Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Onko ihmisillä vielä käsitystä, olisiko 5min vai 10min erät paremmat?
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

pm83 sanoi:
Itse kannatan slow-asetuksia 10 minuutin erillä.


Joo sama, tollaset random pelit tykkään pelata 5min mut tää kunnon liiga vois olla toi 10min erät..
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Koska nettiliigoihin ei saa mahdollisuutta kohdata kahdesti, kysytään liigaan osallistuvilta:

Pelataanko 1 vai 3 keskinäistä ottelua kauden aikana?

Ratkaiseva kysymyshän tilanteessa on myös se, miten useasti pelataan. Mikäli sovitaan joku viikottainen kellonaika, jolloin kaikki asettuvat koneen ääreen tahkoamaan muutaman matsin, 3 kierroksen runkosarja ei liene turhan pitkä, mutta jos pelejä pelataan vain yksi viikossa, saattaa 3 kierroksen sarja olla liian rankka.

Yhden kierroksen setti saattaa jäädä tosin liian lyhkäiseksi, ja mahdollisia epäreilun tuntuisia tappioita ei pääse kuittaamaan.

Mitä olette mieltä?
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Sääntöihin voitaisiin myös nyt heti miettiä, että miten netin pätkimiin otteluihin suhtaudutaan.

Eli jos netti pätkäisee, peli heittää valikoihin. Tietenkin pätkäisy voi olla aiheutettua ollessaan 5-1 tappiolla. "joo toi netti pätkäs, alotetaanpa alusta"....
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Ilmoittakaa myös äänestäneet liigaan osallistujat kantanne tässä ketjussa sanallisesti, niin saadaan helposti tarkistettua äänestyksestä liigaan osallistuvien mielipiteet esille.

Itse kannatan kolmen ottelun liigaa, mutta sillä varauksella että pelataan paljon matseja viikossa. Jo kolmekin matsia viikossa saa liigan loppumaan vasta joulukuussa. Joten jos osallistujilla ei ole aikaa kuin pelata vähän viikossa, niin yksi ottelu on järkevämpi.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Itse olin myös kolmen kannalla. Yhden ottelun sarja tuntuu liian lyhyeltä.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Itse olen 1 ottelun kannalla. En välttämättä ehdi pelaamaan 3 ottelua viikossa, sekä joulukuussa olen lomamatkalla, joten koko kuukausi menee melkein ohi.

Tosin jos valtaosa haluaa pelata tuon 3 matsin systeemillä, niin pitää sitten harkita uudestaan.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

kolme valittin, ehdottomasti jos liiga ni kolme, turnaukset erikseen..
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Kolme. yksi on turhan vähän. Itseltä ei ainakaan löydy mitään muuta kuin aikaa
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Äänestin yhden pelin puolesta. Syynä se, että kolme kertaa kohdatessa pelejä tulee yli kolmekymmentä jo pelkästään runkosarjaan ja siihen jos tällätään vielä best of seven playoffit niin meikäpojalla ei ainakaan taida aika riittää.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Jees, taidan vapauttaa Lukon valmentajuuden, sillä ei mahda aika riittää niistä aikaisemmin mainitsemistani syistä. Parempi ottaa liigaan joku, jolla riittää varmasti aikaa.. olisi kyllä ollut kiva osallistua, mutta.. :( Noh.. Lukko siis vapaa. :)
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Lukko varattu siis kinkerolle. Mikäli sopii, varmistatko vielä?
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

messis ollaa. ma käyn hakee pelin, se on varaukses jo.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

pm83 sanoi:
Ei hemmetti. Pakkohan sitä on tilaa raivata kalenterista ja toisaalta kun ei ole kuitenkaan mahkuja playoffeihin, niin säästyy aikaa. KalPa minulle kiitos!

Hittolainen, olisin kuopiolaisena voinut kalpan ottaa..

Ilmoittele pm83 jos vielä haluat luopua :)
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Blues vapautuu minulta, ei ehdi pelaamaan juuri tiettyinä aikoina noin paljoa, mitä liiga vaatisi.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Pelin tempoa voisi laittaa vähän nopeammaksi, tuntuu tuo liiga olevan niin hidastempoista että siitä ei saa oikeen mitään irti.
1kierros voisi olla ihan passelin näin alkuun pituinen
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom