Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K3 Kausi ja Franchise -jutut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cavalera
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Warlock
Todellakin sliderit voisi olla paremmin tehtyjä. Kun pelaa loukkaantumis slideri ykkösellä tulee loukkaantumisia lähes joka ottelussa, mutta sitten kun laittaa sen sliderin nollaan ei tule loukkaantumisia ollenkaan. Tai no ainakaan niissä 20:ssä ottelussa ei tullu jotka pelasin, ei edes pieniä loukkaantumisia.

Joo ihan sama mulla pidin slideria ykkösellä, kunnes äijiä oli loukkaantunut ihan älyttömät määrät. Sitten vaihdoin nollille ja sen jälkeen ei seuraavassa 30 matsissa yhtään loukkaantumista.

Tietokoneiden välisissä matseissa noita loukkaantumisia ei taida tapahtua koskaan, tai sitten tosi harvoin. Ainkin kun katson kaikkien joukkueiden loukkaantumiset läpi, niin kenelläkään ei ole yhtään loukkaantunutta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MikkoT
En sentään :) Tuo manuaalimokke sen takia, että voi hakea vastustajan purkukiekkoja kun pelaan ylivoimalla jne.. :)

Siinä saa olla varovaisena, ettei paina veskaa aktiivisesti vahingossa väärässä kohtaa... nimim. kokemusta on.:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Siinä saa olla varovaisena, ettei paina veskaa aktiivisesti vahingossa väärässä kohtaa... nimim. kokemusta on.:D

Aivan! :D + monta kertaa repiny hiuksia kun vahingossa menny kulmaan hakemaan kiekkoa mutta se onkin tullu keskelle :D Onneks nyt jo malttaa katsoa vähän mihin se purku menee ettei ennakoi liikaa ^^
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MikkoT
(asetukset)
On muuten aika hyvät asetukset!
Ainoa huono juttu on tuo pass speed= one-timerit hieman liian purevia.
Ja ehkä goalie skillin voi noilla asetuksilla nostaa vähän, itse nostin 0->2.
Noilla asetuksilla ja parilla muutoksella Car-Tor(minä), 2-6, eli aika hyvät luvut.
Tosin koneella meni hanat tukkoon heti kun väänsin pass speediä alas kesken pelin.
Pitää kyllä hakata lisää pelejä myöhemmin.

Teen oman topicin näille slaidereille.
 
No niin kolme matsia pelattuna hall of famerilla. Voitot 3-1, 3-0 ja 5-2. Offence slideri oli ekassa ja kolmannessa matsissa täysillä ja tokassa nollassa. Ei tossa nyt mun mielestä All-stariin älytöntä eroa ollut Kyllä se tiukemmin kampoihin pistää ja vedot on nyt melko tasoissa, mitä ne ennen ei ollut.
 
Ketuttaa, ketuttaa. Pistin goalie skillin kympille, offense skillin seiskalle ja voitin ensin (Dallasilla) Washingtonin niukasti 3-2. Jostain syystä vain nostin pelitasoa ja pistin defenseen 7 klikkausta. Sitten tulikin Vancouver ja nolasi meikäläisen maanrakoon lukemin 7-0. Onhan Canesit kovia tekemään maaleja, mutta onko slidereilla todella noin iso merkitys? Ilmeisesti.

Sitten laskettiin defense keskelle ja otettiin taas turpaan, olikohan nyt peräti 4-0 Edmontonille.

Tekisi mieli potkaista telkkarista Ruutu säpäleiksi, joka teki kaksi maalia ottelussa Vancouveria vastaan. Murhaavan turhauttavaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Ketuttaa, ketuttaa. Pistin goalie skillin kympille, offense skillin seiskalle ja voitin ensin (Dallasilla) Washingtonin niukasti 3-2. Jostain syystä vain nostin pelitasoa ja pistin defenseen 7 klikkausta. Sitten tulikin Vancouver ja nolasi meikäläisen maanrakoon lukemin 7-0. Onhan Canesit kovia tekemään maaleja, mutta onko slidereilla todella noin iso merkitys? Ilmeisesti.

Sitten laskettiin defense keskelle ja otettiin taas turpaan, olikohan nyt peräti 4-0 Edmontonille.

Tekisi mieli potkaista telkkarista Ruutu säpäleiksi, joka teki kaksi maalia ottelussa Vancouveria vastaan. Murhaavan turhauttavaa.

Otan osaa. Itseäni turhautti vähintään yhtä paljon eilen illalla, kun Colorado pyöritti kotonaan. Eniten Pepsi Centerissä ärsyttää sen karsea maaliulina, joka tulee kotijoukkueen maalattua.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Otan osaa. Itseäni turhautti vähintään yhtä paljon eilen illalla, kun Colorado pyöritti kotonaan. Eniten Pepsi Centerissä ärsyttää sen karsea maaliulina, joka tulee kotijoukkueen maalattua.

Joo, onpahan ainakin aito. Täsmälleen samaa, ärsyttävää ulinaa kuin todellisessa Pepsissä.
 
