Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 2K6

Joo, ei näy ketään sielä..
Tosta arvostelusta, niin muutamissa asioissa kyllä olen erimieltä. Esim. itellä ainakin kone ottaa huomattavasti enemmän jäähyjä kuin minä tai mitä on ennen kone ottanut. Kun ajaa maalille 2-1 hyökkäyksenkin niin kyl se kiekottoman pelaajan estämisestä aika usein pihalle lähtee. Enkä ole säätänyt jäähyjä muistaakseni yhtään oletuksista. Hall of famer tasolla.

Onko kukaan saanu noita 2khockeynet in rostereita pelaan? Itellä ei ne lataannu muistikortilta rostereiksi, kun olen ne maxilla sinne siirtäny.

Luke sanoi:
Tosta arvostelusta, niin muutamissa asioissa kyllä olen erimieltä. Esim. itellä ainakin kone ottaa huomattavasti enemmän jäähyjä kuin minä tai mitä on ennen kone ottanut. Kun ajaa maalille 2-1 hyökkäyksenkin niin kyl se kiekottoman pelaajan estämisestä aika usein pihalle lähtee. Enkä ole säätänyt jäähyjä muistaakseni yhtään oletuksista. Hall of famer tasolla.

Kiitos kommentoinnista. Täytyy kyllä sanoa, että omalla kohdalla kyse ei ole vain mielipiteestä, sillä tietokoneen joukkueelle yksinkertaisesti vihelletään vähemmän jäähyjä. Tosin pelaan franchisea hieman alemmalla vaikeustasolla.

Jos jotain muuta tulee vielä, niin koitan vastata huomenenissa.

Onko mitään konstia saada peliä liikkumaan sulavemmin. Ei ole mitenkään hauskaa pelata kun ruudunpäivitys tökkii niin maan perkeleesti. Tuntuu pätkivän joka kamerakulmassa.

Todella bugiselta tämä tuntuu. Kenelläkään vinkkejä tuohon pätkimisen helpottamiseen? Kyseessä ihan yksinpelisessiot

simon sanoi:
Todella bugiselta tämä tuntuu. Kenelläkään vinkkejä tuohon pätkimisen helpottamiseen? Kyseessä ihan yksinpelisessiot

Ite huomasin, että kameran zoomia lisäämällä pätkiminen vähenee hieman. Taitaa olla siitä palkista noin 75% suuruudella. Sillein pelaan, että B-pisteen aloituksessa harvemmin näen pakkeja :( Nykyään tosin kiinnitän vähemmän huomiota pätkimiseen.

Pleijarit menossa Philalla, Carolinaa vastaan. Eka kierros ja otteluvoitot 3-3, katkolla siis. Tuli vahingossa kostettua Justin Williamsille Koivu-härdelli :) Ensi kaudeksi yritän saada Charan (hehe, mikä päällikkö) pakkipariksi Hatcherille (toinen Pitkänen+Johansson/Desjardins).

Tänään kun kävin katsoon paikallisesta elektroniikkaliikkeestä että joko peli olis viimein tullu, ja olihan se. Olis varmaan ollu jo viikko sitte mutta enpä kerenny aikasemmin katsoon. Hintakin oli 65 :D ja huomautin asiasta myyjälle että amerikassa hinta on yli puolet halvempi ja verkkokaupoista saa sen suomessa noin 40 hintaan. No hinta putos 55 mutta enpä silti sieltä hanki. Joku tieten heti on sanomassa että no tilaa netistä, mutta oottelen ja katselen mieluummin että mistä sais jolla 10-20. Tuon laatuisesta pelistä (BUGIT) en sen enempää ole valmis maksaan vaikka uusi oliskin. En edes XO360 versiosta.

Tuomas sanoi:
verkkokaupoista saa sen suomessa noin 40€ hintaan. No hinta putos 55€ mutta enpä silti sieltä hanki. Joku tieten heti on sanomassa että no tilaa netistä, mutta oottelen ja katselen mieluummin että mistä sais jolla 10-20€.

