Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
touny sanoi:Öh..."ladataan kokoonpanoja" vastustajasi poistui ottelusta"....
ara sanoi:Joo mitä helvettiä, mulla latas kans ja sit tuli et istunto päättynyt..... Koitin jollekki muulle ni toimi iha ok..
touny sanoi:Eihän siitä tullukaan sellasta turpalöylöyä ku ennen matsia kuvittelin. Olin varautunu jo sellaseen 5 maalin tappiomarginaaliin
Tautofonia sanoi:Tuli sitten näköjään maagisten kanssa 3-0 turpaan. Peli rupesi matsin jälkeen jumittamaan "waiting for user" -tekstin kera, eikä suostunut liikkumaan mihinkään.
Itse ottelu oli tiukkaa vääntöä, vaikka voitto heltisi Bäckströmin heikon avauserän ansiosta. Meinasi tulla viime hetkillä kuumat paikat, mutta onneksi Kipper kesti.
ara sanoi:Itelläki pari kertaa jääny tos lopus jumittaa mut kannattaa antaa aika paljo aikaa sille vaa ni menee kyl valikkoo... Tänää illasta ehtis taas matseja, onko jengiä ehtimäs linjoille?
Tmbe sanoi:Täällä ainakin ollaan linjoilla! Mikäs ois hyvä aika noin niinku about?
Eiköhän sitä illalla 1-2 matsia jouda.ara sanoi:Itelläki pari kertaa jääny tos lopus jumittaa mut kannattaa antaa aika paljo aikaa sille vaa ni menee kyl valikkoo... Tänää illasta ehtis taas matseja, onko jengiä ehtimäs linjoille?
Jahas, tuli viesti kahteen kertaan..ara sanoi:Itelläki pari kertaa jääny tos lopus jumittaa mut kannattaa antaa aika paljo aikaa sille vaa ni menee kyl valikkoo... Tänää illasta ehtis taas matseja, onko jengiä ehtimäs linjoille?
Matula sanoi:Eiköhän sitä illalla 1-2 matsia jouda.
Saako tuossa liigassa mistä säädettyä joukkueen taktiikat sun muut?
Joo ne on kyllä.. Mutta kun ei edes niitä hyökkäysvitjan taktiikoita voi kesken pelin vaihtaa..ara sanoi:En oo kans löytäny säätöö, muutaku x:stä ja b:stä pikasäädöt..