Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pate79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Ilmoitellaan tällä palstalla tai sit suoraan privana.
ESIM: pate79 la 15.12 20-24. Tasatunnein nähtäis sit jossain aulassa. esim: 20-> pate79 vs karbaasi92. 21-> pate79-bomitus.

TAI

Onnistuisko jos jokainen lähettää mulle privana puhnro:n. Mä keräänne sit yhteen ja postaan ne privana kaikille turnaukseen osallistuville? Olis helppo sopia ottelut vaikka suoraan tekstarilla. Tänne vois laittaa alustavia aikoja milloin sopii, esim. pate79 la 15.12 klo:20-24.00? Nyt kaikki joille aikaväli sopii niin voisivat lähettää tai soittaa tarkemmista ajankohdista. Ja jos aika antaa myöten niin samalla voitais pelata koti&vieraspelit alta pois.

Ideaa saa ja pitää kehittää, mut olisko tollainen vaihtoehto toimiva?

Ja ottelun voittaja ilmoittaa mulle tuloksen privana, jonka lisään sit tälle palstalle...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Tuli sellanen mieleen että tuon pleikkarin kautta olis hyvä sopia matsit. Lisätään toisemme frendilistalle niin silloinhan näkee kun toinen on onlinessa ja voi ehdottaa matsia ja tuo viestittelykin on helppoa pleikkarilla. Itse voin aloittaa pelit viikonloppuna ja ens tiistaina alkaa joululomaa joten silloin kyllä aikaa piisaa:D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Koska niin monelle sopii tuleva vl, niin perjantaina himokkaimmat voivat jo aloittaa... Yritän itsekin järkätä sen verran aikaa, että saisin ottelun tai pari alle...

Toi ps:n frendilista on todella hyvä vaihtoehto. Onko jokaisella psn esillä? FAKTAHOMMA?

EDIT: eiköhän mennä noilla 2alkusarjan ottelulla? 4:llä tulee otteluita 28 ottelua per pää!!! Eihän tossa ehdi kuin pelata... ja töihinki pitäs mennä! Eli pystään tossa 14 ottelussa. Eli jos pelaat 2ottelua illassa niin se olis lyhyellä matematiikalla viikon juttu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Passaa mulle kans tuo perjantaina alotus. Hyvällä tuurilla ehtis parit pelit vetää ku äeä nukkuu.
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Ps:n esillä? Mitäs tuolla tarkoitetaan?. Mulle tuo viikonloppu ei sovi, voin vaikka tänään ja huomenna pelata jo pelejä, jos vaan niille sopii joita vastaan olen.

Siellä aulassahan on helppo sitten haastaa kaveri, mutta mikä se frendi lista sitten on?
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

PSN on se tunnus millä sä oot ps3 verkossa. Eli nimimerkki millä sut löytää...
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Huomasin just yhden jutun että mikä on peli nopeus? Hidas, nopea, normaali?
Tai en minä ainakaan löytäny sitä:D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

karbaasi92 sanoi:
Huomasin just yhden jutun että mikä on peli nopeus? Hidas, nopea, normaali?
Tai en minä ainakaan löytäny sitä:D

siis mikä nopeus? Pelataanko vaikka ammattilainen tasolla? 5min erät...
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Aivan, mun nimimerkki on siellä spedet. En teidän nimimerkkejä tiedä, niin voisitteko ne tänne laittaa?
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Tuolla viestien sivussa profiilitiedoissahan ne lukee jos on laittanut sinne.
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Sekä ensimmäisessä viestissä on PSN sekä maa millä ko henkilö pelaa. esim. Norja PSN: pate79
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Patehei, eihän sua haittaa, että tein hieman selkeemmän taulukon?

Näkyy täällä: KFIN NHL 08 B-joukkue turnee

Jos haluat oikat tuon muokkaamiseen ni huikkaa. Siinä on automaaginen re-publish päällä, että sen pitäs päivittyä tonne 5 minuutin välein.
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Soitan sulle ku pääsen töistä. Mut hienolta vaikuttaa ja voin lisäillä sit tulokset tonne.
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

peikkis sanoi:
Mää varmaankin ehtisin tuolloin. Sovitaanko toi puol kymppi?

Sopii mulle. Jos tekniika toimii, eikä kummallakaan pala pinna niin voitais pelata molemmat ottelut kerralla alta pois, vai?

Toivottavasti norja ROCKAA! Viimeksi pelannut norjalla nhl98:ssa :) Espen Knutsen ei taida enää pelata..
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

pate79 sanoi:
Sopii mulle. Jos tekniika toimii, eikä kummallakaan pala pinna niin voitais pelata molemmat ottelut kerralla alta pois, vai?

Toivottavasti norja ROCKAA! Viimeksi pelannut norjalla nhl98:ssa :) Espen Knutsen ei taida enää pelata..

Jep pelataan vaan molemmat samantein. Täytyy toivoo, että homma toimii. Toi EA:n online ei oo kyllä mikään maailman varma toimisin, hermot menny pariin kertaan aika huolella.

Ketäköhän Tanskalla on.. :D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Olisiko sitten vielä toisella (molemmilla?) energiaa ottaa minua vastaan?
PS. Meinaatko pate hyväksyä sen kaverikutsun, jonka lähetin?:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom