Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pate79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Pistetaulukko päivitetty.

Mikäli Faktahomma ei ole pelannut otteluita pe mennessä niin playarit pelataan 6. joukkueen voimin. Bomituskin pelejä pelejä!

Muilla alkaa olemaan ottelut hyvällä mallilla.

HUOMENNA:

1400-> passaa mulle.

BOMITUS:
FAKTAHOMMA:
TIMPPA1978, mun kotipeli pelaamatta
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Pate, mulle käy huomenissa johku aikaa, kävästää ensin sukkuloimassa... Äläkä lahjo mun mokkeja :o
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

EIIIII!!!

Otettiin Karpaasin kanssa matsia ni taas kävi niin, että Boratit otti pataan. Voi helvetti, pitäis sponssata noille peliasuiksi sellaset neonkeltaset painikuteet. Helvetti mitä läskejä kun ei liikkeelle pääse ja rannarit on niin helvetin tulisia, että heikompaa hirvittää.

Hyvät väännöt oli silti, ei siinä mitään. Tuli taas todistettua kuinka paska oon pelaamaan peliä. Opetteluvaiheessa ku dynasty-modeki Rookiella kesken ku ei oo joutanu reenaamaan. Pro-tasolla tulee pataan aina maalilla tai parilla. Reenaamisen puutetta siis.

KAZ-BLR: 0-1
BLR-KAZ: 2-0

Ekat kaks minuuttia nuo Boratit pysyy kiekon perässä ja sitte ne läskit puutuu ja liike on ku tervassa uisi..
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

bomitus koska pelataan meitin pelit? mulle käy viä tänäänkin jos oot hereillä tai sit huomenna?

timppa yritetäänkö me viä saada peli aikaan vai heitetäänkö lapanen naulaan ja sovitaan 0-0?
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

peikkis sanoi:
bomitus koska pelataan meitin pelit? mulle käy viä tänäänkin jos oot hereillä tai sit huomenna?
Poika nukahti just ni lähen itekki koisiin ni menee varmaan huomisen puolelle väkisin.
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

bomitus sanoi:
Poika nukahti just ni lähen itekki koisiin ni menee varmaan huomisen puolelle väkisin.

Joo no täytyy huomenna sitten kattella. Varmaan jostain kuudesta eteenpäin mulle käy. Katotaan huomenna tarkemmin. Voit vaikka ehdotella jotain aikaa.
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

peikkis sanoi:
timppa yritetäänkö me viä saada peli aikaan vai heitetäänkö lapanen naulaan ja sovitaan 0-0?
No voishan sitä huomenissa kokeilla vielä ja jos sittekää ei onnistu ni sitte pelit on 0-0, tai mite ois: 200-200 :D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Sarjataulukko päivitetty.

Bomitus jos joku aika käy niin soita niin pelataan

Timppa ku tuut sukkuloimasta niin ilmoita niin pelataan mun kot. peli pois. Alan katsomaan leffaa koneelta, eli ainakin ole 1.5h koneen lähellä.
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

pate79 sanoi:
Sarjataulukko päivitetty.

Bomitus jos joku aika käy niin soita niin pelataan

Timppa ku tuut sukkuloimasta niin ilmoita niin pelataan mun kot. peli pois. Alan katsomaan leffaa koneelta, eli ainakin ole 1.5h koneen lähellä.
No ny mennää, eli varmaa kuudeks viimestää oon kotona... toivottavasti :rollyes:
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Saanut luultavasti pelini pelattua sillä faktahomallahan on kone huollossa ja wallu0 ei enää pelaa.
Kun katson taulukkoa niin voisin jo uskaltaa uskoa, että pääsen playoffeihin:p
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

PLAYOFF ottelukaavio 2. viestissä. Meni taasen suunnitelmat uusiksi. Suoraan toiselle kierokkselle menee varmasti KARBAASI sekä PATE79 TAI KIKETSI. Kiketsillä on 21pst. Pate79 14 ja 3. ottelua pelaamatta =9pst mahd. saada.

Nyt saa valittaa :)
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Käväsen röökillä ja pistän pelin pyörimään... sitte saat multa sen 3pistettä... on siis sopupeli... mokkeni soitti mulle, että otti vastaan 5000 (molemmat moket otti ko. summan) :mad:
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

PATE, oon nyt Kotimaa aulassa, alas tulee, muute emäntä vallottaa ton telkan taas :mad:
EDIT: Kultaottelu = kavreiden kesken Finaali :p
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

PATELLE: :p
Edit: mihis ne Norjan "kuuluisat" liekit on hävinny, vai eikö ne pala sateella :D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

PERKULES!

Kyllä häsläs veska sulle voiton. Muutenki vedin takki auki, joka näkyi puolustuksessa. Noh! Bomitusta vastaan kasasin taas itseni ja vein ottelut 1-0 ja 0-4. Eli KIKETSI on pisteen erolla TOINEN.

Nyt kun Bomitus voittaa molemmat ottelut Timppaa vastaan niin ollaan Timppa vastakkain ekalla kieroksella :D Mä oon taktikoinut tuolla tavalla :)

ps. käske sun veskan lähettää ne rahat takaisin!
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

pate79 sanoi:
ps. käske sun veskan lähettää ne rahat takaisin!

Eiks oikein onnistunut?:D Siis jos koetat lahjoa niin lahjo kunnolla kuten minä.
Se saatanan mokke oli oikea verenimijä....vaati 15000e, mutta hoiti hommansa kuitekin loistavasti:D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

pate79 sanoi:
PERKULES!

Kyllä häsläs veska sulle voiton. Muutenki vedin takki auki, joka näkyi puolustuksessa. Noh! Bomitusta vastaan kasasin taas itseni ja vein ottelut 1-0 ja 0-4. Eli KIKETSI on pisteen erolla TOINEN.

Nyt kun Bomitus voittaa molemmat ottelut Timppaa vastaan niin ollaan Timppa vastakkain ekalla kieroksella :D Mä oon taktikoinut tuolla tavalla :)

ps. käske sun veskan lähettää ne rahat takaisin!
No hemmetti, sittehän mun on sanottava sille mokelle, tosin on kuulemma ostanu auton itelleen, joten saat varmaa senkin sitten ja voishan sitä hävitä ;) ni vois olla erittäin tasaiset matsit tiedossa :rolleyes:

karbaasi92 sanoi:
Eiks oikein onnistunut?:D
Juu, ei Patella oikee onnistunut, eka meni 1-0 johtoon, tasotin 1-1 meni 2-1 johtoon, tasotin 2-2 ja sitte oisko ollu 10 minuttia tai jotai sinneppäin vikaa erää jälellä ni meikä teki voittomaalin 3-2!
Oli meinaa mun eka voitto tälläsissä turnauksissa, tai ainaki mitkä on ollu näin tasaisia ;)
karbaasi92 sanoi:
Siis jos koetat lahjoa niin lahjo kunnolla kuten minä.
Se saatanan mokke oli oikea verenimijä....vaati 15000e, mutta hoiti hommansa kuitekin loistavasti:D
Juu, sempätakia ne mun moket nytte hieman terästäytykin, kun kato mä sain vihiä siitä että Pate on lahjonut, ni menin moken juttusille... Tuli onneks järkiinsä :D
 
Ylös Bottom