Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K9 (Xbox 360)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poro24
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Harmittaa vaan järjettömät jäähymäärät, yllätys yllätys, trippingistä. Ja vielä tietokoneen ottamina aika usea.
Jooh, mutta vielä enemmän ärsyttäisi NHL 09:n tyylinen jäähyjen vähyys. Ilman yli- ja alivoimaa jääkiekko ei ole jääkiekkoa. :p
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Olen odotellut tuoretta rosteripäivitystä pyöräyttääkseni kauden kunnolla käyntiin, mutta yksi ärsyttävä piirre tässä on noussut esiin harkkamatseja tykitellessä.

Pelikatkot kestävät hirvittävän pitkään ja näiden takia otteluiden kestot venyvät järjettömyyksiin. Liian usein saa katsella puoli minuuttia, kun pelaajat valuvat aloitukseen tai tuomari näyttää jäähyn tulleen ja muuta vastaavaa. Todella tönköltä ja epämukavalta tuntuu tämä odottaminen pelikatkojen aikana, kun noita ei voi skipata millään tavalla. Kyllä tuon kestää, mutta ei aina huvita varata tuntia aikaa yhteen otteluun...
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Kyllä ne A:ta rämpyttämällä skippaantuu. Ei yleensä ihan heti, mutta viimeistään 3 sekunnin kuluessa pelitauon alusta ja sitten ollaankin jo uudessa aloituksessa

PS. Aloituksissa olevan sentterin ympyrään liukumisen ja muun tyylittelyn saa kai asetuksista kokonaan pois päältä. Itehän pidän nuo päällä, luo vähän fiilistä ;-)
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Jooh, mutta vielä enemmän ärsyttäisi NHL 09:n tyylinen jäähyjen vähyys. Ilman yli- ja alivoimaa jääkiekko ei ole jääkiekkoa. :p

Nojoo, ehkäpä. Molempi pahempi, eikä sillä. Tokihan yv:tä pitää tulla, mutta alkaa se ottaa päähän, kun pelaat yhden erän lähes matsissaan av:ta, joista 90% jostain fuckin' trippingistä.
No, saahan noita slidereilla fiksailtua.
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

En ole kyllä surkeampia rankkareita nähnyt sitten tämän pelin. Voi hyvä jumala, mitä touhua. Viiden laukojan jälkeen kamera muuttuu niin, että näet vain oman maalivahtisi naaman, ja koitat hädissäsi arvata, mistä vastustaja tulee ja minne laukoo. Ihan järjetöntä toimintaa.
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

"A mod on 2ksports forum says that a roster update is being worked on for next week, and a patch is also being worked on as we speak."

Todella hienoja uutisia! Sen verran keskeneräiseksi jätetty peli tämä on, että laadukas patchi voi muuttaa ja parantaa asioita todella paljon.

Tuli muuten hommattua NBA 2K9 ja siinä on kyllä sen luokan urheilusimulaatio, että voi huoletta sanoa NHL 2K -sarjan olevan ihan hyvissä käsissä :).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

En ole kyllä surkeampia rankkareita nähnyt sitten tämän pelin. Voi hyvä jumala, mitä touhua. Viiden laukojan jälkeen kamera muuttuu niin, että näet vain oman maalivahtisi naaman, ja koitat hädissäsi arvata, mistä vastustaja tulee ja minne laukoo. Ihan järjetöntä toimintaa.

Itse huomasin sellaisen bugin, että jos yrität rankkareissa lämätä pro evl stickillä, kadotat näkymän pelaajaasi...

Jaa että patchi. Se vasta olisikin jotain. Toivotaan ja EI pelätä pahinta.
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Onko noihin aloituksiin joku juttu, vai meneekö se ihan samoin kun 2k8? En meinaan voita useimmiten yhtään aloitusta, ihan naurettavaa touhua.
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Kyllä mä ainakin noita aloituksia voitan siinä missä konekin. Laittaa vaan mailan kauhomisasentoon ja kauhoo heti kun näkee tuomarin lähtevän pudottamaan kiekkoa. Jos jää jalkohin niin painelee neliötä, jotta pelaaja potkii kiekkoa omilleen (en muista mikä nappi vastaan neliötä boksilla). :)
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Aloitukset tosiaan päätyvät välillä "ratkaisemattomiksi" ja tällöin täytyy yrittää kauhoa/potkia kiekko itselleen. En nyt itsekään muista tosin, että mikä se nappi oli :D.

