Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K3 kokemukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cavalera
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olen vielä pelannut pelkkiä näytösotteluita ja niissä poise- ja nerve-arvojen säätäminen vaikuttaa ainakin.

Tiesitkö, että...

... Aloituksessa pelaajan maila on sattumanvaraisesti taaempana tai edempänä. Jos se on takana, saat aloitusnappia aikasi hakkaamalla mailan edemmäksi. Kun se on edempänä, voitat aloitukset helpommin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Tiesitkö, että...

... Aloituksessa pelaajan maila on sattumanvaraisesti taaempana tai edempänä. Jos se on takana, saat aloitusnappia aikasi hakkaamalla mailan edemmäksi. Kun se on edempänä, voitat aloitukset helpommin.

Nää on tosi hyviä, lisää tälläsiä!

En tosiaankaan ollut huomannut, että tota mailan asentoa voi muuttaa. Meinaatko siis, että mitä lähempänä maila on oman äijän kroppaa, sitä parempi alotus? Mistä sait tuon tietää? Voisko toi kuitenkin vaihdella miten alotus kannattaa ottaa..?

Tota mailaahan voi näköjään aloituksessa pistää joko lähemmäksi kroppaa tai kauemmaksi..Mitäköhän ero sillä sitten käytännössä on?

Tiesitkö, että...

Ja työnantajasi on? ;)

Pitääkö muuten paikkaansa, että puolustavalla joukkueella olisi jonkin sortin etu noissa aloituksissa? Tuolta ainakin minusta tuntuu.

Jos muuten jostain pitää antaa plussaa, niin näistä aloituksista iso plussa. Erään toisen buulaakin pelissä voitin konetta vastaan aloituksista noin 85 %. Nyt se on noin 50.

Täytyy vielä kertoa "hienoin" maali, jonka olen "tehnyt": maali tappiolla ja vikassa erässä aikaa jäljellä noin puoli minuuttia. J Ruutu kiekon kanssa alueella ja lämäri sinisen jälkeen. Veto suoraan päätypleksiin, josta se kimposi veskarin selkään ja siitä maaliin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JiVe
Täytyy vielä kertoa "hienoin" maali, jonka olen "tehnyt": maali tappiolla ja vikassa erässä aikaa jäljellä noin puoli minuuttia. J Ruutu kiekon kanssa alueella ja lämäri sinisen jälkeen. Veto suoraan päätypleksiin, josta se kimposi veskarin selkään ja siitä maaliin.

Saman olen tehnyt itsekin sarjan aiemmissa versioissa. 2K3:ssa se on vielä kokematta. Siinä maalivahti on täysin pihalla... voiko olla upeampaa läpiajomaalia...:D

Mistä sä Gambler revit ton alotus kikan? Oletko varma, että se pelaa niin että se on aina parempi jos maila on lähempänä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Joker
Mistä sä Gambler revit ton alotus kikan? Oletko varma, että se pelaa niin että se on aina parempi jos maila on lähempänä?

Ainakin minulla, etenkin oman pään aloituksissa, jolloin alottaessa maila taaempana tuntuu, ettei alotuksia voita juuri ollenkaan.

Ainakin minulla, etenkin oman pään aloituksissa, jolloin alottaessa maila taaempana tuntuu, ettei alotuksia voita juuri ollenkaan.

Niinhän se on. Täytyy vain pari kertaa rämpätä aloituksessa (meikäläisellä ei ole väliä, onko puolustava, vai hyökkäävä joukkue) ja maila siirtyy silminnähtävästi keskemmälle kiekon pudotuspistettä. Mahtoi Foppa ihmetellä eilen illalla, kun vein 3 alotusvoittoa peräjälkeen.

Tuosta Fopasta tulikin mieleeni, että pelasin eilen illalla yhden ottelun All-Starilla, voitin Minnesotan 3-0, vaihdoin Hall of Famerille katsomatta vastassa olevaa joukkuetta ja painuin pelaamaan. Vasta, kun pelipaitoja katsoin, huomasin, että vastassa oli Colorado. Noh, rohkeasti vain pelaamaan ja lopulta voitto tuli. Kyllä se vain on hitonmoista vääntöä Hall of Famerilla. Ensin sain 2-0 johdon, mutta sitten Avsit tasoittivat. Ottelu venyi jatkoajalle, eikä tuolloinkaan tullut ratkaisua. Olin säätänyt pelit niin, että jonkun on pakko voittaa, jolloin mentiin rangaistuslaukauskisaan. Siinä Pate Elias onnistui ekalla vuorolla ja kun Brodeur ei päästänyt yhtään maalia rankkareissa, oli voitto Devilssien.

Tänä aamuna sitten väännettiin Phoenix Coyotesia vastaan ja ottelu oli suurta Devils-juhlaa! Ottelu päättyi lopulta 5-1 NJ:lle!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Tänä aamuna sitten väännettiin Phoenix Coyotesia vastaan ja ottelu oli suurta Devils-juhlaa! Ottelu päättyi lopulta 5-1 NJ:lle!!!

Tämä tuskin oli Hall of Fame -ottelu...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Ai niin...esim. treidatessa listan alhaalla on aina jotain COL.DRAFT (tähän vielä jotain numerosarjoja tai jotain)-juttuja...mitäs ne ovat? En jaksanut käydä katsomassa tarkempaa tekstiä joten toivottavasti ymmärsitte. Pelaajia ne eivät ole, mutta niitä voi kyllä treidata! Mitä ne oikein ovat?

