Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pate79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

karbaasi92 sanoi:
Ekan pelin aikana kun johdit 0-1 niin kyllä sydän löi tiuhaan tahtiin. Kun johdin 4-1 niin vieläkin jyskytti...en uskonut voittoon vieläkään sillä näin eilen JYP-Kärpät ottelun
PS. Jäi paha maku kieltämättä, liigassa pitää sitten vain murskata sut niin kyllä hyvä maku palaa:D

On syytäkin pahaan makuun. Sellaisen comebackin tein 3. ottelussa, että oksat pois. 0-2 tilanteesta vielä tasoihin ja jatkoajalla ohi. Oli muuten kapula lentää seinään ku oli 15sek peliaikaa jäljellä. Sain törkeän myllyytyksen sun maalille... eka paikka: tyhjään maaliin tolpalta tolpalle syöttö-> OHI koko maalista... toka paikka: kiersin tilanteen jälkeen maalin..kiekko maalieteen ja tolppa ja ratkaiseva 3. paikka oli taas tolpalta tolpalle syöttö-> lörö veto suoraan mv:n patjaan.

Oli sulla paikat kanssa jatkoajalla... Vielä niitä mitä eniten sun pelissä pelkään, että pääset yksin maalille... Jotenki vaan sain huidottua ja hypittyä ja kaaduttua sun ja kiekon väliin...

Mut oli kyllä parhaat pelit, EVER! Ikinä ei oo noin paljon ohjain tärissy ku 2. ottelun lopussa. Viimeinen minuutti jätkä asui mun maaliedessä. Mulla ukot ihan kuolleita. joka syöttö tai veto suoraan sulle... HERRAN JESTAS! Onneksi aika loppui...

edit: jotakin kertoo myös vedot 3. pelissä kun 2. ottelussa voitin vedot 19-15, kun taas 3. pelissä vedot meni karbaasille 20-40. Jonkin verran oli veskalla hommia...:D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Jos saan toivoa, niin peikkis voitathan? Meinaan mulla on 2 ylitiukkaa päänahkaa kiketsistä, joten hän tuskin antaa mun paljon hengitellä omassa päässä. Voi tulla sellainen MYLLY mun maalia kohtia... Eikä sulla ole NHL -veskaa...
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

pate79 sanoi:
Vielä niitä mitä eniten sun pelissä pelkään, että pääset yksin maalille...

Noi on kyl karbaasia vastaan pahoja, tulee kyllä semmosia veivauksia että mooorrjeesstaaa:p Kaveri vetää jotain kärrynpyöriä ja kolmoisvoltteja ja maalivahti itkee maassa:eek:
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

peikkis sanoi:
Noi on kyl karbaasia vastaan pahoja, tulee kyllä semmosia veivauksia että mooorrjeesstaaa:p Kaveri vetää jotain kärrynpyöriä ja kolmoisvoltteja ja maalivahti itkee maassa:eek:

Toivottavasti stickhandling johtui vaan belaruksesta, joten saan pidettyä sen kurissa ahl:ssä? hope so?

Mut parhaat kädet sillä on ketä vastaan olen pelannut... *käsittämätöntä*
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Kiitos , kiitos, mukava kuulla. Ei se johdu joukkueesta kyllä osaan tehdä niitä minkä joukkueen kanssa vaan. Ette muuten ole ainoat jotka puhuvat minun läpiajoista.:cool:
Onko ne muka niin erikoisia??:confused:


Pate: olisippa kuullut minun "onnen toivotukset" sulle kuin teit jatkoajalla maalin.:D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Jos ollaan karbaasi rehellisiä, NIIN LUULEN, että oli mun onni ettei oltu samojen neliöiden sisällä. :cool:

Voin vaan kuvitella miten paljon tykkäsit musta...
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

karbaasi92 sanoi:
Kiitos , kiitos, mukava kuulla. Ei se johdu joukkueesta kyllä osaan tehdä niitä minkä joukkueen kanssa vaan. Ette muuten ole ainoat jotka puhuvat minun läpiajoista.:cool:
Onko ne muka niin erikoisia??:confused:

Mä en pääse kuin tuurilla yhden miehen ohi, ku jätkä tulee pakilla koko perkuleen kentän...
Mut mahtavasti on ea onnistunut tekeen pelin, jossa jokaisella VOI olla oma tyyli pelata. Mä itse pelaan (omasta mielestä) todellakin joukkuepeliä, eli pyrin pyörittämään mahdollisimman paljon kiekkoa, eli peli perustuu jatkuviin syöttöihin. Ja joku toinen pelaa mun ja karbaasin risteytystä.. mitä ikinä se onkaan :D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Mun tyyli on vain omasta päästä kiekko pakilla ja ei kun läpi kentän ja ilmaveivillä maaliin:D
Siis yksilösuoritukset kunniaaan. :cool:
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Toi mun yllä oleva kommentti oli vähän kärjistetty, mut kyllä minäkin välillä sooloilisin jos vaan osaisin :(
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

peikkis sanoi:
Haluaako Kiketsoni lunastaa tänään finaali paikkansa. Voisit pistää kakkosmoken maaliin niin tulis tasasempi peli ku ei noi Nilsonit ja Jensenit sille nhl-elukalle mitään maaleja saa:D
Käviskö kuuden aikaan tänään? Huetti on nyt elämänsä iskussa vaisun alkusarjan jälkeen ja aikoo olla kuin muuri seuraavissa matseissa! Patella ja karbaasilla vissiin melko trilleri oli?
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Kiketsi sanoi:
Käviskö kuuden aikaan tänään?

On kjyllä vähä liian aikasi, meinaan en oo päässy kotiin viä tohon mennessä. Seittemäksi voisin ehkä keritä jos hyvin käy, mutta varmuudella puoli kasi. Sen jälkeen kyllä sitten käykin ihan mikä aika vaan!


Kiketsi sanoi:
Huetti on nyt elämänsä iskussa vaisun alkusarjan jälkeen

Joo oli tosi vaisu meijänki peleissä, ihan mikä vaan uppos. Omasta päästä vetilin häkkejä:D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

peikkis sanoi:
On kjyllä vähä liian aikasi, meinaan en oo päässy kotiin viä tohon mennessä. Seittemäksi voisin ehkä keritä jos hyvin käy, mutta varmuudella puoli kasi. Sen jälkeen kyllä sitten käykin ihan mikä aika vaan!
No mun pitäs puoli ysiltä mennä pelaan codia mutta sitten sen jälkeen?
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Kiketsi sanoi:
No mun pitäs puoli ysiltä mennä pelaan codia mutta sitten sen jälkeen?

Joo kyllä se sen jälkeenki varmaan onnistuu vai kauanko te sitä tahkootte? Ehtis tossa tunnissakin kyl varmaan pelaan noi pelit jos puoli kasi alotettais (vaikka tulis kolmekin peliä), mut voidaan ottaa sen jälkeenki jos menee liian kiiruuks.
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

peikkis sanoi:
Joo kyllä se sen jälkeenki varmaan onnistuu vai kauanko te sitä tahkootte? Ehtis tossa tunnissakin kyl varmaan pelaan noi pelit jos puoli kasi alotettais (vaikka tulis kolmekin peliä), mut voidaan ottaa sen jälkeenki jos menee liian kiiruuks.
No ei siinä matsissa varmaan mene ku tunti tai vähä reipas. Että kymmeneltä varmaan joutais jo pelaamaan.
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Huh huh, olipahan tiukat pelit! Eka ranskalle 2-0 vaikka tanskalla oli muutama paha paikka. ranskan pienoista hallintaa. Toka peli oliki sitten kunnon jännäri. tanska meni 1-0 ja 2-1 johtoon mutta ranskikset tuli tasoihin ja pari minuuttia ennen loppua tekivät yvllä 3-2 voittomaalin. Lopussa tanska tuli vielä 3 vs 1 hyökkäykseen mutta summeri pelasti! Hyvin pelattu peikkis! Loppuottelussa tulee sit vastaan kovassa vireessä olevat norskit paten johtamana. pikkusen alkaa jo pelottamaan...
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Jooh, tappion katkera kalkki tuli ku ei finaalin päässy. Eka peli tosissaan aika selkee Fransmanneille, mutta toisessa olis kyllä ollu ainekset voittoonki. 3. erässä vähä jäädyin johto asemassa ja siinähän se sitte meni.

Pelattiin myös pronssipeli heti perään karbaasin kanssa ja siitä tulikin sitten jo vähä palsamia haavoille. Tanska vei niukasti 1-2 vieras kentällä. Tanska kuittaa jää juhlimaan prossimitallia! :D

Valkovenäjä - Tanska 1 - 2
 
Ylös Bottom