Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K8 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuomas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 2K8 (PS3 Hype)

Classik asetuksilla lamari L2+nelio.
Tars olla toi kameran saato demos ja muutki sliderit. Sais paremman kokonaiskuvan. Nopeita havaintoja kuitenki:
+ Alotukset uusittu, tasuri mahdollinen
+ Taklauspeli aidon olosta
+ Ohjaukset maalilla aktiivisia
+ Ahdas kaukalo
+ Maalivahdit, komeita liikkeita!
+ Heittaytyja ei kamppaa ukkoa kuten EA:lla

- Hanut grafiikat
- Demon kamerakuima..
- Taitotikku vahan kankeenolonen
- Ohjattavan pelaajan alla oleva latka liian vahva
Slaiderit kaiken muuttaa voi, kai. Hieman erikoinen taas ea:n jalgen..

Kiitoksia vaan vastauksesta. Eiköhän EA:n tekele kalpene kun kontrollit tulevat tutuiksi, ainakin demosta jäi itselle sellainen fiilis.

Joo täälläkin jäi demosta tosi mieluinen kuva, kun pelasi vanhoilla kontrolleilla. Jotenkin en tykkää siitä miten EA:lla on toteutettu ukkojen liikkeenmallennus ja niiden ohjattavuus. Onneksi on niin, että valinnan varaa on lätkärintamalla ja eikä tarvitse EA:n tekeleeseen koskea :)

opa95 sanoi:
no mä nytte käytän täs vähän raakaa kieltä, mutta peli oli kyllä surkea verrattuna NHL 08.

Näppäimet ja kaikki..

Yhtä hyvin voisin itse sanoa tuon demon perusteella että NHL 08 on surkea.Jos kuitenkin odottelisit kokoversiota joka parin viikon päästä ilmestyy?

Tuomas sanoi:
Yhtä hyvin voisin itse sanoa tuon demon perusteella että NHL 08 on surkea.Jos kuitenkin odottelisit kokoversiota joka parin viikon päästä ilmestyy?
Onhan NHL 08 saanut parempia arvosteluja ja kaikkee?

äh, itse en kerennyt demoa tyyppaamaan aamupäivästä, joten illalle jäi.

odotukset on kuitenkin korkealla, EA:n 08 alkaa jurppimaan pikkuhiljaa niin pahasti, että rahansa voisi lahjoittaa 2K sportsille. :p

Luke sanoi:
Classik asetuksilla lamari L2+nelio.
Tars olla toi kameran saato demos ja muutki sliderit. Sais paremman kokonaiskuvan. Nopeita havaintoja kuitenki:
- Taitotikku vahan kankeenolonen
Slaiderit kaiken muuttaa voi, kai. Hieman erikoinen taas ea:n jalgen..

Ite pelästyin kans kokopelin vauhtia mutta slaidereilla sai nätisti säädettyä esim. simulaatioksia jolloin pelivauhti on aikalailla rauhallisempi. Slaiduilla siis peli omannäköiseksi.

Tuosta tikusta vain yksi pointti jos ette ole vielä huomannut että, kun sitä kiekon kanssa vatkuttaa, niin esim kun sen jättää vatkutuksen jälkeen rystypuolelle ja vetää, niin pelaaja vetää sen siitä kohdasta missä maila on. Tällä on hyvä ainakin yrittää veskarin ohitusta :o

Voin laittaa teille ohjekirjasta lisää noita komboja jos haluatte..niitä nyt ei hirveästi kuitenkaan ole. Jalkakikalle oli joku kombo..henkilökohtaisesti vielä ei ole omaan peliin ne iskostunut kun ole vielä aivan täysin päässyt siihen paneutumaan.
Ja testaan demoa myös jos siinä jotain eroa kokopeliin on!

Eikös opa95, ensin kannattaisi pelata demoa? Ja huom, demossa et voi säätää slidereita tms. joten ei paljon kannata pelätä jos peli ei heti maistu. 2k sarjassa kun slidereilla tuntuu olevan merkitystä, kun taas EA:n lätkässä ne tuntuvat vähän päälle liimatulta.

EDIT: Noh, unohtui quote. :p

opa95 sanoi:
Onhan NHL 08 saanut parempia arvosteluja ja kaikkee?

Arvosteluihin nyt kannattaa suhtautua kuitenkin varauksella. Omaan fiilikseen se kannattaa luottaa ja tässä kyseisessä pelisarjassa oma liekki syttyy NHL 2K8:n puoleen. En silti sano että NHL 08 on syvältä jostain, itse vain en siitä pidä. Urheilupeleissä kun on vaihtoehtoja niin väkisinkin toiset tykkää toisenlaisesta toteutuksesta kuin taas toiset. En nyt jaksa jauhaa enempää. :p

NHL 08:n onnellisena omistajana voin kyllä sanoo, että valitsin tänä vuonna oikean lätkäpelin.

Oli tuo demon sellaista söhläämistä, että huh huh. Hyvä etten revennyt, kun näin miten pelaajat liikkuu kiekon kanssa ja ilman.

Muutenkin grafiikka NHL 08:n vertaamalla aivan hirveää.

Yrittääkö 2K Games huijata meidät pelaajat uskomaan, että tämä on realistisinta virtuaalilätkää tällä hetkellä. Antakaa mun nauraa! Kyllä sen verran oon Tapparan pelejä käynyt katsomassa, että voin sanoa aivan varmana, että tuo on kaukana oikeasta jääkiekosta.

Eddy93 sanoi:
NHL 08:n onnellisena omistajana voin kyllä sanoo, että valitsin tänä vuonna oikean lätkäpelin.

Oli tuo demon sellaista söhläämistä, että huh huh. Hyvä etten revennyt, kun näin miten pelaajat liikkuu kiekon kanssa ja ilman.

Muutenkin grafiikka NHL 08:n vertaamalla aivan hirveää.

Yrittääkö 2K Games huijata meidät pelaajat uskomaan, että tämä on realistisinta virtuaalilätkää tällä hetkellä. Antakaa mun nauraa! Kyllä sen verran oon Tapparan pelejä käynyt katsomassa, että voin sanoa aivan varmana, että tuo on kaukana oikeasta jääkiekosta.
Minulla aivan sama tunne. Juu tuo luistelu on kyl aika hanurista verrattuna NHL 08:iin. Juu määki voin sanoa et juuri TAPPARAN pelejä on itsekin tullut käytyä kattomassa ja kaukana on tuo NHL 2K8:p Siis oikeasta jääkiekosta ja mää ihan itsekin harrastan jääkiekkoa taitojoukkueessa ja kaukana tuo on oikeasta kiekosta

nyt on demo testattu ja täytyy sanoa,että edelleen 2K-sarjan lätkä tuntuu parhaammalta omalle pelityylille, uudet kontrollitkin oli simppelit ja todella käytännölliset.

joutuuhan tämän ostamaan, alkaa tuo EAn buginen tekele olemaan osaltani siis finito
(paitsi AHL-liigan osalta) :)

Vinnie sanoi:
nyt on demo testattu ja täytyy sanoa,että edelleen 2K-sarjan lätkä tuntuu parhaammalta omalle pelityylille, uudet kontrollitkin oli simppelit ja todella käytännölliset.

joutuuhan tämän ostamaan, alkaa tuo EAn buginen tekele olemaan osaltani siis finito
(paitsi AHL-liigan osalta) :)

Sama homma itsellä paitsi olen 3 peliä NHL 08 pelannut ja siihen on jäänyt.Ei iske ei yhtään.Vielä paistaa samat EA:n virheet kuten kiekon käyttäytyminen.Heti huomaa 2k8:n demossa miten kiekko toimii paljon paremmin kuin EA:lla vaikka petrattu on sitäkin.EA:ssa se on jotenkin epäluonnolista 2k-peleihin verrattuna.2k8:n huonot arvosanat johtuvat suurilta osin vaikeista näppäimistä,joita joutuu toden teolla harjoittelemaan.Mutta asioihin voi paljon enemmän vaikuttaa 2k8 kuin o8:ssa.

Ekan erän jälkeen ajattelen, että oikean lätkän oon ostanu tänä vuonna, kolmena viime vuonna oon ostanu molemmat versiot, nyt en tierä ostaisinko sittenkään 2K8, jotenkin kökkö toi Demo nääs, mutta, ne joilla on tää, niin voisittekos kertoa että minkälaisia ne Mini-pelit ovat...
Ja jos viitsisitte pistää pelin plussat ja miinukset esille :)

EDIT, eka bugi löytyi :D
Laukaisin vastustajan maaliinpäin, maaLivahti otti kiekon, syötti sen vasemman tolpan vasemmalle puolelle ja vastustajan puolustaja sitten syötti tolpan ulkopuolelle tolppaan... kappas siitähän tuli maali! Jee :D :(

PS: Onko se niin maan perusteellisen vaikeata tehrä peli iliman bugeja?

Viimeksi muokannut moderaattori:

On tainnut porukka tottua jo liikaa arcadeen kun NHL 08:n puolesta liputtaa.Jahka pelin saa hankittua ja sliderit kuntoon niin varmasti parasta lätkää mitä on.

Tuomas sanoi:
On tainnut porukka tottua jo liikaa arcadeen kun NHL 08:n puolesta liputtaa

Arcade kaukana NHL08:sta. Realistisin lätkä mitä löytyy, huolimatta pienistä puutteista. Sen sijaan tuo NHL2K8 oli kyllä aivan kauheata kuraa. Vaikuttaa vielä huonommalta kuin NHL2K7, tuli lähinnä mieleen NHLPA93.

No eipä ne kauheen realistisia ole ea:n rystytkään, kiekko paukkuu 140 km/h pleksejä pitkin, rystyllä. Kiekko menee jatkuvasti yli pleksien jne. Tänään ja eilen muuten EA08 online matsissa kahessa eri, kiekko mni maalintakaa maaliin ja toisella kerralla erä pelattiin loppuun kaikki pyöri puol erää vaan siinä maalin ympärillä ja toisella kerralla puolenminsan odottelun jälkeen yhtäkkiä sytty maalivalo.
Se mua sieppaa kaikista eniten, ettei 08 vieläkään omaa sen vertaa tekoälyä että ne halvatun hyökkääjät menis maskiin eikä sinne maalin taakse. Dynastya tai yleensä konetta vastaan ei todellakaan voi pelata, aivan naurettavaa sen koneen touhu.

2k8 ei täysin vakuuta demolla, mutta kun tiedän ne slaideri määrät siinä täysversiossa niin ostan kyllä sen. Hauska juttu myös on kun tokaluokkalainen poikani pelailee mieluummin tota 2k8 demoa, ku EA:n täysversioo. Ja ihan ilman mun mielipidettä. Taitaa olla pelisilmää pojalla..

Viimeksi muokannut moderaattori:

2k:ssa tuo kiekko elää ihan eri tavalla,vähän niinkuin PES:sissä jalkapallo.Kiekko pyörii torjunnan jälkeen jne.Se on mielestäni iso ero o8:siin verrattuna.Siinä kiekko on vaan yks lätty joka ei paljo pyöri vaikka sitäkin on lisätty.Kyllä tulee demoksi aika paljo pelattua tuota 2k8:sia.

Ylös Bottom