Pitäisi sen perusliikkeissäkin olla neljän kympin luokkaa. Ainakin tavaratalot myyvät tuohon hintaan.

FolioMies sanoi:
Pleijarit menossa Philalla, Carolinaa vastaan. Eka kierros ja otteluvoitot 3-3, katkolla siis. Tuli vahingossa kostettua Justin Williamsille Koivu-härdelli Ensi kaudeksi yritän saada Charan (hehe, mikä päällikkö) pakkipariksi Hatcherille (toinen Pitkänen+Johansson/Desjardins).

Perkules. Ekalla kierroksella putosin jo tuossa pari päivää sitten, ja nyt oikea Philly eliminoitui kanssa (Esche imi taas viisi ja jouduttiin vaihtamaan luukulta (Niitty päästi sitten 2 :().

Mulla ei kyllä pätki, aniharvoin ihan yksittäisen nykäsyn heittää. Pelaan zoomi lähes niin kaukana ku saa eli miinusta. Lisäks ps2 on aika tuore, tiä onko väliä mutta kuitenkin. Nettipeliä olen kokeillut sovittuna aikana kaveria vastaan, kun sielä ei ketään muuten näy kenet nuijisin. Nettipelissä jo kakoo hiukan ja muutenkin on vähä loivat liikkeet, mutta kyl se hauskaa silti on. Kyllä tää on pikkuvaivoistaan huolimatta paras konettakin vastaan pelata mitä on hokipelejä ollu. Rankkarit kone kusee kyllä niin karmeella tavalla, ettei kehtaa edes kattoa.

sawe sanoi:
Pleikkarin näyttöasetukset kun muutat 4:3 kuvasuhteelle, niin johan loppuu tökkiminen.
Perhana vie tuohan näytti toimivan. Ainakin pikatestillä ei pätkinyt enää niin kamalalla tavalla. Kiittäen Kiitos Kiittos

... Niin ja vielä kun saisi säädöt kovilleen...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onko kukaan pystynyt pelaamaan koko kautta ilman että se jymähtäisi jossain vaiheessa siihen profiilin tallennus -bugiin?

Millä ihmeellä sen pystyy kiertämään? Pystyykö kautta aloittamaan ilman profiilia?

Espe sanoi:
Onko kukaan pystynyt pelaamaan koko kautta ilman että se jymähtäisi jossain vaiheessa siihen profiilin tallennus -bugiin?

Millä ihmeellä sen pystyy kiertämään? Pystyykö kautta aloittamaan ilman profiilia?

Toki profiilitallentelu kaatuili jossain vaiheessa (ja varmaan vieläkin kaatuilisi) turhaan, mutta olen selvinnyt nyt jo toista kautta sillä, että tallennan AINA ensin franchisen ja sitten vasta profiilin. Laittaa vain "no", kun peli kysyy matsin jälkeen "haluatko tallentaa profiilin". Ei tuo koko ongelmaa poista, mutta välttää ainakin tietyissä kohdissa. Taidan vieläkin tallentaa varmuudeksi koko franchisen jokaisen tai aina muutaman matsin jälkeen, missä tietty menee aikansa.

FolioMies sanoi:
Laittaa vain "no", kun peli kysyy matsin jälkeen "haluatko tallentaa profiilin". .

Mulla vaan kun tullaan tuohon kohtaan niin se on jo valmiiksi jumissa. Ei pääse valitsemaan edes "NO":ta.... mitäs sitten tehdään? :eek:

Sellaista kyselisin vaan, että mahtaakohan kyseistä peliä saada jonkun kaupan ale korista 20-25:lla? Jos joku on törmännyt moiseen alennukseen niin vastailkaahan. Iski yllättävä himo hommata kyseinen versio. Ja etsin siis ihan avaamatonta pakettia.

Ylös Bottom