Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pate79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

pate79

Active Member
MORS!

Eli Timppa78 kans heräs ajatus, joka sitten hetken muhi mun päässä. Ja tässä olis ehdotus.

8 pelaajan turnaus aikavälillä 20.-30.12 B-maajoukkueilla. Eli joukkueet olisivat ko. joukkueita NORJA, TANSKA, RANSKA, KAZASTAN, PUOLA, JAPANI, ENGLANTI, VALKOVENÄJÄ. Jos jotain ei ole niin seuraavaksi huonointa kehiin. Mut päätarkoitus olis pelata ns. rupuporukoilla. Turha ilmottautua jos ei aio/eikä kiinnosta pelata kaikkia otteluita sut ripeään tahtiin.

TEKNISET TIEDOT:

*Alkusarjassa kaikki pelaavat koti- & vierasottelun kaikkia vastaan.
*Playoffit paras 3. Paremmalla alkusarjasijoituksella saa itselleen 2 kotipeliä.
*TASO: AMMATTILAINEN
*ALKUPERÄISILLÄ JOUKKUEILLA
*LUOVUTUKSESTA seuraa 3-0 voitto. Sis. yhteyden katkaisut, yms... EI KUSETETA!
*5min erät+5min jatkoaika+rankkarit. Voitosta 3pst, muuten voittaneelle 2pst ja ja. tappiosta 1pst.
*KANSAINVÄLISILLÄ SÄÄNNÖILLÄ JA NHL KAUKALO
*Itse voin ylläpitää turnauksen tilanteita ja tulostaulukkoa näillä sivuilla. Eli voittanut pelaaja ilmoittaa joukkueet ja tuloksen privana minulle. Yritän päivittää mahdollisimman tehokkaasti tilanteita.
*TEKNISESTÄ TOTEUTUKSESTA MULLA EI OLE MITÄÄN HAJUA!! Joten jos joku viitsii kertoa, että miten haastetaan/löydetään kaveri online tilasta.
*Jokainen huolehtii itse, että on pelannut kaikkia vastaan. Viimeistään 27.12 alkaa playoffit, joten pelejä tulee tiuhaan tahtiin. Finaali ja pronssiottelu pelataan viimeistään 30.12.
*TURNAUS ALKAA 15.12.2007

1.NORJA: PSN: pate79
2.TANSKA: PSN: peiKiss
3.RANSKA: PSN: Kiketsi
4.VALKOVENÄJÄ: PSN: karbaasi92
5.Kazastan: PSN: bomitus
6. PUOLA: PSN: spedet
7. UKRAINA: PSN: timppa1978

-päivitän tuon listan jos jotain joukkuetta ei löydy niin lisään toisen huipun tilalle.

edit: nhl kaukalo

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Tähän Tulee Sit Tulokset, Yms Tilanteet

Joukkue:.................pelaajatunnus............................voitot........häviöt.......pisteet............sijoitus:

1.norja............................................pate79.........................6+1ja............3.....................20.............................3
2.ranska........................................kiketsi...............................7................3.....................21...........................2
3.kazastan.....................................bomitus..........................0..................6.....................0.............................6
4.tanska........................................peikkis..............................1...................4+1ja...........4...........................4
5.valkovenäjä..............................karbaasi92.......................8..................2....................24.........................1
6.ukraina.....................................timppa1978......................1.................5.....................3.............................5

nor-ran 5-1 nor-kaz 1-0 nor-tan 2-1 ja. nor-val 1-4 nor-ukr

Ran-nor 0-2 ran-kaz.5-0 ran-tan 5-0.ran-val 3-2 ran-ukr 10-2

Kaz-nor 0-4 kaz-ran 2-4 kaz-tan.....kaz-val 0- 1 kaz-ukr

Tan-nor 2-3 tan-ran 0-5 tan-kaz.....tan-val 1-3 tan-ukr

Val-nor 4-1 val-ran 2-0 val-kaz 2-0 val-tan 3-4 val-ukr 8-1

ukr-nor 1-3 ukr-ran 1-5 ukr-kaz.....ukr-tan......ukr-val 4-7

PLAYOFF PARIT

EKA KIERROS:

3. pate 79 vs 6. Bomitus TULOKSET: 4-1 ja 4-3

4. Peikkis vs 5. Timppa1978 TULOKSET: 3-2ja ja 2-0

TOINEN KIERROS:

1. Karbaasi vs 3. pate79 TULOKSET: 4-1, 1-2 & 2-3ja.

2. Kiketsi vs 4. peikkis TULOKSET:

PRONSSIOTTELU:

1. Karbaasi vs

FINAALI:

3. Pate79 vs

Minä voisin ottaa vaikka tuon Latvia. Ja jos et ole tehnyt erillistä liigaa niin pelit varmaan kannattaa sopia täällä ja mennä sitten johonkin aulaan johon kumpikin pääsee.
EDIT: No vaihdetaan Latvia Ranskaan.

Latvia ja itävalta vaihtuvat koska ovat paljon kovempia kuin muut. SOrry

Toi aula homma sopii. Mun virka ei ole muutenkaan kuin pitää narut käsissä ja ilmoitella tuloksia. Ja miten edetään.

Voisin ottaa Japanin. Mutta onko pakko pelata kansainväliselllä kaukalolla? Ei muuten mutta kun se on melkein yhtä leveä kuin pitkä.:mad: Ei lätkää voi semmosessa pelata prkl.

Wallu0 ja Karbaasi92 lisätty...pari paikkaa vielä auki nopeille.

Tämän hetken IIHF ranking. Aika korkealle on Valkovenäjä ja Tanska rankattu eli ne pelaa ihan A-sarjaa.

Viralliset B-sarjalaiset (eli 1 divarilaiset) vuoden 2008 kisoissa on:

DIV 1 A (Innsbruck, AUT):

KAZ (Kazakhstan)
GBR (Iso-Britannia)
POL (Puola)
KOR (Korea)
AUT (Itävalta)
NED (Hollanti)

DIV 1 B (Sapporo, JPN):

CRO (Kroatia)
UKR (Ukraina)
EST (Viro)
HUN (Unkari)
LTU (Liettua)
JPN (Japani)

Faktat kohilleen Pate ennenku turneet järkätään. ;)

Eipä aleta huuteleen. Hollantia ei ollut pelissä... Ja noi on tasaisia keskenään. :) mut faktat täytyy aina ilmoittaa..kiitos siitä. Ja sitä paitsi, tolla B:llä tarkoitin noitan ns. surkeampia joukkueita, en virallista b-sarjaa. Perkules :)

Peikkis lisätty.

Yks paikka vielä auki->Puola

Kertokaan kaikki osallistuja aikataulu toiveita, yms. Jos kaikille passaa niin alkusarjan otteluitahan voidaan alkaa pelaamaan jo sovittua aikaisemmin. Mut sillai, että kaikki tietävät ja kaikille sopii. Ja jos sarja pongahtaa hyvin käyntiin niin voidaan lisätä otteluiden määrää. Pelaamisen ilostahan tää turnaus on väsätty.

Minulla alkaa 21.12 joululoma koulusta, että ajasta mulla ei ole ongelmaa:D

Sama juttu, mut töistä alkaa 20.12->

Mut ilmoitelkaa samalla, että voidaanko turnaus aloittaa aikaisemmin ja pelata enemmän otteluita. Ja sijoittuisko ottelut iltapeleiksi, eli 20->

Eli nyt kaikenlaisia toiveita esille... Perjantaina lyödään lukkoon aikataulut, yms toiveet. Siihen asti käytetään aika tehokkaaseen suunnitteluun, että saadaan aikaiseksi loistava turnaus, joka poikisi tulevaisuudessa lisää samankaltaisia turnajaisia.

Mulla on arkipäivät töitä, joten illat sopivat mulle. Melkein joka ilta voi joku ottaa mua vastaan pelin tai pari. Silloin tällöin on iltavuoro, yövuoro tai salibandy -peli. 20.12-> ei ole kuin aikaa...

Voisin ottaa ensimmäiset alkusarjan pelit jo tulevana vl:nä. 17-19.12 päivinä en pysty pelaan ollenkaan ku on yövuoroja.

Anteeksi nyt off-topicista, mutta mitäs kaikkia maajoukkueita tossa 08:ssa oikee on?

Joe sanoi:
Anteeksi nyt off-topicista, mutta mitäs kaikkia maajoukkueita tossa 08:ssa oikee on?

Noi+muutama vähän kovempi b-maa+ ja sit tavalliset mm-kisa joukkueet, eli suomi, usa, venäjä, saksa, yms... paljon

Heitäs mulle toi Puola. Ja varmaan kannattaa tuohon "pisteet, voitot, häviöt" tilastoon laittaa vielä sarake "Ottelut". Että tietää montako peliä on pelannut. Silleen pystyy pelaamaan, kun vastustaja on samaan aikaan aulassa. Niin ottaa siitä sen nimimerkin, ja painaa "kutsu peliin" tai joku vastaava. Niin sitten pääsee pelailemaan. Täytyy vain sopia aina vastustajan kanssa että milloin aulaan on tulossa. Minulle sopii aloittaa pelaaminen vaikka tänään.. Kyllä kai sen voi jo aloittaa, mennään vaan sen mukaa kuinka paljon kukin ehtii pelaamaan. Ei kaikki voi aina samaan aikaan keretä, ja jos sitä siirtää niin tulee joulu ja kaikki joulu hässäkät. Kuka on samaa mieltä?. Ja kaikki aina ilmoittaa ketä vastaan on pelannut ja mikä oli loppu tulos. Niin voit sitten vaikka yliviivata sen tuosta listalta missä ne pelit on, niin tietää paremmin.

pate79 sanoi:
Noi+muutama vähän kovempi b-maa+ ja sit tavalliset mm-kisa joukkueet, eli suomi, usa, venäjä, saksa, yms... paljon

Okke, kiitoksia

faktahomma sanoi:
Heitäs mulle toi Puola. Ja varmaan kannattaa tuohon "pisteet, voitot, häviöt" tilastoon laittaa vielä sarake "Ottelut". Että tietää montako peliä on pelannut. Silleen pystyy pelaamaan, kun vastustaja on samaan aikaan aulassa. Niin ottaa siitä sen nimimerkin, ja painaa "kutsu peliin" tai joku vastaava. Niin sitten pääsee pelailemaan. Täytyy vain sopia aina vastustajan kanssa että milloin aulaan on tulossa. Minulle sopii aloittaa pelaaminen vaikka tänään.. Kyllä kai sen voi jo aloittaa, mennään vaan sen mukaa kuinka paljon kukin ehtii pelaamaan. Ei kaikki voi aina samaan aikaan keretä, ja jos sitä siirtää niin tulee joulu ja kaikki joulu hässäkät. Kuka on samaa mieltä?. Ja kaikki aina ilmoittaa ketä vastaan on pelannut ja mikä oli loppu tulos. Niin voit sitten vaikka yliviivata sen tuosta listalta missä ne pelit on, niin tietää paremmin.

Ajattelin itsekin, että pitää laittaa ottelut, MUTTA tossa pisteiden alla on otteluluettelo, johon tulee sit oikeat tulokset, eli siitä näkee ketä vastaan on pelannut kotona tai vieraissa. Merkkaan sitä mukaa tulokset myös sinne kun niitä privana mulle ilmoitetaan. Helppo huomata kun kaikki omat ottelut on täynnä. Siitä voi sitten tarkistaa lopulliset pisteet.

Voidaanko sit sopia, että playarit alkavat 26.12, johon mennessä pelataan sovittu määrä kierroksia. mut tasapuolisuuden nimissä kierroksia pitää olla 2 tai 4, jolloin kaikki saavat 2 koti ja 2 vieras peliä. Mun puolesta voidaan aloittaa mahdollisimman nopeasti. Mut perjantai olis hyvä päivä lyödä asiat lukkoon, jotta kaikki ehtivät sanoa mielipiteensä. Tympiä, jos joutuu pelaan uudestaa jos säännöt vielä muuttuvat. Eli pe jälkeen aloitetaan sovittuna päivänä.

ehdotelkaa aloituspäivää:

La 15.12 ensimmäinen pelipäivä: pate79, karbaasi92,

Voisiko JOKAINEN nyt ilmoittaa päivän milloin olis hyvä aloittaa? itse ehdotin tota La päivää... Tai jos päivä on jo ehdotettuna niin ilmoittaa nimellä niin tiedetään, että kaikki on huomioinut asian. Kiireessä kirjoitan, joten voi olla aika sekavaa tekstiä, sorry...

Joo minullakin sopii tuo lauantai päivä hyvin.:D

Siis toimiiks tää haastaminen että kysytään täällä tai privana tai jossain, sit mennään pelaamaan ja sitten ilmoitetaan tulokset, vai mitä?:o

Ylös Bottom