Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL08 Nettiliiga (X360)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

cchaou sanoi:
Selasin kaikki valikot läpi, ja ottelun tuloksia ei pysty perumaan kirveelläkään. Toisaalta, olen jo yhden ottelun hävinnyt koneen jäädyttyä ollessani johdossa, joten tämä "tasoitti" omalta osalta epäoikeudenmukaisuudet :) Pahoittelen silti.
Törkeetä!
No jospa ei playoff paikka siitä jäisi kiinni:)
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Vieläkö liiga on pystyssä?
Multa oli ainakin hävinnyt tämä liiga sieltä omista liigoista...
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Huomasin eilen täysin saman asian, ja edes liigan perustajana, ei minulla ole HAJUAKAAN siitä mihin liiga on kadonnut.

Ea jatkaa näköjään yllättämistään.
Pannaanko uusi liiga pystyyn? Pelejä joka ilta klo 21-jälkeen?
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

cchaou sanoi:
Huomasin eilen täysin saman asian, ja edes liigan perustajana, ei minulla ole HAJUAKAAN siitä mihin liiga on kadonnut.

Ea jatkaa näköjään yllättämistään.
Pannaanko uusi liiga pystyyn? Pelejä joka ilta klo 21-jälkeen?

jos uuttaa liigaa perustatte niin tulisin mielelläni mukaan! jos voi tiimiä varata niin hpk, mutta kyllä mikä vaan käy....
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Voishan sen uuden perustaa.
Mutta olikos kyseessä nhl liiga?
Ja ois kyllä suotavaa, että se olisi edeltäjäänsä aktiivisempi :rolleyes:
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Ehdottomasti mukana jos uusi liiga pystytetään. Omasta puolestani ainakin SM-liiga porukoilla voisi mielummin pelailla.
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Vielä olisi vajaa kymmenen joukkuetta vapaana verkkoliigassamme. Lisää infoa osoitteessa http://www.oskarib.net/nhl08/

edit. Kiirettä pitää, neljä joukkuetta vapaana.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Jos vielä mukaan kerkiää, niin nappaisin St. Louis Bluesin noista kahdesta.
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Pitäskö se sopia niin, että voittavan joukkueen pelaaja syöttää tuloksen, maalit ja syötöt jne..??
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Matula sanoi:
Pitäskö se sopia niin, että voittavan joukkueen pelaaja syöttää tuloksen, maalit ja syötöt jne..??

Itse lähtisin siitä, että kumpikin osapuoli kirjaa tulokset minulle, jotta vältyttäisiin huijauksilta. Mutta pitää kysellä vielä muidenkin mielipidettä.
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

OskariB sanoi:
Itse lähtisin siitä, että kumpikin osapuoli kirjaa tulokset minulle, jotta vältyttäisiin huijauksilta. Mutta pitää kysellä vielä muidenkin mielipidettä.

Käypi tuo mulle.. Toivottavasti muillekin..

E: 1 joukkue puuttunee enää...
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Matula sanoi:
Käypi tuo mulle.. Toivottavasti muillekin..

E: 1 joukkue puuttunee enää...

Heikolta näyttää Phoenixin tilanne, ei meinaa kelvata kenellekkään. Eräs jo ilmoittautui, mutta perui kuultuaan, että Coyotes on ainoa vapaa joukkue. Nyt joku rohkea YV:tä minulle, niin saadaa liiga käyntiin.
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Onko toi Phoenix vapaana vielä? Voisin sillä lähteä taistelemaan mikäli on. Gamertag on Smuu
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

smuu sanoi:
Onko toi Phoenix vapaana vielä? Voisin sillä lähteä taistelemaan mikäli on. Gamertag on Smuu

Valitan, ei ole enää, meni noin puoli tuntia ennen kyselyäsi.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom