Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pate79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

En päässyt tuossa toissailtana pelaamaan kun oli WLAN-purkki menny kaput. Nyt on lainaloota tulilla kunnes saan oma taas toimimaan ni jos ei nyt tänään kovin myöhään ole kotona niin illemmalla voin pelata useammanki matsin. Useimmiten myös aamuyöllä noin klo 4-10 olen pelikunnossa, koska silloin pojallakaan ei nukuta. :p

Saatiin mummolta ja papalta NHL-aiheiset potkarit ja paita ni nyt kelpaa pelata.

Päivitin ton taulukonki jos sillä nyt on edes käyttöä. :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Juu, jos pelaajia on tossa yheksän aikoihin ni mä oisin valmis häviämään jälleen kerran :D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Mullekin käy tänään seittemästä eteenpäin mikä aika vaan, että sanokaa vaan aika niin pelataan.

Ainakin bomitusta ja timppaa vastaan on pelaamatta eli sopiiko herroille?
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

peikkis sanoi:
OOkke, kerrohan vaan aika niin laidat ryskyy
jos malttanette odottaa, mä valmennan itteni niitä häviötä varten... oon valmis tasan ysiltä :p
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Timppa
bomitus
faktahomma


Milloin näille herroille kelpaa pelata. Voitte ehdottaa aikaa, minulle sopii koska vaan.
Paitsi 3.00-9.00 välillä, pitäähän nukkua:D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

karbaasi92 sanoi:
  • [*]Timppa

Voit ehdottaa aikaa, minulle sopii koska vaan.
Paitsi 3.00-9.00 välillä, pitäähän nukkua:D
Kaks vaihtoehtoa, puol kymmeneltä illalla tai klo:2:59 :D
Kunhan vaikka ton Peikkiksen kaa oon otellu molemmat matsit :p
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

voi näköjää kestää jonku aikaa ku pääsen pelaamaan, latasin koneelta kokoonpanot (uusimmat) ja sitte tilttas, käynnistän uuestaan :eek: :mad:
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Onko muilla silleen, että kun teidät haastetaan ni te ette pysty valitsemaan joukkueita, vaan se jäätyy siihen valintaruutuun? Musiikki kyllä tulee mutta muuta ei tapahdu, äänet kyllä näppäimiä painellessa kuuluu :eek:
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Minä luulen se tulee silloin kun hän jolla on kotikenttä eli haastaja lataa vielä kokoonpanoja kun hän on ladannut niin sitten voi valita joukkueen.
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

karbaasi92 sanoi:
Minä luulen se tulee silloin kun hän jolla on kotikenttä eli haastaja lataa vielä kokoonpanoja kun hän on ladannut niin sitten voi valita joukkueen.
No eikai sitä tartte ladata joka kutsunlähetyksen jälkeen? :eek:
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Timppa78 sanoi:
Kunhan vaikka ton Peikkiksen kaa oon otellu molemmat matsit :p

Joo olis ollu ihan mukava pelata, mutta EI V**** voinu toimia. Valitse joukkue ikkunaan meni hyvin, mutta eipä saanu mitään valittua. Silloin kun itse haastoin sut sain jopa vaihdettua joukkueita, mutta ei pidemmälle. Eikä ollu kokoonpanojen latauksestakaan kiinni ku se toimi ihan hyvin. Muistanko väärin vai oliko meillä tää sama probleema ku yritettiin pelata sen toisen liigan pelejäkin? Meijän netit ei vaan tykkää toisistaan:eek: :mad:
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Timppa78 sanoi:
No eikai sitä tartte ladata joka kutsunlähetyksen jälkeen? :eek:

Ei tarvi, ekan vaan ku on käynnistäny pelin

Timppa78 sanoi:
Onko muilla silleen, että kun teidät haastetaan ni te ette pysty valitsemaan joukkueita, vaan se jäätyy siihen valintaruutuun? Musiikki kyllä tulee mutta muuta ei tapahdu, äänet kyllä näppäimiä painellessa kuuluu

Jep, sama homma täälläkin
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

peikkis sanoi:
Joo olis ollu ihan mukava pelata, mutta EI V**** voinu toimia. Valitse joukkue ikkunaan meni hyvin, mutta eipä saanu mitään valittua. Silloin kun itse haastoin sut sain jopa vaihdettua joukkueita, mutta ei pidemmälle. Eikä ollu kokoonpanojen latauksestakaan kiinni ku se toimi ihan hyvin. Muistanko väärin vai oliko meillä tää sama probleema ku yritettiin pelata sen toisen liigan pelejäkin? Meijän netit ei vaan tykkää toisistaan:eek: :mad:
Jep, ku mä haastoin ni sain kans vaihettua joukkueita!
Ja mun ohjain on sitä paitti paskana, jos syötän sillee et painan napin pohjaan, ni se jää pohjaan ja ainaku saan kiekon ni syöttää pois, ja mun mokke on KÄNNISSÄ!!!
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Vähän menee reisille tää turnaus jos ei pysty kaikkien kanssa pelaan hyvästä yrityksestä huolimatta:mad:

Timppa78 sanoi:
Ja mun ohjain on sitä paitti paskana, jos syötän sillee et painan napin pohjaan, ni se jää pohjaan ja ainaku saan kiekon ni syöttää pois, ja mun mokke on KÄNNISSÄ!!!

Sun täytyy mennä ohjainkauppaan alennusmyynneissä ja pistää mokke AA:han:D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

peikkis sanoi:
Vähän menee reisille tää turnaus jos ei pysty kaikkien kanssa pelaan hyvästä yrityksestä huolimatta:mad:



Sun täytyy mennä ohjainkauppaan alennusmyynneissä ja pistää mokke AA:han:D
no ny pelaan, tai koitan PS2:n ohjaimella pelata ja todellakin Molemmat mokkeni pistän AA:han!
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Kiva tässä on pelata, kun ootte lahjonu mun moket ja ku ne silti pelaa kännissä :mad:
 
Ylös Bottom