Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL08 Nettiliiga (X360)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Matula sanoi:
ei olla vielä pelattu, oon vasta 2 peliä kerennyt..:)


okei, no oon täs pelailemas et kyl ehtii nyt..

edit. "ean palvelimet eivät ole juuri käytettävissä".. lol..
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Eiks ne EA:n serverit nyt just toimi?
Huoh, no sano kun toimii niin tuun sitten..
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Matula sanoi:
Eiks ne EA:n serverit nyt just toimi?
Huoh, no sano kun toimii niin tuun sitten..


noni, toimii...

edit. Ei haha, tos on joku viesti et nyt pätkii, jotai huoltotöitä.. huoh..
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

ara sanoi:
edit. "ean palvelimet eivät ole juuri käytettävissä".. lol..
Juuri eilen luin NHL 08:n online FAQista, että serverit on ylläpidon takia poissa käytöstä tiistaisin klo 03:00 jotain jenkkilän aikaa. Osuuko se sitten täällä tähän aikaan?
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

peippo sanoi:
Oli eilen jännä matsi jonkun kanssa, onnistuin 2-3 tilanteesta nousemaan tasoihin kuudella kenttäpelaajalla 5 sekuntia ennen loppua. Turpaan tuli kuitenkin lopulta rankkarikisassa :(
Taisipa olla meikäläisen Dallasia vastaan...Tautofoniaa vastaan tuli pelattua lähes samanlainen matsi, nousin kuudella äijällä tasoihin aivan viime hetkillä, ja jatkoajalla tein vielä AV:lla tuurilla läpiajosta maalin :D. Olin melko saletti 3. erän viimeisillä kymmenillä sekunneilla että tämä oli nyt tässä...

Ei kannata siis heittää kirvestä kaivoon vaan pelata loppuun asti, riskinotto kannattaa toisinaan. :D
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

heh, hyvä peli, kaiken muun hoidin paitti maalit, onetimerit ja yv oli tappavia...
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Joo, oli kyllä aika ympäripyöreä ja tasainen peli, tolppiakin molemmin puolin..
Sä painostit kyllä enemmän..
No parempi näin, ainakin minun kannalta:)
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

No olikos porukoilla tänään hyviä pelejä? Itse en pelaamaan päässy, kun oli kärppien peli ja pitihän se voittopeli käydä katsomassa. Taisi olla ihan hyvä, että pitää välipäivän ku tuli eilen niin monesti takkiin. Nyt ei taaseen pysty pelaamaan kun on ottanu muutaman bissen.:p
Karkaisi kiekko lavasta kahta kauhiammin...
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Niinpä niin, kerrankin peli kulki hyvin ja olin johdossa... eikös se sitten kaadu ja heitä takaisin dashboardiin, 3-0 tappioksi kirjattiin. Ärräpäitä lentelee tän kanssa muutenkin ihan tarpeeksi kun peli ei suju, ja nyt sitten vielä tällänenkin. Tyttöystävä uhkaa jo ottaa multa koko pelin pois, herättää vissiin hiukan liikaa tunteita :rolleyes: :D
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Mättääkös tuolla livessä nyt joku vai onko se vaan minä jolla ei pelitä?
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

cchaouu vastaa hyvä peli, mulla vetoja 35 tai jotai ja yks maali, anaheimi tykitti 10 kertaa ja neljä sisää hahah, muutenki toi hurrimolse ollu vähä jäässä, sitä edellisessä molemmat siniseltä, eikä kauhee kovia... No hyviä pelejä kuitenki kaikki..
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

ara sanoi:
cchaouu vastaa hyvä peli, mulla vetoja 35 tai jotai ja yks maali, anaheimi tykitti 10 kertaa ja neljä sisää hahah, muutenki toi hurrimolse ollu vähä jäässä, sitä edellisessä molemmat siniseltä, eikä kauhee kovia... No hyviä pelejä kuitenki kaikki..

Hyvä peli tosiaan.. mutta seuraava sitten taas ei. tounyy89, pahoittelen että tasan 1-1 oleva pelimme loppui "dics unreadable"-erroriin.

Alkaa pikkuhiljaa tuo "ominaisuus" vituttaa. 1/3 onlinepelistä päättyy tuohon.
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

cchaou sanoi:
Hyvä peli tosiaan.. mutta seuraava sitten taas ei. tounyy89, pahoittelen että tasan 1-1 oleva pelimme loppui "dics unreadable"-erroriin.

Alkaa pikkuhiljaa tuo "ominaisuus" vituttaa. 1/3 onlinepelistä päättyy tuohon.

No voi perse. Pystyykö tuota peliä millään aloittamaan alusta vai merkattiinko se mulle nyt automaattisesti voitoksi? Vai miten tuo nyt menee, ku menin ite ihan sekasi ku en ollu varma sähläsinkö ite jotain...
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

touny sanoi:
No voi perse. Pystyykö tuota peliä millään aloittamaan alusta vai merkattiinko se mulle nyt automaattisesti voitoksi? Vai miten tuo nyt menee, ku menin ite ihan sekasi ku en ollu varma sähläsinkö ite jotain...


En tiedä..mutta nyt X0:ni ei löydä NHL08-profiilia.........miten vitun buginen yksi peli voi olla kaikilta muilta kuin pelillisiltä osiltaan?

EDIT: Kolmannella restartilla ei enää vinkunut pofiilittomuudesta. Huh.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom