Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pate79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

karbaasi92 sanoi:
Olisiko sitten vielä toisella (molemmilla?) energiaa ottaa minua vastaan?
PS. Meinaatko pate hyväksyä sen kaverikutsun, jonka lähetin?:D
Mä voisin ottaa matsin vaikka heti. Meempä lisäämään teidät rotjakkeet kaverilistaan samantien..
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

bomitus sanoi:
Mä voisin ottaa matsin vaikka heti. Meempä lisäämään teidät rotjakkeet kaverilistaan samantien..
Käviskö sulle 21.00. Väsyttää älyttömästi, että ottaa pienet torkut ensin:D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Nyt on pelattu pari kiekkaa ja kumpikin kv-kaukalolla, ei tuota vissiin voi edes vaihtaa nhl kaukaloon jos on maajoukkueet?
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Oon pahoillani, saatte ettii jonkun mun tilalle. Noilla asetuksilla ja jengeillä peli on vaan yksinkertaisesti pelikelvoton. Jos pelaatte joskus NHL -joukkueilla tuun mielelläni mukaan, ja nytkin luulin et tää ois hauskaa mutta voi vittu mitä paskaa! Kaukalon läpi luistelu kestää normalillakin 15 sekkaa ja pelaajat ei osaa mitään. Hauskaako?
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Kiketsi sanoi:
Nyt on pelattu pari kiekkaa ja kumpikin kv-kaukalolla, ei tuota vissiin voi edes vaihtaa nhl kaukaloon jos on maajoukkueet?
Kyllähän tuolta saa tehtyä custom challengen jos tahtoo siinä vaiheessa ku jonku haastaa matsiin. Siitä vaan valittee asetukset.

Ei mulla ole valittamista, että pelattiin meidän väliset matsit (Kiketsi) noilla EA:n ranked säännöillä. Hauskaa ainaki mulla oli vaikka takkiin tuli ihan reilusti. Kaikki sen piikkiin, että Ranskalla on Montreal Canadiensin maalivahti. :rolleyes:

Pelit meni siis:

KAZ-FRA 2-4
FRA-KAZ 5-0
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

bomitus sanoi:
Kyllähän tuolta saa tehtyä custom challengen jos tahtoo siinä vaiheessa ku jonku haastaa matsiin. Siitä vaan valittee asetukset.

Ei mulla ole valittamista, että pelattiin meidän väliset matsit (Kiketsi) noilla EA:n ranked säännöillä. Hauskaa ainaki mulla oli vaikka takkiin tuli ihan reilusti. Kaikki sen piikkiin, että Ranskalla on Montreal Canadiensin maalivahti. :rolleyes:

Pelit meni siis:

KAZ-FRA 2-4
FRA-KAZ 5-0
No mutta sulla oli Antropov!
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

NO wallu on sit pihalla, ja timppakaan ei ole löytänyt omaa änäriä joten mennään 6 joukkueella. Nyt voidaan jo miettiä, että pelataanko 4 peliä jokaista vastaan...
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

pate79 sanoi:
NO wallu on sit pihalla, ja timppakaan ei ole löytänyt omaa änäriä joten mennään 6 joukkueella. Nyt voidaan jo miettiä, että pelataanko 4 peliä jokaista vastaan...
No en mä sitä peliä löytäny :mad: Emäntä sen pelin löys! JEEE :)
Back In Pisnes!!! ;)
EDIT, illemmalla vielä kattelen et mitä tiimejä on jäljellä ku noi Britit ei oikee vakuuta jostai kumman syystä :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Jos Herroille sopii ni mä otan ton Ukrainan ;)
Edit, se on ihan sama kuinka hyvän joukkueen mä otan, häviän mä kuitenkin :p
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Moro. Jumalauta mun Nhl 08 on sekaisin!. Kun yritän ladata uusimpia kokoonpanoja niin vähän ajan päästä se sanoo että on menettänyt yhteyden sinne. Myös tilttailee todella usein onlines. Ja kun normaalisti pelaan, esim "pelaa nyt" niin kuvakulma on aivan väärä. Vaikka laitan sen millä oon aina pelannut, niin se heittää jonkun ihan oudon kuvakulman ja pelaaminen on suht mahdotonta. Pelissä on vielä takuu, mutta takuulappu on hävinnyt. Voinko jollakin tiliotteella todistaa että olen sen ostanut?
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Jos Timppa78 tulee mukaan niin alkusarjan jälkeen huonoin tippuu ulos playareista. 7 ei saa mitenkään tasapareja.... Mulle passaa, miten muut?
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

kuka ehtii ottaan pelejä 13-15 välillä? Mulla olis aikaa....
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

pate79 sanoi:
kuka ehtii ottaan pelejä 13-15 välillä? Mulla olis aikaa....
Enköhän mä kerkee, sanotaan vaikka tasan klo: 14
Mites, onks ne pelit siel Kotimaa systeemissä vai misä?
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Timppa78 sanoi:
Enköhän mä kerkee, sanotaan vaikka tasan klo: 14
Mites, onks ne pelit siel Kotimaa systeemissä vai misä?

klo:14 kotimaa1 aula. Laitan koneen päälle aikaisemmin, joten ilmaannu ku ehdit.
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

No mä oisin valmis, mutta perkele, mulle lykättiin nuorempi tytär (1V) ja nyt alkoi itku häneltä eikä äitee ole ottamassa sitä ja joudun pitämään kokoajan tyttöä sylissä, voi olla että pelini ei oikein onnistu sen takia, mutta koitetaan nyt sitten :o
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

helppoahan teikän on voittaa, mä en ollu yli kuukautee pelannu ;)
sekä teloitit mun Fedotenkkoni ja sen ihme hepun vikassa erässä, muuten oon tyytyväinen vaikka hävisinkin 3-1 Norjalle :D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Elä huoli. Vielä jäi pelaamatta NOR-UKR peli. Huomasitko lopussa, et oisit päässy yksinläpi jos se sun jalaton pakki ei olis kuollu sinne kentälle? On nuo norjalaiset uskomattomia hukkaamaan maalipaikkoja. Aika monesti pääsin tässäkin pelissä vetään onetimeria tyhjältä kulmalta. Yks meni. Sit ne tekee sellaisista kokeilempa ampua paikoista maaleja.

Jätkän yv oli melkoista myllyytystä. En päässy vaihtamaan pelaajia niin meni kokoajan vaikeammaksi. Odotan vesi kielellä seuraavaa koitosta Oslon kisahallissa :D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

pate79 sanoi:
Elä huoli. Vielä jäi pelaamatta NOR-UKR peli. Huomasitko lopussa, et oisit päässy yksinläpi jos se sun jalaton pakki ei olis kuollu sinne kentälle? On nuo norjalaiset uskomattomia hukkaamaan maalipaikkoja. Aika monesti pääsin tässäkin pelissä vetään onetimeria tyhjältä kulmalta. Yks meni. Sit ne tekee sellaisista kokeilempa ampua paikoista maaleja.

Jätkän yv oli melkoista myllyytystä. En päässy vaihtamaan pelaajia niin meni kokoajan vaikeammaksi. Odotan vesi kielellä seuraavaa koitosta Oslon kisahallissa :D
Juu, ja tolpat oli mun parhaita kavereitani ja juu pikkasen kirosin ku se yks jäi sinne makaamaan läpiajossani. Eka kerta muute pelihistoriassani että mun YV oli tollasta myllytystä, harmi vain kun en maaleja saanut ja se sun eka maalis oli aika munkkimaali :p
Ja mä en päässy joukkuettani valitsemaan sillon ku sä pistit kutsua...
No otetaa reva-anssi illalla taikka huomenissa (kunhan lastenkaitsennalta kerkeän) :D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Timppa, huomenna 13.00? Ehkä ehdin vielä 13.30 jos päästään heti aloittaan... Ajattelin siihen asti nukkua...

Edit: Olin jo varma, että voitto on mun ku siirryin 2-0 johtoon, mut mitä vielä... Jätkä rankas heti aloituksesta. Ei ollut mikään kaunis, mut tolla tasolla jokainen veto on vaarallinen... Kuten se mun 3 maali. Perkules veti sinne minne pitikin...
 
Ylös Bottom