Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K3 Kausi ja Franchise -jutut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cavalera
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Season #1: Los Angeles Kings

Tässä tulee ensimmäinen kunnon tietopaketti Kings-kaudestani.

--------------------------
Ketjukokoonpanot

HK1

L Eloranta
C Allison
R Shanahan

HK2

L Kamensky
C Smolinski
R Heinze

KK3

L C. Johnson
C Laperriere
R C. Adams

KK4

L K. Belanger
C Nemchinov
R Boulerice

P1

Schneider
Visnovsky

P2

Duchesne
Norton

P3

McAlpine
Bicanek

MV

Dafoe
Potvin

Eli hommasin vastikään Shanahanin Detroitista pelaajakaupassa, jossa luovuin ainakin neljästä keskinkertaisuudesta/farmipelaajasta. Brendanin ensimmäinen peli ei oikein vakuuttanut, kun tuli turpaan Ottawalta 2-0. No, eiköhän äijä herää...

-------------------------
OTTELUT
(koti, vieras)

1. Los Angeles - Phoenix 0-2
2. Los Angeles - Detroit 0-1 JA.
3. Anaheim - Los Angeles 4-2
4. Los Angeles - Colorado 0-2
5. Los Angeles - Vancouver 0-4
6. Detroit - Los Angeles 2-0
7. NY Rangers - Los Angeles 2-0
8. Columbus - Los Angeles 1-0
9. Atlanta - Los Angeles 3-1
10. Chicago - Los Angeles 0-3
11. Los Angeles - Nashville 0-0
12. Los Angeles - Minnesota 2-2
13. San José - Los Angeles 1-2
14. Ottawa - Los Angeles 2-0

Ensimmäiset pelit ovat lähinnä menneet pelleillessä sliderien kanssa, enkä vieläkään löydä niillä sopivaa tasapainoa viiden minuutin eriin. Ehkä peli soveltuukin paremmin 20 minuutin erillä pelattavaksi?
--------------------------------------------

TILASTOKATSAUS

| GP 14 | W3 | L8 | T2 | OTL1 | Pts9 | GF12 | GA24 |

Kingsin pistepörssin kärki | GP | G | A | P | +/- |

Shanahan | 14 | 6 | 2 | 8 | 4 |
Heinze | 14 | 3 | 2 | 5 | 1 |
Smolinski (inj) 14 | 1 | 3 | 4 | 1 |
Deadmarsh | 13 | 1 | 2 | 3 | 1 |
Norström (inj) | 13 | 1 | 1 | 2 | -1 |
- - - - -
Eloranta |_13 | 0 | 0 | 0 | -4 |

Maalivahdit | GP | W | L | T | % |

Potvin | 13 | 3 | 7 | 2 | 94.2% |
Dafoe | 1 | 0 | 1 | 0 | 86.7% |
------------------

Tigris, kun asetin pelin Real-Timelle, erät kestivät 20min. Tuo ei ole niinkään yllättävää, koska pelaajaprofiilien peliasetukset tallentuvat ja toimivat välillä miten sattuu... Eli se varmasti toimii kuten sanoit, mutta joskus muutetut asetukset eivät toimi itse pelissä.
 
Joo tuli alotettua kausi Chicago Blackhawksilla.

W-L-T-OTL GF-GA
10-10-2-1 59-58

Parhaat pistemiehet:
1.Z.Palffy 24Gp 9G 13A 22Pts
2.A.Zhamnov 22Gp 9G 11A 20Pts
3.S.Corson 22Gp 7G 11A 18Pts
4.S.Salo 24Gp 4G 12A 16Pts
5.E.Daze 23Gp 5G 10A 15Pts

Iha hyvi o aineki alkanu.
 
eiii.. tuskaa lukee noita teidän tarinoita ku ei vielä itte pääse alottaa!! :) noh pari tuntia vielä ni sitte pääsee kokeilee ekaa kertaa.. sitten pitää kyl alottaa st.louisilla tai vancouverilla kausi.. noh saa nährä! hyvät pelihetket :)
 
Pistetään tänne sitten oma Franchise- Vancouver

GP W L T OTL Pts GF GA
16 8 5 3 0 19 27 29

Parhaat Pistemiehet
1. T. Fleury 8+7=15
2. G. Sanderson 6+4=10
3. M. Näslund 3+5=8
4. T.Linden 3+4=7
5. B. Morrison 4+2=6
(S. Salo 0+6=6)
(J. Ruutu 2+2=4)

Ihan hyvin on pelit menny, maalinteon kanssa vieläkin suuria ongelmia, mut eiköhän se siitä. Sijoitus on Läntisen Divisioonan 5., kolme pistettä kärkeen.
Hankittuja pelaajia on noi Fleury ja Sanderson ja muutama Free agentti, ku tuli niin paljon loukkaantumisia siinä alussa. Vaikeustasona all-star ja advanced ohjainasetus. Pelien tuloksia en jaksa nyt kirjottaa
 
38 peliä pelattu ja 7 pistettä olen jäänyt playoff viivasta. Viimeisestä 10 pelistä tullut 3 tappiota, 3 voittoa ja 4 tasuria. Theodore johtaa maalivahtien nollapeli, GAA ja torjuntaprosentti-tilastoja :) Koivukin saatiin kentille sairastuvalta ja se iski heti ekassa ottelussa maalin! ^^

Uudet ottelutulokset päivitetty yllä olevaan viestiin.
 
Mistä tässä Franchisessä saa lisää rahaa, ku mulla ei oo ku 50 ja sillä ei oikeen saa ostettuu yhtään hyvää pelaajaa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tigris
Mistä tässä Franchisessä saa lisää rahaa, ku mulla ei oo ku 50 ja sillä ei oikeen saa ostettuu yhtään hyvää pelaajaa?

Kannattaa tsekkailla pelaajien pointseja ja kannattaa yrittää myydä tyyliin:
- Justin williams arvo81 pts175
- Joonas Hööklund arvo 80 pts 130?- kannattaa huomata
että jos pelaajasi on ns. lupaus yritä tinkiä varauksia.

- itse, niinko jo mainitsin, jouduin pakosta myymään:
I Kovaltchukin a:87 pts 600
E Coleen a:86 pts 275 + 3 kierroksen varaus

- leikkaa pelaajia waivereihin ja ota vastaavia halvempia sieltä
tilalle. Aina kannattaa tinkiä eli älä heti maksa pyydettyä esim.
eilen hommasin Cory Crossin pakkeihin -pyyntö 65 pts 2 y ja
maksoin 55pts 1y

- franchisen vaikeus aste on siinä puolessa välissä palkkia.
 
Ihme epeli tuo MikkoT, kun on pelannut kohta puolet runkosarjasta 8 minuutin erillä. :)

Äh, ei pitäisi samaan aikaan harrastaa pelaamista, videokuvaamista, videoeditointia, pelitoimittajaa, administratoria...... Loppuisipa duuniharjoittelu ja alkaisipa kesä, niin minulla ja 2K3:lla olisi enemmän aikaa toisillemme. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Ihme epeli tuo MikkoT, kun on pelannut kohta puolet runkosarjasta 8 minuutin erillä. :)

Äh, ei pitäisi samaan aikaan harrastaa pelaamista, videokuvaamista, videoeditointia, pelitoimittajaa, administratoria...... Loppuisipa duuniharjoittelu ja alkaisipa kesä, niin minulla ja 2K3:lla olisi enemmän aikaa toisillemme. :D

Mä vähän veikkailinkin, että et ehdi tän viikon aikana ohi ;) No, onhan tässä aikaa vielä ^^ Enköhän mä ensiviikon alkuun jo ehdi playoffeihin. Jokeritkin menee finaaliin ni kyllä munkin pitää päästä! ^^
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MikkoT
Mä vähän veikkailinkin, että et ehdi tän viikon aikana ohi ;) No, onhan tässä aikaa vielä ^^

Niinpä, äläs vielä innostu. ;) Viikonloppuna hakkaan peliä niin, että huhheijaa. Pikkusisko saa jonkun aikaa odotella, ennenkuin ehdin kopata hänelle Nightmare on Elm Street DVD:t Xboxilla. :D

Ketjujen renkuttamisessa menee ihan vietävästi aikaa (vaikka pelissä onkin loistava ketjujen editointi -softa) kun pelaajia loukkaantuu ja pelaajakauppoja on pakko käydä. Shanahan-kauppa oli melkein välttämätön, kun Ziggy Palffy loukkaantui 2-4 kuukaudeksi, eikä Deadmarshia nähdä muutamaan viikkoon.

