Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Tääl ollaa 3 kierroksen kannal. ei se 42 pelii oo mikää paha. 2 kierrost ois kyl kaikkein paras..
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

kinkero sanoi:
Tääl ollaa 3 kierroksen kannal. ei se 42 pelii oo mikää paha. 2 kierrost ois kyl kaikkein paras..
Joo 2 olisi ollut paras, mutta sitä ilmeisesti ei voinut valita..:confused:
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Joudun luovuttamaan Tapparan vapaaksi. Olen jo toisessa liigassa mukana ja ei tule riittämään tarpeeksi aikaa näiden pelien pelaamiseksi.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Laitoin äänestykseen uuden vaihtoehdon Juryn keskusteltua asiasta.

Eli mahdollisuutena on myös pelata "kaksinkertainen" sarja niin, että pelataa kaksi erillistä yksinkertaista sarjaa, joiden pisteet yhdistetään lopulliseksi sarjataulukoksi, jonka perusteella jaetaan joukkueet playoffeihin.

Tämä vaatisi hieman enemmän työtä järjestelyjen osalta, mutta veikkaan, ettei se mikään mahdottomuus ole.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

vaihtaisin lukon tapparaan (fani v. 87) jos sopii? Lukko ois vapaa. Noist vaihtoehdoist toi kaksi kierrosta vaikuttais parhaalta. Jokaiselle tulis koti ja vieras matsi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

kinkero sanoi:
vaihtaisin lukon tapparaan (fani v. 87) jos sopii? Lukko ois vapaa. Noist vaihtoehdoist toi kolme kierrosta vaikuttais parhaalta.
Jostain syystä ei sallinut joo. Sanallisesti voi ilmaista mielipiteensä tässä. Itse kahden kierroksen kannalla.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Mutta siinä sarjan sarjataulukossa ei näy pisteitä. Siinä näkyy vain voitot, tappiot ja jatkoaikatappiot, mutta jos jokainen ilmoittaa ottelunsa tuloksen täällä, niin voihan siitä itse vääntää pisteet. Ja toinen vaihtoehto on, että otetaan kolme kohtaamista, mutta pelataan niistä vain 2 jokaista vastaan.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Hasih sanoi:
Mutta siinä sarjan sarjataulukossa ei näy pisteitä. Siinä näkyy vain voitot, tappiot ja jatkoaikatappiot, mutta jos jokainen ilmoittaa ottelunsa tuloksen täällä, niin voihan siitä itse vääntää pisteet. Ja toinen vaihtoehto on, että otetaan kolme kohtaamista, mutta pelataan niistä vain 2 jokaista vastaan.
Joo, ottelutuloksille perustetaan uusi ketju, johon tulee ainoastaan ottelutulokset ja maalintekijät syöttäjineen (tämän ei luulisi olevan hankalaa toteuttaa). Itse asiassa kätevintä varmaan pelata tuosta 3 ottelun sarjasta vain 2 matsia, niin ei tarvitse säätää liigan puolivälissä.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Matula sanoi:
No otan sitten Bluesin kerran se vapautui..
Minun puolestani voit Matula ottaa KalPan jos kiinnostaa. En millään ehdi pelata 40 matsia. KalPa mestaruuteen! :)

Edit. Jätän KalPan (uppoavan laivan) jos kausi pelataan kolminkertaisena. Mutta jos mennään kahdella olen peräsimessä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

pm83 sanoi:
Minun puolestani voit Matula ottaa KalPan jos kiinnostaa. En millään ehdi pelata 40 matsia. KalPa mestaruuteen! :)
Eihän tässä nyt kai tule kuin reilu 20 matsia? KalPa tuskin pääsee pleijareihin? ;)
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Tautofonia sanoi:
Eihän tässä nyt kai tule kuin reilu 20 matsia? KalPa tuskin pääsee pleijareihin? ;)
Jos 2 kierroksen kausi on mahdollinen, olen ilman muuta mukana. Mutta jos mennään kolmella, ei pysty venymään.

PS. Paljonko on KalPan kertoimet?
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

pm83 sanoi:
Jos 2 kierroksen kausi on mahdollinen, olen ilman muuta mukana. Mutta jos mennään kolmella, ei pysty venymään.

PS. Paljonko on KalPan kertoimet?
Samat kuin SaiPankin, eli jotain helvetin jäätymisen ja tummaihoisen lesbojenkkipresidentin väliltä.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

kinkero sanoi:
vaihtaisin lukon tapparaan (fani v. 87) jos sopii? Lukko ois vapaa. Noist vaihtoehdoist toi kaksi kierrosta vaikuttais parhaalta. Jokaiselle tulis koti ja vieras matsi.
Tuo Lukko on nyt sitten vieläkin vapaa, vai? Siinä tapauksessa voisin sillä lähteä mukaan.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Joo lukko vapaa. Vaihdoin tapparaan (suosikkijengi), mukaan vain.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Valitettavasti joudun jäämään pois kilvasta mikäli tulee 3 kierrosta.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Eiköhän toi kahden ottelun sarja ole paras mahdollinen vaihtoehto, jos sen vaan voi kohtuullisen kivuttomasti järjestää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

kinkero sanoi:
Joo lukko vapaa. Vaihdoin tapparaan (suosikkijengi), mukaan vain.
Tappara täälläkin on suosikkijengi, mutta niillä mennään mitä saatavilla on. Tässä täytyy vaan ensin harjoitella tuota "lentokentällä" pelaamista.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Jees,
Eli jos pm83 jää pois niin voin ottaa sen KalPan :)
Muuten pysyn siis Bluesilla..
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Pelataan siis kaksinkertainen sarja. Teen liigan samantien. Liigan nimi ja salasana tulossa kohtapuoliin sekä tähän että aloitusviestiin.

Pelinopeus SLOW
Erän kesto 10 MIN

Liigan nimi: KFINsmliiga
Salasana: saipasux

PELIT ALKAVAT VASTA, KUN KAIKKI OVAT LIIGASSA MUKANA.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Nyt kävi silleen et mun on pakko antaa HPK vapaaksi koska aika ei millään riitä 2 eri liigaan ja mielummin pelaan sit änäri tiimil liigaa ku sm-liiga :(
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom