Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pate79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Pronssi-ottelu pelattu ja peiKiss vei voiton 2-1
Positiivisia sentään löytyy...tein uuden kolisteluennätyksen: 8 kertaa tolppaa:)
Ainoa kunnon lohtu oli kun sain AHL-liigan hyvin käyntiin... voitin peiKiss:n 7-1 :D
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

PLAYOFF PARIT

EKA KIERROS:

3. pate 79 vs 6. Bomitus TULOKSET: 4-1 ja 4-3

4. Peikkis vs 5. Timppa1978 TULOKSET: 3-2ja ja 2-0

TOINEN KIERROS:

1. Karbaasi vs 3. pate79 TULOKSET: 4-1, 1-2 & 2-3ja.

2. Kiketsi vs 4. peikkis TULOKSET: 2-0 & 3-2

PRONSSIOTTELU:

1. Karbaasi vs 4. peikkis TULOS: 1-2

FINAALI:

3. Pate79 vs 2. kiketsi
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Kiketsi? Pelataanko tänään? Pääsis sit puhtaalta aloittaan ahl liigan...
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

pate79 sanoi:
Kiketsi? Pelataanko tänään? Pääsis sit puhtaalta aloittaan ahl liigan...
Kyllä mä luulen että tossa illemmalla käy, pitää vaan ensin hieroa kuviot kohilleen.;)
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Mennöö kiketsi sunnuntai finaaliksi. Sopiiko? Mun pitää lähteä lehvaan jo 19.30-> vaikka näytös alkaa 21! "Sinun pitää lunastaa liput viimeistään 1h ennen näytöstä, FU*k the S*it!

Huomenna olen iskussa kuin pentin anis

edit: Tai sit 23.30-> silloin ajattelin haastaa porukkaa online jos sä tai liigassa ei ole kukaan linjoilla...
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

pate79 sanoi:
Mennöö kiketsi sunnuntai finaaliksi. Sopiiko? Mun pitää lähteä lehvaan jo 19.30-> vaikka näytös alkaa 21! "Sinun pitää lunastaa liput viimeistään 1h ennen näytöstä, FU*k the S*it!

Huomenna olen iskussa kuin pentin anis

edit: Tai sit 23.30-> silloin ajattelin haastaa porukkaa online jos sä tai liigassa ei ole kukaan linjoilla...
Kuules Pentin Anis tai Arvo Penaali, ihan sama :p
Mutta finaalithan pidetää aina Sunnuntaina, miltäs telkkakanavalta matsin näkee suorana?
Jaahassoo, oikee romanttinen elokuvailta emännän kanssa :rolleyes:
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

pate79 sanoi:
Mennöö kiketsi sunnuntai finaaliksi. Sopiiko? Mun pitää lähteä lehvaan jo 19.30-> vaikka näytös alkaa 21! "Sinun pitää lunastaa liput viimeistään 1h ennen näytöstä, FU*k the S*it!

Huomenna olen iskussa kuin pentin anis

edit: Tai sit 23.30-> silloin ajattelin haastaa porukkaa online jos sä tai liigassa ei ole kukaan linjoilla...
Otetaan huomenna, tämä ilta menee kaljotteluksi niin tuohon aikaan voi olla jo ylikunnon puolella niin ei viitsi sentään lahjoittaa sitä voittoa:)
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Kiketsi sanoi:
Otetaan huomenna, tämä ilta menee kaljotteluksi niin tuohon aikaan voi olla jo ylikunnon puolella niin ei viitsi sentään lahjoittaa sitä voittoa:)
Hei, otetaa me vaikka sen Klaanimatsin jälkeen tota AHL-Liikaa, molemmat voi voittaa, (molemmat kännissä) Mä alotan sillon kännäämisen ku alkaa laanimatsi COD:ssa ;)
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Tällä kertaa olit timppa pahasti väärässä ton romanttisen illan suhteen... Kaverin kanssa mennään katsomaan Alien vs Predator 2. Ei oikein herättänyt kiinnosta ko. elokuva paremmassa puoliskossa...

Ja sunnuntaisinhan finaalit pelataan... Eli eurosportilta pitäis tulla suorana...aika vielä avoin..

edit: otetaan vaan timppa pelejä yöllä -> taidan kuitenki aloittaa joukkuepelin hra Fostersin kanssa heti ku pääsen kotiin...
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Timppa78 sanoi:
Hei, otetaa me vaikka sen Klaanimatsin jälkeen tota AHL-Liikaa, molemmat voi voittaa, (molemmat kännissä) Mä alotan sillon kännäämisen ku alkaa laanimatsi COD:ssa ;)
No niitä pelejähän tietenki vois muutaman ottaa. Katotaan nyt mitä sitä illaksi keksii.
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

pate79 sanoi:
Tällä kertaa olit timppa pahasti väärässä ton romanttisen illan suhteen... Kaverin kanssa mennään katsomaan Alien vs Predator 2. Ei oikein herättänyt kiinnosta ko. elokuva paremmassa puoliskossa...

Ja sunnuntaisinhan finaalit pelataan... Eli eurosportilta pitäis tulla suorana...aika vielä avoin..

edit: otetaan vaan timppa pelejä yöllä -> taidan kuitenki aloittaa joukkuepelin hra Fostersin kanssa heti ku pääsen kotiin...
No täytyy sitte huomen iltasella seurata Juurosporttia, pakko nähä toi teiän matsi.
Ja kyllä mä saan aina ton emännän kahtomaa noita Äksönpläjäyksiä, tai sitte emännälläs on jotain suunnitelmia iltaa varten :p

Kiketsi sanoi:
No niitä pelejähän tietenki vois muutaman ottaa. Katotaan nyt mitä sitä illaksi keksii.
No, eihän sitä muuta kännissä muuta keksi ku sekoilla, joten ainakin kunnon trilleri on luvassa molemmissa peleissä, eikä häviöt potuta sitte pätkääkä, kiitos olotilan ;)
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Timppa78 sanoi:
No täytyy sitte huomen iltasella seurata Juurosporttia, pakko nähä toi teiän matsi.

Damn, ei mulla näy mikään juorosport, voika joku laittaa tallennukseen?:p

Timppa87 sanoi:
Eikä häviöt potuta sitte pätkääkä, kiitos olotilan ;)

Osaakko noin lonkalta arvioida mihin aikaan sulla on promilleissa se huippupiikki niin voitas ajoittaa ne meijän matsit niille nurkille :D :p




E: No jos kerta tänään on joku tissuttelu & änäri-ilta niin kai sitä täytyy sitten avata Danielssin Jaska tulla pelipaikalle ;)
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

peikkis sanoi:
Damn, ei mulla näy mikään juorosport, voika joku laittaa tallennukseen?:p
Muuten pistäisin ,mutta ku videot on paksana enkä omista Aleksei Kovalevyllistä Tikipoksia :(

peikkis sanoi:
Osaakko noin lonkalta arvioida mihin aikaan sulla on promilleissa se huippupiikki niin voitas ajoittaa ne meijän matsit niille nurkille :D :p
eiköhän se tossa 00:00:n jälkee ole... tosin voi olla aikasemminki, ku oon nii hemmetin väsynyt ja sillonhan känni tulee helpommin ;)
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

NOOO, Kiketsi koska pelataan? Mä OOON niin valmis viimeiseen mittelöön. Norjalaisetkin ovat vetäneet turskalle maistuvat aamujäätelöt.

Onnittelut vielä finaalipaikasta. VAIN PARHAAT PÄÄSEVÄT FINAALIIN!
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

pate79 sanoi:
NOOO, Kiketsi koska pelataan? Mä OOON niin valmis viimeiseen mittelöön. Norjalaisetkin ovat vetäneet turskalle maistuvat aamujäätelöt.

Onnittelut vielä finaalipaikasta. VAIN PARHAAT PÄÄSEVÄT FINAALIIN!
Olisko klo 20 sopiva aika? Onko muuten 5min. erillä?
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

klo: 20. 5min erät. Se on muuten sun kotipeli... Ku menin töpeksiin 3 timpalle ja pisteellä veit suoranpaikan 2. kierrokselle :)
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

No niin! Nyt on jouluturnaus taputeltu ja voittajaksi selviytyi


RANSKA


Peli ei ollut mitenkään mielenpainuvin, vaan norjalaisille pelkkää tuskaa... Parilla ekalla minuutilla ranskalaisen löysä rysty lirahtaa sisään. Sen jälkeen 7min välein jäähy ja peli oli selvä. Ei minkäänlaista otetta ku aina hyvä pyristyksen katkaisi jonkin sortin tyhjä puhallus.

Kyllä tällä kertaa parempi voitti, mut eipä paljon saanut edes mahdollisuutta yrittää kunnolla. Viimeiset 2min pääsin jo pelaan omaa peliä, mut siinä vaiheessa peli oli ollut kauan selvä. DAAM! Odotin kyllä erilaista peliä, vaikka pelko tappiosta olikin niskassa...

Jäi sen verran hampaan koloon, että ryminällä tullaa ahl:ssä, eikä kannata odottaa toista samanlaista peliä.

NORJALAISET painuvat baariin ryyppäämään ja rellestään ensimmäisen arvomitallin saattelemana.
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Ei hoppee oo häppee pate. Itsellä ainakin oli ihan hyvä peli ainakin hyökkäyksen osalta. Sitä tietenkin avitti aika paljon ne sun jäähyt. Kiva turnaus oli ja mukava ku joku jaksaa järjestää tämmösiä.
 
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

THX ja hyvin sä pelasit. Mut perkules ku jäi vaan sellainen olo, että ei saanut pelata parasta peliä mitä osaa vaan meni sellaiseksi tuhertamiseksi niiden jäähyjen kanssa. Sit ku olin jo valmiiksi tappiolla niin piti alkaa hyökkäämään alivoimalla, joka näkyi puolustuksessa.

Eli pelaan niin kuin ruotsalaiset, helvetin hyvin johtoasemassa. Mut tappiolla alkaa virheiden määrä kasvaa...

Lopullinen arvosana turnaukselle oli kiitettävä. Hyviä pelejä. Kiitos kaikille ja etenki voittajalle KIKETSILLE.
 
Ylös Bottom