Patch muuten nyt virallisesti tulossa, joten hyvältä näyttää.
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Tuota, tapahtui jotain omituista. NHL09:n demon pettymyksen jälkeen koitin tämän pelin demoa.

Tuli sitten hakattua useampi tunti heti! Vaikka näkyi jo otsaan asti monikin asia mikä olisi voinut olla paremmin, niin jostain se vaan tuli. Siis se, että oli hauskaa. Oikeasti hauskaa kiekkopelissä. Tätä tunnetta on ollut meinaan ikävä. En ymmärrä. Pitääkö tässä innostua vai mennä komeroon?

Maalit syntyivät aikalailla juuri niinkuin haluaisinkin. One-timereita ottivat ehkä välissä liian hyvin, mutta lämäreilläkin sai jo maaleja. Ja hyvä tekopaikka oli hyvä tekopaikka, eikä tuntunut niin kuten ea:n peleissä on jo sata vuotta tuntunut, että hyviä tekopaikkoja tulee joka pelissä sata, ja niitä otetaan kiinni rutiinilla. Nyt tuli välissä oikea olo, että "perhana mun molari pelaa hyvin" kun ei ole mikään itseisarvo että tuhat maalintekopaikkaa otetaan kiinni vaivatta.

Pelin dynamiikka. Jo ilman säätöjä pelkässä demossa oli selvää, että sitä on. Arvaamattomuuksia, luovuudenkäyttöä, säkää, räpellystä. Peli tuntui elävän paljon paremmin kuin ea:n viimevuotisissa.

Juu, äijät luistelee vähän kummallisen näköisesti. syöttöä ottaessaan hidastavat tai pompahtavat aina ihmeellisesti. hämää, muttei tapa iloa.

Sanokaa nyt jotain. pm83, pelasta, kerro, sinä rostereiden alituinen muokkaaja.

Ja mainitaan vielä, että on aivan sama minkälaisen vastuksen kone tarjoaa. Tarkoitus hakata kaverin kanssa samalta sohvalta vastakkain pelejä. Kuinka hyvin olette saaneet realismia, hyväntuntuista kiekkoa sillä saralla aikaan?
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Tuota, tapahtui jotain omituista. NHL09:n demon pettymyksen jälkeen koitin tämän pelin demoa.

Tuli sitten hakattua useampi tunti heti! Vaikka näkyi jo otsaan asti monikin asia mikä olisi voinut olla paremmin, niin jostain se vaan tuli. Siis se, että oli hauskaa. Oikeasti hauskaa kiekkopelissä. Tätä tunnetta on ollut meinaan ikävä. En ymmärrä. Pitääkö tässä innostua vai mennä komeroon?

Maalit syntyivät aikalailla juuri niinkuin haluaisinkin. One-timereita ottivat ehkä välissä liian hyvin, mutta lämäreilläkin sai jo maaleja. Ja hyvä tekopaikka oli hyvä tekopaikka, eikä tuntunut niin kuten ea:n peleissä on jo sata vuotta tuntunut, että hyviä tekopaikkoja tulee joka pelissä sata, ja niitä otetaan kiinni rutiinilla. Nyt tuli välissä oikea olo, että "perhana mun molari pelaa hyvin" kun ei ole mikään itseisarvo että tuhat maalintekopaikkaa otetaan kiinni vaivatta.

Pelin dynamiikka. Jo ilman säätöjä pelkässä demossa oli selvää, että sitä on. Arvaamattomuuksia, luovuudenkäyttöä, säkää, räpellystä. Peli tuntui elävän paljon paremmin kuin ea:n viimevuotisissa.

Juu, äijät luistelee vähän kummallisen näköisesti. syöttöä ottaessaan hidastavat tai pompahtavat aina ihmeellisesti. hämää, muttei tapa iloa.

Sanokaa nyt jotain. pm83, pelasta, kerro, sinä rostereiden alituinen muokkaaja.

