Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL08 kahden joukkueen mittelöt paras 5:een.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pate79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL08 kahden joukkueen mittelöt paras 5:een.

Täytyy kahtella miten tässä malttaa aishokia pelata, kun pitää aivan pakosti pelailla tota Prologueta, sekä illalla olisi emännyksen kanssa tarkoitus mennä saunomaan, mutta eiköhän se onnistu tossa "normi" aikaan eli jossain 21-23... tai siihen asti kun tavaraa riittää :D

Sopii melkeinpä milloin vain. Vaikkapa tänään 20.00 -> 24.00.

Sopii melkeinpä milloin vain. Vaikkapa tänään 20.00 -> 24.00.

Kiva, mutta onnistuuko se pelaamisesi normaalilla äänelläsi? vai hajosiko se äänenmuuntimen vaihtonappula ja jäi siihen missä illallakin oli :D

Kiva, mutta onnistuuko se pelaamisesi normaalilla äänelläsi? vai hajosiko se äänenmuuntimen vaihtonappula ja jäi siihen missä illallakin oli :D
Pakko aina offtopic vetää jokaiseen aiheeseen? Edelleen se jäi siinä chatissa päälle... Vaikeeta sitä kesken peliä muutella. ;)

Olisko tänään sit 21.30 peli/t?

Vaikuttaa siltä, että kaikille passais tämä aika. Kyselen vielä bomitukselta, mut muuten näyttäis olevan kaikille ah niin ihana aika...

Olisko tänään sit 21.30 peli/t?

Vaikuttaa siltä, että kaikille passais tämä aika. Kyselen vielä bomitukselta, mut muuten näyttäis olevan kaikille ah niin ihana aika...
Sopii itselle ainakin vallan mainiosti.
Kuinka monta peliä pelataan? Kyllä minä jos tuolloin aloitetaan ehtisin kaksi peliä pelata:D

No kerpele! Nyt nimiä listaan... Aika on nyt tuo 21.30->

1peli:

2peliä: pate79, karbaasi,

ei pysty, ei kykene:

Eikö meidän joukkueella pitäisi olla jonkinlainen asia johon voimme turvautua kun tilanne näyttää epätoivoiseslta, niin kuin joillakin on tuo Runscape?:p
Minä ainakin olen keksinyt loistavan laulun joka kuvaa meidän joukkuetta...
"Jos voitetaan se minun ansiota, jos hävitään se on teidän vika":D
Siinä kertautui se viisaus, että se on aina hyökkäyksen vika jos ei pelejä voiteta. Puolustajat ja moket ovat syyttömiä tappioon, eiks vaan?;)

Eikö meidän joukkueella pitäisi olla jonkinlainen asia johon voimme turvautua kun tilanne näyttää epätoivoiseslta, niin kuin joillakin on tuo Runscape?:p
Minä ainakin olen keksinyt loistavan laulun joka kuvaa meidän joukkuetta...
"Jos voitetaan se minun ansiota, jos hävitään se on teidän vika":D
Siinä kertautui se viisaus, että se on aina hyökkäyksen vika jos ei pelejä voiteta. Puolustajat ja moket ovat syyttömiä tappioon, eiks vaan?;)

Tota mä oon salibandy peleissäkin huutanut, mut kukaan ei kuuntele. Vai mitä bomitus? Toisaalta ensi viikolla alkaa välierät, joten turhaan oon vissiin huudellu :)

Mä tulen myöskin 21.30 alkavaan sessioon

No kerpele! Nyt nimiä listaan... Aika on nyt tuo 21.30->

1peli:

2peliä: pate79, karbaasi, pottic, MYL, bomitus, TommiR, Timppa ja Nupenviina_

ei pysty, ei kykene:

PÄIVITETTY!

Joukkueina voisi toimia vaikka

All-Star pelaa Washingtonilla

FARMI:lle napsui nyt ATLANTA

Noi tuli ekana mieleen, joten jos jollekin ei passaa niin sanokaan niin muutetaan...

Mä tuun, pistän ton Intekrani ensin talliin ja käväsen hyppäämässä partsilta bisselle (=Autoilua varten) sekä kessulle!

Huu meiks ö ruum?

Ja joukkueet: Suomi - Ruotsi ;)

Timppa jos me otetaan toi atlanta ni tarttee tehä sentterivaihtoja et on jotain mahollisuuksia voittaaa alotukset

Ylös Bottom