Ja eiköhän Jokerit vie kullan tällä kaudella. Lähdenpä tästä pelaamaan, heipparallaa...
 
Lähti sitten kolmannen kerran franchise käyntiin, piti ensin säätää vaskareita, muutamia pelaajia ja tehdä parit kaupat, että saa edes oman joukkueen ajan tasalle...

Nyt on Capitalseilla 8 peliä takana, W3 - L4 - T1.
Parhaat pistemiehet:
S.Berezin 4+0
M.Nylander 2+2
N.Hagman 2+2
J.Jagr 1+2
T.Whitfield 1+2

Tappeluita en ole vieläkään saanut aikaiseksi, vaikka B.Witt ja S.Peat vetää miestä nurin kuin viikatteella...

Maalinteko onnistui muutamassa ekassa pelissä hyvin, sitten tuli kuiva kausi, kolmessa ottelussa 1 maali. Kelkka kääntyi kun vaihdoin J-F. Fortinin Floridan kanssa Niklas Hagmaniin. Hakki pääsi ykkösketjuun Jagrin ja Nylanderin kanssa ja heti aukes maalihanat.
Olin Floridalle 1-0 tappiolla pelin viime hetkille asti, kunnes otin Kölzigin pois maalin suulta, Kip Miller syötti takanurkalle Hagmanille ja... MAALI! Joutui ihan pomppimaan riemusta. Naiseni katseli touhujani sivusta ja jaksaa yhä hämmästellä kuinka helvetissä joku voi innostua jostain pelistä noin paljon, mutta minkäs teet. Lupasi kyllä yrittää pelata jos ollaan samalla puolella ;)
Tässä pelissä kokee ainakin onnistumisen riemua.
 
Jaahas. CHAOS on myöskin saanut ostettua 2K3:sen, mikä tapahtui perjantaina ja jäin veilä velkaakin, mutta kannatti.
Devilsseillä on tullut pelattua parikymmentä ottelua, jotka ovat päättyneet pääasiassa riemuvoittoihin. Maalinteko yski pahasti matseissa 12-15, mutta sitten sain kasattua itseni ja jälleen mentiin. Olen pelannut pitkälti All-Starilla (vaikustaso), mutta silloin, kun maaleja ei oikein tehty, piti käväistä yhden ottelun ajan Prolla. Olen huomannut, että jos 2K3:ssa haluaa voittaa, on pelaajan todella haluttava voittoa. Pelkkä "pelataan vaan matsi, menee, miten menee"-asenne ei riitä. Kiekosta on taisteltava ja maaleja tehtävä, kuvioita hiottava. Tosin en ole hankkinut yhtään vahvistusta. Sen jätän erilliselle kaudelle.
 
Aloitin kolmannen kerran F-kauden ja tämä pelataan loppuun asti.
(asetukset vaihtelevat, aika on 8min/erä)
joukkue on

1......... 2........... 3........... 4..................
Roberts- Corson - Höglund - Fitzgerrald
Sundin - Tucker - Mccauley - Green
Mogilny - Vrbata - Avery - Ruutu

Svehla Kaberle Berg
Lumme White McCabe


vrbata, ruutu, Hoglund ja antropov vaihtelevat.
3. ketju on tehnyt kaikki maalit n6 otteluun joten J H ei lähdekkään.
Domi, Renberg ja Reichel loukkaantuneina 2-4kk

Treidit:
Gaveyn -Vrbata, Ponikarovski-Ruutu, A Ericsonin - Kim Jonssoniin, Prospect - C White, K Jonsson - Avery, Cory Cross listoilta, Joku?-K Adams, Hankin keplottelemalla F Lessardin Atlantasta.

