Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pate79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

pate79 sanoi:
Timppa, huomenna 13.00? Ehkä ehdin vielä 13.30 jos päästään heti aloittaan... Ajattelin siihen asti nukkua...

Edit: Olin jo varma, että voitto on mun ku siirryin 2-0 johtoon, mut mitä vielä... Jätkä rankas heti aloituksesta. Ei ollut mikään kaunis, mut tolla tasolla jokainen veto on vaarallinen... Kuten se mun 3 maali. Perkules veti sinne minne pitikin...
Perskule muuten, mut mul on työkkäriin aika tasan klo:13...eikä hajuakaa kauan siel menee... :mad:
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

pate79 sanoi:
Jos Timppa78 tulee mukaan niin alkusarjan jälkeen huonoin tippuu ulos playareista. 7 ei saa mitenkään tasapareja.... Mulle passaa, miten muut?

Kuinka ne pleijarit pelataan? Jos tehdään kolme otteluparia niin kolme jää jäljelle. Eihän siitä saa kunnon finaalia...
Vai jaetaanko kuusi parasta kahteen ryhmään? Ryhmän sisällä olevat menevät toisiaan vastaan ja niistä kaksi parasta menee eteenpäin.
Sitten semifinaali ja finaali ja sen jälkeen juhlin mestaruuttani :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

karbaasi92 sanoi:
Kuinka ne pleijarit pelataan? Jos tehdään kolme otteluparia niin kolme jää jäljelle. Eihän siitä saa kunnon finaalia...
Vai jaetaanko kuusi parasta kolmeen ryhmään? Ryhmän sisällä olevat menevät toisiaan vastaan ja niistä kaksi parasta menee eteenpäin.
Sitten semifinaali ja finaali ja sen jälkeen juhlin mestaruuttani :D
Tarkoitat kai kahteen, ei kolmeen ryhmään? Joku tollanen välisarja systeemi se on pakko tehdä ja sen jälkeen välierät ja mitalipelit. Onko nuo mitalipelit sitten minkä mittaset?
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Kiketsi sanoi:
Tarkoitat kai kahteen, ei kolmeen ryhmään? Joku tollanen välisarja systeemi se on pakko tehdä ja sen jälkeen välierät ja mitalipelit. Onko nuo mitalipelit sitten minkä mittaset?
Jääkiekkokaukalon, mutta mitäs saa mitalistit palkinnoksi :rolleyes: :D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

karbaasi92 sanoi:
Niin kuin opettajani sanoo...hyvän mielen ja selkään taputuksia :D
Jaa, sä oot jo koulun maikaltakin kerenny kysymään, että mitä meitin pelissä saa palkinnoksi... no kunhan vain se sun maikkas ei tuu taputtelemaan selkää :p
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Eh, miksi ette pelaa ensin vaikka yhet pelit niin että sarjan kolmonen pelaa kutosta ja nelon vitosta vastaan?
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Hei pallerot!

Syntyi jumalallinen idea!

1. Alkusarjan voittaja pääsee suoraan toiselle kierokselle.


2. 2vs7, 3vs6 & 4vs5. Paras 3. Paremmalla alkusarja sijoituksella koti etu.


3. toisella kieroksella alkusarjan 1. kohtaa voittajan parista 4vs5. Ja toisessa parissa otteluiden 2vs7 kohtaa 3vs6 voittajan. Edelleen paras 3.


4. hävinneet menee pronssiotteluun. Kerrasta poikki


5. voittajat finaaliin. Kerrasta poikki

OLISKO TOIMIVA? Kaikki pääsisivät kokemaan jäätävän playoff tunnelman.
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

pate79 sanoi:
Hei pallerot!

Syntyi jumalallinen idea!

1. Alkusarjan voittaja pääsee suoraan toiselle kierokselle.


2. 2vs7, 3vs6 & 4vs5. Paras 3. Paremmalla alkusarja sijoituksella koti etu.


3. toisella kieroksella alkusarjan 1. kohtaa voittajan parista 4vs5. Ja toisessa parissa otteluiden 2vs7 kohtaa 3vs6 voittajan. Edelleen paras 3.


4. hävinneet menee pronssiotteluun. Kerrasta poikki


5. voittajat finaaliin. Kerrasta poikki

OLISKO TOIMIVA? Kaikki pääsisivät kokemaan jäätävän playoff tunnelman.
Ei ollenkaan huono idea, kaikki sais ihan hyvän määrän pelejä ja tuossa on vähän porkkanaa noihin alkusarjan peleihin. Mulle ainakin sopii.
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

pate79 sanoi:
Hei pallerot!

Syntyi jumalallinen idea!

1. Alkusarjan voittaja pääsee suoraan toiselle kierokselle.


2. 2vs7, 3vs6 & 4vs5. Paras 3. Paremmalla alkusarja sijoituksella koti etu.


3. toisella kieroksella alkusarjan 1. kohtaa voittajan parista 4vs5. Ja toisessa parissa otteluiden 2vs7 kohtaa 3vs6 voittajan. Edelleen paras 3.


4. hävinneet menee pronssiotteluun. Kerrasta poikki


5. voittajat finaaliin. Kerrasta poikki

OLISKO TOIMIVA? Kaikki pääsisivät kokemaan jäätävän playoff tunnelman.
Käy minulle:D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

^^ kuten myös, hitto en pääse pelaa nettii ollenka lätkää, eilen kusi samalla lailla vähän aikaa, nyt ei mitenkä...äääääääääh...
Jotai väittää et palvelimelle ei pääse tai jotain...


nyt onnistuu nettipeli, senkin äijät, pelaamaan, käväsen eka kessulla!!!

^^Edittinä toi siis :p
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Huomenna lonely heart etsii pk, eiku peliseuraa 14-15.15 väliselle ajalle. Yövuorojen takia aika on niin sanotusti kortilla.

Ja muutenkin jäbät otteluita pelaileen niin päästään TOSI peleihin. Huonoin antaa voittajalle torttua joulun kunniaksi... Eli ei kannata voittaa... :D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Timppa78 sanoi:
^^ kuten myös, hitto en pääse pelaa nettii ollenka lätkää, eilen kusi samalla lailla vähän aikaa, nyt ei mitenkä...äääääääääh...
Jotai väittää et palvelimelle ei pääse tai jotain...


nyt onnistuu nettipeli, senkin äijät, pelaamaan, käväsen eka kessulla!!!

^^Edittinä toi siis :p

Aika isolla tuulettelit :eek:
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Kivat sulle kiketsi :p
5-1 hävisin... no ei mikää ihme ku L1 jää aina pohjaa ku painan siitä...
Ja toisesta pelistä ei tartte puhuakkaa...
niin ku huomasit ohjain paskana yritin pelata... sen siitä saa ku lähtee kotoota ja jättää ohjaimen ylös pöydälle ni emäntä ei vahdi tyttöjä, ni sitte juu päälle astuttu ja... :mad:
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Timppa78 sanoi:
Kivat sulle kiketsi :p
5-1 hävisin... no ei mikää ihme ku L1 jää aina pohjaa ku painan siitä...
Ja toisesta pelistä ei tartte puhuakkaa...
niin ku huomasit ohjain paskana yritin pelata... sen siitä saa ku lähtee kotoota ja jättää ohjaimen ylös pöydälle ni emäntä ei vahdi tyttöjä, ni sitte juu päälle astuttu ja... :mad:
No vähä kyllä ihmettelinkin että miten se noin lepsusti pelas. Mutta olihan ne sun moketki aika jäätävän huonossa iskussa!:D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Kiketsi sanoi:
No vähä kyllä ihmettelinkin että miten se noin lepsusti pelas. Mutta olihan ne sun moketki aika jäätävän huonossa iskussa!:D
No mun moket nyt on aina paskoja, olkoonki ketä tahansa, se ois ollu ihan sama vaikka siel ois ollu Teemu Selänne tai Kipperi!, tiilimuuri siihen tolppien välii pitäs laittaa, muuten ne on imureita! :rolleyes:
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Jumalaut kun itekki pääsisin jo pikkuhiljaa pelaileen! Ei se vaan päästä mua sinne Onlineen, tai päästää mutta kun lataan uusimpia kokoonpanoja niin sitten sanoo että ei ole verkkoyhteyttä. Ja jos joskus pääsen, ja yritän haastaa niin vastustajan ja mun ne valikot ei liiku. Sen jälkeen vaan uudestaan kokeileen. Ikäväkyllä kaverit, mutta perjantaina menee Pleikkari sonyn tehtaalle tutkittavaksi, joten uskon että siellä menee liian kauan.
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

faktahomma sanoi:
Jumalaut kun itekki pääsisin jo pikkuhiljaa pelaileen! Ei se vaan päästä mua sinne Onlineen, tai päästää mutta kun lataan uusimpia kokoonpanoja niin sitten sanoo että ei ole verkkoyhteyttä. Ja jos joskus pääsen, ja yritän haastaa niin vastustajan ja mun ne valikot ei liiku. Sen jälkeen vaan uudestaan kokeileen. Ikäväkyllä kaverit, mutta perjantaina menee Pleikkari sonyn tehtaalle tutkittavaksi, joten uskon että siellä menee liian kauan.
Kokeiles sitte ku oot kerran ladannu netistä ne kokoonpanot ja se herjaa sitä tekstiä sulle, sammuta kone käynnistä uuestaa ja sitte ku peli on päällä (Ei netissä) ni lataa ne kokoonpanot kovalevyltä ja sitte onlineen, noin mulla toimi eilen se peli ku siihen asti kans herjas kokoonpanon lataamisista sekä siitä ku ei pääse nettiin...
Noh, illalla näkee et toimiiko se oikeesti, mut usko pois, eilen se ainakin toimi, peli ja kokoonpanot siis :D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

karbaasi92 sanoi:
Olisiko kenelläkään aikaa ottaa tänään klo. 19.00-21.30?:D
Pelattiiks me jo vai eikökökö?
Täytyy yrittää jotain availla, vinkki; se on ruskea ja siitä kuuluu plop ja hetken päästä, gulgulgulgul...AAAAH!!!
 
Ylös Bottom