaa. Itseäni turhautti vähintään yhtä paljon eilen illalla, kun Colorado pyöritti kotonaan. Eniten Pepsi Centerissä ärsyttää sen karsea maaliulina, joka tulee kotijoukkueen maalattua.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan blayer
Onko tietoa kuinka pelaajan saa menemään lentävään vaihtoon. Ainakaan pelkkä aition ohi luistelu ei toimi..? Pitääkö samalla painaa jotain nappia tai..?
Sitten toinen juttu. Olen mielestäni ja muokannut ketjut kuntoon, mutta otteluun mennessä kone herjaa, että tahdonko sen laittavan vajavaiset kentät kuntoon (vaikka ne ovat kunnossa). Olen pistänyt kenttiin lievästi loukkaantuneita pelaajia, voisiko johtua siitä. no, kuitenkin ottelussa nämä pelaajat ovat mukana, mutta matsin jälkeen heidän paikat ketjuissa on tyhjät ja järjestely saa taas alkaa..!
Antakaa apuja jos löytyy!
Gambler: Eikö kausi edisty vai etkö vaan tilastojasi päivitä?
Kausi ei edisty. Ei ole ollut aikaa pelata, silloinkin kun on ollut, ei ole innostanut. Syy? Olen harvinaisen kyllästynyt pelin itseään toistavuuteen. Ja sitten kun tulee koko ajan näitä 6-0 ja 7-0 -tappioita... En jaksa vääntää koko ajan otsa hiessä ja niska limassa mielipuolista tietokonetta vastaan.