Ja mainitaan vielä, että on aivan sama minkälaisen vastuksen kone tarjoaa. Tarkoitus hakata kaverin kanssa samalta sohvalta vastakkain pelejä. Kuinka hyvin olette saaneet realismia, hyväntuntuista kiekkoa sillä saralla aikaan?

Hyvä sliderisetin kun löytää (kts. DanTheManin sliderit 2khockey.netistä) niin realismia ei puutu. Danin slidereilla olen itse saanut paikoitellen todella nautittavaa räkäkiekkoa koneenkin kanssa aikaan missä nahistellaan kulmissa ja keskialueella ja hyvillä suorituksillä päästään maalintekosektorille. Vielä kun 2K Sportsin patch korjaisi koneen yltiöpäistä suoraan läpi keskeltä lanaamista ja laittaa vaikka on-off-sliderin superstar moveille niin tässähän olisi käsissä paras lätkäpeli vähään aikaan.
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Hyvä sliderisetin kun löytää (kts. DanTheManin sliderit 2khockey.netistä) niin realismia ei puutu. Danin slidereilla olen itse saanut paikoitellen todella nautittavaa räkäkiekkoa koneenkin kanssa aikaan missä nahistellaan kulmissa ja keskialueella ja hyvillä suorituksillä päästään maalintekosektorille. Vielä kun 2K Sportsin patch korjaisi koneen yltiöpäistä suoraan läpi keskeltä lanaamista ja laittaa vaikka on-off-sliderin superstar moveille niin tässähän olisi käsissä paras lätkäpeli vähään aikaan.

Onhan noita valmiita settejä, itse kuitenkin aina haen niistä säädöistä ne omat mitkä itsellä toimii. Onhan niissäkin hommansa, mutta silti.

Hyvä kuulla tuo, että "nautittavaa räkäkiekkoa" olette saaneet aikaan. Kai minä tämän sitten ostan.

Harmittaa muutama arvostelu minkä olen pelistä lukenut, kun sitten vastaavasti EA:n lätkää kehutaan taivaisiin. Ymmärrän miksi EA:n tekelettä kehutaan, paljon on kehumisen arvoista, itse olen vaan - taas kerran - täynnä sitä miten pelit menevät ja miten se oikea dynaamisuus loistaa poissaolollaan. Eikä tarvitse kenenkään loukkaantua joka pelistä pitää, tai luulla että tyhmänä pidän. Oli vaan erittäin harvinaislaatuinen tunne, kun vielä kämäistä demoa 2k9:stä pelatessa oli oikeasti hauskaa. Niinhän sen pitäisi ollakin, hauskaa.
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Sanokaa nyt jotain. pm83, pelasta, kerro, sinä rostereiden alituinen muokkaaja.

Ja mainitaan vielä, että on aivan sama minkälaisen vastuksen kone tarjoaa. Tarkoitus hakata kaverin kanssa samalta sohvalta vastakkain pelejä. Kuinka hyvin olette saaneet realismia, hyväntuntuista kiekkoa sillä saralla aikaan?

Jos etsit parasta lätkää niin kaverin kanssa matseihin, kuin tietokonettakin vastaan, niin valinta on ehdottomasti 2K9.

Kiekon fysiikkamallinnus on hyvä, mikä antaa jokaiseen tilanteeseen oman, yllätyksellisen mausteensa. Maalivahdeilla on tukuttain erilaisia torjuntoja tarjolla, mikä antaa mielenkiintoa maalintekoon ja pelin äänityöskentely on suurelta osin loistavasti tehty. Lisäksi täytyy mainita aivan hemmetin toimiva sivukamera! Slidereita saa kuitenkin tosissaan hinkata jos haluaa tietokonetta vastaan löytää hyvät asetukset (kaikki sliderit kun tuntuvat olevan kytköksissä toisiinsa), mutta jos pelailee vain kaveria vastaan niin silloin asetukset saa ruuvattua melko nopeasti.

Pelissä on ikävä kyllä myös joitakin ärsyttäviä vikoja. Esim. kun maali syntyy, tulee näkyviin ainoastaan maalintekijä ja syöttäjät on jätetty kokonaan pois (löytyvät sitten statseja kelaamalla). Franchise on myös buginen. Mutta kun katsoo kokonaiskuvaa, on tämä peli selkeästi tämän vuoden lätkäpainoksista parempi. 09 ei tarjoa matseissaan mitään yllätyksellisyyttä, vaan jokainen matsi tuntuu olevan aikalailla identtinen riippumatta vastuksesta. BAP-moodi on kivaa onlinessa, mutta siihen se jää. 09 on helppoa lätkää, lätkää jonka parissa voi heittää aivot narikkaan. 2K9 taas tarjoaa ison paketin realismia, joka saa pintaan niin turhautumisen kuin onnistumisen tunteita.
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Jos etsit parasta lätkää niin kaverin kanssa matseihin, kuin tietokonettakin vastaan, niin valinta on ehdottomasti 2K9.
Allekirjoitan kutakuinkin koko viestin. Unohdit kuitenkin mainita, että erään pm83:n tekemät sliderit on ihan varteenotettava vaihtoehto slider settejä valittaessa. ;)
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Peli vihdoin hankittu ja PM83:n sliderit rocks!!!!! Onpahan kerrassaan mainio peli! ja sille kuka keksi alkaa pelaa tolla sidecamilla iso hatunnosto! en osaa enää muulla kuvakulmalla pelata! vielä kun saadaan patch niin kekkerit vaan paranee...
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Pakko muistaa välillä vähän hehkuttaa. Tuossa lauantaina oli kundien kesken peli-iltama ja vaimokkeet jätettiin suosiolla kuvioista pois. Ainoa peli, mitä illan aikana pelattiin, oli 2K9. Pelattiin sidecamilla, pm83:n slidereilla ja neljällä ohjaimella. Ja voi jeesus että oli siistiä! Kunnon vääntöjä oli ja kunnon tuuletuksia maalien jälkeen; kaksi kerrosta alempana asuvan kaverini tyttöystävä tokaisi tänään, että meidän tuuletukset oli kuuluneet sinne asti.. :D

Tuli yksi varsin erikoinen ja hauska maalikin pelin aikana. Minä ja toinen kaverini pyöritettiin vastustajan päädyssä, kun vastustajan puolella pelanneet kaverini panikoivat ja ottivat vahingossa play call -valikon esiin ja yrittivät taklata samalla - R1:stä otetaan maalivahti pois... Saatiin siitä sitten komea maali suoraan vetosektorilta lämärillä tyhjään maaliin. :D

Edit. Peliäänet bassoineen kohtuu kovalla ja videotykin tarjoaman kuvan kanssa pelattiin. Kaikilla kenellä on mahdollisuus tykin kautta pelata kaveriporukalla, niin suosittelen ensimmäiseksi 2K9:ä, jos siis vain urheilupelit kiinnostaa.
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Hoo, kuulostaa hyvältä. Demokin jo kertoi paljon, mutta varmistella pitää. Sidecamia on hehkutettu, tosin yhtä monta täällä tuntuu sanovan että vetojen tähtäily on vaikeaa niin - onko? Samapa tuo, ostan kun pystyn. Kyllähän sen jo demosta huomasi, että ensimmäisen kerran oli oikeasti varauksetta hauskaa läimiä.

Jos kehitän peliin vihasuhteen ja petyn siihen, niin se on puhtaasti teidän syytänne, ja toivon että kaikki ovat valmiita antamaan minulle sitten korvauksena n.40-60 euroa rahaa ja/tai mahdollisuuden lyödä mahaan toistuvasti.
 
Vastaus: NHL 2K9 (Xbox 360)

Hoo, kuulostaa hyvältä. Demokin jo kertoi paljon, mutta varmistella pitää. Sidecamia on hehkutettu, tosin yhtä monta täällä tuntuu sanovan että vetojen tähtäily on vaikeaa niin - onko? Samapa tuo, ostan kun pystyn. Kyllähän sen jo demosta huomasi, että ensimmäisen kerran oli oikeasti varauksetta hauskaa läimiä.

Jos kehitän peliin vihasuhteen ja petyn siihen, niin se on puhtaasti teidän syytänne, ja toivon että kaikki ovat valmiita antamaan minulle sitten korvauksena n.40-60 euroa rahaa ja/tai mahdollisuuden lyödä mahaan toistuvasti.
Lmao.
 
Ylös Bottom