Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No hemmetti, onneks olkoo vaa teikälle. Mä voisin illalla ottaa matsin, kellon aikaa ei oo tietoo vielä ku eka pitäs tehä jouluruoat ja siivotabomitus sanoi:Sori kun on jääny matsit mun osalta aika vähälle, mutta on ollu vähän kaikenlaista muuta tekemistä parin viikon ikäisen pojan kanssa. Voisi tänään illemmalla ottaa matsia jos joku on vielä koneen ääressä näinki likellä aattoa.
Mehän voitais ottaa pelit? Mulla on koko ilta aikaa niin sano vaan milloin.pate79 sanoi:Mors!
Mäkin varmaan ehdin ottaa muutaman pelin iltasella. Eli ilmoitelkaa aikoja jolloin sopii?
Ja niille jotka eivät tänään pääse pelaamaan niin rauhallista joulua.
pate79 sanoi:Jos ja kun saadaan tää turnaus kunnialla läpi niin pitäiskö kokeilla oikeaa kautta, vaikka AHL joukkueilla? Aikataulu olis tätä huomattavasti pidempi, esim. vaikka 1-2kk? Paljon pelejä. Mun mielestä pirun hauskoja otteluita, ja mikä parasta tää on ensimmäinen NHL jossa jokaisella näyttää olevan ihan omanlainen tyyli pelata, joka tekee otteluista hyvinkin erilaisia keskenään. Mua ei haittais sekään, että jatkettais tulevia pelejä ihan meidän kesken. Joulu kiireistä huolimatta peliseuraa on irronnut todella hyvin.
Laitetaanko mietintä myssyyn. Joka liigan järjestää osaa, siitä kertokoon ja vastuun ottakoon!![]()
No ennemminki mun kanssa otettavat taistelut kannattaa sopia täällä KFIN forumilla ku harvoin muistan kattoa saapuneita viestetjäpeikkis sanoi:Pimppa; yritin lisätä sut kaverilistaan, mutta sulla oli jo liikaa kavereitaaattelin vaan, että olis helpompi sopia matsi sitä kautta..
No aattona vaikka joku aika... en osaa sanoa yhtään, oisko kolmen neljän aikaa päivällä mitään?karbaasi92 sanoi:No Timppa sanos sitten koska sulle kävis peli? Odottanut kauan ja hartaasti tätä hetkeä![]()
![]()
Jos mää muistan ni sitte onnistuu, on nääs Jouluvalmistelut edelleen keskenkarbaasi92 sanoi:Jos käy niin vaik 15.00?![]()
Joo, oli hemmetin kova kiire koko päivän ettei kerinny ees istahtamaan, sekä oon ollu hieman kipeäkin... mut jos katotaa huomenna kun herään joskus että millon oikeen kerkeen ja millon telkka on vapaana pelejä vartenkarbaasi92 sanoi:Jos käy niin vaik 15.00?![]()