Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Oli kyllä hyvä peli. Ensimmäinen erä oli tasaista ja 2-2 tilanteessa tauolle. Toisessa erässä tuli sitten oltuva vähän hukassa, kauheata pyöristystä tuli hpk:n toimesta. Onneksi vain tuli yksi maali ja kaikkea ei oltu menetetty. Kolmannessa erässä sitten aikalisän jälkeen sain kaksi maalia tehtyä ja voitto kotiin.

Itsellä ainakin oli vaikeuksia erotella joukkueita. Vaikka toisella oli valkoiset ja toisella mustat paidat, niin oli yllättävän vaikea erotella niitä. Mutta kiitokset loistavasta matsista.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Hasih sanoi:
Oli kyllä hyvä peli. Ensimmäinen erä oli tasaista ja 2-2 tilanteessa tauolle. Toisessa erässä tuli sitten oltuva vähän hukassa, kauheata pyöristystä tuli hpk:n toimesta. Onneksi vain tuli yksi maali ja kaikkea ei oltu menetetty. Kolmannessa erässä sitten aikalisän jälkeen sain kaksi maalia tehtyä ja voitto kotiin.

Itsellä ainakin oli vaikeuksia erotella joukkueita. Vaikka toisella oli valkoiset ja toisella mustat paidat, niin oli yllättävän vaikea erotella niitä. Mutta kiitokset loistavasta matsista.

Juu, sama homma pisti silmään itselläkin. Taisi tulla laitettua muutama kerta kiekko suoraan vastustajan lapaan, kun omaksi pelaajaksi nopealla silmäyksellä luulin. Noh, mutta kyllähän tohon pelin edetessä tottui.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Tota sarjataulukkoa vois kyllä Nvipero päivitellä ku viime kerrasta on jo 5 päivää aikaa. Jos vaan jaksat.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Motamoro sanoi:
Tota sarjataulukkoa vois kyllä Nvipero päivitellä ku viime kerrasta on jo 5 päivää aikaa. Jos vaan jaksat.
Työn alla, mutta ei ehdi työajalla päivitellä. Kuitenkin tossa alkuillasta tulee. Tein pientä muutosta maalintekijöiden ilmoittamiseen kun on nykyisellään hidas päivittää, jatkossa siis helpompi. Koittakaa kestää :)
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Nyt on päivitetty, ilmoitelkaa taas jos on jotain virheitä.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Jostain ihme syystä Lukon ja HIFK:n välinen ottelu katkesi ensimmäisellä erätauolla Lukon johtaessa 1-0. Varmaan viisainta, että jos näin käy muillekin pelaatte puuttuvan määrän eriä jatkaen niistä lukemista mihin ottelu katkeamishetkellä jäi ja ilmoitatte tuloksen tänne. Koittakaa muistaa maalintekijät!
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

NviperO sanoi:
Jostain ihme syystä Lukon ja HIFK:n välinen ottelu katkesi ensimmäisellä erätauolla Lukon johtaessa 1-0. Varmaan viisainta, että jos näin käy muillekin pelaatte puuttuvan määrän eriä jatkaen niistä lukemista mihin ottelu katkeamishetkellä jäi ja ilmoitatte tuloksen tänne. Koittakaa muistaa maalintekijät!
Mikähän tuo oikein oli? Yht'äkkiä vaan ilmoitti, että yhteys on katkennut. Ajattelin jo, että mulla meni taas nettiyhteys poikki. Joskus kun on sellaisia päiviä, ettei tuo kaapelimodeemi pysy pystyssä kymmentä minuuttia kauempaa. Ei se tänään kuitenkaan ole kettuillut (kettuillut <-> Lukko :D )

Pitäisikö tuo maalintekijä nyt muistaa? Ei nimittäin mitään havaintoa.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Zakk777 sanoi:
Pitäisikö tuo maalintekijä nyt muistaa? Ei nimittäin mitään havaintoa.
Muistaisin menneen Haatajalle, merkataan nyt sen mukaan :)

Tuli melkoinen turpasauna Bluesilta, 2-4 tilanteeseen asti vielä näennäisesti messissä mutta kyllä tuossa näkyi se ettei ole tullut änäriä pelailtua. 3-11 on melkein yhtä paha kuin 10-1 tappio Pelicansille ;)
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

NviperO sanoi:
Muistaisin menneen Haatajalle, merkataan nyt sen mukaan :)

Tuli melkoinen turpasauna Bluesilta, 2-4 tilanteeseen asti vielä näennäisesti messissä mutta kyllä tuossa näkyi se ettei ole tullut änäriä pelailtua. 3-11 on melkein yhtä paha kuin 10-1 tappio Pelicansille ;)

Joo, siinä hieman repsahti.. Kyllä sen aina huomaa kun on taukoa takana.

E: kerkesitkin jo laittaa maalit
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Jos se vaan jotenkin onnistuu, niin minä voisin laittaa luistimet naulaan liigan osalta. Ne kerrat kun olen yrittänyt nyt matsia ottaa niin ketään ei ole ollut langoilla tai pelaajilla on ollut muita kiireitä. En tiedä onko se kenenkään edun mukaista että tällä tahdilla jouluun mennessä on varmaan joku 5 matsia alla osaltani.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

pm83 sanoi:
Jos se vaan jotenkin onnistuu, niin minä voisin laittaa luistimet naulaan liigan osalta. Ne kerrat kun olen yrittänyt nyt matsia ottaa niin ketään ei ole ollut langoilla tai pelaajilla on ollut muita kiireitä. En tiedä onko se kenenkään edun mukaista että tällä tahdilla jouluun mennessä on varmaan joku 5 matsia alla osaltani.
Mä voin tänään ottaa..
Passaako?

E: Mullekin kyllä kävisi reippaampi pelitahti..
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Kyllähän toi matsitahti tuntuu hidasta olevan ja välillä itsekin mietin onko tässä mitään järkeä. 5 matsia itsellä eli eniten SaiPan ja Ässien kanssa. Sitten Kärpillä on käsittämättömästi 0 yhä ja monella on 1 ja 2. Eli jokainen kun hieman skarppaa itseään niin kyllä sitä seuraa sieltä pitäisi löytyä. Ja toi 5 matsiakin on niin harvaan tahtiin että luulisi että sillä oltaisiin viimeisimpiä. Liiga on reilut 2 viikkoa ollut pystyssä eli noin 1 matsi / 3 päivää ei pitäisi olla kenellekään ylivoimainen tahti? Sillä olisi päässyt jo tuohon mainittuun 5 otteluun.

Edit. Ei se ookkaan ollu kuin 11 päivää mutta sekin on 1 ott / 2 päivää. Ei sekään varmaan mahdottomuus uhrata ½ tuntia joka toinen päivä pelaamiseen?
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Mahtuuko liigaan vielä mukaan? Näköjään kärppien pelaaja ei ole ollut aktiivinen, niin jos näyttää siltä, että kärpät vapautuu, niin otan sen ilomielin.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Jos pelaajia on linjoilla niin Pelicansia saa haastaa taistoon.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

DeathLikER sanoi:
Nii pääsiskö mukaan? TPSkö on nyt ainoo vapaana?

TPS ei ole vapaana. Olen otttanut TPS:n jo aikaa sitten ja 5 matsia on takana :) Tota ei vaan oo päivitetty.
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Mites se kärpät? Voinko alkaa pelaamaan sillä, jos siellä ei kerta kärppien pelaaja ole aktiivinen? Mulla kyllä riittää aktiivisuutta.
 
KalPa jättää liigan kesken

Taidan jättää tämän leikin/liigan kesken. Vaikkakin himottaisi pelata liigassa, ei aika tunnu natsaavan ikinä kohdilleen. Kiitokset mahdollisuudesta pelata liigassa ja kiitokset Ässille hyvästä matsista, joka jäi ikävä kyllä kauden ainoaksi matsiksi minulla.

KalPa on konkassa...
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Tässäkin liigassa kävi sama kun nhl liigassa. Eli voitin pelin ja sitten tulos merkattiin toiselle osapuolelle voitoksi..
Huomasin sen vasta nyt kun kävin katsomassa olisiko peliseuraa..

Peli pelattiin lauantaina, ja vastuksena oli Pelicans (eeegac) ja voitin 16-3 (merkkasin myös tulosketjuun). Minulla ainakin se meni loppuun asti ja palasin normaalisti valikkoon.. Liekkö eeegalla kaatunut siinä ihan viime sekunneilla? Tosin mitään ilmoitusta ei tullut että vastustaja poistunut..

Ilmeisesti ei hätiä mitiä kun on tuo varsinainen tulosketju..
Tässä liigassa tulokset otettaneen ilmeisesti sen mukaan miten ne merkataan tuohon tulosketjuun?
 
Vastaus: NHL08 KonsoliFIN SM-Liiga

Matula sanoi:
Tässä liigassa tulokset otettaneen ilmeisesti sen mukaan miten ne merkataan tuohon tulosketjuun?
Jepulis, ensisijaisesti luotetaan tulosketjuun (jota taas päivitän kunhan pääsen kotiin) ja pelaajien rehellisyyteen. Jos huomaatte tulosketjussa jotain outoa, niin sitten ilmoitusta tänne.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom