Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo 2 olisi ollut paras, mutta sitä ilmeisesti ei voinut valita..kinkero sanoi:Tääl ollaa 3 kierroksen kannal. ei se 42 pelii oo mikää paha. 2 kierrost ois kyl kaikkein paras..
Jostain syystä ei sallinut joo. Sanallisesti voi ilmaista mielipiteensä tässä. Itse kahden kierroksen kannalla.kinkero sanoi:vaihtaisin lukon tapparaan (fani v. 87) jos sopii? Lukko ois vapaa. Noist vaihtoehdoist toi kolme kierrosta vaikuttais parhaalta.
Joo, ottelutuloksille perustetaan uusi ketju, johon tulee ainoastaan ottelutulokset ja maalintekijät syöttäjineen (tämän ei luulisi olevan hankalaa toteuttaa). Itse asiassa kätevintä varmaan pelata tuosta 3 ottelun sarjasta vain 2 matsia, niin ei tarvitse säätää liigan puolivälissä.Hasih sanoi:Mutta siinä sarjan sarjataulukossa ei näy pisteitä. Siinä näkyy vain voitot, tappiot ja jatkoaikatappiot, mutta jos jokainen ilmoittaa ottelunsa tuloksen täällä, niin voihan siitä itse vääntää pisteet. Ja toinen vaihtoehto on, että otetaan kolme kohtaamista, mutta pelataan niistä vain 2 jokaista vastaan.
Minun puolestani voit Matula ottaa KalPan jos kiinnostaa. En millään ehdi pelata 40 matsia. KalPa mestaruuteen!Matula sanoi:No otan sitten Bluesin kerran se vapautui..
Eihän tässä nyt kai tule kuin reilu 20 matsia? KalPa tuskin pääsee pleijareihin?pm83 sanoi:Minun puolestani voit Matula ottaa KalPan jos kiinnostaa. En millään ehdi pelata 40 matsia. KalPa mestaruuteen!
Jos 2 kierroksen kausi on mahdollinen, olen ilman muuta mukana. Mutta jos mennään kolmella, ei pysty venymään.Tautofonia sanoi:Eihän tässä nyt kai tule kuin reilu 20 matsia? KalPa tuskin pääsee pleijareihin?
Samat kuin SaiPankin, eli jotain helvetin jäätymisen ja tummaihoisen lesbojenkkipresidentin väliltä.pm83 sanoi:Jos 2 kierroksen kausi on mahdollinen, olen ilman muuta mukana. Mutta jos mennään kolmella, ei pysty venymään.
PS. Paljonko on KalPan kertoimet?
Tuo Lukko on nyt sitten vieläkin vapaa, vai? Siinä tapauksessa voisin sillä lähteä mukaan.kinkero sanoi:vaihtaisin lukon tapparaan (fani v. 87) jos sopii? Lukko ois vapaa. Noist vaihtoehdoist toi kaksi kierrosta vaikuttais parhaalta. Jokaiselle tulis koti ja vieras matsi.
Tappara täälläkin on suosikkijengi, mutta niillä mennään mitä saatavilla on. Tässä täytyy vaan ensin harjoitella tuota "lentokentällä" pelaamista.kinkero sanoi:Joo lukko vapaa. Vaihdoin tapparaan (suosikkijengi), mukaan vain.