-------------------------------------
1 Toronto at Pittsburgh 1-0 W
2 Ottawa at Toronto 0-1 W
2 Pittsburgh at Toronto 2-1 L
3 Toronto at N.Y. Rangers 1-3 L
4 Phoenix at Toronto 1-0 L
5 Boston at Toronto 0-1 W
6 Florida at Toronto 1-0 L
7 N.Y. Rangers at Toronto 1-4 - kosto eli ja A Mcaley upotti rangerssit hattutempulla.
8 Anaheim at Toronto 1-0 L
9 Atlanta at Toronto 0-0 olihan taas upea ottelu.
10 Montreal at Toronto 1-0 L jee fiilikset katossa :mad:
11 Tampa Bay at Toronto 0-2 W. Yöllä pelatut pelit tuntuvat menevän huomattavasti paremmin kuin päivällä pelatut.
-----------------------------------
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Meikä osti pelin 6 päivää sitten ja takana on parin harjoitusottelun lisäksi pari tusinaa ottelua fantasy draft -tyyppistä Franchise-moodia. Joukkueeksi valitsin luonnollisesti Pittsburghin, mutta Lemieuxia en tällä kertaa draftannut, vaan tähtisentterin virkaa hoitaa Modano. Muita supertähtiä joukkueessa ovat lähinnä Hejduk ja Rafalski, muuta muukin hyvä löytyy. Suomalaisista mainittakoon Hahl, Dahlman ja Toskala.

Pro-tasolla peli on tosiaan liian helppo, ruuvaankin jatko-otteluita varten vaikeustason all-starille, kuten täällä kaikki näyttävät tehneen.

Pelistä voi sanoa sen verran, että vaikka NHL2K3 EA:n flipperikiekolle hieman näyttävyydessä (grafiikat + showmeininki) häviääkin, niin kaikki muu on kyllä kuin toiselta planeetalta. Uskoin ennakkoon pelin olevan jossakin määrin realistinen kuvaus NHL-kiekosta, mutta kyllä tämä on ylittänyt kaikki odotukset. Hyvien asioiden lista on aivan liian pitkä lueteltavaksi.
 
Alotin franchisen floridalla ja oon pelannu nyt kolme ottelua. Ekan pelasin pro-tasolla ja voitin sen 4-0, laukaukset oli jotain 65-18 :) , joten muutin tason all-starille. Sit olikin jo vähän tiukempaa, mutta voitin silti 3-1. Kolmannessa pelissä tuli sitten eka tappio maalein 0-1.
Oon jo yhen treidinkin tehny, vaihoin pois 35-vuotiaan Flahertyn (3.veska) ja 33-vuotiaan Matteun ja tilalle otin 18-vuotiaan maalivahdin (overall 70).
 
Kai noi lupaukset kehittyy tossa pelissä?On meinaa pari tapausta,joista saattais tulla uusia gretzkyjä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Joker
Miten noissa pelaajien treidauksissa voi käyttää rahaa? Vai pitääkö vaan vaihtaa mies miehestä?

Seasonissa vain mies miehestä, Franchisessa voi antaa vaihdossa "rahaa", eli pisteitä. Sen saa aikaiseksi jostain sieltä roster-valikosta.
 
Itselläni on menossa franchise Montrealilla. Joukkuettani on "hieman" vahvisteltu:

Daze-Koivu-Palffy
Tkachuk-Straka-Gaborik
Mckay-Perreault-Jokinen
Czerkawski-Petrov-Juneau

Timonen-Brisebois
Quintal-Slegr
Markov-Souray

Turco
Hackett

Vaikeustasona on all-star ja hyvin tuntuu maaleja tulevan... kolme edellistä peliä: 3-5 tappio, 4-2 voitto ja 6-2 voitto.

Paras pistemies: Koivu 35GP 20+21

Joukkueen saldo on: 35GP 14W 19L 2D
 
Ylös Bottom