Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-Liiga II (Mestari: J_T_S_81!) [PELATTU!][PS3]

Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

No niin, runkosarja tuli valmiiksi mun osalta, kaikki 9 peliä pelattu.
Täytyy kyllä todeta, että ainakin läntisessä konferenssissa oli todella hyvä taso.
Itsellä tuli tuohon loppuun kolmen ottelun voittoputki, sääli että pelit loppuivat vähän kesken, saa nyt nähdä riittääkö se pleijareihin saakka.

Kun siinä pleijari-viivan tuntumassa on aika tiukka tilanne ja viimeiset paikat ratkeavat, ehkä maalieron turvin, niin mitäs siinä tapauksessa, ettei Opitasta kuulu viikkoon mitään?

Itse ehdin jo hävitä kaverille, muistaakseni 0-2 lukemin. Eli jos Opita ei saa pelejään pelatuksi, niin nollataanko häntä vastaan pelatut pelit?

Perjantaihin mennessä opitalla tulee olla 6 matsia pelattuna ja sit viikonlopun aikana loput 3. Jos ei ehdi pelaamaan niin ei kai siinä auta muu kuin potkia ulos liigasta.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

No tuo 21.pvän deadline on ollu tuolla tästä ketjun aloituksesta asti... oisko se pitäny laittaa jollai 30 fonttikoolla, lihavoituna ja alleviivattuna... :p ei vaan, katotaan jos päästään alottaa jo aiemmin pleijareita, porukka on pelannu melko aktiivisesti matseja pois, mein lohkon opita nyt on vähän jarruna. :cool:

Joo siis täysin oma moka ja kannan siitä tarvittaessa seuraukset...ajattelin vaan kun toi edellinen järkkämäs liiga meni niin nopsaan runkkarin osalta että kevyesti ehditään... mutta onhan tässä 12 päivää aikaa ja mulla enää 1 matsi... jos jengi on aktiivista niin eihän sitä tiedä...
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Tomba... nyt se voitettu kenraaliharjotus ahistaa vielä enemmän... ;)
opitan käsissä taitaa olla meiän molempien pleijareihin pääsy...

liian hätäsee pelattiin se eka matsi:): meneekö niin et kunpikii pääse jos opitan rökittää?
ja se häviis muut pelit... jahka ilmaantus linjoille:)
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Vois tuo Nemo edes vastailla viestiin, kun kyselee liigapelistä. Kiireinen mies ilmeisesti.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Lännessä vois taas kohta tehdä jotain peliliikkeitä kun esim Opitalla vaan 2 pelattua peliä eikä herraa koskaan onlinessa näy...

Tänään näkyy!! ooon linjoilla n. 21-23

Kyl siiinä muutaman matsin kerkee ottaa!! halukkaita??
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Minä myös luultavasti onlinessa illalla tuohon aikaan, joten otetaan opita peli alta pois sit illalla.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Tänään näkyy!! ooon linjoilla n. 21-23

Kyl siiinä muutaman matsin kerkee ottaa!! halukkaita??

Joo kyl täs vois pelin alt pois pelaa. Tosin noita ilmottautuneita on jo aikalailla mut jos suinki kerkeisit ni ois tosi pop.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

pelatkoon hätäsimmät matsinsa pois opitan kanssa jos herra vaivautuu tulemaan edes paikalle... tässä tunnin verran oon ootellu, nyt sammuu pleikka!
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

NSH - LA 2-1ja. rankkareissa.

Opita pääsi johtoon toisessa erässä. Hieman onnenkantamoisella tasoihin loppuminuuteilla ja varmaan 5-7 kierrosta rankkareita ennenkuin saatiin ratkaisu.

Hyvä matsi, onneks kiekko pomppi minulle sit ratkaisevasti.
 
Ylös Bottom