Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pate79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

bomitus sanoi:
Timppa ja jossain välissä?
Juu jossain välissä, mutta minkävälissä :eek:
No okei, tossa klo: 19:30 eli tasan kasilta yritän olla onlainissa kotimaa-aulassa... kaks peliä kerkeen ottamaan ku pitää COD:ssa pelata Klaanipelit ;)
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

haloo Bomitus... ollako sä täällä, mun on kohta nääs mentävä pelaa Klaanimatsi COD:ia, joten lätkä siirtyy huomiselle!


PATE, lauantaina enkä sunnuntaina oo matsaamassa ku lähen keikalle Helssinkkiin...
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Timppa78 sanoi:
haloo Bomitus... ollako sä täällä, mun on kohta nääs mentävä pelaa Klaanimatsi COD:ia, joten lätkä siirtyy huomiselle!


PATE, lauantaina enkä sunnuntaina oo matsaamassa ku lähen keikalle Helssinkkiin...
Hop. Minkä tähden en saa lisättyä sua kaverilistaan? :confused:
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

bomitus sanoi:
Hop. Minkä tähden en saa lisättyä sua kaverilistaan? :confused:
en oo kerenny poistaa ketään ku on kaverimäärä täys, mut en tiiä kerkeenkö tänään ennen yötä pelaamaa ku tasalta pitää mennä pelaa COD:ia (klaanimatsi)
Mut nyt voit lisätä, jos et yöllä kerkeä ni sitte huomenna päivällä oon tavattavissa olohuoneessa :rolleyes:
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Timppa78 sanoi:
en oo kerenny poistaa ketään ku on kaverimäärä täys, mut en tiiä kerkeenkö tänään ennen yötä pelaamaa ku tasalta pitää mennä pelaa COD:ia (klaanimatsi)
Mut nyt voit lisätä, jos et yöllä kerkeä ni sitte huomenna päivällä oon tavattavissa olohuoneessa :rolleyes:
Kunhan tuo poika tuolta herää niin tuskin oon yöllä nukkumassa. Pitää jossain välissä yöllä vilkasta ootko linjoilla jos vaikka laittais vaimon nukkumaan ni saatais pelit pelattua. ;)

Ei oikeen ota mun ja Peikkiksen kanssa tuulta alleen tämä touhu nyt. :(
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

bomitus sanoi:
Kunhan tuo poika tuolta herää niin tuskin oon yöllä nukkumassa. Pitää jossain välissä yöllä vilkasta ootko linjoilla jos vaikka laittais vaimon nukkumaan ni saatais pelit pelattua. ;)

Ei oikeen ota mun ja Peikkiksen kanssa tuulta alleen tämä touhu nyt. :(
okei, enköhän mä suunnillee kolmeen-neljää oo hereillä...
jos mut tääl näkee onlainissa, muttei pelissä ni pistä viestiä ;)
Mäkin toivon tässä että koko naisklaani perheestäni kävis koisaa et pystys keskittymään peleihin perkele!
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Timppa78 sanoi:
okei, enköhän mä suunnillee kolmeen-neljää oo hereillä...
jos mut tääl näkee onlainissa, muttei pelissä ni pistä viestiä ;)
Mäkin toivon tässä että koko naisklaani perheestäni kävis koisaa et pystys keskittymään peleihin perkele!
Pelataanko nyt?

EDIT: Koitetaan huomenna uudestaan päiväseltään jos vaikka pate antais jatkoaikaa. Mun ja Peikkiksen pelit meni 0-0 ja 0-0 ku ei onnistunu joukkueiden valinta Peikkiksellä jos minä hostasin tai kummallakaan jos Peikkis hostasi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

bomitus sanoi:
Pelataanko nyt?

EDIT: Koitetaan huomenna uudestaan päiväseltään jos vaikka pate antais jatkoaikaa. Mun ja Peikkiksen pelit meni 0-0 ja 0-0 ku ei onnistunu joukkueiden valinta Peikkiksellä jos minä hostasin tai kummallakaan jos Peikkis hostasi.
No ei mullaka Peikkiksen kanssa pelit onnistunu, joten voi olla ettei meiänkä pelit onnistu, katotaa jossai neljän aikkoihin päivällä, jos vaikka oisin krapulasta heränny ja saanu korjaussarjan ostettua :D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Peliä peliä :) Myönnetty, mut nopeesti ku itsekin haluan pelata :)
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

bomitus sanoi:
Mun ja Peikkiksen pelit meni 0-0 ja 0-0 ku ei onnistunu joukkueiden valinta Peikkiksellä jos minä hostasin tai kummallakaan jos Peikkis hostasi.

Kyllä mullakin onnistu joukkueen valinta sillon kun haastoin, mutta haastettavalla ei. Eli ihan sama homma ku timpanki kanssa. Eilen meni totaalisesti hermot kun varmaan yli 5 kertaa jumitti peli / kone kun yritti noita vitun matseja saada aikaan ja aina sitten odotella joku 5 miinuuttia, että sai pleikan & pelin uudestaan käynnistettyä. Ja ne prkleen kokoonpanopäivityksetkin on yks riippakivi, vaikkei se pelin onnistuminen niistä ny ookkaan kiinni niin on toi ny niiiiiin rasittavaa aina vääntää niitten kanssa. EA:lta toi koko online systeemi on kyllä niin paskaa, ettei pysty ees sanoin kuvaileen!

pate79 sanoi:
Peliä peliä Myönnetty, mut nopeesti ku itsekin haluan pelata

Joo, kyllä pelaisin hyvin mielelläni, mutta... :mad: :mad: :mad: :mad:
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

peikkis sanoi:
Kyllä mullakin onnistu joukkueen valinta sillon kun haastoin, mutta haastettavalla ei. Eli ihan sama homma ku timpanki kanssa. Eilen meni totaalisesti hermot kun varmaan yli 5 kertaa jumitti peli / kone kun yritti noita vitun matseja saada aikaan ja aina sitten odotella joku 5 miinuuttia, että sai pleikan & pelin uudestaan käynnistettyä. Ja ne prkleen kokoonpanopäivityksetkin on yks riippakivi, vaikkei se pelin onnistuminen niistä ny ookkaan kiinni niin on toi ny niiiiiin rasittavaa aina vääntää niitten kanssa. EA:lta toi koko online systeemi on kyllä niin paskaa, ettei pysty ees sanoin kuvaileen!
Eihän niitten rostereitten kans pitäis olla enään ongelmia. Itse ainakin voi mennä suoraan online peleihin eikä kertaakaan tule sitä ladataan kokoonpanoja tms. Kokeile ladata ne uusimmat rosterit ja poista kaikki vanhat.
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Aloitetaanko kohta pelaamaan Playoffit?
Minä himoitsen jo pääsyä takaisin kaukaloon tositoimiin:D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

mites ne meikän loput pelit, kun en pysty peikkiksen kanssa pelaamaan?
Ketä vastaan pelaan seuraavaksi, en oikeen jaksa ettiä tietoa, kun hemmetin rapula tuli ja pilaa koko illan! :mad:
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Otteluohjelma päivittetty. Pelit voivat alkaa heti. En sit tiedä miten Peikkis ja Timppa hoitavat omat pelit. Koittakaa junailla jotenki...
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Arpaonni iski. Minua vastaan tulee joko bomitus tai pate, joista minulla on hyvät muistot :D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

pate79 sanoi:
En sit tiedä miten Peikkis ja Timppa hoitavat omat pelit. Koittakaa junailla jotenki...

Jees! Siinä onkin sitten junailemista. Pitää varmaan pistää hokkarit jalkaan ja mennä tohon Hakametsän hallille ottaan joku rankkarikisa tai jotain.. :D :confused:
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

peikkis sanoi:
Jees! Siinä onkin sitten junailemista. Pitää varmaan pistää hokkarit jalkaan ja mennä tohon Hakametsän hallille ottaan joku rankkarikisa tai jotain.. :D :confused:
No eikai tässä muukaan auta... Ja toinen peli tossa Isku-Arenalla :p
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Tilanteet PÄIVITETTY!


Bomitus ja pate79 playari pelit on nyt rymistelty. Ekassa pelissä ei bomituksella ollut sanan sijaa vaan peli päättyi 4-1.

Toisessa ottelussa olikin sit tunnelmaa ja tilanteita. Tilanteet vaihtelivat aina ja silloin kun vähiten toinen odotti. Itse oli vierasjoukkue. 0-1, 1-1. 1-2. 2-2. 3-2. Näissä numeroissa väännettiin 2. aina kolmannen erän loppuhetkille. Kolmas erä oli sitä, että bomitus puolusti kuin hullu ja mä hakkasin norjalaisella asenteella päätä seinään. Laukauksin 28-16.

Epätoivo ja paniikki alkoi hiipiä niskaan kun peliä oli jäljellä 1min. "Ei tästä saatana tule mitään" " Paikkoja on, mut nää paskat ryssii kokoajan ja kaveri sumputtaa maalinedustan, ettei sinne pääse eikä sinne voi vetää!"

15sek. peliä jäljellä tilanne edelleen 3-2 bomitukselle ja hirvee härdelli bomituksen maalilla. Sven hyvhud karvaa kiekon ja huiskaisee maalia päin, SINNE MENEE! peli on 3-3 ja kellossa 14.3sek jäljellä. "Yes, nyt aloitus voitta ja jatkoajalle".

Voitan aloituksen ja syötän bomituksen siniselle. 10 sek. jäljellä. Kiekko pomppii mulle, sulle, mulle, sulle...Positiivistä on vain se, että kiekko lipuu kokoajan lähemmäs bomituksen maalia. Karvaan kiekon itselle, viritän lämyän...PERK! taas se vei sen. Riistän takaisin ihan tolpan tuntumassa ja rämppään vetonappia kuin elukka jota takaa-ajaa isompi elukka. Kiekko lähtee maanuoliaisena kohti Khanzaleviä. Hirvee hässäkkä ja mitä vit.... kiekko lirahtaa haarojen välistä maalin perälle. Paljon aikaa? Aikaa jäljellä 2.3sek.

NORJAN KAVERIT TUULETTAVAT VALTOIMENAAN! NORJA PÄÄSEE ENSIMMÄISTÄ KERTAA TAISTELEMAAN JALOMETALLEISTA.

Seuraavalla kieroksella Norja kohtaa koko sarjaa naurunalaisena pitäneen VALKOVENÄJÄN. Miten norjalaisille käy? Se selviää seuraavassa jaksossa. PYSY KANAVALLA!

Norjan poijjaat lähtevät juomaan 2.3 Falconia.... WUHUUU
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

pate79 sanoi:
......Seuraavalla kieroksella Norja kohtaa koko sarjaa naurunalaisena pitäneen VALKOVENÄJÄN. Miten norjalaisille käy? Se selviää seuraavassa jaksossa. PYSY KANAVALLA!.....
Tuo oli paras kohta:D

Milloin sopisi sinulle sitten matsia? Onko minulla sitten 2 kotipeliä kun olin sinua ylempänä sarjataulukossa:confused:
 
Ylös Bottom