Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-Liiga II (Mestari: J_T_S_81!) [PELATTU!][PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osmose
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

V**TTU jumittu tokaan erään 2-0 johto asemas samitzuFIN vastaan!! nooh quittasin samitzuFIN:lle voiton..ai etttä kärsin EA:sta!!!
Tiukka matsi oli siihen asti...

V**TTU jumittu tokaan erään 2-0 johto asemas samitzuFIN vastaan!! nooh quittasin samitzuFIN:lle voiton..ai etttä kärsin EA:sta!!!
Tiukka matsi oli siihen asti...

Pelatkaa uus matsi hupipelinä, sopikaa vaik et pääset 2-0 johdosta jatkamaa. Ilmottakaa tulos sit tänne. Katotaa sit runkosarjan lopulla pisteet.

taas lähti nii hyvi liiga käyntii et pitää olla tyytyväinen jos pari peliä pystyis voittaa...

nonnii, loppumatsit voidaanki pelata löysin rantein... kokonaiset kaks voittoa plakkarissa :D

Tomba, no sulla se oli netissä vika. Itse pelasin jamskua vastaan tiukkaa matsia jossa juuri tein 3-2 johtomaalin. Uusinnan aikana aattelin vastata nopeesti Mifonin haasteeseen että peli kesken, painoin sit hätäsesti kutsussa Liity-nappia ja loppu on sit historiaa. jamskun matsi poikki ja mulle tappio 0-3 ja Mifonikin ehti jo toiseen peliin! :mad:

Tomba, no sulla se oli netissä vika. Itse pelasin jamskua vastaan tiukkaa matsia jossa juuri tein 3-2 johtomaalin. Uusinnan aikana aattelin vastata nopeesti Mifonin haasteeseen että peli kesken, painoin sit hätäsesti kutsussa Liity-nappia ja loppu on sit historiaa. jamskun matsi poikki ja mulle tappio 0-3 ja Mifonikin ehti jo toiseen peliin! :mad:

No ei tod. oo! en mie mitää viestii ollu kirjottamas vaa se jumittu katkolla...ku ehä mie ole voinu mitää liity nappiii painaa...se vaan bugas...tiiä nyt kenen netis vika vai EA servossa joku seitti tuli...

Pelatkaa uus matsi hupipelinä, sopikaa vaik et pääset 2-0 johdosta jatkamaa. Ilmottakaa tulos sit tänne. Katotaa sit runkosarjan lopulla pisteet.

nonnii, loppumatsit voidaanki pelata löysin rantein... kokonaiset kaks voittoa plakkarissa :D

joo sama settii...

Tomba, lueppas huolella tuo mun viesti. ;)
En missään vaiheessa viitannu että oisit mitään viestiä ollu kirjoittamassa vaan MINÄ sähläsin omani, sulla se oli joku EA:n tms välinen yhteysongelma....

tos sovittiin ettei kehtaa venata n.2 erää eli ei tuu uusinta pelii... ei olis kuitenkaa riittäny varmaankaa rahkeet pleikkariin :D

tos sovittiin ettei kehtaa venata n.2 erää eli ei tuu uusinta pelii... ei olis kuitenkaa riittäny varmaankaa rahkeet pleikkariin :D

No pitänee katsoa sitten lopussa et mikä on tilanne samitzun osalta. Jos ovat tasapisteissä jonkun kanssa pleijariviivan tuntumassa ni pelatkoon vaikka sit kerrasta poikki et kumpi pääsee pleijareihi tjms...

Devils linjalla yömyöhään... saatan tosin pelata välillä fifaa joten pistäkää psn-viestiä jos idästä löytyy haastajia...

Penguins odottaa haastetta Moiskilta, Samsonaitilta tai Martilta. Tänään käy mikä aika tahansa.:)

Ite oon yleensä pleikan äärellä vasta klo. 21 jälkeen.

Voidaan tomba tänään yrittää, jos kerkeisin oottaa matsin.

Devils ilmaantuu myös tossa n.22-23 aikaan kehiin, tuun haastamaan bostonin ainaskin ;) Muutkin idän tiimit illalla plösöjen ääreen!

Ylös Bottom