Kyseessä on tulevan kesän varaustilaisuuden varausvuorot. Numero perässä kertoo monennenko kierroksen varausvuoro on kyseessä. Eli kauppaa voi käydä pelaajien lisäksi varausvuoroilla... käytännössä siis esim. saat pelaajan x toisesta joukkueesta antamalla heille pelaajan y ja toisen kierroksen varausvuoron.

Voihan se tosiaan olla. Mä vaan meinasin, että voisko olla niin hienosti tehty, että olis tyyliin vaikka kolme eri tyyliä millä aloittaa ja niistä pitäs sitten aina valita sopivin..Tai jotain.

Hmmm. Nyt alkaa arveluttamaan. Aluksi tuo maalinteko oli tuskaa ja hävisin jatkuvasti. Pro-taso tarjosi tarpeeksi haastetta hetken. No tuo all-star alkaa myös olemaan turhan helppo, nyt oli 12 tappiotonta ottelua alla, joten päätin vaihtaa Hall of fameriin. Yhden ottelun Minnesotaa vastaan ehdin pelata ja tuloksena 5-4 jatkoaikavoitto. Johdin jo 3-1 kun kone kiri ohi, mutta viimeisen minuutin tasoitus pelasti.
Alkaa tuntua siltä, että tuo veskareiden editointi ei ollutkaan ihan hyvä ratkaisu, saan meinaan lähestulkoon aina tuon 5 maalia tehtyä. Lisäksi veskat tuntuu imaisevan kutakuinkin aina läpiajoista kiekon verkon perukoille. Täytyy varmaan aloittaa franchise uudestaan, ilman veskareiden edittiä, mutta tappelijoiden ärsytyskynnystä madaltamalla. Niitä kun ei meinaan vieläkään tullut yhtä ainoaa 21 ottelussa, sliderin ollessa täysillä!!! Tappelut kuuluu NHL-kiekkoon!

Tämä tuskin oli Hall of Fame -ottelu...

Usko, tai älä. Se voidaan katsoa kaudesta. Ai, mutta siitähän ei nää tasoa...voivoi. Noh, usko, tai älä. I don't care.

Usko, tai älä. Se voidaan katsoa kaudesta. Ai, mutta siitähän ei nää tasoa...voivoi. Noh, usko, tai älä. I don't care.

But I care. Offense skill, Defense skill ja Goalie skill -mittareilla on vaikeustasoon ratkaiseva merkitys. Millä tasolla pidät niitä? Jos pelaat peliä Hall of Famerilla ja offense skill täysillä, toivot pian, ettet olisi ikinä syntynytkään.

But I care. Offense skill, Defense skill ja Goalie skill -mittareilla on vaikeustasoon ratkaiseva merkitys. Millä tasolla pidät niitä? Jos pelaat peliä Hall of Famerilla ja offense skill täysillä, toivot pian, ettet olisi ikinä syntynytkään.

Sen kyllä uskon, mutta offence, defence ja goalie skill ovat normaalit (n. puolessavälissä).
Naurattaa kyllä itseäkin. Ei tosin kovin kauaa. Jahka taas pelaan sitä, manailen sitä, miten helvetisti pitää tapella, että saa pidettyä kiekkoa hyökkäysalueella.

Vaikuttaako siis Offence skillit vain vastustajan hyökkääjien kovuuteen, ja puolustajien skillit omiin puolustajiin? Tuli vaan mieleen, kun säädin offence skilliä korkeammalle, ja alensin offence ja maalivahdin skillejä, jolloin vastustaja alkoi tehdä enemmän maaleja enkä itse saa kiekkoa reppuun sitten millään...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Vaikuttaako siis Offence skillit vain vastustajan hyökkääjien kovuuteen, ja puolustajien skillit omiin puolustajiin? Tuli vaan mieleen, kun säädin offence skilliä korkeammalle, ja alensin offence ja maalivahdin skillejä, jolloin vastustaja alkoi tehdä enemmän maaleja enkä itse saa kiekkoa reppuun sitten millään...

Varmaan siksi, että kun säädät skillejä, se koskee sekä omiasi, että vastustajaa.

Sen kyllä uskon, mutta offence, defence ja goalie skill ovat normaalit (n. puolessavälissä).
Naurattaa kyllä itseäkin. Ei tosin kovin kauaa. Jahka taas pelaan sitä, manailen sitä, miten helvetisti pitää tapella, että saa pidettyä kiekkoa hyökkäysalueella.

Sen kyllä uskon. En muista, millon olisi rututtanut yhtä paljon, kuin eilen. Pistin offense skillin täysille All-Starilla ja se oli sellasta pyöritystä, että koko talossa raikasi ärräpäitä. Ei mahda mitään, tässä pelissä ihminen kohtaa parempansa.

En muista, millon olisi rututtanut yhtä paljon, kuin eilen. Pistin offense skillin täysille All-Starilla ja se oli sellasta pyöritystä, että koko talossa raikasi ärräpäitä. Ei mahda mitään, tässä pelissä ihminen kohtaa parempansa.

Pelasin Hall Of Famer-tasolla, offense skill täysillä ja voitin 6-5, eikä tuo nyt ihan hallaa tehnyt. Goalie edit saattaa vaikuttaa? Tai sitten olen niiiiin pro :D
Statistiikka ei kyllä ole ihan realistista, laukauksia on joka pelissä mulla yli 60 (väh. 6 min erillä) ja tietokoneella yleensä noin 30. Taklauksiakin jaan rutkasti hanakammin (paitsi tuolla HOF-tasolla konekin tinttailee hiukan enemmän kuin all-starilla).

Ylös Bottom