Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 2K6

Itse mietin tässä ostaisko tämän pelin, mutta jos tästä bugeja löytyy saatanasti niin taitaa jäädä kaupan hyllylle ! Voiko netissä niitä minipelejä pelata ja voiko tuomari hylätä maalin netissä jos on moken alueella ? Ainiin ja viel sellasta et löytyykö netissä paljon peliseuraa ?

Ei niitä bugeja niin paljoa ole että ne edes haittaisi ja tätä peliä ei kannata jättää hyllyyn.
Itse aloitin kauden hall of famen-tasolla ja nyt löyty helmi asetukset. Tietokone pelaa aivan uskomattoman hienoa peliä molemmissa päissä ja joka tilanne pitää taistella ja rakentaa jotta niitä maaleja saa oma joukkuekkin.Itse kaipaan kunnolla haastetta koneelta jotta kausi menee ilman tylsistymistä.
Yksi kysymyskin minulla olisi.Pelaan advancella ja toiminnot on aika hyvin hanskassa mutta miten tehdään se kikka jossa pelaaja heittää pikku lätyn esim. vastustajan mailan yli. Analogista se ainakin nhl2k5:ssa tehtiin mutta entä nhl2k6:ssa. Kone nimittäin tekee sitä aika hienosti ja monta kertaa pistänyt mut aika kahville.

joecool sanoi:
? en oikee ymmärrä..kyllä sen pelikellon pitäis 20.00 asti mennä, eikö?

Joo tuo bugi oli muistaakseni jo 2k5:ssa. Ja kyllä se on bugi yhtäkaikki, vaikka sen kiertääkkin voi. 2k-sarjan pelit aina semmosia että mitä enemmän on ominaisuuksia pois päältä sitä vähemmän bugeja :mad: Mistä olisi tarkoitus nauttia? Itse olen tässä kahden vaiheilla että ostaakko vai ei? Voiko tässä vihdoin sitten 2k3sen tallentaa goal hornin niin että se säilyy? Kaikki vastaukset ovat vitaaleja ostopäätöksen kannalta, kun kuitenkin puhutaan yhdestä bugisimmista peleistä mitä markkinoilla on.

No niin toinen ilta online- kokemusta takana, ja kyllähän tuo ihan kohtuullinen on.
Porukkaa vain saisi olla enemmän.

Säätömahdollisuuksia kaipaa tosissaan online- puolelle, että kehtaisi enemmänkin pelailla, nuo oletukset kun tuppaa olemaan aika syvältä.

sawe sanoi:
No niin toinen ilta online- kokemusta takana, ja kyllähän tuo ihan kohtuullinen on.
Porukkaa vain saisi olla enemmän.

Säätömahdollisuuksia kaipaa tosissaan online- puolelle, että kehtaisi enemmänkin pelailla, nuo oletukset kun tuppaa olemaan aika syvältä.

Jos valitsee Custom Challengen niin eiköhän sitten onnistu?

joecool sanoi:
löytyy, mutta ainoastaan onlinessa käytettäväksi!! v***n ärsyttävää:mad:

En tiedä miten PS2:lla, mutta Xboxilla tuo Online Roster Update ei ainakaan pävittänyt rostereita mitenkään. Esim. Heatleya ei näy Ottawassa.

No niin, Online pelejä parikymmentä alla, ja ei voi kuin ihmetellä noiden kontrollien lagitusta.

Verrattuna offline pelamiseen, ero on tosi iso, ja tekee pelaamisesta melkoista huttua, kun äijät liikkuu niin epätarkasti, että suhteettoman monesti pelin aikana, äijiä pyörii irtokiekon ympärillä, kun kontrollit sukkaa niin pahasti, ettei kukaan saa äijäänsä ohjattua kiekkoon.

Pistetään nyt tännekin, eli Rosteripäivitys on tuloillaan. Jenkit ovat jo mahdollisesti saaneet pleikkarille sen. Siinä on tradedeadlinen jälkeiset kokoonpanot.

Elikkäs. Itseäkin askarruttaa tuo Goal Horni. Voiko sen tallettaa tänä vuonna kunnolla? Jos ei voi niin on kyllä anteeksi antamatonta kun roikuttavat samaa bugia vuodesta toiseen.

Sniper sanoi:
Pistetään nyt tännekin, eli Rosteripäivitys on tuloillaan. Jenkit ovat jo mahdollisesti saaneet pleikkarille sen. Siinä on tradedeadlinen jälkeiset kokoonpanot.

Latasin tuon eilen Onlinesta pleikkarille. 16.3.2006 tiedot eli Aebischer ja Theodore vaihdettu ym. Selänteen hammastietoja ei tosin ollut päivitetty, joten ne piti muokata ;) Mutta älköön vielä hyppikö ilosta, koska mulla tuo pisti ihan sekaisin pelaajien aiempien kausien tiedot ja statsit eikä selostustakaan enää skulaa kunnolla, vaan kiekkoilijoita puhutellaan miltei pelkästään numeroilla. Ehdin jo alottaa uusilla rostereilla uuden franchisen ja seivasin vähän muokattujen kokoonpanojen kauteni päälle.

Tuo päivitys ei ole Roster-filu vaan Downloaded Roster -filu, joka tosin vie vähemmän kuin itsemuokattu Roster-filu. Jos haluaa tallettaa omia muokkauksia netistä ladattuun rosteriin, se pitää siis tallettaa Rosterina. Tai tietty jos franchiseen haluaa muokatut pelkästään, niin laittaa Rosters-valinnassa vain "Current". Näin ainakin pleikkarilla. Kyllä on muistikorttien kapasiteetti koetuksella - pitäisi varmaan hommata kokonaan oma kortti 2006-änäkeille, eikä sekään todennäköisesti riittäisi.

Ovechkinin overall-taso muuten taisi olla 91, ja Crosbylla samaa luokkaa :D Juicy Jokista en muista enää, mutta ei tainnut pelata edes samassa ketjussa Modanon ja Lehtisen kanssa. Niittymäki 85.

Pätkiikö pelin PS2-versio teillä kentän alapäässä (pelaan aina ylöspäin, joten aina puolustuspeli kärsii, mutta eipä tuolla valinnalla vaikutusta ole)? Siis poikkeuksetta hidastelee siellä, välillä todella häiritsevästi. Tuota saa korjattua vähän, kun laittaa 3/4 Non-Predictive ja sitten zoomin täysille, mutta koko hidastelu on mielestäni ihan törkeää urheilupelissä. Tosin NHL 06:n jälkeen 2k6:kin tuntui sulavalta, mutta siirtyminen 2k5:sta 2k6:een oli karkea.

joo näköjää oli tullu päivitystä ja äsken latasin...nyt kattoo että toimiiko peli kunnolla vai ei :rolleyes:

2khockey.netissä oli jo valiteltu Xbox version Online Roster Updaten viallisista kätisyyksistä, selostusvirheistä ja seurahistoriatiedoista. Bish ihmetteli tätä eli korjaus saattaa olla tulossa.

Saako pelissä säädettyä asetuksia niin ettei joku juodu maalivahdiksi jäähyn tullessa, kun pelaa viisi ihmispelaajaa samalla puolella(paikkaa)?
Tai edes niin jäähyn ottanut käyttäjä joutuisi istumaan.

Peli on kyllä varsin hyvä, etenkin ihmisvastustajalla, mutta huimasti on parantunut tuo moninpeli, eli ainakin kaksi samalla puolella pelaaminen on todella hyvää nytten.
Mulla ei kyllä pätki peli kuin aniharvoin ja silloinkin ihan lyhyt nykäsy, ei mukava tietysti sekään.

Maaleja tulee todella erityyleillä mukavan usein. Veskarit kyllä laitoin lähes täysille, silti saattaa 5 tehtyä maalia olla useinkin. Kone kyllä pelaa mukavan kovaa ja saa jäähyjä usein kun pyrit maalille. Nettipeliä en ole vielä koittanut kun tuo piuha on vähä vaikeessa paikassa. Paras peli tähänastisista mun mielestä.
Miinusta on animaatioissa tapahtuva äijien läpi meno ja kiekon "siimalla lavassa" ilmiön ajoittainen näkyminen.

Tietääkö joku mistä löytäisi ajantasalla olevat rosterit PS2 versioon, jotka voisi siirtää max drive: lla muistikortille. Siirtoikkunan sulkeutumisen jälkeen olevat rosterit olisi ihan paikallaan :)

Lynx sanoi:
Tietääkö joku mistä löytäisi ajantasalla olevat rosterit PS2 versioon, jotka voisi siirtää max drive: lla muistikortille. Siirtoikkunan sulkeutumisen jälkeen olevat rosterit olisi ihan paikallaan :)

www.2khockey.net ja sieltä Downloads ja Rosters. Muistaakseni sinne on pari kaveria tehnyt PAL-versioon omat rosterifilut.

Pari kertaa olen koitannut käydä pelailemassa online-tilassa, mutta kaikki lobbyt näyttävät että olisivat tyhjiä eikä quick match (tj) löydä minulle ketään vastustajaa :<
Kai sitä voisi kokeilla uusiksi nyt jos vaikka sais matsia.

Viimeksi muokannut moderaattori:

KonsoliFINin virallinen kanta pelistä on sitten tässä: NHL 2k6 -arvostelu.

Sibel sanoi:
Pari kertaa olen koitannut käydä pelailemassa online-tilassa, mutta kaikki lobbyt näyttävät että olisivat tyhjiä eikä quick match (tj) löydä minulle ketään vastustajaa :<
Kai sitä voisi kokeilla uusiksi nyt jos vaikka sais matsia.

Samma här. Liityin lisäksi johonkin englantilaisten tms. liigaan, mutta ei sieltä mitään matsiajankohtia jaeltu. NHL 06:n (josta pääsette myös halutessanne lueskelemaan arvostelun muodossa) puolella peliseuraa löytyi rutosti enemmän (>0) samaan aikaan.

Franchisea Phillyllä on tahkottu ihan mukavasti nyt, helmikuussa taidan mennä. Ainoa vaan, että pitkät loukkaantumiset vaivaavat. Avainsuomalaispelaajani Pitkänen ja Kapanen ovat molemmat sivussa kenties kauden loppuun. Niittymäki on lunastanut paikkansa ykkösmokena ja olenkin häntä peluuttanut paljon Eschea enemmän. Overall-tasokin on noussut tämän ja harjoituksen ansiosta 87:ään.

Ylös Bottom