No voi per... :(


Pelaan nyt Franchisea Avalanchella...pelit ovatkin sujuneet hyvin; 6 voittoa, ja kaksi tappiota (jotka kuitenkin tulleet vasta rankkarikisan jälkeen)...eli jokaisesta kahdeksasta pelistä on tullut pisteitä. Mutta nyt huomasin oudon jutun kun katsoin sarjataulukkoa: Western (?) Conferensen taulukossa Avalanche on neljännellä sijalla, Dallasin takana, vaikka Avalanchellani on 3 pistettä ENEMMÄN kuin Dallasilla!!! Joku outo NHL-sääntö vai karmea bugi? Vaikka revin kuinka piste-eroa Dallasiin, pysyn neljännellä sijalla...oikeasti kuuluisin ehkä ykkössijalle... :(


Ja kun pelasin Oilersia vastaan pelin jonka voitin 4-1, päättikin kone jättää voiton huomioimatta, ja kun aioin lähteä seuraavaan peliin, huomasin että Oilers-peli olikin tietokoneen mielestä pelaamatta! Eih.... :mad:
 
Kannattaa tutustua NHL:n tapaan merkata sijoituksia: divisioona ykköset merkitään aina ensimmäisenä paremmuusjärjestyksessä ja sitten vasta muut...
 
Nyt se sitten tapahtui...

Kyllä kannatti katsoa Suomen peli! En ollut katsonut lätkää vuoteen kun pelin hommasin, mutta kun seurasin peliä, huomasin että oma pelityylini oli täysin lätkän ajatusta vastaan. Niinpä muutin pelityylini, ja nyt maaleja tulee vähän liikaakin. Ajattelin nostaa maalivahtien skillit nollasta puoleenväliin, mutta huomasin että uutta franchisea aloittaessa skillit olivatkin jostain syystä menneet lähes alkuperäisille paikoilleen!


Eilen pelasin Hall Of Famerilla ensimmäisen matsini. 1-1 päättyi varsinainen peliaika, mutta rankkarikisan ansioista lopulta tuli takkiin 1-3. Maalinteko oli hankalaa, mutta pelaaminen ei muuten vaikuttanut kovinhaan hankalalta. Luulin ottavani takkiin 10-0 kuten monet ovat pelotelleet, mutta ihan hyvinhän se meni. Tosin saattaa olla että palaan vielä alemmalle vaikeustasolle, jos en saa aikaan kuin 1-2 maalia per peli.
 
Alotin Franchisen New Jerseyllä ensin pro:lla. Nostin tason parin matsin jälkeen All-starille kun vastustaja ei saanu maaleja ollenkaan. All-starsilla pelasin pari matsia ja voitin nekin. Siispä nyt taso on Hall of famer ja tarpeeks haastava :D

Onko tietoa kuinka pelaajan saa menemään lentävään vaihtoon. Ainakaan pelkkä aition ohi luistelu ei toimi..? Pitääkö samalla painaa jotain nappia tai..? Ärsyttää vaan kun muut vaihtaa ja sitten ite painaa samalla kaverilla ihan piipussa, kerran jopa puol erää (5min) yhteen putkeen. siinä antaa jo väkisinkin vastustajalle tasotusta. Eli jos tietoa kuinka kaveri saadaan vaihtoon niin kertokaa!

Sitten toinen juttu. Olen mielestäni ja muokannut ketjut kuntoon, mutta otteluun mennessä kone herjaa, että tahdonko sen laittavan vajavaiset kentät kuntoon (vaikka ne ovat kunnossa). Olen pistänyt kenttiin lievästi loukkaantuneita pelaajia, voisiko johtua siitä. no, kuitenkin ottelussa nämä pelaajat ovat mukana, mutta matsin jälkeen heidän paikat ketjuissa on tyhjät ja järjestely saa taas alkaa..!

Antakaa apuja jos löytyy!
 
Aloitin sitten uuden franchisen Coloradolla, tällä kertaa Fantasy draftilla. Draftin jälkeen vielä muutamat pelaajasiirrot niin joukkue on suht hyvä.

Kovalchuk - Forsberg - Hedjuk
---------------------------
Hagman - Yashin - Heatley
---------------------------
Vrbata - Zhamnov - Bure
---------------------------
Sedin - Sedin - Afinogenov


Mutta maalinteko tökkii ja pahasti. En tiedä mistä johtuu mutta Montrealilla kun pelasin tein joka ottelussa vähintään 5 maalia, nyt on joukkueessa taitoa enemmän mutta maaleja ei meinaa tulla. Vaikka minkälaisia kentällisiä oon kokeillu, mutta ei vaan maalihanat aukea kunnolla.

