Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuhat ja yksi kysymystä nhl 2k9:n live-puolesta:
Miltäs peli livessä tuntuu?
Onko lagia tai muuta ongelmaa?
Entä miten asetukset toimivat live-peleissä?
Liigoihin saa oletettavasti itse säätää vai saako?
Onko pelistä löytynyt jotain turhan varmoja maalintekotapoja?
Onko maalintekotavat tasapainossa?
Edit. Toivottavasti jatkossa tulee vielä 2K10 eikä sarjaa päätetä lopettaa huonojen arvostelujen takia.
Tätä en kyllä voi allekirjoittaa ainakaan tällä hetkellä missään muodossa. Yksinpelissä kaikki tuntuu olevan huomattavasti paremmin tasapainossa, kuin 2K8:ssa. Joukkueiden pelityyleissä on eroja, tekoäly pelaa mielestäni varsin realistisella tavalla, ja nyt peliin on mielestäni saatu entistä paremmin kaapattua jääkiekon fyysisyys ja kamppailutilanteet kuitenkaan ylimitoittamatta taklauksia viime vuoden tyyliin.Olen sen verran lukenut käyttäjien kommentteja, että tiedän, että monet mulle merkityksettömät asiat eivät ole kunnossa: ilmeisesti ai, kun pelataan tietokonetta vastaan.
Boxipuolella ainakin sillä tavalla, että aukaiset tallentamasi uusinan Reelmakeriin, muokkailet siitä mieleisesi ja sitten tallentamisen yhteydessä voit uploadata videon samalla mikäli haluat. Saattaapi tuo uploadaus onnistua kesken pelinkin, mutta näin minä olen tehnyt.Voisiko joku neuvo miten tuonne 2k sports community ladataan noita Reelmaker videoita?
Boxipuolella ainakin sillä tavalla, että aukaiset tallentamasi uusinan Reelmakeriin, muokkailet siitä mieleisesi ja sitten tallentamisen yhteydessä voit uploadata videon samalla mikäli haluat. Saattaapi tuo uploadaus onnistua kesken pelinkin, mutta näin minä olen tehnyt.
Voisiko joku kertoa mistä saa asetuksen vaihdettua niin ettei tarvitse olla rankkareissa itse maalissa. Joku älykääpiö on keksinyt että ne on defaulttina itse maalissa, jonka takia hävisin sitten pelin kolmannen erän vikalla minuutilla kun oli pakko kampittaa läpiajossa pelaaja
Lisäksi vielä kysyisin tosta tonne rekistöröitymisestä, miten pääsen kirjautuun sisälle tonne 2k sports communityyn ja kommentoimaan esim omaa videota? Näyn tuolla jo Spoon182:sena mutta miten voin kirjautua tolla acolla?
[ Yksinpelissä kaikki tuntuu olevan huomattavasti paremmin tasapainossa, kuin 2K8:ssa. Joukkueiden pelityyleissä on eroja, tekoäly pelaa mielestäni varsin realistisella tavalla, ja nyt peliin on mielestäni saatu entistä paremmin kaapattua jääkiekon fyysisyys ja kamppailutilanteet kuitenkaan ylimitoittamatta taklauksia viime vuoden tyyliin.
.