Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL08 kahden joukkueen mittelöt paras 5:een.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pate79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL08 kahden joukkueen mittelöt paras 5:een.

Huomasin just että mähän olen ainoa mokke:eek:
Elikkä voisiko joku olla ystävällinen ja mennä maaliin niin mun ei tarvitsisi yksin imuroida kaikkia kun kone mokke loistaa?:rolleyes::D

DO DIIN!

Tommi R on sit virallisesti Konsofin All-star joukkueen 4. jäsen. Toivottavasti susta on pieksemään farmijoukkuetta, jos ei muuten niin verbaalisesti kuten karbaasi... Eli tiukka uho on meidän joukkueen valtti. Toisaalta minä ja bomitus ollaan sen verta vaatimattomia kavereita, että teille jää koko uhoaminen ja leuhottaminen :D

Ja Karbaasille, että jos näyttää siltä, että vihu nöyryyttää sua kuin mua niin siirretään sut kärkeen ja mut pakin tontille tahi sitten vasempaan laitaan viuhkaseen. Eli Mies sinne mistä homma kusee... Todennäköisesti koko All-Star on vain rottia täynnä oleva uppoava laiva... :D

EDIT: Jos halukkaita löytyy lisää niin tehdään vielä kolmas joukkue. Mut nyt aletaan miettimään ajankohtaa milloin nykyajan gladiaattorit ottavat verisesti yhteen... Mulle käy päivät ja yöt. Paitsi tänään ku kohta alkaa suojelijat ja MASA dokkari...

Huomasin just että mähän olen ainoa mokke:eek:
Elikkä voisiko joku olla ystävällinen ja mennä maaliin niin mun ei tarvitsisi yksin imuroida kaikkia kun kone mokke loistaa?:rolleyes::D

Ite huomasin ihan saman ja voin kylla mennä maaliin jos ei muita halukkaita loydy vaikka en mikaan mahtimokke ole :D

When we are going to win our first game?
Notta siis millos geimaillaan?

Kuinka monta kertaa sää jaat nuo paikat? Pitääkö täällä olla huutamassa kolme kertaa päivässä missä pelaa?
Jos on paljon hakijoita niin tehtäisiin vielä kaksi joukkuetta.:)
Joukkueet pelaavat vastakkain ja sitten voittajat menee finaalissa paras viidestä samoin pronssiottelussa olevat. Kaikki ainakin saisi pelattua paljon pelejä.
Ja ME nostamme finaalin jälkeen pokaalin ilmaan kun Timppa jää nuolemaan näppejään:D:D

PS. Ensimmäinen verbaalinen-isku suoritettu:p

Ei voi luottaa siihen, että jos kerran sanoo olevansa mukana niin on aina mukana, siksi kysyi vielä paikat sillai, että valitaan pelipäivä jälkikäteen.

Kuten jo tossa sanoin niin kolmaskin joukkue olisi enemmän kuin tervetullut, ja tuskin koskaan kaikille passaa aikataulut, joten ekstra miehestä tuskin on haittaa. Pääset 99% varmuudella pelaan ku sulle sopii yhteiset pelipäivät...koska tuskin kaikki muut pääsevät ko. päivänä...

Jos on paljon hakijoita niin tehtäisiin vielä kaksi joukkuetta.:)
Joukkueet pelaavat vastakkain ja sitten voittajat menee finaalissa paras viidestä samoin pronssiottelussa olevat. Kaikki ainakin saisi pelattua paljon pelejä.
Ja ME nostamme finaalin jälkeen pokaalin ilmaan kun Timppa jää nuolemaan näppejään:D:D

PS. Ensimmäinen verbaalinen-isku suoritettu:p

Ettepäs voita, meillä on kaksi maalitykkiä, minä sekä MiesYliVoiman... joten eiköhän se riitä voittoon jo ihan yssisseekin :p

Ettepäs voita, meillä on kaksi maalitykkiä, minä sekä MiesYliVoiman... joten eiköhän se riitä voittoon jo ihan yssisseekin :p
Väärin. Teillä on kännissä oleva, kaikkia huutava kovaääninen valmentaja ja maalitykki MiesYliLaidan:p

Väärin. Teillä on kännissä oleva, kaikkia huutava kovaääninen valmentaja ja maalitykki MiesYliLaidan:p

Siis mitä? Eikö minua lasketa maalitykiksi?:D

No sitten tulette näkemään kun maaliverkko on tötteröllä ja karbaasi kerää kiekkoja selän takaa.:D

Siis mitä? Eikö minua lasketa maalitykiksi?:D

No sitten tulette näkemään kun maaliverkko on tötteröllä ja karbaasi kerää kiekkoja selän takaa.:D

No täytyy pakassa nyt yks jokeri kortti olla, mut sä menit perhana ja paljastit ittes :D

No täytyy pakassa nyt yks jokeri kortti olla, mut sä menit perhana ja paljastit ittes :D

Ei ei. Nyt vastustajan pakka menee ihan sekasin kun ne joutuu pistämään mies vartiointia meihin kaikkiin. Ja silloin aukeaa aina varmasti heidän puolustus.:p

"Miesvartiointi" on jo suunniteltu... *ihania persikoita pelihousuissa*

Antaa poikien huudella, meikä pyörii luvan kanssa potticin maalintakana ja huutelen sille likaisia naisjuttuja. Voitetaan 11-9 Potticin 10 omalla maalilla... 1 menee vahingossa tyhjään maaliin...*purkukiekkona*

No millos me nyt alotetaan nää pelit? Varmaa kannattaa sopia ajat ajoissa, että saataisiin kaikille sopiva aika. (Se tuskin mahdollista)

Ei muuta kuin omia aikatauluja tulemaan niin sovitan niiden mukaan. Mä oon nyt vapaalla, joten melkein kaikki ajankohdat sopivat...

Ylös Bottom