Saattaa se tietysti johtua tuosta fantasy draftistakin. Nyt melkeinpä jokaisella joukkueella on vähintään 1 hyvä pelaaja. Ja maalivahditkin tuntuvat pelaavan paremmin. Joku täysin tuntematon mokke oli Minnesotalla maalissa tilanteita sain todella paljon, mutta ei vaan menny maaliin. Syy saattoi myös olla siinä, että se piti hanskaa "väärässä" kädessä. Aina kun vastassa on mokke joka pitää hanskaa "väärässä" kädessä mulla on vaikeuksia tehdä maaleja. :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan blayer

Onko tietoa kuinka pelaajan saa menemään lentävään vaihtoon. Ainakaan pelkkä aition ohi luistelu ei toimi..? Pitääkö samalla painaa jotain nappia tai..?

Sitten toinen juttu. Olen mielestäni ja muokannut ketjut kuntoon, mutta otteluun mennessä kone herjaa, että tahdonko sen laittavan vajavaiset kentät kuntoon (vaikka ne ovat kunnossa). Olen pistänyt kenttiin lievästi loukkaantuneita pelaajia, voisiko johtua siitä. no, kuitenkin ottelussa nämä pelaajat ovat mukana, mutta matsin jälkeen heidän paikat ketjuissa on tyhjät ja järjestely saa taas alkaa..!

Antakaa apuja jos löytyy!

1. Jossain taisi lukea, että joutuu venailemaan aina pelikatkoon asti. En sitten muista oliko kyseessä bugi vai miksi tuo noin toimii..

2. Itselläni oli samaa ongelmaa. Kone aina valitti että ketjut on epätäydelliset. Käy vielä kaikki ketjut läpi. Mulla oli yleensä johonkin rankkarivetäjiin jääny tyhjä paikka. Niitä ei huomaa helposti kun joutuu liu'uttaa alaspäin sitä listaa että näkee kaikki pelaajat.

Olipas taas selkeet selitykset, mutta toivottavasti auttoi. :)



Gambler: Eikö kausi edisty vai etkö vaan tilastojasi päivitä? :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MikkoT
Gambler: Eikö kausi edisty vai etkö vaan tilastojasi päivitä? :)

Kausi ei edisty.:( Ei ole ollut aikaa pelata, silloinkin kun on ollut, ei ole innostanut. Syy? Olen harvinaisen kyllästynyt pelin itseään toistavuuteen. Ja sitten kun tulee koko ajan näitä 6-0 ja 7-0 -tappioita... En jaksa vääntää koko ajan otsa hiessä ja niska limassa mielipuolista tietokonetta vastaan. Tänään pelasin Edmontonia vastaan pelin, joka meni 1-1 jatkoajalle. Jatkiksen viimeisillä minuuteilla onnistuin painamaan vahingossa veskan aktiiviseksi ja ohjaan sen siinä samassa maalin edestä. Lopputulos? Oilers viskaa kiekon tyhjään pörsään. Kerrankin kun oli mahdollisuus voittaa...:mad: Nyt on veska taas Semi-autolla ja siinä se myöskin pysyy.

Eli jossei veskaa ohjaa itse maalin edestä pois, niin sitten syötetään vahingossa vastustajalle, %#¤@ tietokoneet pöllivät kiekon omalta veskalta, tai tekevät muuten vaan käsittämättömiä roskamaaleja. Luulen, että sulattelen näitä asioita loppuviikon ja katson sitten uudestaan, josko jaksan sitten taas pelata...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
kiitti MikkoT:lle vastauksesta. Aika ilkee bugi jos aina joutuu oottamaan pelikatkoon asti. joutuu oikeestaan heittämään suosiolla pitkää kiekkoo, kun kiekonmenetys on varma ennen pitkää niin väsyneellä kaverilla...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Kausi ei edisty.:( Ei ole ollut aikaa pelata, silloinkin kun on ollut, ei ole innostanut. Syy? Olen harvinaisen kyllästynyt pelin itseään toistavuuteen. Ja sitten kun tulee koko ajan näitä 6-0 ja 7-0 -tappioita... En jaksa vääntää koko ajan otsa hiessä ja niska limassa mielipuolista tietokonetta vastaan.

Ehkäpä kannataisi laskea vaikeustasoa? :rolleyes:
Itse pelaan all-starilla (lähinnä juuri tietokoneen hall of famer-tason vittumaisuuden vuoksi, kuokkua tulee ja kaikki blokataan, vaikka voittaminen ei ylivoimaista olisikaan) ja offense skill maksimissa. Joskus heikompia joukkueita vastaan nostan tason hall of fameriin. Tulee sekä voittoja että tappioita isoilla ja pienillä numeroilla. Tällä hetkellä Capitalsini on tasapisteissä sarjajohdossa NY Rangersin kanssa.
 
Onko mitään kikkaa jolla saa nostettua kiekon maalin kattoon? AI:n ohjastamilta pelaajilta kiekko menee yläkulmaan helposti. Itsellä vain snap shotilla ja lämärillä menee kiekko yläkulmaan ja joskus myös one-timerilla. Tietysti yksi kikka on mennä päin maalivahtia ja tehdä dump niin kiekko nousee ylös, mutta se toimii harvoin ja menee helposti yli/ohi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom