Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-Liiga II (Mestari: J_T_S_81!) [PELATTU!][PS3]

Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Los Angeles 3 - Anaheim 1

Tais mennä siinä playoff paikka ankkalinnalaisilta...

Pitkään oli ANA 1-0 johdos mut sit LA nuiji 3 byyrii..
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Los angeles-Vancouver 4-2

Pahoittelen, kun en kerenny pleikalle eilen ku vast 22 jälkeen... muutamat tais ootella mua jo 21. Sorry!!
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Sääntöjä päivitetty aloitussivulle, koskien joukkueiden päätymistä tasapisteisiin runkosarjassa.

Los angeles-Vancouver 4-2

Pahoittelen, kun en kerenny pleikalle eilen ku vast 22 jälkeen... muutamat tais ootella mua jo 21. Sorry!!

ootko taas milloin tulossa pelaamaan, voisin yrittää pelata tuon matsin kuleksimasta.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Maybe tonight, 21-23 erittäin epävarmaa!! mut katotaan!

Tänää ei tuu futista mitä tuijottaa illemmalla ni ehkä sitä jaksais konsolin äärel ton ajan päivystää. Katellaa. Tuun Osmosen perää jonoon.

Sääntöjä päivitetty aloitussivulle, koskien joukkueiden päätymistä tasapisteisiin runkosarjassa.

Eks ton säännön vois vaa vaikka yksinkertasesti laittaa niin et keskinäisen ottelun voittaja sijottuu paremmin. Aika paha esim. ottaa selville monta matsii joku on voittanu rankuilla jne. Toki jos kolme on samois pointseis ni sitte, mut noin niinku muuten.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Tänää ei tuu futista mitä tuijottaa illemmalla ni ehkä sitä jaksais konsolin äärel ton ajan päivystää. Katellaa. Tuun Osmosen perää jonoon.



Eks ton säännön vois vaa vaikka yksinkertasesti laittaa niin et keskinäisen ottelun voittaja sijottuu paremmin. Aika paha esim. ottaa selville monta matsii joku on voittanu rankuilla jne. Toki jos kolme on samois pointseis ni sitte, mut noin niinku muuten.

No minä en ainakaan muista ketä vastaan olen voittanut ja ketä vastaan hävinnyt. Eli tasapisteissä enemmän voittoja omaava olisi parempi, sen jälkeen vaikka maaliero?
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Pelaamatta viellä silveen ja yhden muun kanssa? Tänään illalla mahdollista pelata!?
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

NYR 9 - MTL 1

Nyt on minun osalta runkosarja pelattuna. Ei tainnu ihan riittää pleijareihin asti? :(
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

No minä en ainakaan muista ketä vastaan olen voittanut ja ketä vastaan hävinnyt. Eli tasapisteissä enemmän voittoja omaava olisi parempi, sen jälkeen vaikka maaliero?

tuo varmaan on selkein, tosiaan kun ei niitä liigan eka matseja mistään enää näe!
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

NYR 9 - MTL 1

Nyt on minun osalta runkosarja pelattuna. Ei tainnu ihan riittää pleijareihin asti? :(

Siinähän sie roikut 6.sijassa kiinni... tietty aaween useamman maalin voitto viimeisessä pelissä sysää siut sitten seiskaks...
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Osmose, tällä asialla ei enää ole sinänsä merkitystä, kun kerran voitit Opitan, mutta jos olisit hävinnyt varsinaisella peliajalla, niin 3-4 pelaajaa olisi päätynyt tasapisteisiin lohkossa. Tulevaisuudessa olisi mielestäni reilua, jos jo aloitusviestissä kävisi ilmi, miten sijoitus määräytyy tasapisteissä, eikä asia muuttuisi tilanteen mukaan. Yhdessä vaiheessa rankkasit pelaajat maalieron perusteella, sitten se muuttui NHL:n virallisten sääntöjen mukaiseksi ja nousit kuuden sakkiin ja sitten ne muuttuivat vielä kerran, kun olit varmistanut pudotuspelipaikan.

Ei siinä mitään, peli saa olla raakaa, mutta kyllä sen pitää olla myös reilua.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Osmose, tällä asialla ei enää ole sinänsä merkitystä, kun kerran voitit Opitan, mutta jos olisit hävinnyt varsinaisella peliajalla, niin 3-4 pelaajaa olisi päätynyt tasapisteisiin lohkossa. Tulevaisuudessa olisi mielestäni reilua, jos jo aloitusviestissä kävisi ilmi, miten sijoitus määräytyy tasapisteissä, eikä asia muuttuisi tilanteen mukaan. Yhdessä vaiheessa rankkasit pelaajat maalieron perusteella, sitten se muuttui NHL:n virallisten sääntöjen mukaiseksi ja nousit kuuden sakkiin ja sitten ne muuttuivat vielä kerran, kun olit varmistanut pudotuspelipaikan.

Ei siinä mitään, peli saa olla raakaa, mutta kyllä sen pitää olla myös reilua.

Sori, ei oo ollu tarkotus dissata ketään, alunperinkin olisi noiden voittojen määrän mukaan pitänyt tuo tilanne päivittää. Noissa virallisissa NHL-säännöissä oli se ongelma ettei rankkarivoittoja voi muistaa eikä välttämättä sitäkään kenet on voittanut ja kenelle hävinnyt. Näin oli lopulta selkein.

En ole kovin montaa liigaa aiemmin järjestänyt, jatkossa tiedän että nuo säännöt pitää heittää tuonne heti liigan alussa niin ei tuu sitten epäselvyyksiä. :(

Tää sarjan ylläpito näin manuaalisesti on yllättävän hankalaa...
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Tänään jos aaweeFIN on paikalla klo 20 jälkeen niin pelataan kummankin viimenen peli pois
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Pelaamatta viellä silveen ja yhden muun kanssa? Tänään illalla mahdollista pelata!?
Eilen olin menossa koko päivän ja illan. Tänään kerkeisin yhdeksältä tai sitten kymmeneltä. Täytyy suoritella EA Sports Active 2 josssain välissä pois myös.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Osmose, tuota tossa kun kattelen sarjataulukkoa, niin eikös toi mun ja samson keskinäinen matsi oo aika turha? Kun mä oon varmasti sarjassa kolmas ja samso varmasti 2 (ellen nyt voita Samsoa 21 maalin erolla). Koska jos nyt niin onnellisesti kävis että voittaisin niin silti molemmilla 7 voittoa ja 2 tappiota mutta maalierot samsolla 44-14 ja mulla 25-15... Jos taas samso voittaa niin on silti kakkonen ja mä kolmonen. No ihan miten vaan, kunhan tein huomion ja päästäis nopeemmin jatkamaan...
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

No nyt ehdin tonne 15.30 saakka... muuten menee myöhäisiltaan (23-->), ennemmin en pääse :(
 
Ylös Bottom