Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL08 - PS3:lle vai X360:lle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cchaou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL08 - PS3:lle vai X360:lle?

opa95 sanoi:
Jos ps3 on kalliimpi ja tehokkaampi nini tottakai se versio on parempi kun X360 versio

Hahhah.. Just joo, näinhän sen tietenkin täytyy olla.

cchaou sanoi:
Pelit siis ilmestyvät järjestyksessä X0, +1vk:n päästä PS3-versio
Eipäs kyllä ilmesty pelit ilmestyvät: PS2 20.9 , PS3 20.9 , X360 21.9 ja PC versiosta en tiedä.

Eikös Plösö 3:n tämän vuoden EA:n urheilusarjat pyöri 30fps ja XO:n taas 60fps? Luki silloin joskus jossain, voin toki muistaa vituralleen, mutta jos on totta niin paha paha Sonyn omistajille. Siihen vielä paska ohjain päälle niin valinta ei liene vaikea.

Ohjainkeskusteluhan on vilkasta.. -07 versiota kun on tullut xlootan ohjaimella pelattua, niin sehän tuntuu jo valmiiksi luonnolliselta. Omalta osalta päätös olisi X0, vaikka pleikkarin omistaisinkin.

Offtopiccia:
Selittäkäähän nyt joku perin pohjin opalle ettei kallis ole aina parempi kuin halpa. Voisi olla tulevaisuudessa hyötyä kun ei aina osta sokkona sitä kalleinta vain siinä valossa, että "kallis on aina parempi"

Kumis sanoi:
Ohjainkeskusteluhan on vilkasta.. -07 versiota kun on tullut xlootan ohjaimella pelattua, niin sehän tuntuu jo valmiiksi luonnolliselta. Omalta osalta päätös olisi X0, vaikka pleikkarin omistaisinkin.

Offtopiccia:
Selittäkäähän nyt joku perin pohjin opalle ettei kallis ole aina parempi kuin halpa. Voisi olla tulevaisuudessa hyötyä kun ei aina osta sokkona sitä kalleinta vain siinä valossa, että "kallis on aina parempi"
et tietenkää sano et ps3 versio kun sulla on xbox :D

opa95 sanoi:
et tietenkää sano et ps3 versio kun sulla on xbox :D
Sanoin, että vaikka pleikkarin omistaisinkin kääntyisi valinta xlootaan ohjaimen takia. Se luonnistui hyvin -07 versiossa, joten en näe syytä vaihtaa toimivaa formaattia. Ja jos nyt aletaan sherlockeilemaan niin en tietenkään osta ps3 versiota kun eihän sitä voisi pelata!!!1!1!one!eleven!

Mä aioin hankkia PS3:lle kun se on mun mielestä parempi ohjain
Testasin 07 Xbox ohjaimella ja kyllä kädet valitti:)
Ps3-ohjain on MUN mielestä parempi:D

Kumis sanoi:
Sanoin, että vaikka pleikkarin omistaisinkin kääntyisi valinta xlootaan ohjaimen takia. Se luonnistui hyvin -07 versiossa, joten en näe syytä vaihtaa toimivaa formaattia. Ja jos nyt aletaan sherlockeilemaan niin en tietenkään osta ps3 versiota kun eihän sitä voisi pelata!!!1!1!one!eleven!

En syrji PS ohjaimia, mutta X0:n ohjain nyt vaan sattuu käymään käteen paremmin, jos ostaisin NHL 08:n niin ostaisin sen X0:lle (eihän mulla edes ole pleikkaa, mutta jos olisi..) koska X0:n ohjain on parempi. En välitä mistään graffoista tai muusta sellaisesta koska ne versiot eivä eroa niin hirveästi toisistaan.

Kamesennin sanoi:
En syrji PS ohjaimia, mutta X0:n ohjain nyt vaan sattuu käymään käteen paremmin, jos ostaisin NHL 08:n niin ostaisin sen X0:lle (eihän mulla edes ole pleikkaa, mutta jos olisi..) koska X0:n ohjain on parempi. En välitä mistään graffoista tai muusta sellaisesta koska ne versiot eivä eroa niin hirveästi toisistaan.
ja vielä palatakseni ohjain keskusteluun niin eikös XO:n padi saanut jonku erikoismaininnan hyvällä muotoilullaan? näin ainakin muistelen kuulleeni :confused: sehän nyt ei tietenkään vaikuta siihen etteikö ps3 ohjain myös olisi hyvä. kaikki tykkäävät siitä mikä sopii paremmin käteen :cool:

Itse ostan pelin XO:lle.... luonnollisesti kun en PS3:sta omista.......ja ostaisin varmaan kuitenkin XO:lle vaikka molemmat konsolit omistaisin, XO:n padi sopii käteen (en ole kyllä PS3 padia kokeillut, mutta PS2 olen) ja paremmat frameratet(onko tämä edes varmaa?)

vähän offtopic: ********************** (modepoisto)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kyllä se täälläkin olisi X360 versio, jos pelin ostaisin. Syynä ohjain, PS3 ohjain on aivan samanlainen kuin edellistenkin pleikkareiden (paitsi liipaisimet) ohjaimet, joilla on tullut siis paljon pelattua. PS3 ohjaintakin olen testannut, siitä siis turha vikistä. PS2 jälkeen kun tuli xbox ostettua ja sen pienemmällä ohjaimella pelattua, ei PS2 ohjain enää käteen sovi. Vasen tatin paikka kun sattuu olemaan paremmin boxin ohjaimessa (muutenkin käteen paremmin sopiva).

******************* (modepoisto)

Blaazi sanoi:
******************* (modepoisto)
Jätetään ne henkilökohtaisuudet koulun pihalle.

Nuoruus on vaiva, jonka vain aika parantaa.

PS3:lle, koska en omista 360:tä. Jos olisi molemmat niin kyllä ehkä tulisi ostettua 360 kun tuo pleikkarin ohjain ei tunnu ihan niin hyvältä kädessä, vaikka viimeksi pidin 360 pädiä kädessä kk sitten kaupassa joten se ei jäänyt niin hyvin mieleen...

jryi sanoi:
Jätetään ne henkilökohtaisuudet koulun pihalle.

Nuoruus on vaiva, jonka vain aika parantaa.
No eipä tuokaan kovin asiallista tekstiä ole...

Itse aiheesta ei voi vielä mitään varmaa sanoa, mutta jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin mahdollinen etu on todennäköisesti boksiversiolla. johtuen tietenkin yksinomaan siitä, että sille on

1 helpompi tehdä peli
2 todennäköisesti kannattavampaa tehdä peli
3 kohdat 1 ja 2 yhdistettynä EA:n rahantaontamentaliteettiin.

sinappipipo sanoi:
No eipä tuokaan kovin asiallista tekstiä ole...

Itse aiheesta ei voi mitään sanoa, mutta jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin mahdollinen etu on todennäköisesti boksiversiolla. johtuen tietenkin yksinomaan siitä, että sille on

1 helpompi tehdä peli
2 todennäköisesti kannattavampaa tehdä peli
3 kohdat 1 ja 2 yhdistettynä EA:n rahantaontamentaliteettiin.
4. Sekä uusimman Maddenin tapaus. :D

Ylös Bottom