Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL08 Nettiliiga (X360)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Mielestäni, jos noita disk erroreita sattuu pelaajalle joka on johdossa tai tasoissa, olisi vähintäänkin reilua antaa samoilla pelaajilla tasoittava 3-0-voitto vaikkapa sulkemalla X0 pelin aikana.

Mielipide, otetaanko säännöksi? Jos häviöllä sattuu olemaan kun disc error tulee, ei voi mitään.
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

cchaou sanoi:
Mielestäni, jos noita disk erroreita sattuu pelaajalle joka on johdossa tai tasoissa, olisi vähintäänkin reilua antaa samoilla pelaajilla tasoittava 3-0-voitto vaikkapa sulkemalla X0 pelin aikana.

Mielipide, otetaanko säännöksi? Jos häviöllä sattuu olemaan kun disc error tulee, ei voi mitään.

Jep, tuo kuulostaa varsin oikeutetulta. Harmi vaan että tommosia erroreita yleensä pääsee tulemaan :mad:
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Tmbe sanoi:
Jep, tuo kuulostaa varsin oikeutetulta. Harmi vaan että tommosia erroreita yleensä pääsee tulemaan :mad:

Ongelma tuossa liigassa onkin se, että uusintaotteluita ei voi ottaa, kun on yhden kierroksen liiga.. Nooh, pitää voittaa sitten loput:) Ja pitää toivoa että tänään taloon asettunut Elite vääntäisi vähemmän bugeja.
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

cchaou sanoi:
Ongelma tuossa liigassa onkin se, että uusintaotteluita ei voi ottaa, kun on yhden kierroksen liiga.. Nooh, pitää voittaa sitten loput:) Ja pitää toivoa että tänään taloon asettunut Elite vääntäisi vähemmän bugeja.

Se on kuulemma levyssä vika eikä koneessa.
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Motamoro sanoi:
Se on kuulemma levyssä vika eikä koneessa.
Kuulin myös samanlaista juttua. Itsellä ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia pelin suhteen, ei yksinpelissä eikä onlinessa.
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

wilce sanoi:
Kuulin myös samanlaista juttua. Itsellä ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia pelin suhteen, ei yksinpelissä eikä onlinessa.


Ainakaan itseaiheutettu vika levyssä se ei voi olla. Sadoilla ihmisillä DVD:ssä naarmu aiheuttaen saman vian? En usko. Itsellänikin peli laitettu suoraan kansista boxiin, ja heti ensimmäiset kaksi nettipeliä kolmesta kaatui dics erroriin.

Pitäisikö EA:han ottaa reklmamaatiota ja vaihtopyyntöä pelistä?
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Noniin kolme peliä olisi takana ja kolme voittoa. Eikö mistään näe että montako ottelua kukin on pelannut ja montako pistettä kenelläkin on? Entäs täytyykö itse vain muistaa ketä vastaan on pelannut ja ketä vastaan ei, vai antaako liiga pelata kaikkia vastaan vain sen 2 kertaa?
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Shadow89 sanoi:
Noniin kolme peliä olisi takan ja kolme voittoa. Eikö mistään näe että montako ottelua kukin on pelannut ja montako pistettä kenelläkin on? Entäs täytyykö itse vain muistaa ketä vastaan on pelannut ja ketä vastaan ei, vai antaako liiga pelata kaikkia vastaan vain sen 2 kertaa?


Ei tarvi muistaa, et voi toista peliä pelata samaa jannua vastaa, siinä tulee ilmotus jos yrität.. Ja pistetaulukko on siinä automaattisesti, ne tietty kärjessä kekkä pelannu eniten/voittanu..
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Shadow89 sanoi:
Noniin kolme peliä olisi takana ja kolme voittoa. Eikö mistään näe että montako ottelua kukin on pelannut ja montako pistettä kenelläkin on? Entäs täytyykö itse vain muistaa ketä vastaan on pelannut ja ketä vastaan ei, vai antaako liiga pelata kaikkia vastaan vain sen 2 kertaa?

Sitä taulukkoa voi selata oikeelle nii näkyy voitot ja häviöt sun muut :) Itsekään en asiaa heti hoksannut, koska sitä ei kunnolla edes huomaa.
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Meilläkin jäi NJ:n (en muista kenen joukkue) kanssa peli jumiin, tappiohan siitä mulle tuli, aikas ärsyttävä ominaisuus pelissä, oli peli vielä tasan silloin.
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Jannuski sanoi:
Meilläkin jäi NJ:n (en muista kenen joukkue) kanssa peli jumiin, tappiohan siitä mulle tuli, aikas ärsyttävä ominaisuus pelissä, oli peli vielä tasan silloin.

Juu mun kanssahan näin pääsi käymään.. ihmettelinkin silloin että mitähän tässä tapahtui kun itsellä peli ei ole tuota tehnyt. Selitys siis löytyi sillekin.
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Jos tänään vielä joku kerkiää pelaamaan niin haastetta vaan tulemaan. Linjoilla ollaan varmasti vielä jonkun aikaa.
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Onko pelaaminen lopahtanut alkuhuuman mentyä kun osa porukasta ei ole pelannut kuin muutaman pelin tai vain yhden. Koitetaan saada parempi rytmi tohon niin saatais toi liiga joskus päätökseen. Mä ainakin meen nyt katteleen peliseuraa. Mielellään pelaisin liigapelit alta pois. Ei muutakuin kaikki pelaamaan. Tsemppiä...
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

kjelto-1 sanoi:
Onko pelaaminen lopahtanut alkuhuuman mentyä kun osa porukasta ei ole pelannut kuin muutaman pelin tai vain yhden.
Vai hakkaako kaikki vaan itteensä halolla päähän? :D
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Zakk777 sanoi:
Vai hakkaako kaikki vaan itteensä halolla päähän? :D

Ja mää otan naulan päähän. Tänään otetetaan perskännit. Ei siis ole peliseuraa minusta ellei ole notkeita neitejä siellä verkon toisella puolella...
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Semmonen tosiaan kävi, että pelattiin cchaoun kanssa ja voitin 3-1.
Peli kuitenkin merkattiin cchaoulle 3-0..
Mitenkäs näissä tilanteissa menetellään?
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Harmillisesti meidän liigan pelaajia ei oo pelissä pahemmin näkynyt viime aikoina :confused: Olisi kuitenkin erittäin kiva pelata tuo liiga nyt loppuun asti! Voisiko siis Tiong fi, Z4Muli, cchaou ja Tf 53 ilmoitella aikoja milloin sopisi peli? Te olette ainoita joita vastaan en ole päässyt pelailemaan vielä.
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Itse saatan olla tänä iltana linjoilla. Vielä ei osaa varmasti sanoa, mutta mikäli olen, laitan tänne vielä viestiä.
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Matula sanoi:
Semmonen tosiaan kävi, että pelattiin cchaoun kanssa ja voitin 3-1.
Peli kuitenkin merkattiin cchaoulle 3-0..
Mitenkäs näissä tilanteissa menetellään?

Selasin kaikki valikot läpi, ja ottelun tuloksia ei pysty perumaan kirveelläkään. Toisaalta, olen jo yhden ottelun hävinnyt koneen jäädyttyä ollessani johdossa, joten tämä "tasoitti" omalta osalta epäoikeudenmukaisuudet :) Pahoittelen silti.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom