Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pate79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Sori kun on jääny matsit mun osalta aika vähälle, mutta on ollu vähän kaikenlaista muuta tekemistä parin viikon ikäisen pojan kanssa. Voisi tänään illemmalla ottaa matsia jos joku on vielä koneen ääressä näinki likellä aattoa.
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

bomitus sanoi:
Sori kun on jääny matsit mun osalta aika vähälle, mutta on ollu vähän kaikenlaista muuta tekemistä parin viikon ikäisen pojan kanssa. Voisi tänään illemmalla ottaa matsia jos joku on vielä koneen ääressä näinki likellä aattoa.
No hemmetti, onneks olkoo vaa teikälle. Mä voisin illalla ottaa matsin, kellon aikaa ei oo tietoo vielä ku eka pitäs tehä jouluruoat ja siivota :eek:
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Mors!

Mäkin varmaan ehdin ottaa muutaman pelin iltasella. Eli ilmoitelkaa aikoja jolloin sopii?

Ja niille jotka eivät tänään pääse pelaamaan niin rauhallista joulua.
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

pate79 sanoi:
Mors!

Mäkin varmaan ehdin ottaa muutaman pelin iltasella. Eli ilmoitelkaa aikoja jolloin sopii?

Ja niille jotka eivät tänään pääse pelaamaan niin rauhallista joulua.
Mehän voitais ottaa pelit? Mulla on koko ilta aikaa niin sano vaan milloin.
Onko muuten faktahomma vielä mukana? Kaikkia muita vastaan olis pelit pelattu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Olipahan pelit Kiketsiä vastaan. Pakko olla tyytyväinen oman pään puolustuspeliin. Kotipelissä omiin 1 ja vierassa nollapeli. Muutenkin lähin kahinoihin nöyrällä puolustuspelillä, johon kuului tiukka maalinedustan sumputtaminen. Reboundit siivosin kaikki, johon olen enemmän kuin tyytyväinen. Mv teki molemmissa peleissä muutaman amazing saven. Mut pelien jälkeen tuli sellainen olo, että aika tehottomaksi tein ranskalais hyökkääjät. Paljon kiekon riistoja ja syötön katkoja. TODELLA vaarallisia paikkoja ei ollut monta, vaan vedot lähtivät viivalta tai laidoista.

Keskialueen ylittäminen on mulle, ainakin Kiketsiä vastaan heikoin lenkki. Omassa päässä pakka pysyy hyvin kasassa. Hyökkäys päässä, jos pääsen kiekon kanssa sisään niin hyvin pyörii ja paikkoja syntyy, mut pirun hankalaa oli kiketsiä vastaan päästä sinisen yli, jonka takia vetojen määrä jäi molemmissa otteluissa kiketsiä alhaisemmiksi.
Todella hyvät pelit oli. Kuten sanoin, Kiketsi tuli myrskynlailla niskaan, ja keskityin vastahyökkäyksiin joilla sit ratkaisin vierasottelun. Molemmissa maaleissa tilanne oli 2vs1 mulle. Ekan ottelun maaleista ei tarvi hirveästi kehua mun hyökkääjiä, vaan vastaus löytyy NHL -veskasta. Jos 5 vetoa päästää 20 vedosta niin NORJA kiittää.

Norjan kisastudio hiljenee ja juhlii tätä historiallista tapahtumaa ainakin päivän :D
Tiistaina olen valmis taas ottamaan selkään :)
Mut varokaa Bomitus ja Timppa78, Norja on TULESSA
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Oli kyllä hyvät pelit paten kans. Ihan hyvin sain välillä pidettyä kiekkoa mutta se puolustus oli liian kova eikä maalille tahtonut päästä. Sen jälkeen piti alkaa veteleen jolla sai sitten sen yhden maalin. Eka pelissä huet ei ollut kyl parhaimmillaan mut ei sitä voi syyttä jos ite tekee kahdessa pelissä yhden maalin. pate kyllä pelas pirun hyvin ja ansaitsi voittonsa.
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Jos ja kun saadaan tää turnaus kunnialla läpi niin pitäiskö kokeilla oikeaa kautta, vaikka AHL joukkueilla? Aikataulu olis tätä huomattavasti pidempi, esim. vaikka 1-2kk? Paljon pelejä. Mun mielestä pirun hauskoja otteluita, ja mikä parasta tää on ensimmäinen NHL jossa jokaisella näyttää olevan ihan omanlainen tyyli pelata, joka tekee otteluista hyvinkin erilaisia keskenään. Mua ei haittais sekään, että jatkettais tulevia pelejä ihan meidän kesken. Joulu kiireistä huolimatta peliseuraa on irronnut todella hyvin.

Laitetaanko mietintä myssyyn. Joka liigan järjestää osaa, siitä kertokoon ja vastuun ottakoon! :)
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

pate79 sanoi:
Jos ja kun saadaan tää turnaus kunnialla läpi niin pitäiskö kokeilla oikeaa kautta, vaikka AHL joukkueilla? Aikataulu olis tätä huomattavasti pidempi, esim. vaikka 1-2kk? Paljon pelejä. Mun mielestä pirun hauskoja otteluita, ja mikä parasta tää on ensimmäinen NHL jossa jokaisella näyttää olevan ihan omanlainen tyyli pelata, joka tekee otteluista hyvinkin erilaisia keskenään. Mua ei haittais sekään, että jatkettais tulevia pelejä ihan meidän kesken. Joulu kiireistä huolimatta peliseuraa on irronnut todella hyvin.

Laitetaanko mietintä myssyyn. Joka liigan järjestää osaa, siitä kertokoon ja vastuun ottakoon! :)

Kyllä mullekin passaa! AHL- joukkueilla! Ihan hyviä pelejä ollu vaikka tappio on tullukin vähä liian usein :o Paten kanssa oli ainakin hyvin tiukat väännöt.

Timppa; yritin lisätä sut kaverilistaan, mutta sulla oli jo liikaa kavereita:eek: aattelin vaan, että olis helpompi sopia matsi sitä kautta..
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Minäki oon kyllä mukana jos joku liiga pistetään pystyyn. Mukavaa touhuahan tämä on porukalla pelata.
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

peikkis sanoi:
Pimppa; yritin lisätä sut kaverilistaan, mutta sulla oli jo liikaa kavereita:eek: aattelin vaan, että olis helpompi sopia matsi sitä kautta..
No ennemminki mun kanssa otettavat taistelut kannattaa sopia täällä KFIN forumilla ku harvoin muistan kattoa saapuneita viestetjä :eek: ;)
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

No Timppa sanos sitten koska sulle kävis peli? Odottanut kauan ja hartaasti tätä hetkeä;) :D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

karbaasi92 sanoi:
No Timppa sanos sitten koska sulle kävis peli? Odottanut kauan ja hartaasti tätä hetkeä;) :D
No aattona vaikka joku aika... en osaa sanoa yhtään, oisko kolmen neljän aikaa päivällä mitään?
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

karbaasi92 sanoi:
Jos käy niin vaik 15.00?:D
Joo, oli hemmetin kova kiire koko päivän ettei kerinny ees istahtamaan, sekä oon ollu hieman kipeäkin... mut jos katotaa huomenna kun herään joskus että millon oikeen kerkeen ja millon telkka on vapaana pelejä varten :eek:
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Tänään olen valmis ottamaan mittaa maailman huipuista. Bomitus, faktahomma tai Timppa? Joskus 16-> Todennäköisesti ehdin pelata useammankin ottelun...
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

torstaina On Viimeinen Mahdollisuus Pelata Alkusarjan Pelejä, Sillä Perjantaina Alkavat Playoff:t

Eli ne joilla on rutkasti pelejä pelaamatta niin nainen keittiöön ja playkka kuumaksi. Juhlikaamme joulun kunniaksi NAISETTOMIA päiviä. Tulee olemaan paljon vaikeampi kuin autoton päivä :D
 
Ylös Bottom