Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K8 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pm83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Anzi23 sanoi:
Huhhuh.. nuo videot olivat kyllä aika vakuuttavia.. :O saas nähdä tuleeko ostettua molemmat lätkät tänä vuonna. Toisaalta taas se NYR - NJ -otteluvideo ei vakuuttanut minua, se oli jotenkin kliinisen näköistä lätkää. :P
Joo, se ei kyllä itseänikään vakuuttanut yhtään. Toisaalta 2k-sarjassa on paljon kiinni siitä, millaiset sliderit iskee offline ja online matseihin. Videossa slidut olivat omaan makuuni vähän turhan passiiviset ja hitaan oloiset (paitsi sprintti oli aivan liian tehokas).

Minulla on paha aavistus tästä pelistä tietokonetta vastaan pelatessa, mutta peli tulee olemaan varmasti hyvä onlinessa tuttuja pelaajia vastaan. Random matchit sitten ovat aina yleensä yhtä helvettiä.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Ihan kivoja pätkiä. Ainoa ongelma on siinä, että esim. jenkeissä ensi viikolla tulee NHL 08 ulos ja ilmeisesti myös 2k8, mutta 2k8:sta ei ole vielä edes demoa näkynyt. Aika pahaan rakoon talo pistää itsensä, kun demoa ei näy. Tämä voisi myös viitata että bugeja taitaa olla ilmassa tms. Suomessahan tuo 2k8 taitaa muutenkin olla tulossa vasta yli kuukauden päästä, kun 08 tulee jo tässä kuussa.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Luulenpa että ei tule samaan aikaan vaan taas ainakin muutamalla viikolla jenkeissä.
Suomeen tulee joskus lokakuun lopussa.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Lepi79 sanoi:
Luulenpa että ei tule samaan aikaan vaan taas ainakin muutamalla viikolla jenkeissä.
Suomeen tulee joskus lokakuun lopussa.

Niin siirrot ovat mahdollisia, mutta alustavasti piti jo ensi viikolla jenkeissä tulla. Tuon Suomen jutun totesinkin.

Se mikä videoiden perusteella allekirjoittanutta miellyttää on, että kaukalo on pieni. Ehkä vähän liiankin, mutta taas 08:ssa se on liian iso.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

voi ihan rauhassa pelata 08:a ja sitten katsoo miten 2k8 toimii. 2K:lla on ennenkin ollut paremmat veto animaatiot sekä kiekon käyttäytyminen kuin EA:lla.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

APX sanoi:
voi ihan rauhassa pelata 08:a ja sitten katsoo miten 2k8 toimii. 2K:lla on ennenkin ollut paremmat veto animaatiot sekä kiekon käyttäytyminen kuin EA:lla.
Juurikin näin. 08 tulee hankittua kyllä pahimpaan kiekkonälkään, mutta näyttää vahvasti siltä että pitkästä aikaa tuloillaan myös kunnon 2k-lätkä.

Hyvä vuosi virtuaalikiekon ystäville.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Lare#30 sanoi:
Onko tietoa että millon olis demo tulossa, tai kokoversion julkaisu pv
2khockey.netin foorumeilla joku pelin tekijätiimistä totesi, että demo saapuu kaiketi ensi viikon aikana. MS:n hyväksymistä taidetaan odottaa enää.

Mahtaakohan tuo jenkkiversio olla region free 2K7:n tapaan? Play-Asia väittää että ei ole, mutta jotenkin epäilisin että siellä on väärää tietoa.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Tämähän alkaa vaikuttamaan jopa paremmalta kuin NHL08. http://www.2khockey.net/content.html
Kiekon fyysiikat + maalivahdin käyttäytyminen vaikuttavat olevan paljon paremmat kuin NHL08:ssa vielä kun sais demon testattavaksi, aijai kova päätös edessä kumpi on SE peli.

Demo Info
September 4th, 2007

Here is what to expect from the NHL 2K8 demo:

* One 5-minute period
* 4 teams available
* You can adjust the difficulty level
* You can modify the controls
* Release date is unknown, but should hopefully be soon
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Kyllä yksi lätkäpeli vuodessa riittää minulle kun on niitä muitakin pelejä mitä pitää ostella :) :(
Mutta kumpaakin kyllä testataan.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Kylläpäs videot vakuutti. NHL08:n demo jätti maun, että ehkäpä lopullisen pelin säädöillä siitä saa itselleni ainakin kelvollisen pelin, mutta 2k8 meni nyt kerralla ohi odotuslistalla. Vaikka ovat pelkkiä videoita, niin tykkäsin perhanasti siitä mitä näin. Varsinkin maalivahtien toiminta näytti hienolta. Heittäytyvät ja pyörivät siellä, ja siitähän minä pidän.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Tempura sanoi:
Kylläpäs videot vakuutti. NHL08:n demo jätti maun, että ehkäpä lopullisen pelin säädöillä siitä saa itselleni ainakin kelvollisen pelin, mutta 2k8 meni nyt kerralla ohi odotuslistalla. Vaikka ovat pelkkiä videoita, niin tykkäsin perhanasti siitä mitä näin. Varsinkin maalivahtien toiminta näytti hienolta. Heittäytyvät ja pyörivät siellä, ja siitähän minä pidän.

Niin, jos nuo oli vain skriptattuja harvoja liikkeitä, niin ei se paljon vakuuta sitten pitkässä juoksussa. Ainakin maalivahtien liikkuminen ja esim. räpylällä torjuminen tuntui olevan videoissa hakusessa. Itse en ainakaan uskalla sanoa mitään ratkaisevaa videoiden perusteella, koska se ei kuitenkaan kerro mitään esim. pelituntumasta, jne. Näinpä odotellaan demoa, jos 2k saisi sellaisen uloskin joskus. Tosin ei kovin lupaavaa toimintaa...
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Jormaaa sanoi:
Näinpä odotellaan demoa, jos 2k saisi sellaisen uloskin joskus. Tosin ei kovin lupaavaa toimintaa...

Siellä on kuulemma vähän jonoa nyt kun moni firma koittaa saada syksyn pelistään demon ulos.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Jormaaa sanoi:
Niin, jos nuo oli vain skriptattuja harvoja liikkeitä, niin ei se paljon vakuuta sitten pitkässä juoksussa. Ainakin maalivahtien liikkuminen ja esim. räpylällä torjuminen tuntui olevan videoissa hakusessa. Itse en ainakaan uskalla sanoa mitään ratkaisevaa videoiden perusteella, koska se ei kuitenkaan kerro mitään esim. pelituntumasta, jne. Näinpä odotellaan demoa, jos 2k saisi sellaisen uloskin joskus. Tosin ei kovin lupaavaa toimintaa...
Skriptattuja? Eiköhän ne ole yhtä paljon skriptattuja kuin muissakin lätkäpeleissä. Torjunta-animaatioita, joita mokke heittää tiettyyn tilanteeseen. Minut ainakin vakuutti.

Demo on myöhässä ilmeisesti microsoftista johtuvista syistä. 2K olisi halunnut saada demon pihalle jo ajat sitten.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Sniper sanoi:
Siellä on kuulemma vähän jonoa nyt kun moni firma koittaa saada syksyn pelistään demon ulos.

Ei sinänsä minua haittaa, koska peli Suomessa tulee ulos vasta "ties koska", mutta kyllä tosiaan kaivavat omaa hautaansa amerikan markkinoilla. Ei ihme että 2k:lla menee niin huonosti, kun ei ole tajuttu ajoissa laittaa demoon panostusta. Kuitenkin demo on yksi merkittävimpiä myyntivaltteja nykyisin Liven kautta.
 
Ylös Bottom